Het ging niet over de herhaalbehandeling maar degene waarbij ze de zenuw uitvijlen en dood makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
daar heb je geen verdoving voor nodig.
Het doet alleen zeer van tevoren, en als het opengemaakt wordt valt alle druk weg.
De wortel is dan al dood, dus als je een paar dagen later terug moet komen voor de vervolgbehandeling voel je er niks van.
(ja, wel raggen en zo, maar geen pijn)
ik ga nu mijn tanden poetsen én flossenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het ging niet over de herhaalbehandeling maar degene waarbij ze de zenuw uitvijlen en dood maken
nou ik had met een stuk of vijf verdovingen nog verrekte pijn hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
daar heb je geen verdoving voor nodig.
Het doet alleen zeer van tevoren, en als het opengemaakt wordt valt alle druk weg.
De wortel is dan al dood, dus als je een paar dagen later terug moet komen voor de vervolgbehandeling voel je er niks van.
(ja, wel raggen en zo, maar geen pijn)
Ik flos nooit, m'n tanden staan te strak op elkaarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ga nu mijn tanden poetsen én flossen
toch proberen dan krijg je vanzelf meer ruimte en kan je het beter schoonhouden (zei mijn tandarts).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vlos nooit, m'n tanden staan te strak op elkaar
Jammer dat hij niet meedoet aan die IQ-test dan. Of wacht eens ik zou Amanda daar weleens willen zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik erger me kapot aan die Brian....wat een debiel is die goser.....altijd schunnige taal.....zoals nu...ik kan me niet voorstellen dat die goser een gemiddeld IQ heeft....met zijn koetsiekoetsie....en de taal die hij er nu weer uit slaat.
En als cream on top dat vreselijke hyena lachje van hemquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:30 schreef Lady-night het volgende:
Ik erger me kapot aan die Brian....wat een debiel is die goser.....altijd schunnige taal.....zoals nu...ik kan me niet voorstellen dat die goser een gemiddeld IQ heeft....met zijn koetsiekoetsie....en de taal die hij er nu weer uit slaat.
Volgens mij heeft Amanda destijds al meegedaan in het Teasers-team ....... Ze heeft het daar wel eens over gehad. Die vriendin van haar, Anna, was toen heel vaak in beeld. 'n Paar meiden zijn later nog bij Jensen geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meedoet aan die IQ-test dan. Of wacht eens ik zou Amanda daar weleens willen zien.Dat wordt vast een Kelly'tje, alsnog te vroeg op een knopje drukken
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:35 schreef Vandaag... het volgende:
Duurt niet lang meer voor huub en claire gaan zoenen
in bedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
LL en Selene liggen nu ook weer te klooien in bed
Nee, kwam er ook achter dat het weer de tentenshow was van LL, zo leukquote:
ook al in bed, zie je, is heel normaal. edit. ze deden niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:47 schreef Kaleddis het volgende:
LL en Selene liggen nu ook weer te klooien in bed
en of dit met of zonder dekens gebeurtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vrij zeker ..... de vraag is alleen waar ze elkaar allemaal 'zoenen' ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |