iemand van hier die hier een filmpje bij heeft geplaatst?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:16 schreef avonne het volgende:
info van de organisator
"Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring)."
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496
Het zal net zo iets zijn als Amanda's paaldansen, denk ik: handig de beelden monteren, maar het stelt verder geen ruk voor.
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Een vraag aan de kenner: is dit nu een standje 69 een eenzijdige bef of een anale![]()
[ afbeelding ]
Zou jij amanda´s gezicht willen zien tijdens de seksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seks.
Die persoon staat al sinds Okt 2007 geregistreerd op die site. De klok op die server loopt fout want het filmpje is 22-01-2008 02:18 gepost ..... En het staat er al vanaf het eerste moment dat jij de link plaatste.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef avonne het volgende:
[..]
iemand van hier die hier een filmpje bij heeft geplaatst?
met het trapje van Nena als enige agressie tegen hem
Mag dat mogen we niet zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het lijkt me echt drama om altijd seks onder een deken te moeten hebben. Niets is zo lekker om elkaars gezicht te kunnen zien tijdens de seks.
Ja hoor. Als ze het goed naar haar zin heeft waarom niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zou jij amanda´s gezicht willen zien tijdens de seks
Geen kenners aanwezig ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Een vraag aan de kenner: is dit nu een standje 69 een eenzijdige bef of een anale![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Maar als je zegt dat er 2 lijken onder liggen geloof ik het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen kenners aanwezig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |