Geef eens een betere apk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ik heb ook een klacht: Mensen die xs.to gebruiken om plaatjes up te loaden zodat je moet klikken om het plaatje leesbaat te maken.
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ik heb ook een klacht: Mensen die xs.to gebruiken om plaatjes up te loaden zodat je moet klikken om het plaatje leesbaat te maken.
Bedankt, het was me al onduidelijk welke site het nou was!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Bedankt, het was me al onduidelijk welke site het nou was!
omgquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef jmac het volgende:
Vodafone zelf heeft nog minder reclame op z'n eigen site
Ja maar die achtergrond-afbeelding blijft dus mooi staan hehquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:43 schreef LordNemephis het volgende:
daarom heb ik een zekere plugin voor een zekere browser
jij doet ook je ogen en oren dicht als er reclame op tv komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:43 schreef LordNemephis het volgende:
daarom heb ik een zekere plugin voor een zekere browser
Kon ik dat maar automatisch. En dan vooral als het lenen.nl deuntje weer eens opkomtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet ook je ogen en oren dicht als er reclame op tv komt_!
ja of je kan je er gewoon ook niet aan ergeren maakt het leven iets makkelijkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kon ik dat maar automatisch. En dan vooral als het lenen.nl deuntje weer eens opkomt
Heul niet, is mooi witquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar die achtergrond-afbeelding blijft dus mooi staan heh
http://www.nu.nl/images/radical_bg_low2.jpg blokkerenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar die achtergrond-afbeelding blijft dus mooi staan heh
Ik wil gewoon een goede overzichtelijke nieuwspagina zien, geen schreeuwende advertentiepagina.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat nu.nl jullie nu bant
nu.nl draait dankzij die ads!
Ook mijn eerste gedachte..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:11 schreef Noodly het volgende:
Geldnood? Beter gooien ze die cartoons er dan af.
Je ogen dichtplakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Iemand ook nog tips om die banners van Fok! te blokkeren?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:17 schreef zomgmoz het volgende:
Als je goede cartoons wilt zul je nu eenmaal offers moeten brengen
Volgens mij leveren die juist geld op. Ik kan me niet echt voorstellen dat ze die cartoonist betalen voor die bagger.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:11 schreef Noodly het volgende:
Geldnood? Beter gooien ze die cartoons er dan af.
Dat hoef jij je ook niet voor te kunnen stellen, zelfde geld voor kunst in ziekenhuizen ed. Ziet er niet uit maar koste kapitalenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij leveren die juist geld op. Ik kan me niet echt voorstellen dat ze die cartoonist betalen voor die bagger.
Ik heb ook een klacht: mensen die zo lui zijn dat ze gaan klagen over plaatjes waar ze eerst op moeten klikken om ze leesbaar te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:10 schreef APK het volgende:
Ik heb ook een klacht: Mensen die xs.to gebruiken om plaatjes up te loaden zodat je moet klikken om het plaatje leesbaar te maken.
jij zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:57 schreef Syd het volgende:
Iemand heeft je topic gelezen op dumpert!
http://www.dumpert.nl/med(...)nl_vieren_feest.html
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:58 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
begin er zelf eens mee dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |