Dat metertje van je meet vast 20-30 graden te weinig hor.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:31 schreef Geerd het volgende:
Zit er nog verschil in met smering van de olie met deze temps van rond de 70 of in zomer met 110/130??
Er zijn mensen die hun spaarzame vrije tijd nuttig willen besteden.quote:
Clubquote:Op maandag 21 januari 2008 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!!
Oh en welke kloot laat nu telkens FokMC in de titel staan ipv Fok! MotorKKKlub?
Niet gaan miepen nu hey, de rest vertikt het ook om de laatste post te postenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En die haakjes horen ook niet in de TT
Die hebben we halverwege het vorige topic nog voorbij zien komen hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien dat Alexxxx een TT reconstructie kan makenzien we die ook weer eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
WHAAAquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat metertje van je meet vast 20-30 graden te weinig hor.
[..]
Er zijn mensen die hun spaarzame vrije tijd nuttig willen besteden.
Het is juist een geluk dat het voor de deur gebeurde.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:36 schreef Cageon het volgende:
WB, als er een meet komt waar jij bij bent, dan ben ik op zeker afwezig.
Wat een ongeluk neem jij met je mee zeg
Het is de uitzettingscoëfficiënt van bier in de thermometerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat metertje van je meet vast 20-30 graden te weinig hor.
Detentie? Of zat je vastgebonden op een SM zolder..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:19 schreef ikookhier het volgende:
Na een weekje afwezigheid(Niet dat het mijn keuze was) mag ik constateren dat ik weer niks gemist heb. (IOH is en blijft een lurker)
Om bazziek een plezier te doen voldoe ik nu eindelijk aan zijn beschrijfing :S![]()
IOH is terug en hoe![]()
hoe
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
Bandje is niet meer te plakken.![]()
Pas gekocht bij de APK.Er zit een dik stuk hout in de wang.
![]()
Lucky dat ik zo snel geholpen werd.![]()
[..]
Detentie? Of zat je vastgebonden op een SM zolder..![]()
Was jij er ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
Bandje is niet meer te plakken.![]()
Pas gekocht bij de APK.Er zit een dik stuk hout in de wang.
![]()
Lucky dat ik zo snel geholpen werd.![]()
[..]
Detentie? Of zat je vastgebonden op een SM zolder..![]()
Vette bikesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand deze bescheiden collectie gezien![]()
en tjek zijn old school bike @ page 4
wtfquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik heb de video.quote:
Heet van de naald.quote:dinsdag 22 januari 2008: Valentino Rossi vind Bridgestone banden toch niet zo lekker.
Matig, geen enkelequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:
wel een aardige basisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:46 schreef worldpimber het volgende:
Matig, geen enkele [ afbeelding ]...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel een aardige basis
[ afbeelding ]
quote:
Dus van luiheid ga je dan maar door met studeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Roderick2085 het volgende:
Nu moet ik weer helemaal een bezwaarschrift gaan schrijven
Nou, neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus van luiheid ga je dan maar door met studeren.
Beter zeg je gewoon dat je ziek bent, de griep heerst. Er is in de randstad sprake van een epidimiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Universiteit doet moeilijk
![]()
Krijg ik een brief dat ze 'mijn verzoek tot uitschrijving niet inwilligen' omdat dat volgens hun alleen kan ivm ziekte of familieomstandigheden![]()
ipv dat ze gewoon ff opletten en erachter komen dat dit het eerste jaar is van m'n studie (ok, masteropleiding, maar alsnog het eerste jaar), dan kan je je namelijk wel gewoon uitschrijven![]()
Nu moet ik weer helemaal een bezwaarschrift gaan schrijven
Deze werkt primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Den_Haag het volgende:
moet eigenlijk voor de motor (naast stalling) ook zo'n standaard hebben. Waar regel je dat?
Zou je bijna wel denken jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus van luiheid ga je dan maar door met studeren.
PADDOCKSTAND PP-T 0381quote:
Ik heb de onderstequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
PADDOCKSTAND PP-T 0381
- universeel
- voor zowel voor als achter te gruiken
prijs: 39,- euro incl. btw (32,77 excl.)
PADDOCK STAND PP-T 0365
- universeel
prijs: 19,- euro incl. btw (15,97 excl.)
ehhh, welke van de twee?
En wat moet ik verder nog hebben? Kettingspray neem ik aan? (welke).
Kettingspray is wel handig iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
oke. En verder?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kettingspray is wel handig iddheb alleen geen idee welke je het beste kan nemen
Verder natuurlijk een goed slot, een hoes als ie buiten komt te staan.... verder zou ik het zo snel ff niet weten...
50 liter olie + 10 oliefilters voor het komende half jaar[/WB]
Op aanraden van jou heb ik die ook, en bevalt goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Op aanraden van jou heb ik die ook, en bevalt goed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:23 schreef Den_Haag het volgende:
En wat moet ik verder nog hebben? Kettingspray neem ik aan? (welke).
Tis verdomme geen kerst!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef Geerd het volgende:
gewoon uitpakken merk je vanzelf:P
Idd soms pakt het wellis anders uit als je zelf had gewilt en dat lijkt het soms nog lang geen kerst nee.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:33 schreef Geerd het volgende:
Trouwens bestaan er echt flitsers die file inhalers doormiddel van tankstations/parkeerplaatsen mee te pikken en daarna weer in te voegen flitsen als deze minder dan x min daar aanwezig zijn geweest??
Een beetje aso is het ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou volgens mij kunnen ze daar geen boete voor geven.
Wat ze wel vaak doen is je staande houden zodat je nog meer tijd kwijt bent
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een beetje aso is het ook wel
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:06 schreef Gawaine het volgende:
Onthoud in het vervolg dit woord: kerstman
Je zal wel merken waarom
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:33 schreef Geerd het volgende:
Trouwens bestaan er echt flitsers die file inhalers doormiddel van tankstations/parkeerplaatsen mee te pikken en daarna weer in te voegen flitsen als deze minder dan x min daar aanwezig zijn geweest??
In de ochtendspits moet je aso zijn wil je een beetje opskieten, vol met de kickdown langs t tankstationquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een beetje aso is het ook wel
En de van Dobben croquette min. 12 minuten!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kroketten en frikandellen niet heter dan 180º
Daar is het nu nog te vroeg voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is het nu nog te vroeg voor.
Oke. Waar kan ik dat het beste bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een kleine orderwaarde tegelijk met je oordoppen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Oke. Waar kan ik dat het beste bestellen?
Het wordt tijd dat je geld voor al die antwoorden vraagt m8.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
Bij een kleine orderwaarde tegelijk met je oordoppen.
Iedere 10W40, 20W40 etc kan er in.![]()
Ik zou me doodschamen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/191454
Met dat ding ga je toch gewoon boven op een helling staan om hem vervolgens af te koppelen en hem het ravijn in te zien storten?50 euro ...
Gelukkig een slotje
Olie is zijn hobbyquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je geld voor al die antwoorden vraagt m8. [ afbeelding ]
Heb ik ook doet zn werk primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Castrol Chain wax die blijft tenminste op je ketting zitten dus komt er niets op je velg
Wat een homohupjequote:Op woensdag 23 januari 2008 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fetish en religie.![]()
Rossi al meer in de wolken over Bridgestone.![]()
[ afbeelding ]
Rossi is ook verdacht, zijn beste vriend Uzzio schrijf je andersquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef Den_Haag het volgende:
Wat een homohupje
WB, wat denk je van die stalling?
Een zuiger zit vast aan de krukas, eentje beweegt wel/niet zonder de andere vier.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:42 schreef Geerd het volgende:
Als het koud is klopt het dan dat een zuigertje wellis een slag overslaat net na het starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt wel smaakquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, was even zakelijke piccies van de GSM aan het downloaden.
Ik had een paar weken geleden nog iets voor Rib-i gezien.![]()
[ afbeelding ]
Eenvoudig setje voor erbij.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rossi is ook verdacht, zijn beste vriend Uzzio schrijf je andersis altijd bij de race.
Komt vermoedelijk uit de kast na zijn carriere.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Een zuiger zit vast aan de krukas, eentje beweegt wel/niet zonder de andere vier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6-in-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je hem zo ziet vliegen is het niet verdacht meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rossi is ook verdacht, zijn beste vriend Uzzio schrijf je andersis altijd bij de race.
Komt vermoedelijk uit de kast na zijn carriere.![]()
Ik heb over de stalling heengelezen.Moet ook weer ff verder nu.
Voor de stalling ff een paar posts omhoog. kijk er maar eens naar als je tijd hebt.![]()
Zak!quote:
Hoe is het met je broer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Een paar pc speakers vind ik ook goed hor.quote:
Tijd niet natuurlijk, wel ff snel gekeken, alweer een paar uur terug.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
Voor de stalling ff een paar posts omhoog. kijk er maar eens naar als je tijd hebt.![]()
Een motor stallen bijna tussen de caravans. Klinkt een beetje massaal. En beveiliging.![]()
Rij er eens naar toe om polshoogte te nemen, met een beetje geluk komen er verder alleen bejaarden.
En bedenk dan onderweg de hele tijd of die 'valt mee qua afstand' nog steeds zo is.![]()
I doubt it.![]()
Vanaaf aan de Triumph gesleuteld, er zit leven in, maar ook een stationair toerental van 5.000 Rpm.![]()
Zaterdag verder. Net een systeem opgehangen voor gordijnen, kom niet verder dan 2 cm de muur in.![]()
Heb er drie boortjes op los gelaten, boormachine langzaam, snel, op de hamerstand... nothing.
Misschien metaal in de muur, HSS titanium doet er ook niets op.
![]()
Moest 7 centimeter hebben, nu maar kleinere pluggen en die ook nog afgeknipt. Later verder.
Ook al niet echt af.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen eens kijken. Kijken staat vrij toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijd niet natuurlijk, wel ff snel gekeken, alweer een paar uur terug.![]()
Een motor stallen bijna tussen de caravans. Klinkt een beetje massaal. En beveiliging.![]()
Rij er eens naar toe om polshoogte te nemen, met een beetje geluk komen er verder alleen bejaarden.
En bedenk dan onderweg de hele tijd of die 'valt mee qua afstand' nog steeds zo is.![]()
I doubt it.![]()
![]()
Zo niet zou ik gelijk afhakenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
We zullen eens kijken. Kijken staat vrij toch?![]()
![]()
Tukken![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
WB Now known as: Nico!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een paar pc speakers vind ik ook goed hor.![]()
[..]
Tijd niet natuurlijk, wel ff snel gekeken, alweer een paar uur terug.![]()
I doubt it.![]()
Vanaaf aan de Triumph gesleuteld, er zit leven in, maar ook een stationair toerental van 5.000 Rpm.![]()
Zaterdag verder. Net een systeem opgehangen voor gordijnen, kom niet verder dan 2 cm de muur in.![]()
Heb er drie boortjes op los gelaten, boormachine langzaam, snel, op de hamerstand... nothing.
Misschien metaal in de muur, HSS titanium doet er ook niets op.
![]()
Moest 7 centimeter hebben, nu maar kleinere pluggen en die ook nog afgeknipt. Later verder.
Ook al niet echt af.![]()
![]()
![]()
![]()
Klussen doe je zo!
Hoe nico een wip maakt!Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Mannen, toch maar een Triumph kopen voor de sociale contacten?????![]()
![]()
quote:Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het jaar is nog maar een paar weken oud en nu alweer kan gezegd worden dat het
in ieder geval in 2008 weer uitermate genieten wordt. Met het forum als
thuisbasis liggen voor 2008 in het verschiet de vervolgen op de inmiddels
traditionele;
- de GPS testing Waterland Ride-Out,
- de legendarische Bloembollenrit,
- de in de Kickxstart onder de aandacht van heel Nederlandstalig Europa
gebrachte Spring Rally,
- The First Dutch Mountain Ride Out,
- The here you learn who yr friends are Limburg Ride Out,
- The First Veluwsche IJssel Ride-Out,
- The one and only Noorderrondrit,
- The fabulous Golden Dikesrun,
- de Noord Hollandse Molenroute en last but certainly not least,
- The amazing Borderline run,
- more to come,![]()
Sociale contacten en dan:quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[..]Een clubhuis verdomme! Dat is toch geen thuis basis. Wannabe hells angelsquote:Het jaar is nog maar een paar weken oud en nu alweer kan gezegd worden dat het
in ieder geval in 2008 weer uitermate genieten wordt. Met het forum als
thuisbasis liggen voor 2008 in het verschiet de vervolgen op de inmiddels
traditionele;
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ligt eraan naar wat voor sociale contacten je op zoek bent eHquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:57 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
[..]
Ze stoppen bij mij in de buurt![]()
Effin zo'n rondje rij ik met een japanse motor in 1,5 - 2 uur![]()
![]()
Veel van dezelfde Gawaine leeftijden, lange lunchtijden, extra uitrustplaatsen etc.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef Gawaine het volgende:
Ze stoppen bij mij in de buurt![]()
Effin zo'n rondje rij ik met een japanse motor in 1,5 - 2 uur![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veel van dezelfde Gawaine leeftijden, lange lunchtijden, extra uitrustplaatsen etc. [ afbeelding ]
Lekker gezellig bij zo'n esso staan.![]()
Daarna gaan ze brug over, lees ik ergens, en dan kom je langs de Mcdonald in Waardenburgwaar
je ff lekker binnen kan gaan zitten![]()
![]()
Chief inspector Gawaine.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Golden dikes run aannemende dat hij elke keer hetzelfde isGolden dikes run2
5 euries, mag je mee.quote:gratis voor Triumph rijders![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Chief inspector Gawaine.![]()
[..]
Straks gaan ze de andere kant op.....zal je net meemaken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze volgende week pas tijd om mijn internetaansluiting te maken bij @home![]()
http://content.vkmag.com/audio/tinyenlausoundboard/index.html Kies er maar één uit![]()
![]()
Die Soundboardquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:05 schreef Rib-i het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben ze volgende week pas tijd om mijn internetaansluiting te maken bij @home![]()
http://content.vkmag.com/audio/tinyenlausoundboard/index.html Kies er maar één uit!
Geen internet meer thuis dan?![]()
![]()
Nee man, alleen op het werkquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die Soundboard!
Geen internet meer thuis dan?
Erg Pauprisch![]()
![]()
Ohz.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:38 schreef Rib-i het volgende:
Nee man, alleen op het werk
Erg Pauprisch![]()
![]()
Naar welk mailadres kan ik nog een foto sturen ter uwer beoordeling?
riboogathome of die heetmail? Of geen van beide op je werk![]()
![]()
heetmail werkt beterquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ohz.![]()
![]()
Naar welk mailadres kan ik nog een foto sturen ter uwer beoordeling?
riboogathome of die heetmail? Of geen van beide op je werk![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt grappig
Net bij sollicitatie gesprek geweest bij detacheringsbureau, wouden me wel hebben voor een project, dus hadden ze me een projectcontract gegeven, ik wou eerst nog ff rustig thuis ernaar kijken, dus ze belt morgen, maar dan ga ik haar lekker teleurstellen...
Salaris: 6.92 bruto per uurMaak daar ongeveer het dubbele van, dan kunnen we praten
![]()
![]()
Wij hadden laatst een detacheringsbureau die omgerekend 100 euro per uur vroegen voor een werknemer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige mensen zijn echt grappig
Net bij sollicitatie gesprek geweest bij detacheringsbureau, wouden me wel hebben voor een project, dus hadden ze me een projectcontract gegeven, ik wou eerst nog ff rustig thuis ernaar kijken, dus ze belt morgen, maar dan ga ik haar lekker teleurstellen...
Salaris: 6.92 bruto per uurMaak daar ongeveer het dubbele van, dan kunnen we praten
![]()
![]()
Kan je nagaan wat een stelletje oplichters het zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een detacheringsbureau die omgerekend 100 euro per uur vroegen voor een werknemer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige mensen zijn echt grappig
Een pool verdiend nog meer![]()
![]()
Preciesquote:
Ik zoek ook nog ff 2 min naar bijbanen op programmeergebied en vind al iets met salaris van 10 tot 20 euro per uur, afhankelijk van ervaring![]()
![]()
Picsquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:56 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ] Doosje met pimpspul uit de joe es ee is binnen [ afbeelding ]![]()
![]()
1098S to 1098R Look-a-like Projectkeuze is snel gemaakt ja dat ziet iedereen tochquote:1098S : 21200¤
1098R : 40000¤
vermoedelijke kost na ombouw 27000¤
dit is wel een ubergeilsetje
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oogbegaafd_kind.htmlMisschien bedoelen ze wel 69,20 bruto per uur.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
Wat een naaiers in het leven toch, gewoon flink verrot schelden dat wijf morgen.![]()
![]()
Woot..7 euro.
En je bent afgestudeerd?schande!
maar...als bijbaantje is dat wel reëel hoor!
Sowieso schrijf je zo.![]()
Valt wel meequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
keuze is snel gemaakt ja dat ziet iedereen toch
dit is wel een ubergeilsetje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zelfs als 'bijbaantje' is het veel te weinigquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:40 schreef -XX- het volgende:
Woot..7 euro.
En je bent afgestudeerd?schande!
maar...als bijbaantje is dat wel reëel hoor!Het is gewoon voor een fulltime project van ongeveer een half jaar
![]()
![]()
7 netto was nog t overzien geweest (als bijbaantje)quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zelfs als 'bijbaantje' is het veel te weinig [ afbeelding ] Het is gewoon voor een fulltime project van ongeveer een half jaar [ afbeelding ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
plaaike![]()
was wel weer onderschept door die f#cking douane/belasting heffers![]()
Pakketje was binnen 3 dagen in nederland en heeft daar 9 dagen gelegen![]()
En iedereen maar roepen dat de yanks streng controleren![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
plaaike![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En iedereen maar roepen dat de yanks streng controleren![]()
![]()
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zelfs als 'bijbaantje' is het veel te weinig [ afbeelding ] Het is gewoon voor een fulltime project van ongeveer een half jaar [ afbeelding ]
Zie politie![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheid
Zie politie
Zelfde als trambestuurders aldus de minister gisteren bij Witteman
[ Bericht 0% gewijzigd door Gawaine op 24-01-2008 20:40:08 ]![]()
Mooie tuinslang manquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
plaaike![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En iedereen maar roepen dat de yanks streng controleren
Ik zwaai naar dieren.![]()
Jaaaaaaa maaaaar pliesie krijgt voel toeslagen enzo hequote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zelfde als trambestuurders aldus de minister gisteren bij Witteman![]()
![]()
Dus excuus meer om de auto te wassenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Is een Smith & Weston SX 2400ook flexibel bij lage temperaturen
![]()
![]()
Dus geen ....quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus excuus meer om de auto te wassen![]()
![]()
quote:
Auto spuit ik gewoon met de hogedrukspuit in zo'n wasstraat. Eens in de zoveel
tijd gewoon met de spons.![]()
![]()
Spuit jij met een sponsquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoon gelequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die detachering business is letterlijk big business, met mensen als loonslaven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Roderick2085 het volgende:
Kan je nagaan wat een stelletje oplichters het zijn![]()
Het verschilt per bureau, maar ze rekenen ongeveer ¤3.500,00 per werknemer die ze aan een baan helpen.![]()
Maar dat zijn mijn Peter R de Vries bevindingen uit enkele wisselende contacten, Makster heeft bij Randstad gewerkt, dus die weet helemaal hoe schofterig geld daar in omgaat.
Dat is dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe lager het loon, hoe lager de verantwoordelijkheid
Zie politie
Subtiel dat nummerbord.quote:![]()
Nice extra weight Gawaine.![]()
![]()
![]()
Jewel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zijn ze er ook in andere kleurtjes dan
hij had het over de spons, niet de auto / velgen...quote:
Ach, de een noemt het common knowledge de ander...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat zijn mijn Peter R de Vries bevindingen uit enkele wisselende contacten![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
sorry, zal het niet meer doen ......quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:08 schreef Worldbeater het volgende:
BWT, dat zijn toch geen tijden voor jou!
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Die schoenen heb ik in het wit.quote:
En dat loopt toch lekker!
Morrie....
Lekker lang school vandaag...en dan weekend!Sowieso schrijf je zo.![]()
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
WB, ons vermoeden klopte toch echt
[ afbeelding ]
Die orginele foto is hilarisch!![]()
Is die niet ergens in het groot verkrijgbaar?Sowieso schrijf je zo.![]()
MogguhDat is veel!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige mensen zijn echt grappig
/BazzieK![]()
![]()
Morge
quote:![]()
Gisteravond via een of andere site 'gesolliciteerd' op een functie lees, cv verzondenvanmorgen telefoon of ik maandag langs kan komen... bij 1 van de 2 waar ik op gesolliciteerd had stond een salaris van 10 tot 20 euro per uur (afhankelijk van ervaring), dat zijn de betere bedragen
![]()
![]()
MSN?quote:
Ik zeg pics!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:27 schreef -XX- het volgende:
Die schoenen heb ik in het wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossi.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]![]()
Gisteravond via een of andere site 'gesolliciteerd' op een functie lees, cv verzondenvanmorgen telefoon of ik maandag langs kan komen... bij 1 van de 2 waar ik op gesolliciteerd had stond een salaris van 10 tot 20 euro per uur (afhankelijk van ervaring), dat zijn de betere bedragen
Zeker voor een vroegtijdige schoolverlater![]()
![]()
0 ervaring, en geen verdere opleiding. Maak dr maar ¤6,- netto vanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Alexxxx is aan het bijverdienen om schade te betalen
http://www.vkmag.com/videos/videos_vorkliftheftruck_ramt_auto/![]()
![]()
Geen idee wat het netto is, maar minimaal 10 euro per uur bruto is heel normaal voor een net afgestudeerde hbo'erquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
0 ervaring, en geen verdere opleiding. Maak dr maar ¤6,- netto van
Die kerel hing net alweer aan de telefoon, hij was al bezig met een opdracht voor me te zoekenBen nog niet eens op gesprek geweest
Nou heeft ie zelfs al een afspraak voor me gemaakt bij de opdrachtgever
![]()
Volgens mij hebben ze een beetje haast ofzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Roderick2085 op 25-01-2008 15:48:47 ]![]()
Netto 6 euroquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen idee wat het netto is, maar minimaal 10 euro per uur bruto is heel normaal voor een net afgestudeerde hbo'er![]()
![]()
Zo mn huiskamer vol met brokken motor,maar de taartschep is er afmorgen weer verder
Vandaag de belasting voor de tweede keer gespekt![]()
Kreeg een bonus en daar gaat bijna 36% van naar Bazziek en consorten![]()
![]()
Het lijkt wel rustig :SFok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Net even paddock besteld op powerplustools.nl . Meer mensen met zo'n geval? Universeel (voor en achter te gebruiken) voor 39¤. Kan ik mn voorband er zelf uithalen, moet toch nieuw bandje om
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:49 schreef ikookhier het volgende:
Zo mn huiskamer vol met brokken motor,maar de taartschep is er afmorgen weer verder
Pics plz2e keerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag de belasting voor de tweede keer gespekt
quote:Kreeg een bonus en daar gaat bijna 36% van naar Bazziek en consorten![]()
Lang geleden dat ik een boete kreeg, heb ook al lang geen motor meer gereden![]()
![]()
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salarisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pics plz
[..]
2e keer
[..]
![]()
Lang geleden dat ik een boete kreeg, heb ook al lang geen motor meer gereden![]()
![]()
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salaris....
![]()
![]()
Quequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef Geerd het volgende:
De hele tijd lopen spelen met zoon autootje das toch belachelijk jongens.![]()
![]()
![]()
wel verdienen - alleen dat krijgen is zo lastigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveel....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Daar hebben er meer last vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
wel verdienen - alleen dat krijgen is zo lastigde wereld is oneerlijk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Humm... dus jij verdiend ook niet zoveel....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last vande wereld is oneerlijk
Beter zoek je een baan bij de VNdaar wordt alles voor je betaald
![]()
![]()
Ik ga wel uit mijn nek lullen in de 2e kamer.... toch goed voor zo'n 6000 per maandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Beter zoek je een baan bij de VNdaar wordt alles voor je betaald
![]()
![]()
En dan gewoon nog niet op komen dagen bij een debat 'omdat je vond dat wel wat beters te doen had'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ga wel uit mijn nek lullen in de 2e kamer.... toch goed voor zo'n 6000 per maandMorgen gewoon een kijker voor de GS, die hoop had ik al zo ongeveer opgegeven
![]()
![]()
Je moet geen kijker hebben, maar kopersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En dan gewoon nog niet op komen dagen bij een debat 'omdat je vond dat wel wat beters te doen had'
[ afbeelding ] Morgen gewoon een kijker voor de GS, die hoop had ik al zo ongeveer opgegeven![]()
![]()
Een kijker is het beginquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet geen kijker hebben, maar kopers
En anders ga ik WB z'n advies opvolgen, gewoon zelf wat dingen doen, en later in wat nettere staat nog een poging doen![]()
![]()
Laat anders WB langs komenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Een kijker is het begin
En anders ga ik WB z'n advies opvolgen, gewoon zelf wat dingen doen, en later in wat nettere staat nog een poging doendie koopt em dan vast wel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat anders WB langs komendie koopt em dan vast wel
Zo alleen nog ff stationair toerental iets hoger afstellen, dan is ie klaar voor morgen![]()
![]()
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo alleen nog ff stationair toerental iets hoger afstellen, dan is ie klaar voor morgen![]()
![]()
Dan kan die waarschijnlijk zonder choke starten morgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijn![]()
![]()
heerlijk stukje gereden, voelde wel wat vreemd aan. Zal wel met de temp van het asfalt en de banden te maken hebben en de wind die er stond, was vrij veel wind.
Maar wel leuk weer![]()
Wou ook nog iemand op iets wat leek op een FZR (heb het niet goed kunnen zien) sporten
Stond vooraan t stoplicht bij se dome. Kwam schuin achter me staan en draaide wat aan t gas.
Kijk in me spiegel. Wacht op t groene licht accelereer vrij rustig weg, tot hij naast me zit (keek ff naar hem), draai het gas open. Wat zwevend voorwiel en weg was meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Hejzag je briggie laat vanmiddag, heel de dag niet thuis geweest zowatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
Wou ook nog iemand op iets wat leek op een FZR (heb het niet goed kunnen zien) sporten
ik had laatst ook zoiets, blijkbaar gaf mijn rijstijl ervoor een reden om ook zo uitdagend bij het stoplicht te gaan staan. in dit geval een oldtimer op een oldie
groen: hij voluit accellererend wegik: hee gingen we racen
stootje gas erbij en
![]()
![]()
![]()
lekker zulk een koppel voorhanden
wou net zeggen, geen wheelie getrokkenquote:Dat rustig weg acceleren gaf wel een leuk effect, maar is gewoon een slecht excuus dat ik hem nog niet vol weg kan janken met de koppeling![]()
![]()
Vermoedde ik alquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
zag je briggie laat vanmiddag, heel de dag niet thuis geweest zowat
Prachtigquote:ik had laatst ook zoiets, blijkbaar gaf mijn rijstijl ervoor een reden om ook zo uitdagend bij het stoplicht te gaan staan. in dit geval een oldtimer op een oldie
groen: hij voluit accellererend wegik: hee gingen we racen
stootje gas erbij en
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsjahquote:lekker zulk een koppel voorhanden![]()
![]()
Wel dikke humor, hij hield t wel snel voor gezien na de 100.
Ik kon me inhoudenquote:[..]
wou net zeggen, geen wheelie getrokken![]()
Ga ik vanmiddag (voor t eerst) mijn garage openmaken, krijg ik dat kolere ding niet los
Morgen maar ff proberen als er geen motor achter me staat.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
die gassies blijveh laggehquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:03 schreef Cageon het volgende:
Tsjah![]()
Wel dikke humor, hij hield t wel snel voor gezien na de 100.OKquote:Ik kon me inhoudenook jouw voorwiel wil wel es het luchtruim kiezen bij snel optrekken
![]()
![]()
![]()
Garagekrik van ¤14,95 will do.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef Lennox het volgende:
Net even paddock besteld op powerplustools.nl . Meer mensen met zo'n geval? Universeel (voor en achter te gebruiken) voor 39¤. Kan ik mn voorband er zelf uithalen, moet toch nieuw bandje om
En een paar luidsprekers van een bekend merk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Zet em op 5000 toeren, dat schijnt WB's nieuwe ding te zijn![]()
Vandaag weer een hoop verhuist, en ook nog aan de motor geklust, tank er af, etc, etc.
Vermoedelijk was het slechts een foutje in het niet terugstellen van de gaskabel na montage.![]()
Daarna de motor gestart, en het lijkt verholpen, maar geen proefrit, en niet langer dan 10 seconden gelopen.
WB moest namelijk weer verder. Misschien morgenavond het ding hier heen halen. Als het goed is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fat ass....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah nét niet zeg maar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je houd meer van andere asses, -XX- like?quote:
Ik ben meer voor de schappelijke bipsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je houd meer van andere asses, -XX- like?je weet wel, goed gevormd
niet van die botjes
en ook niet van dat vette wat tussen je vingers door sijpelt
![]()
![]()
![]()
hendigsjiekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met Tips and tricks Zandvoort zeg ik![]()
[ afbeelding ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Been there done that.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben meer voor de schappelijke bipsje weet wel, goed gevormd
niet van die botjes
en ook niet van dat vette wat tussen je vingers door sijpelt
![]()
[ afbeelding ]![]()
En vreemd genoeg kan een ogenschijnlijk strakke bilpartij in bed een gevoelloze pudding blijken.![]()
Een studente bedrijfskunde was juist weer aan de knokige kant, maar had me daar een paar lekkere billen.
Beetje tegendruk is nooit weg.![]()
Too much info. [/Pimber]
Hmmm.. Bos Uit valt bijna niemand. Ik heb er wel een paar gezien. Centimeter voor mijn voorwiel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met Tips and tricks Zandvoort zeg ik![]()
[ afbeelding ]
Gevaarlijk spelletje voor newbe's dat cynische gedoe van snelle rakkers.![]()
![]()
Use what you think you can use and forget all other stuffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there done that.![]()
En vreemd genoeg kan een ogenschijnlijk strakke bilpartij in bed een gevoelloze pudding blijken.![]()
Een studente bedrijfskunde was juist weer aan de knokige kant, maar had me daar een paar lekkere billen.
Beetje tegendruk is nooit weg.![]()
Too much info. [/Pimber]![]()
[..]
Hmmm.. Bos Uit valt bijna niemand. Ik heb er wel een paar gezien. Centimeter voor mijn voorwiel.
Gevaarlijk spelletje voor newbe's dat cynische gedoe van snelle rakkers.
Ah so, dan zijn de belastingen gedaald danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Geen boete, maar 36% van het bedrag van de 'jaarlijkse' bonus gaat naar bassie's salarisVoorheen was dat 50% toch
Tenminste toen ik nog met bonussen per project werkte stopte ik het geld in één of ander lijfrente of aandelenpakket geloof ik zodat ik er geen belasting over hoefde te betalen ofzoiets
![]()
Had ik gewoon de belasting betaald dan had ik nu een nieuwe motor kunnen kopen, nu komt het pas ergens in 2020 vrij geloof ik, dan is het ook geen donder meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
heerlijk stukje gereden, voelde wel wat vreemd aan. Zal wel met de temp van het asfalt en de banden te maken hebben en de wind die er stond, was vrij veel wind.
Maar wel leuk weer![]()
Stond vooraan t stoplicht bij se dome. Kwam schuin achter me staan en draaide wat aan t gas.
Kijk in me spiegel. Wacht op t groene licht accelereer vrij rustig weg, tot hij naast me zit (keek ff naar hem), draai het gas open. Wat zwevend voorwiel en weg was meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker zulk een koppel voorhanden![]()
Ik ga morgen de motor weer eens uitlaten........ als die nog startEens kijken of ik iets omhoog kan krijgen
![]()
![]()
Ben vanavond je blanke broertje tegengekomenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:![]()
![]()
Vastwel toch is het het voorwiel niet dan toch wel wat andersquote:Op zondag 27 januari 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen de motor weer eens uitlaten........ als die nog startEens kijken of ik iets omhoog kan krijgen
Het is hier een donker hol krijg niks op de gevoeligeplaatquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ben vanavond je blanke broertje tegengekomen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vastwel toch is het het voorwiel niet dan toch wel wat andersquote:Op zondag 27 januari 2008 00:35 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is hier een donker hol, krijg niks in mijn aars![]()
![]()
Als het klaar is maak ik wel een resultaat plaatje![]()
Kansloos ik weet het
![]()
Volgens mij is er een verband tussen het uitelkaar liggen van mn motor en het mooie weer
![]()
Middag
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:51 schreef ikookhier het volgende:Volgens mij is er een verband tussen het uitelkaar liggen van mn motor en het mooie weer
![]()
![]()
![]()
4realquote:
Prima naam ook
Ik ga mogelijk donderdagquote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar zaterdag 2 feb. naar de beurs, nog meer gegadigden voor een bezoek aan de beurs
Ik zit er ook over te denken om donderdag te gaan... Eerst die gesprekken van morgen maar ff afwachten![]()
![]()
Helaas staat er dan een shopsessie in Antwerpen op het programma.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar zaterdag 2 feb. naar de beurs, nog meer gegadigden voor een bezoek aan de beurs![]()
* bvvt zal ook op de zaterdag willen gaanOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
ik heb ook die dag gepland voor de beursquote:Op zondag 27 januari 2008 13:30 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar zaterdag 2 feb. naar de beurs, nog meer gegadigden voor een bezoek aan de beursmeeten en dan daro heengaan
![]()
![]()
![]()
quote:Zaterdag is okay danquote:Op zondag 27 januari 2008 14:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb ook die dag gepland voor de beursmeeten en dan daro heengaan
![]()
Ik weet niet of ik dan de beschikking heb over een motorWe spreken wat af
Mischien een mooi topkuipje voor WP
![]()
![]()
OK danquote:
nog geprobd te starten vandaagquote:Ik weet niet of ik dan de beschikking heb over een motorheeft ie helemaal niet nodig, lijkt me vrij duidelijk tochquote:topkuibje WP![]()
![]()
![]()
Ja, net nog gereden maar de andere startmotor heb ik nog steeds niet binnenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OK dan![]()
[..]
nog geprobd te starten vandaag
[..]
heeft ie helemaal niet nodig, lijkt me vrij duidelijk toch![]()
![]()
![]()
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Zaterdag is okay dan
Ik weet niet of ik dan de beschikking heb over een motorWe spreken wat af
Mischien een mooi topkuipje voor WP
grote kans op regen - heb geen zin om d ehele dag met natte zut rond te lopen.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
![]()
Die gast wil het wel kopen, maar wil eerst nog ff een vriend erop laten rijden.. hij heeft 1 proeflesje gehad en wil hem kopen om zelf bijzondere verrichtingen op te oefenen
"Scheelt heel veel geld, want die lessen zijn hartstikke duur"
![]()
![]()
![]()
Goed geregeld toch!?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:Die gast wil het wel kopen, maar wil eerst nog ff een vriend erop laten rijden.. hij heeft 1 proeflesje gehad en wil hem kopen om zelf bijzondere verrichtingen op te oefenen
![]()
Beetje jammer dat die zich dan weer aan moet gaan passen op zijn les motor. Maar ok
Precies, want hij hoeft ook niet eens 25kw te rijden.... kerel zit misschien al wel in de 30quote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Goed geregeld toch!?
Beetje jammer dat die zich dan weer aan moet gaan passen op zijn les motor. Maar okOok jammer dat een rijschool waarschijnlijk ook je toch nog wel een aantal lessen laat nemen, omdat ze zeker willen weten dat je het kan enzo
Maar goed, lekker boeiend, als hij hem wil hebbenIk breng hem wel naar het industrieterrein
Daar mag ie hem bij z'n werk neerzetten en kan hij dus op 'eigen terrein' oefenen
![]()
![]()
Apart is het welquote:Op zondag 27 januari 2008 17:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Precies, want hij hoeft ook niet eens 25kw te rijden.... kerel zit misschien al wel in de 30Ook jammer dat een rijschool waarschijnlijk ook je toch nog wel een aantal lessen laat nemen, omdat ze zeker willen weten dat je het kan enzo
Maar goed, lekker boeiend, als hij hem wil hebbenIk breng hem wel naar het industrieterrein
Daar mag ie hem bij z'n werk neerzetten en kan hij dus op 'eigen terrein' oefenen
![]()
![]()
niets zo veranderlijk als het weerquote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef bvvt het volgende:
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.
grote kans op regen - heb geen zin om d ehele dag met natte zut rond te lopen.ff afwachten hoe het ontwikkelt deze week, en anders pak ik idd ook moto niet --> blik
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om de trein te pakken.
grote kans op regen - heb geen zin om de hele dag met natte zut rond te lopen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niets zo veranderlijk als het weerff afwachten hoe het ontwikkelt deze week, en anders pak ik idd ook moto niet --> blik
Dan spreken we af bij Entree Oost
Maar we zien zaterdagochtend wel
[ Bericht 3% gewijzigd door Rib-i op 27-01-2008 20:15:42 ]![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:21 schreef Roderick2085 het volgende:Die gast wil het wel kopen, maar wil eerst nog ff een vriend erop laten rijden.. hij heeft 1 proeflesje gehad en wil hem kopen om zelf bijzondere verrichtingen op te oefenen
![]()
Niet zo duur als een GS500 proberen te verkopen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet zo duur als een GS500 proberen te verkopen![]()
![]()
Daar komt ie vanzelf wel achter
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:Al die copycats
Vooral die bladerijders.
![]()
[ afbeelding ]
Nog even eentje van de andere kant, dit keer wel klikbaar.
klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik klik![]()
![]()
Motor weer in elkaarAls het weer het toe laat morgen even een rondje rijden/foto maken
![]()
pff, gaat het morgen zeker weer regenenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef ikookhier het volgende:
Motor weer in elkaarAls het weer het toe laat morgen even een rondje rijden/foto maken
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, gaat het morgen zeker weer regenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als men nu brommer wil rijden en het examen succesvol heeft afgelegt krijg je meteen zoon mooi roozz pasje.
Maar als nu je papiertje word afgenomen, mag je dan nog wel brommer rijden eigenlijk?
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:47 schreef Geerd het volgende:
Als men nu brommer wil rijden en het examen succesvol heeft afgelegt krijg je meteen zoon mooi roozz pasje.
Maar als nu je papiertje word afgenomen, mag je dan nog wel brommer rijden eigenlijk?
![]()
hoezo heb je plannen
Je mag niets motorisch meer besturen dan. Dus ook geen brommert.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?![]()
Nouja net met wegmisbruikers werd er iemand heel expliciet op gewezen naardat zijn pasje was ingevorderd dat hij ook geen brommer meer mocht rijden.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:58 schreef Lennox het volgende:
Je mag niets motorisch meer besturen dan. Dus ook geen brommert.
Zodoende dacht ik dat dat eerder met je papiertje nog wel mocht omdat die niet bij het papiertje opstaat en bij zoon pasje nu wel.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ze wouden het bewolkt maar droog houden 9C.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Zou je dat alsong wel doen met al dat zout op de weg
Welk zoutquote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze wouden het bewolkt maar droog houden 9C.
Zou je dat alsong wel doen met al dat zout op de weg
Kom ff M&M's vreten, ben benieuwd.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef worldpimber het volgende:Al die copycats
Vooral die bladerijders.
![]()
[ afbeelding ]
Nog even eentje van de andere kant, dit keer wel klikbaar.![]()
En zaterdag kunnen we wel een stukje toeren.![]()
Alleen is het dan kudweer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ligt nog altijd een lading zout op de weg.quote:quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom ff M&M's vreten, ben benieuwd.![]()
En zaterdag kunnen we wel een stukje toeren.![]()
Alleen is het dan kudweer.
Zo hey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou tijd worden.
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Zeker, sinds september niet meer gereden.quote:
Al was de eerste optie pas echt in januari.
Wel leuk al dat extra werk van storing zoeken.
Gewoon de gaskabel bij het stuur netjes terugdraaien was afdoende.![]()
Ben wel razensnel geworden in het nakijken van de bougies, carburateurs, ontsteking, tank er af halen.
Goede training.![]()
Net als vorige maand het voorwiel van de auto er steeds demonteren voor die accu, niet verder kunnen, monteren, er af halen, etc, etc. Wel een keer of tien, twaaalf gedaan.
Toen vorige week mijn achterwiel dus lek was, slechts een piece of cake.
Drie keer met de ogen knipperen, amper vijf minuten totaal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
Bringing the Trophy back home!![]()
[ afbeelding ]
Ben lekker met de motor op stage, beetje jammer dat de motor alleen niet eens de kans heeft om warm te worden, dat wordt dus weer bus rijden.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Morgenlet's doe een bakkiequote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
En zaterdag kunnen we wel een stukje toeren.in het midden vh land
quote:en je kunt het navertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
TL1000R heeft nog een echte warmte wisselaar on board.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef Cageon het volgende:
Ben lekker met de motor op stage, beetje jammer dat de motor alleen niet eens de kans heeft om warm te worden, dat wordt dus weer bus rijden.
De koelvloeistof warmt de olie op.![]()
Dat gaat dus een stuk sneller.![]()
Mejeh, op BWT afstanden van 7 km ga je alsnog nat.
Gelredome ligt redelijk centraal. [/OPM]quote:Op maandag 28 januari 2008 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
let's doe een bakkiein het midden vh land
quote:en je kunt het navertellen![]()
![]()
Heb nog borgclipjes van de achterbrug niet gemonteerd.
En geen knipperlichten at all. Staat wel strak.
Tankquote:you. Jij pas het weekend over 2 weken de motor halen??
![]()
![]()
Nice! Wist ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TL1000R heeft nog een echte warmte wisselaar on board.
De koelvloeistof warmt de olie op.![]()
Dat gaat dus een stuk sneller.![]()
Mejeh, op BWT afstanden van 7 km ga je alsnog nat.![]()
De temp was bijna 80 graden, dus t kwam enig sinds in de buurt, maar dat is dan de koelvloeistof.
Is zo'n 10km misschien iets meer. dus dat schiet niet op idd.
De lol is er ook niet echt zo.![]()
Voor t stukje dijk moet die toch wel een beetje warm zijn.
volgende topic
Fok! MC [SC 809]: waar de boel moet warm draaienMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: