- wat zei ik over die overbodige smileys -quote:
- doe maar niet -quote:
[GAM SC #3] All hail the alwetende MartialArdquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef MartialArd het volgende:
Ik snap er niets van? welke is het nou?Waarom was de vorige gesloten?
- oei dat mag niet ik denk dat jij maar even gaat afkoelen -quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij een mislukte kutkabouter zeg
[GAM SC #3] All hail the alwetende MartialArdquote:Op maandag 21 januari 2008 17:47 schreef MartialArd het volgende:
Ik kies voor deze, ik voel namelijk op de andere een slotje komen...![]()
al moet ik zeggen dat het niveau hier ook daalt!
Vorige was gesloten omdat tie vol zat, na 300 posts sluit een topic op Fok! automatischquote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef MartialArd het volgende:
Ik snap er niets van? welke is het nou?Waarom was de vorige gesloten?
Ja Tomasso dit is nog steeds een kuttopic, wat wel lachen is is dit:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De tering, wat ben jij een mislukte kutkabouter zeg
Ja, hilarisch.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja Tomasso dit is nog steeds een kuttopic, wat wel lachen is is dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw&feature=related
en http://nl.youtube.com/watch?v=95y8NxjncMw
Ohwja, is wel een tof spel, zit toch ook een rumble pack bij?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Poit, balen van je auto zeg!
Ik heb sinds vandaag Action Loop in mijn bezit. Zeer verslavend spel, mijn duim doet nu echter zeer van die net te kleine stylus.
Ja, zit ook een rumblepack bij. Vanavond even uitproberen. Ik kon hem voor vijf euro in de FRS kopen aangezien ik ook nog van die Plastix-cards had van een halfjaar geleden o.i.d. Een goede deal al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, is wel een tof spel, zit toch ook een rumble pack bij?
Ja, is vervelend ja, maar je doet er niet veel aan.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:31 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg Poit, balen van je auto zeg!
Ik heb sinds vandaag Action Loop in mijn bezit. Zeer verslavend spel, mijn duim doet nu echter zeer van die net te kleine stylus.
Kwaliteits topicquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef MartialArd het volgende:
Zit je lekker te msn-en kom je dit topic ineens tegen:
RaymanNL fantopic #1 - Onze held :D
OMG
Dat mag ook niet, en daar heb ik Tomasso ook op aangesproken, maar sowieso lokte Sietse dit zelf ook weer uitquote:O en BTW waarom krijgt iemand hier wel een ban (ik noem geen namen(sietse87)) maar mag iemand hem wel voor kutkabouter uitschelden?
Ah, dat is een duidelijk antwoord. Bernie, je bent niet links of rechts, maar recht door zee!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kwaliteits topic
[..]
Dat mag ook niet, en daar heb ik Tomasso ook op aangesproken, maar sowieso lokte Sietse dit zelf ook weer uit
Ik ben een eersteklas lurkerquote:Op maandag 21 januari 2008 19:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ChantyWas je er weer, je was keilang weg
Psh, ik zat redenen om in een grafstemming te zijn maar zelfs ik kom vrolijker over dan jijquote:
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef freddyfish het volgende:
[..]
Bernie is tof....jij niet graftak
Jij speelt zeker old-skool nintendoquote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef freddyfish het volgende:
[..]
en wie ben jijquote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef freddyfish het volgende:
[..]
old-skool rulesquote:Op maandag 21 januari 2008 19:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij speelt zeker old-skool nintendo
tja dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op maandag 21 januari 2008 19:58 schreef taart het volgende:
[..]
en wie ben jij![]()
wie de slowchatfries uitscheldt krijgt het met mij aan de stok hoor.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef RaymanNL het volgende:
Topic opgeschoont, hou het nu even gezellig zeg
natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef mordradead het volgende:
Dat is Sietse's kloon
+1 voor het correct spellen van het woord handvatten.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:07 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een probleem met m'n tosti apparaat, er zitten twee van die klemmen in waar je je tosti instopt alleen nu zijn de handvatten kapot en als je het eruit haalt is het dus fokking heet.
Conclusie: tosti maken niet mogelijk.
Aha, onze dagelijkse periekelen weten u blijkbaar te boeien. Schroom het niet en meng u in de conversatie die GAM SC heet!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Dames en heren, ik kan u verblijden met het nieuws dat sinds de SC gered is van die enge LIFers ik dagelijks meelees! Alleen posten vind ik nog een beetje eng, wie weet komt dat ooit nog...
Dat deed ik speciaal voor jou, grafstemming moet hét GAM SC woord worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:09 schreef Poit het volgende:
Hihi,
zelfs Chanty gebruikt m'n nieuwe favo woord "Grafstemming"![]()
Nogmaals bedanktquote:Op maandag 21 januari 2008 20:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Dames en heren, ik kan u verblijden met het nieuws dat sinds de SC gered is van die enge LIFers ik dagelijks meelees! Alleen posten vind ik nog een beetje eng, wie weet komt dat ooit nog...
Op dit moment consumeer ik een heerlijk koel flesje Heineken pilsener.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef mordradead het volgende:
En over wat voor een pilsje hebben we het dan?
Geenquote:Op maandag 21 januari 2008 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
Wat voor chips dan wel Tomasso? Of helemaal geen chips?
Waarom was je eigenlijk gebanned?quote:
Volgens mij omdat tie een baggeraanval had in ONZquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom was je eigenlijk gebanned?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarom niet is de vraag waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Roi een VIF is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom niet is de vraag waarschijnlijk
dat is live opgenomen.....quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja Tomasso dit is nog steeds een kuttopic, wat wel lachen is is dit:
http://nl.youtube.com/watch?v=mfwtxZf3Qrw&feature=related
en http://nl.youtube.com/watch?v=95y8NxjncMw
Precies, normaal gesproken zou ik dat soort dingen gewoon moeten kunnen. Was een mix upquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Roi een VIF is.
*Voor opheldering betreffende de term VIF zie z'n signature
Was ik maar zo kick..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Precies, normaal gesproken zou ik dat soort dingen gewoon moeten kunnen. Was een mix up.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik maar zo kick..
* Poit zucht eens diep en droomt lekker weg bij de gedachte...
Haha, ik ook! En ik ben er nog trots op ook!quote:
Ik bijt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:46 schreef Roi het volgende:
hihi zullen we vriendjes worden? dan kan ik wat op je muur krabbelen!
I know, behoorlijk nerdy maar vond em wel leuk gevonden.quote:John: What does it do?
Sarah: It plays chess.
John: So did Einstein
Groningen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef mordradead het volgende:
LAAT ONS WEER EENS JUICHEN FC FC GRONINGEN
Dat klopt en dat is niet erg want Twente is prima, net wel Ajax een poot uitgedraaitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Groningen...![]()
zijn die laatst niet geklopt door het geweldige FC Twente?
Mijn kat is net zo groot en die was gratis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nav nieuwsbericht:
http://www.lifestylepets.com/gallery.html
Ik wil ook zo'n kattenbeest.![]()
Slechts 27,000 maar dan heb je ook wat
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef peristilius het volgende:
Mn chili is opeens een stuk minder smakelijk.
Het is nie eens kerst!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef Roi het volgende:
misschien moet ik is een andere avatar nemen, heb deze ruim een jaar (anderhalf?)
Strak plan!quote:
Nee, je houd die avatar. Zonder die avatar ben jij Roi niet. Je mag de achtergrond kleur wel veranderen van de avatarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:19 schreef Roi het volgende:
misschien moet ik is een andere avatar nemen, heb deze ruim een jaar (anderhalf?)
Dan word het pimpelpaars vanwege de witte sneeuwvlokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:17 schreef Roi het volgende:
Zal ik mooi paars doen want mooi paars is niet lelijk!?
Wordt het dan niet roze vanwege de sneeuwvlokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan word het pimpelpaars vanwege de witte sneeuwvlokken
nee het word groen vanwege de sneeuwvlokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:40 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Wordt het dan niet roze vanwege de sneeuwvlokken
Hilarisch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:32 schreef Poit het volgende:
Punt 1, het is Albertoooooo.
Punt 2, ik moest kloppen want de bel doet het niet.
Vorig jaar gedaan, had 135quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef Poit het volgende:
Banners?
Iemand nog aan de IQ test meegedaan?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:10 schreef MartialArd het volgende:
2 unlimited...
"Jump for joy" 10-2-1996
Hoogste binnekomer: 7 plaats en 7 weken lang...
en maar roepen dat vroeger alles beter was...
I'll fly with you - GIGI D'AGOSTINOquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef BroesWillems het volgende:
Ben nu bezig met de mix voor de carnavals optocht... ons onderwerp is : "Wie bint nie gek, wie bint 'n vliegtuig"
wie weet er nog een paar dansbare nummers die een beetje met vliegen te maken hebben?
(captain hollywood - we're flying high heb ik natuurlijk al....)
Ik stem daar mee in en ga met deze voldane gedachte m'n bedje in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:17 schreef mordradead het volgende:
No offense hoor maar 2 unlimited is gewoon fucking geniaal, ik heb ze nog eens live gezien
Wordt je niet gek van de camera?quote:
Was ik ook van plan, heb zin om weer eens sinds tijden wat films in de bios te zien!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef Roi het volgende:
Nee helemaal niet, dat hoort nou eenmaal bij de film/sfeer.
Wel zien in de bios he
Ah dus dat zegt quagmire... vroeg het me al af!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:55 schreef Roi het volgende:
Gigligiglgiglidi
Pff ben nu nog aan het werk, en morgen ook nogquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef Poit het volgende:
WEEKEND!!!
Twee avonden zuipen en zondag uit eten bij de japanner!!!
![]()
![]()
me 2... alleen pas over 8 uur eruitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef taart het volgende:
shit teveel bier op en er over 5 uur er alweer uit moetende
Kutkind! Je moest je lever besparen voor vanavondquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef taart het volgende:
shit teveel bier op en er over 5 uur er alweer uit moetende
Toffe cameraquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb een nieuwe camera gekocht... !!einz!!1
Nikon D40
[ afbeelding ]
je bent al druk bezig geweest zie ik alquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. Eindelijk herkenning, zij is zo'n heldin: http://deomavandebw8.hyves.nl/
De toilet juffrouw van de buitenwacht![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:51 schreef taart het volgende:
gister vroegen een paar breaz4hs aan me of ik drank voor ze wou halen
Nice.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb een nieuwe camera gekocht... !!einz!!1
Nikon D40
[ afbeelding ]
Pfff wat een schijt spel, iemand moet me echt zwaar gaan overtuigen dat dit cool is, anders hou ik het wel bij levellen met COD 4...quote:Op zondag 27 januari 2008 16:50 schreef RaymanNL het volgende:
NIET aan beginnen. Ohw kut, tis al te laat, je bericht is een uur oudDat was MartialArd dus
leef je nog raymanNL na gister, ik zag je nergens meerquote:Op zondag 27 januari 2008 16:50 schreef RaymanNL het volgende:
NIET aan beginnen. Ohw kut, tis al te laat, je bericht is een uur oudDat was MartialArd dus
Tissssquote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef MartialArd het volgende:
Goedendag! Zo weer terug van een boeiend dagje niets doen... Maar wel betaald krijgen!
lol maar misschien heeft die persoon je wachtwoord van je email al!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:27 schreef Chanty87 het volgende:
Lol okay... Iemand vanuit Lelystad probeerde net mijn wachtwoord van Fok! te achterhalen door op "wachtwoord vergeten?" te klikkenWat een dwaas.
Impossiblequote:Op maandag 28 januari 2008 22:02 schreef MartialArd het volgende:
[..]
lol maar misschien heeft die persoon je wachtwoord van je email al!
Mijn wachtwoord zijn allemaal sterretjes.. Ik zeg alleen lekker niet in welke volgorde!!quote:
Potje geld uitgeven aan een banner, maak je hem verkeerd...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ [url=
Moet wel toegeven dat de banners een daverend succes zijn.
me raden sterretje 4 eerst, dan sterretje 2, 6, zodat je dan alle even sterretjes gehad hebt... en dan de oneven sterren in de volgorde 1,3,7,5...quote:
15.000x Kikker laten zien en daarvoor laten betalen. Danny lacht zich kapot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:34 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Potje geld uitgeven aan een banner, maak je hem verkeerd...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Moet wel toegeven dat de banners een daverend succes zijn.
wow! hij is zelfs clickable zodat de banner in een apart venstertje komt!quote:
Nog goede ideeën voor internetwinkels?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef Roi het volgende:
Ha ja die was tof! Ik denk dat je toch voor een online winkel moet gaan.
Vergeet de dames niet hé!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Doppertje het volgende:
Gegroet op deze mooie avond heren!
Ik ben nog op zoek naar een Oranje first-party Gamecube controller ('Spice').
Weet iemand nog een toffige (o burn) winkel om deze te kopen?
Die moet slapende pixels wel kunnen wekken, alhoewel ik die van mij zelf mooier vond (daar danste een tof poppetje op de voorgrond)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:34 schreef MartialArd het volgende:
[..]
wow! hij is zelfs clickable zodat de banner in een apart venstertje komt!![]()
Zou je deze ook kunnen gebruiken als een slapende pixel verwijderaar? RaymanNL, wat denkt je?
/edit oh wacht... tis een firefox iets...![]()
En waarom ben ik niet op de hoogte van de installateurs die voor de deur staan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:52 schreef RaymanNL het volgende:
En waarom ben ik m`n Subway bonnen kwijt
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef MartialArd het volgende:
Goedemorgen...
Waarom licht mijn Wii blauw op?
Dit zijn de vragen die vandaag wil proberen op te lossen!
Kut update van het Mii wedstrijd kanaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Goedemorgen trouwens.
Omdat er een nieuw bericht/nieuwe update is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef MartialArd het volgende:
Goedemorgen...
Waarom wil Vista de problemen controleren van 130 programma's die het allemaal gewoon doen?
Waarom is mijn kat zo vervelend?
Waarom wil Vista 5 Mb aan data versturen over Steam om problemen op te lossen (werkt gewoon)?
Waarom toh allemaal?
Dit zijn de vragen die vandaag wil proberen op te lossen!
Chantyquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omdat er een nieuw bericht/nieuwe update is.
Omdat Vista kut is/ Omdat Vista lief is en problemen wil voorkomen door te controleren.
Omdat ie aandacht wil.
Omdat Vista kut is/ Omdat Vista lief is en problemen wil voorkomen door te controleren.
Daarom.
[ afbeelding ]
Ohwja, het is alweer bijna pasenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:55 schreef BroesWillems het volgende:
kuikens 14.gif
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/23414401@N08/2232334323/
was m'n camera aan het uitproberen....
inderdaad tijd om eieren te vreten tot je erbij neer valt !quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, het is alweer bijna pasen
Dat welquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
toch?
Jaaaahhh!!! IK HEB HET GEZIEN HOOR! Gedraag jequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
OMG! Tripple post while MOD arround.... !!1einz!
Ik word al misselijk als ik er aan denkquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:11 schreef sietse87 het volgende:
[..]
inderdaad tijd om eieren te vreten tot je erbij neer valt !
![]()
![]()
breng ze morgen maar ff die bonne hahaha...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat welJammer genoeg zijn ze nep
Ik zag laatst een heel erg zielig stukje op TV waar kuikentjes werden vergast, dat was keizielig
[..]
Jaaaahhh!!! IK HEB HET GEZIEN HOOR! Gedraag je![]()
[..]
Ik word al misselijk als ik er aan denk![]()
TrouwensIk heb me subway bonnen weer gevonden
Wel okee, best leuk nog in zon supermarkt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef mordradead het volgende:
Hoe gaat het met je werk Peristillus
Kutberichtjesquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:23 schreef MartialArd het volgende:
Goedemorgen...
Vistaquote:Waarom wil Vista de problemen controleren van 130 programma's die het allemaal gewoon doen?
Omdat het een antilope wilde zijn.quote:Waarom is mijn kat zo vervelend?
Bwehehe, Vistaquote:Waarom wil Vista 5 Mb aan data versturen over Steam om problemen op te lossen (werkt gewoon)?
Omdat roze granaatappel.quote:Waarom toh allemaal?
Tadaa!quote:Dit zijn de vragen die vandaag wil proberen op te lossen!
Hey, niet zo'n bekkie he!!quote:
Goedenmorgen Paultjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
KutberichtjesNintendo
[..]
Vista!!
[..]
Omdat het een antilope wilde zijn.
[..]
Bwehehe, Vista!
!
!
[..]
Omdat roze granaatappel.
[..]
Tadaa!
Goedemorgen trouwens
GAM SC
iddquote:
hoezo vanacht???quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd![]()
Joran is iig lekker los gegaan vannacht:
[ afbeelding ]
En we gaan nog niet naar huis, nog langer niet, nog langer niet!
Peter R. de Vries 'hot' in de Statesquote:
quote:Het ANP kreeg vanochtend vroeg een foto met daarop Joran van der Sloot. Volgens de maakster was hij vannacht in discotheek Manhattan in Arnhem. De personen links en rechts van Van der Sloot zijn vrienden van haar die regelmatig feesten organiseren met de naam Fout.
Gisteravond maakte misdaadverslaggever Peter R. de Vries bekend de zaak Natalee Holloway te hebben opgelost. Hij heeft nog geen uitlatingen gedaan over de rol van Joran van der Sloot, die eerder verdachte was in de zaak. De Vries maakt de uitkomst van de zaak zondag bekend in zijn eigen programma op SBS6. De foto werd met instemming van Van der Sloot gemaakt. 'Hij was heel relaxed', aldus de maakster.
Het ANP heeft het tijdstip waarop de foto is gemaakt gecheckt: 1 februari 2008, 03.31 uur.
Ja maar die gozert woont toch op Aruba?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef taart het volgende:
Ik heb hem trouwens nog nooit gezien op school, heb het gehoord van klasgenoten
Hij heeft geen school nodig, hij is slim genoeg haha als je ziet hoelang hij het vol heeft gehouden... Alleen nu Peter Rrr zich ermee bemoeid komt het uit... Zo slim is die Peter tog ook niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar die gozert woont toch op Aruba?
Maar goed, ik denk dat tie zich inmiddels maar heeft uitgeschreven
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef sietse87 het volgende:
[..]
Hij heeft geen school nodig, hij is slim genoeg haha als je ziet hoelang hij het vol heeft gehouden... Alleen nu Peter Rrr zich ermee bemoeid komt het uit... Zo slim is die Peter tog ook niet?
![]()
![]()
Whoepdiedoe....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Chanty87 het volgende:
Aww, Jantje Smit was vanochtend bij m'n paps in de winkel
Hij was hartstikke lief hoor, hij gaf nog fooi ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Whoepdiedoe....
Al was het nou Daphne Bunskoek.....
[ afbeelding ]
Wat voor een winkel heeft je pa dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij was hartstikke lief hoor, hij gaf nog fooi ook
Dan word jij opgepakt wegens aanranding?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Whoepdiedoe....
Al was het nou Daphne Bunskoek.....
Ziekenhuiswinkel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat voor een winkel heeft je pa dan?
quote:
Duidelijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan word jij opgepakt wegens aanranding?![]()
Hmm... Herkenbaarquote:
Lol das vragen naar de enige bekende weg... WoW!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:20 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand mischien een leuke online game voor me? Eentje die je lekker hersenloos kan spelen (zoals jump-man) of eindloos is. Of juist eentje waarbij je moet puzzelen.
http://www.itsjustabitoffun.com/date/2007/8/7/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:20 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand mischien een leuke online game voor me? Eentje die je lekker hersenloos kan spelen (zoals jump-man) of eindloos is. Of juist eentje waarbij je moet puzzelen.
Thanksquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://www.itsjustabitoffun.com/date/2007/8/7/
Lol weet je hoe vaag dat klinkt... je kuikens niet posten!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef sietse87 het volgende:
vet relaxt, dit post ik ff vanaf me phone. Kan aleen me kuikens niet posten. Tja
zoeperd!quote:Op zondag 3 februari 2008 02:41 schreef taart het volgende:
alaaf!
Heb je de shirts al binnen? Ik wil die met 100% organic bestellen, twijfel alleen over de maat. Heb een Nederlandse L maar de Amerikaanse maten vallen groter toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat foute shirtjes besteld
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vond ik iets te.
Nee maar heb daar vaker besteld. Je moet zeker weten een M hebben en geen L. Op sommige sites staan ook de maten in cm/inches bij de extra informatie. Misschien geef dat een beter idee.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je de shirts al binnen? Ik wil die met 100% organic bestellen, twijfel alleen over de maat. Heb een Nederlandse L maar de Amerikaanse maten vallen groter toch?
Zekersteweten... Heb gepoogd om het een stukje te kijken maar na de eerste reclame al weggezoept.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef taart het volgende:
We zitten nu natuurlijk allemaal aan de buis gekluisterd! Hét kijkcijferkanon van SBS
De reden waarom Justitie dit niet is gelukt in twee jaar is omdat Justitie dit niet mag. Verborgen camera mag alleen maar gebruikt worden indien daar toestemming voor is en het gebruik van een dergelijke undercover kan gezien worden als uitlokking. Iets wat ook niet mag.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef peristilius het volgende:
Huil huil, je kan lullen wat je wil, maar die Peter R. de Vries doet wel wat justitie in 2,5 jaar tijd niet gelukt is. Krijgen we nog allemaal gezeik van bijdehante FOK!kers dat de zaak nog steeds niet opgelost is en kan je ook leuk zeggen dat ze moeders niet hadden moeten filmen, maar die drama queen zag er niet uit alsof ze het echt erg vond.
Die reclame van dat chocomannetje is tofquote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Avond.
Jij ook een likje?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:04 schreef Roi het volgende:
Nee sharkdoggie wat doe je! Je avatar!
Vervang hem dan door een leuke
Wil je nou zeggen dat undercover acties niet mogen in nederland? Ik weet dat agenten je niet mogen pakken voor strafbare feiten die zij uitlokken, maar dat geldt toch niet voor iemand die enkel een bekentennis aflegt? Als iemand naar je toekomt van hey heb je een paar pillen te koop, je zegt ja en dan blijkt diegene een undercover politie agent te zijn dan mag hij je niet pakken voor drugshandel (volgens mij nog wel voor bezit). Maar als iemand naar je toeloopt van hey, heb jij die vermoord en je bekent dan mag dat ook niet?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
De reden waarom Justitie dit niet is gelukt in twee jaar is omdat Justitie dit niet mag. Verborgen camera mag alleen maar gebruikt worden indien daar toestemming voor is en het gebruik van een dergelijke undercover kan gezien worden als uitlokking. Iets wat ook niet mag.
Verborgen camera zoals deze gebruikt is wordt gezien als schending van de privacy. Dit zou nooit in een nederlandse rechtzaak gebruikt kunnen worden volgens mij, zeker niet als dit het enige is wat ze op een verdachte hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat undercover acties niet mogen in nederland? Ik weet dat agenten je niet mogen pakken voor strafbare feiten die zij uitlokken, maar dat geldt toch niet voor iemand die enkel een bekentennis aflegt? Als iemand naar je toekomt van hey heb je een paar pillen te koop, je zegt ja en dan blijkt diegene een undercover politie agent te zijn dan mag hij je niet pakken voor drugshandel (volgens mij nog wel voor bezit). Maar als iemand naar je toeloopt van hey, heb jij die vermoord en je bekent dan mag dat ook niet?
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sharkdoggie's analyse:
Joran is een goede gast. Iedereen begrijpt hem gewoon verkeerd.
Tja, dat zegt dan alleen maar hoe lomp het nederlandse strafrecht is. Iedereen met enig verstand weet dat Joran het gedaan heeft, hij geeft het zelf toe op videoband, als ze dan nog niks kunnen maken kunnen ze net zo goed gelijk ophouden met misdaad bestreiden. Zo'n rechter moet wel helemaal retarded zijn als hij ingaat op de smoes dat het weer een leugen was.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef Poit het volgende:
Anyhow, los van het feit dat het door de politie gedaan mag worden of niet denk ik niet dat het enig schot in de zaak zal brengen. De bekentenis is gedaan door iemand die als groot leugenaar te boek staat en ook nog eens de smoes kan verzinnen dat hij indruk probeerde te maken op de "zware crimineel" en dus ook dit weer gelogen heeft. Nog steeds geen concreet bewijs. Althans, niet voor het nederlandse strafrecht.
Het vervelende is dat een bekentenis enkel gebruikt kan worden als deze gedaan wordt in een rechtzaal. Dat is iets dat hij dan ook niet zal doen (of hij moet er geen zin meer in hebben) en dus is er nog steeds niks.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, dat zegt dan alleen maar hoe lomp het nederlandse strafrecht is. Iedereen met enig verstand weet dat Joran het gedaan heeft, hij geeft het zelf toe op videoband, als ze dan nog niks kunnen maken kunnen ze net zo goed gelijk ophouden met misdaad bestreiden. Zo'n rechter moet wel helemaal retarded zijn als hij ingaat op de smoes dat het weer een leugen was.
Maar ja, de meeste mensen zijn ook retarded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |