Inderdaad ja. Zoiets was te verwachten, heb wel wat beters te doen dan 2 uur naar die gup te kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef BrandX het volgende:ik ben zo fucking blij dat ik lekker een filmpje ben wezen kijken ipv 2 uur weggooien aan dat programma
Ja, die hyvers kijken 10 seconden naar zo'n profiel en zich baseren op een leeftijd die die Daury daar heeft ingevuld en weten het al direct beter dan Peter R. de Vries die er maanden tijd aan heeft geïnvesteerdquote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef Flawless2006 het volgende:
Ja daar snijdt Peter zich ff mee in de vingers. De gemiddelde Hyver heeft al ontdekt dat die Daury er verder weinig van af weet![]()
Raar dat ie wat dingen achterwege laat, ik zou wel degelijk contact hebben gezocht met die kerel met boot, en ik zou ook naar die schoenen zoeken. Nu laat de Vries dat opeens over aan de politie?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Argento het volgende:
Peter heeft alleen gezegd dat uit het programma zou blijken wat er met Natalie gebeurd was en wie dat had gedaan. Niet of daar nog (zware) veroordelingen uit gaan voortvloeien.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Argento het volgende:
Peter heeft alleen gezegd dat uit het programma zou blijken wat er met Natalie gebeurd was en wie dat had gedaan. Niet of daar nog (zware) veroordelingen uit gaan voortvloeien.
Dat weten we dus nog steeds niet. Wat er met Nathalee is gebeurd. Volgens Peter dan, hij zaait zelf nu weer twijfel - dat ze wellicht toch is vermoord, dat er anderen bij betrokken zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Argento het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef cptmarco het volgende:
twee uur verpest waarin we leukerder dingen hadden kunnen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |