abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56512903
Zit ie ons dagen lekker te maken dat alles is opgelost, blijkt het helemaal niet te zijn opgelost.

We weten nog steeds niet of het moord was en wie daar op dat bootje zat enz. Ineens moet de politie het maar verder oplossen. Wie heeft er nou gelogen met zijn "ik heb de zaak helemaal opgelost". ?
  zondag 3 februari 2008 @ 23:17:13 #2
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56512938
Inderdaad.
  Boks-Chick zondag 3 februari 2008 @ 23:17:57 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56512964
ik ben zo fucking blij dat ik lekker een filmpje ben wezen kijken ipv 2 uur weggooien aan dat programma
lolwut
pi_56512995
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef BrandX het volgende:
ik ben zo fucking blij dat ik lekker een filmpje ben wezen kijken ipv 2 uur weggooien aan dat programma
Inderdaad ja. Zoiets was te verwachten, heb wel wat beters te doen dan 2 uur naar die gup te kijken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56513032
Ja daar snijdt Peter zich ff mee in de vingers. De gemiddelde Hyver heeft al ontdekt dat die Daury er verder weinig van af weet
pi_56513077
Hahahaha ik wou net een topic maken om te vragen of Joran nou echt de dader was ja of wel nee en om dus te weten te komen of de zaak rond was blijkt de zaak nog helemaal niet rond te zijn whahahah wat een afgang voor Peter R. de Vries

daagg Peter
pi_56513081
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef Flawless2006 het volgende:
Ja daar snijdt Peter zich ff mee in de vingers. De gemiddelde Hyver heeft al ontdekt dat die Daury er verder weinig van af weet
Ja, die hyvers kijken 10 seconden naar zo'n profiel en zich baseren op een leeftijd die die Daury daar heeft ingevuld en weten het al direct beter dan Peter R. de Vries die er maanden tijd aan heeft geīnvesteerd
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56513085
Ja Peter zei "of hij is krankzinnig"...als ie zich daar op zou beroepen dan kan ie verklaren dat ie het allemaal doorhad en verzonnen zou hebben.
Weg hele verhaal voor de Vries.
Wouldn't you think that the last thing Jesus would wanna see when he comes back is a f..king cross??
pi_56513089
Peter heeft alleen gezegd dat uit het programma zou blijken wat er met Natalie gebeurd was en wie dat had gedaan. Niet of daar nog (zware) veroordelingen uit gaan voortvloeien.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56513114
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Argento het volgende:
Peter heeft alleen gezegd dat uit het programma zou blijken wat er met Natalie gebeurd was en wie dat had gedaan. Niet of daar nog (zware) veroordelingen uit gaan voortvloeien.
Raar dat ie wat dingen achterwege laat, ik zou wel degelijk contact hebben gezocht met die kerel met boot, en ik zou ook naar die schoenen zoeken. Nu laat de Vries dat opeens over aan de politie?
pi_56513122
quote:

Hij claimt wel dat ie de zaak opgelost heeft......dat zie ik op zich nog niet zo snel gebeuren.
Wouldn't you think that the last thing Jesus would wanna see when he comes back is a f..king cross??
  zondag 3 februari 2008 @ 23:22:48 #12
18642 detulp050
Oud Reviewer
  zondag 3 februari 2008 @ 23:23:03 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56513151
Volgens verwachting, Peter roept iets, als-ie echt iets had, had-ie niet een week mediaaandacht hoeven trekken...
censuur :O
  zondag 3 februari 2008 @ 23:23:53 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56513176
Precies laat ie eens met bewijs komen, wat blijft staan in de rechtzaal.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56513196
nog 5 min is er al iets opgelost ?
pi_56513197
quote:
Dat weten we dus nog steeds niet. Wat er met Nathalee is gebeurd. Volgens Peter dan, hij zaait zelf nu weer twijfel - dat ze wellicht toch is vermoord, dat er anderen bij betrokken zijn.

Het is nu wel zeker dat Joran iets met die verdwijning te maken heeft maar of er een moord is gepleegd, of dat ze niet dood was etcetera. Het schiet geen drol op zo.
pi_56513252
Tja ik had eigenlijk wel verwacht, maar ik dacht Peter r de Vries is niet stom en komt met keihard bewijs.
Ook die vriend blijkt helemaal maal niet op Aruba te zijn toen lijk in zee gedumpt is volgens Joran
Vriend Joran: 'Die dag was ik niet op Aruba'
............................
  zondag 3 februari 2008 @ 23:25:43 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_56513258
Zoals verwacht al wel, alleen die "verklaring" van Joran... Ik mis iets?!? Bewijs
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56513264
Nou, dan moeten we maar even afwachten of Joran weer op overheidskosten naar een zonnig eiland mag vliegen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56513292
M.a.w....ze zijn niet veel verder...als joran aangeeft dat hij die andere kerel in die auto doorhad en een lulverhaal opgehangen heeft, heeft Peter niks meer.
pi_56513313
En dit is dus typisch SBS6 en Peter R. de Vries. De kijkcijfers zijn binnen, de miljoenen zijn binnen, de interesse en de hype in Amerika is aangewakkerd.

En wij zijn allemaal een illusie armer.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_56513344
waar zijn de schoenen , welke boot is gebruikt , etcetc
  Boks-Chick zondag 3 februari 2008 @ 23:29:23 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56513392
Natalie is gewoon een hoax!
lolwut
  FOK!fossiel zondag 3 februari 2008 @ 23:29:37 #24
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56513463
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef cptmarco het volgende:
twee uur verpest waarin we leukerder dingen hadden kunnen doen...

Sure thing.
:-D
pi_56513466
Je kan toch niet zeggen dat de zaak nu is opgelost?
pi_56513542
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
Je kan toch niet zeggen dat de zaak nu is opgelost?

Alles behalve idd......:-s
pi_56513590
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef Wouser het volgende:
Hahahaha ik wou net een topic maken om te vragen of Joran nou echt de dader was ja of wel nee en om dus te weten te komen of de zaak rond was blijkt de zaak nog helemaal niet rond te zijn whahahah wat een afgang voor Peter R. de Vries

daagg Peter
aan het einde van de uitzending is peter de rechter en de beul en zal joran aan zijn ballen worden opgehangen.

tuurlijk moet justitie dit afmaken.
laat ze maar ff de putjes gaan onderzoeken.
pi_56513660
Geez, wat heeft het met "het oplossen van de zaak"te maken om die moeder op tv ook nog even te laten zien terwijl ze die joran hoort zeggen hoe hij dr zat te vingeren....beetje bot.
  zondag 3 februari 2008 @ 23:35:25 #30
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56513661
Ik wil de 2 uur van mijn vriendin's leven terug!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  Boks-Chick zondag 3 februari 2008 @ 23:37:19 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56513763
Gaat mamma - botox- holloway nu met al haar geld een huurmoordenaar inhuren?
lolwut
pi_56513797
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef ChOas het volgende:
Ik wil de 2 uur van mijn vriendin's leven terug!
Het was inderdaad zonde van mijn tijd.
pi_56513832
Niets gemist dus. Kunnen we ook met de prdv begraven dan?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_56513860
Hij laat Joran van alles zeggen en aan het einde zegt Peter: u moet niet denken dat Joran de waarheid sprak
  zondag 3 februari 2008 @ 23:39:13 #35
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56513875
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het was inderdaad zonde van mijn tijd.
Had ik het over jou ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56513918
Ik heb lekker In Europa gekeken.
pi_56513923
Mijn uitgebreide conclusie:

Het draait alleen om zwart maken deze uitzending en daar stoor ik me eigenlijk mateloos aan.

Peter de Vries brengt het allemaal veel groter en dramatischer dan het is, met de uitspraken over die schadevergoeding (hij wilt er een slaatje uitslaan) maar een schadevergoeding zou logisch zijn als hij onschuldig is, over het vertrouwen winnen van Joran (terwijl Joran juist indruk wilde maken op z'n criminele drugs mattie), en hij heeft slechts 1x schoorvoetend een vage bekentenis gedaan dat hij iets met de verdwijning te maken heeft, meer niet, en dat ķķk nog na lang aandringen zegt Peter. Hij kan dus goed in een bepaalde hoek gedreven zijn en met suggestieve vragen overvalen zijn en woorden in de mond zijn gelegd (wat je ook een paar keer ziet gebeuren gewoon).

Niet echt overtuigend dit. Natuurlijk heeft hij er wel iets mee te maken maar Peter wilt iets te graag.

Voor het gemak is Peter ook maar geen navraag gaan doen op Aruba naar de man met de boot.

Om het politie-onderzoek niet te belemmeren, maar ze moesten wel eerst deze uitzending afwachten omdat ze nog niet alles wisten bij het OM.

Bovendien heeft Joran volgens Peter altijd gelogen maar gelukkig voor Peter heeft hij in de talloze autoritjes geen één keer gelogen!

Peter lijdt aan tunnelvisie, ook te merken aan welke dingen hij klakkeloos aanneemt en bij welke zaken hij nog meent een kanttekening te moeten maken.

Nee, de zaak is allesbehalve opgelost. Peter wilde te graag.

Ik heb nog genoeg vragen. Maar zoals verwacht, één grote anti-climax inderdaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 03-02-2008 23:46:09 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 februari 2008 @ 23:40:49 #38
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56513976
Op radio 1 zijn ze het met de reacties hier eens: het is niet opgelost.

Hahaha en ook nog ff zeiken op reclame,
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56513984
Het water heeft het gedaan
pi_56513999
Ik wil mijn kijkcijfer graag terug en het inzetten bij een ander programma
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 3 februari 2008 @ 23:42:49 #41
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56514081
Maar wat wel is opgelost: we weten iig dat Natalee Holloway niet het engeltje was dat de Amerikanen beweerde.
Wat dat betreft heb ik in ieder geval al jaren gelijk
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56514112
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Cyan het volgende:
Ik wil mijn kijkcijfer graag terug en het inzetten bij een ander programma

Haha veel succes....let op...het is zondag eh!
:-p
pi_56514154
Ow man, we kijgen nu in alfabetische volgorde de spelers in deze film........:-s
pi_56514180
Men kijkt massaal (stiekem) naar de Gouden Kooi, maar dit is dan walgelijk?

Ik heb snel last van plaatsvervangende schaamte, maar daar had ik deze keer geen last van.
pi_56514195
Geile media hoer dat ie ook is godverdomme heb ik hier 2 dagen op zitten wachten
pi_56514204
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef ErikT het volgende:
Maar wat wel is opgelost: we weten iig dat Natalee Holloway niet het engeltje was dat de Amerikanen beweerde.
Wat dat betreft heb ik in ieder geval al jaren gelijk
Leuk ook om Ma Holloway daarvoor over te laten vliegen.......
  zondag 3 februari 2008 @ 23:45:21 #47
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_56514219
Wat een anti-climax.
pi_56514242
wtf:
Hart van nederland; een verslag vanuit aruba, waar met spanning naar de uitzending werd uitgekeken

dat is niet waar, het is daar carnaval en dat is aanzienlijk belangrijker
stupidity has become as common as common sense was before
pi_56514276
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik heb nog genoeg vragen.
Tuurlijk, er zijn een hoop open eindjes, maar twijfel je er serieus aan dat Joran een hoofdrol heeft gespeeld in deze zaak?
pi_56514345
Hij heeft overigens maar 1x echt bekent, de rest waren allemaal verhaaltjes eromheen, wat er vooraf is gebeurd en daarna etc. etc.

Dus dat die ene bekentenis kan makkelijk verzonnen zijn.

Ook makkelijk om er verder geen vraagtekens meer bij te plaatsen en geen verdere research te doen natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')