Ik heb een filmpje van jequote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Zyggie het volgende:
Af en toe steek ik ook een joint op en lul slap met vrienden. Ik mag hopen dat ik nooit word opgenomen en door half Nederland en Amerika wordt bekeken.!
Oh my... It's a jointquote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Zyggie het volgende:
Af en toe steek ik ook een joint op en lul slap met vrienden. Ik mag hopen dat ik nooit word opgenomen en door half Nederland en Amerika wordt bekeken.!
Boeiendquote:
Het leek heel wat met deze TT natuurlijkquote:
Niet eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef soylent het volgende:
[..]
Het leek heel wat met deze TT natuurlijk
Ja bij een grenscontrole ben je dan de lul.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef sander89 het volgende:
Die gasten waren de hele tijd stoned, volgens mij wil zo goed als niemand die auto omdat alleen maar in geblowed is.
Je bent een beetje laat, ik hang hier al enkele uren rond.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Stop melesting children Martijn!
En dat ze dan beginnen over hoe denigrerend je praat over vrouwenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Zyggie het volgende:
Wat een zielig topic dit...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
En blow mee met Joran en Patrick. Want stoned ziet de wereld er een stuk vrediger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |