ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strandquote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Schuldig aan het dumpen van het lijk ja... Verder niets. Dus iets waarvoor hij niet eens in voorarrest kan worden genomen. Het mooie is dat er nu duidelijkheid is wat er is gebeurd.
Dat is goed mogelijk. Zat voorbeelden daarover die je aan kan halen inzake dat punt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Natuurlijk niet, Peter zit zo diep in deze zaak dat hij er alle belang bij heeft Joran schuldig te laten lijken. Alleen de rechter kan dit juist beoordelen, niet SBS of Peter of zo'n drugsdealer a.k.a. ondernemer.
Dat zal uiteindelijk wel het verhaal zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
ik geloof nu helemaal dat joran haar niet vermoord heeft
Logica van de man van de straat.. de domme man van de straat die niet weet hoe het werkt in een rechtsstaatquote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
[..]
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
'ineens deed ze niks meer'quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
mee eens..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
ik geloof nu helemaal dat joran haar niet vermoord heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |