ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strandquote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Schuldig aan het dumpen van het lijk ja... Verder niets. Dus iets waarvoor hij niet eens in voorarrest kan worden genomen. Het mooie is dat er nu duidelijkheid is wat er is gebeurd.
Dat is goed mogelijk. Zat voorbeelden daarover die je aan kan halen inzake dat punt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Natuurlijk niet, Peter zit zo diep in deze zaak dat hij er alle belang bij heeft Joran schuldig te laten lijken. Alleen de rechter kan dit juist beoordelen, niet SBS of Peter of zo'n drugsdealer a.k.a. ondernemer.
Dat zal uiteindelijk wel het verhaal zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
ik geloof nu helemaal dat joran haar niet vermoord heeft
Logica van de man van de straat.. de domme man van de straat die niet weet hoe het werkt in een rechtsstaatquote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
[..]
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
'ineens deed ze niks meer'quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
mee eens..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
Het gaat me vooral om de reactie op het "spontaan doodgaan" van Nathalie. Wie de fok komt op het idee om haar met hulp van een vriend te dumpen in de zee? Lijkt me een enorm domme oplossing. Zowat van het niveau slappe Hollywoodfilm.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Zat voorbeelden daarover die je aan kan halen inzake dat punt.
Persoonlijke overtuiging is iets anders dan gegronde bewijsvoeringen. Maar ik begrijp dat jij het recalcitrante mannetje probeert uit te hangen?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou toch eens op met al die amateurpsychologie. Harde bewijzen geven de doorslag, geen ge-ouwehoer van de koude grond.
En hoeveel mensen van 18 vallen spontaan doodquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de reactie op het "spontaan doodgaan" van Nathalie. Wie de fok komt op het idee om haar met hulp van een vriend te dumpen in de zee? Lijkt me een enorm domme oplossing. Zowat van het niveau slappe Hollywoodfilm.
vastwel... PrdV zinspeelde daar voor de reclame al op...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat ie haar vermoord heeft, al denk ik dat het GHB scenario nog altijd mogelijk is.
Ben benieuwd of ze de man met het bootje nog vinden... Aangezien we nu pas op de helft zitten denk ik van wel...
Juist en dat is gewoon Moordquote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat ie haar vermoord heeft, al denk ik dat het GHB scenario nog altijd mogelijk is.
En die man met dat bootje is zijn vader, niemand anders zou zoiets (alleen) doen.quote:Ben benieuwd of ze de man met het bootje nog vinden... Aangezien we nu pas op de helft zitten denk ik van wel...
Hij is geboren op Curacaoquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Bonjasky82 het volgende:
Een of andere tukker die als een nikker probeert te praten.![]()
Daarom wilde hij ook niks tegen die rechter zeggenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Brammetje het volgende:
Hoe Joran op het einde ook aangaf dat hij het meeste vertrouwen heeft in die vriend in aruba en in de auto heeft, zegt genieg!!
Joran is super oprecht als hijzijn uitspraken doet in de auto!!
Echt, dat was al duidelijk toch? Anders was hij al lang gearresteerd. Ze gaan dan vast geen risico lopen dat hij onderduikt. Dus meer dan 'het dumpen van het lijk' zit er sowieso niet in volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
Nee hoor dat is geen moord volgens mij...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Juist en dat is gewoon Moord![]()
![]()
[..]
En die man met dat bootje is zijn vader, niemand anders zou zoiets doen.![]()
Kun je dat ruiken ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Brammetje het volgende:
Joran is onmiskenbaar de dader van de verdwijning!! Dit is echt heen grapje van Joran, hij is heel erg oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |