Voor de ogentest moet je meestal een kenteken op de parkeerplaats voorlezen vanaf een bepaalde afstand, als dat gewoon gelukt is zou ik niet weten waarom je ogentest niet goed was? Beetje vreemd wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb gisteren uiteindelijk geen examen gedaan, maar een TTT. Het was echt balen. Volgens mijn examinator keek ik niet goed in de zijwegen in de woonwijk en bij het invoegen op de snelweg. Hellingproef en stopopdracht heb ik ook niet gehaald, parkeren in een vak wel maar geen vrijstelling.
Nu staat in een keer op mijn evaluatieformulier ook nog dat ik niet goed keek bij de bijzondere verrichtingen én dat de ogentest niet goed was. Daar heeft hij gisteren niets over gezegd. Al met al vind ik de TTT een beetje waardeloos op deze manier, ik heb in elk geval niet het gevoel dat ik hier wat mee kan want ik keek echt wel. Bij het examen ga ik gewoon overdreven kijken of zo? Ik hoop dat mijn instructeur wel begrijpt wat meneer bedoelde.
Oke, thanxquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
klikkerdeklik en kliknoges
paar seconden op google......
Nope, nog niet. Heb gisteravond 35 kilometer gereden in de auto van m'n ouders, ging ook weer relaxedquote:
Dat heb ik inderdaad gedaan en is me ook gelukt. Mijn instructeur (ik heb hem gebeld) snapte er niets van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voor de ogentest moet je meestal een kenteken op de parkeerplaats voorlezen vanaf een bepaalde afstand, als dat gewoon gelukt is zou ik niet weten waarom je ogentest niet goed was? Beetje vreemd wel.
Hehe, dat zal nog wel een paar keer gebeuren, pas wel op dat je punten rijbewijs heb hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef Notice het volgende:
[..]
Oke, thanx
[..]
Nope, nog niet. Heb gisteravond 35 kilometer gereden in de auto van m'n ouders, ging ook weer relaxedAlleen ben ik bang dat ik geflitst ben
Ik reed op een weg waar je 50 mag, alleen kijk ik sinds een tijdje niet zoveel meer op de teller omdat ik inmiddels meer vertrouw op m'n gevoel. Ik reed een flitspaal voorbij, en toen keek ik op de teller en zag ik dat ik bijna 60 reed
Maar ik heb verder geen flits ofzo gezien (het was al stikdonker) dus ik weet het niet zeker...
Gefeliciteerd! Ook al in Nijmegenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef Fentoozler het volgende:
Ik heb voorderest nooit mijn kop hier laten zien, ben ook niet zo actief. Maar wou toch even zeggen dat ik vanochtend om 08.00 in Nijmegen geslaagd ben
Kijk, dat je wel eens te hard rijdt kan ik me voorstellen, omstandigheden, niet op de snelheidsmeter kijken enzo. Maar de drang om eens echt hard te rijden heb ik nog nooit gehad (in een gewone personenauto dan). Wat is er de kick van?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hehe, dat zal nog wel een paar keer gebeuren, pas wel op dat je punten rijbewijs heb he![]()
Als ik me rijbewijs heb ga ik gassen op de a7 in duitsland waar het kan, en anders nergens, heb er nu zo lang over gedaan, hoef hem niet gelijk kwijt
A7 mag je zo hard rijden als je zelf wilt, alleen bij Hösbach/Waldbach moet je even in de ankers en 80 rijden. Als je daar 200 rij wordt je nog ingehaaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:59 schreef amhvj het volgende:
[..]
Kijk, dat je wel eens te hard rijdt kan ik me voorstellen, omstandigheden, niet op de snelheidsmeter kijken enzo. Maar de drang om eens echt hard te rijden heb ik nog nooit gehad (in een gewone personenauto dan). Wat is er de kick van?
Zeker nu in het begin probeer ik me aan alle regels te houden zodat het een gewoonte wordt en blijft
Mja, bij mij ging het ook echt per ongeluk. Normaal (wat heet normaal, ik heb nog steeds pas 35 km geredenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:59 schreef amhvj het volgende:
[..]
Kijk, dat je wel eens te hard rijdt kan ik me voorstellen, omstandigheden, niet op de snelheidsmeter kijken enzo. Maar de drang om eens echt hard te rijden heb ik nog nooit gehad (in een gewone personenauto dan). Wat is er de kick van?
Zeker nu in het begin probeer ik me aan alle regels te houden zodat het een gewoonte wordt en blijft
RVV 1990 en even een theorieboek doorlezen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:10 schreef Bieflap het volgende:
Heb nu 10 lessen gehad, 12 februari voor theorie, iemand tips?
Mijn oom heeft pas een porsche gekocht en heeft mij beloofd dat ik daar een keertje mee naar duitsland mocht als ik mn rijbewijs had, ik moet binnenkort maar eens even terugkomen op die beloftequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:26 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
A7 mag je zo hard rijden als je zelf wilt, alleen bij Hösbach/Waldbach moet je even in de ankers en 80 rijden. Als je daar 200 rij wordt je nog ingehaald
Zelfs Victoria Beckham haalde het, have a little faithquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:03 schreef Vitamine_C het volgende:
mag weer opnieuw de boeken in voor mijn California drivers license.
moet een theorieexamen en driving test doen
Náár Duitsland, maar niet ín Duitsland zeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn oom heeft pas een porsche gekocht en heeft mij beloofd dat ik daar een keertje mee naar duitsland mocht als ik mn rijbewijs had, ik moet binnenkort maar eens even terugkomen op die belofte
Je hebt soms van die wegen in de bebouwde kom waar je dus 50 mag. Maar die hele weg is dan recht, zonder zijwegen, geen tegenliggers (twee rijstroken in 1 richting), geen voetgangersoversteekplaatsen en aan beide kanten van de berm gras en bomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:59 schreef amhvj het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |