Ja, tis precies dezelfde handeling. Het is niet alsof het een speciale procedure is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Belachelijk eigenlijk, die spoedaanvraag. Al helemaal als je bekijkt dat het eigenlijk geen spoedaanvraag is, maar een normale aanvraag, die naar voren is geschoven omdat je 40 euro meer betaald.
Het is dat het zo netjes geformuleerd is, maar ik zou een beetje het gevoel krijgen alsof ik in Rusland zou wonen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, tis precies dezelfde handeling. Het is niet alsof het een speciale procedure is.
Meer van: 'Geef me nu 40 euro extra en ik print je rijbewijs nu wel voor je uit. Betaal je het normale bedrag stoor me dan niet verder, dan kan ik verder met koffie drinken en kom dan over 5 werkdagen nog maar es terug'.
Ik heb de mijne dinsdagmiddag aangevraagd en vanmiddag opgehaald, ik zou na 3 dagen gewoon even bellen of ze m al hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Reki het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! alleen nu een week wachten voor je rijbewijs, tenzij het een spoedaanvraag is....
Het schijnt wel ergens op gebaseerd te zijn, hoor: alle rijbewijzen moeten (sinds dat nieuwe beveiligingssysteem dat erop zit) gemaakt worden door hetzelfde bedrijf dat ook bankbiljetten drukt. Er is serieus gewoon een wachtrij voor, alleen kan je 'voordringen' als je 40 euri meer betaalt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, tis precies dezelfde handeling. Het is niet alsof het een speciale procedure is.
Meer van: 'Geef me nu 40 euro extra en ik print je rijbewijs nu wel voor je uit. Betaal je het normale bedrag stoor me dan niet verder, dan kan ik verder met koffie drinken en kom dan over 5 werkdagen nog maar es terug'.
Daar kun je een rijbewijs krijgen zonder geslaagd te zijn op je examen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is dat het zo netjes geformuleerd is, maar ik zou een beetje het gevoel krijgen alsof ik in Rusland zou wonen.
Nijmegenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:51 schreef PitcheR het volgende:
Nog nooit in dit topic gekeken![]()
Na 25 lessen mag ik de 6e van februari om 5 over 1 op in Nijmegen. nog een paar lesjes tot dan en dan knallen maar.
Nou zie amhvjquote:Op maandag 28 januari 2008 14:23 schreef Nad-ja het volgende:
Ik vind het zelf wel fijn om 2 uur te rijden, ook niet echt last van concentratieproblemen. Maar misschien is het ook een stukje gewenning, ik heb namelijk vanaf het begin gewoon 2 uur gereden.
Waarom heb je uiteindelijk niet voor NOVA gekozen dan?
Had ik ook, kreeg advies van 30 uur les, veel te weinig. Heb er nog gauw 3 lessen bij geplakt maar dat mocht niet baten. Heb daarna nog 10 lessen gehad en toen wel gehaald. Dus inderdaad, liever gewoon iets meer lessen en dan wel in 1 keer halenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef Charango het volgende:
Ergo; advies voor iedereen die de intest gaat doen-->liever wat langer les, dan dit gedonder.
Spoedaanvraag duurt inderdaad 1 dag na het aanvragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:01 schreef Jodelaar het volgende:
Maar.. Ik moet om half 11 afrijden, bnor, dus uurtje rijden. Als ik hem dan haal moet ik voor 2 uur naar de gemeente, kan ik dan via spoedaanvraag hem nog de volgende dag halen? Dat zou perfect zijn gezien de vakantie!
bah 23e is op zaterdag en is het gemeentehuis dicht, ik zal ze morgen even bellen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Had ik ook, kreeg advies van 30 uur les, veel te weinig. Heb er nog gauw 3 lessen bij geplakt maar dat mocht niet baten. Heb daarna nog 10 lessen gehad en toen wel gehaald. Dus inderdaad, liever gewoon iets meer lessen en dan wel in 1 keer halen. Maar succes nog!
[..]
Spoedaanvraag duurt inderdaad 1 dag na het aanvragen.
Maar, je kunt je rijbewijs pas 1 dag na je rijexamen aanvragen.
Dat zou dus betekenen de 21e slagen (toch?), 22e aanvragen, en 23e gelijk ophalen. Afhankelijk van hoe laat je weg moet dus nog op tijd.
Ik ben met een leerlinge ook wel eens direct na het examen naar het gemeentehuis gereden en guess what?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ik moest dinsdagochtend 8 uur examen doen en ben om half 1 naar het gemeentehuis gefietst, toen kon ik hem gewoon aanvragen..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Spoedaanvraag duurt inderdaad 1 dag na het aanvragen.
Dat zou dus betekenen de 21e slagen (toch?), 22e aanvragen, en 23e gelijk ophalen. Afhankelijk van hoe laat je weg moet dus nog op tijd.
Meestal kan het ook inderdaad sneller, bij mij ook dezelfde dag aangevraagdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moest dinsdagochtend 8 uur examen doen en ben om half 1 naar het gemeentehuis gefietst, toen kon ik hem gewoon aanvragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |