abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56656439
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het anders wel fijn, een TTT. Bereid je ook goed voor op het examen, iets dat met de nieuwe stijl steeds zwaarder wordt.
Wat een gelul dat nieuwe examen.....
Alsof er vroeger van een kandidaat niet gevraagd wrd om zelfstandig te rijden.
Gevaarherkenning en probleemoplossend vermogen moest je ook altijd al laten zien alleen heette dat toen nog gewoon anticiperen.
Het grootste verschil is dat je naar een bepaald punt moet (kunnen) rijden en daar zelfs navigatie bij mag gebruiken.

En wat die TTT betreft:
Ik heb leerlingen gehad die na een TTT te horen kregen dat ze geslaagd waren.
Als het een examen was geweest.............
pi_56656465
Het was zeker niet terecht, ik reed alsof ik verdomme de reincarnatie van Evil Knievel was.

" Ja sorry, dat bochtje was te ruim gepakt, ik had je heel graag laten slagen, want je deed zoveel goed. "

Daarom, CBR die die die die
pi_56656600
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Het was zeker niet terecht, ik reed alsof ik verdomme de reincarnatie van Evil Knievel was.

" Ja sorry, dat bochtje was te ruim gepakt, ik had je heel graag laten slagen, want je deed zoveel goed. "

Daarom, CBR die die die die
Het lag dus echt aan jezelf, zeik dan niet.
Help de wachttijden verminderen en slaag gewoon.
pi_56658625
Vanaf woensdag aankomende ga ik voor het eerst echt lessen. Ik heb 1 proefles gehad 9 november.
Ik ga rijden bij Autorijschool Griffioen.
pi_56659735
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef vannelle het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het geldklopperij.
Voor heel veel leerlingen is een TTT juist heel erg waardevol! Denk aan mensen die last hebben van spanning voor het examen of mensen die gewoon wat meer moeite hebben met autorijden. Die maken nadat ze een toets hebben gedaan vaak toch een betere kans van slagen. Ze hebben het al eens meegemaakt en hebben extra aandacht kunnen geven aan de punten die de examinator heeft aangegeven.

Ook voor leerlingen die lichtelijk last hebben van zelfoverschatting is het prima om te doen. Laat ze maar eens van een ander horen hoe het ervoor staat, opent toch vaak de ogen van die persoon

Het is gewoon een prima meetpunt tijdens je opleiding, kan het iedereen aanraden

Ook als je toets slecht verloopt is er niets aan de hand. Dan weet je tenminste waar het nog aan schort, en als het door zenuwen komt...wees blij dat het geen echt examen was en dat je je nu nog beter kan voorbereiden!

Als leerlingen horen dat ze geslaagd zouden zijn als het een echt examen was, tsja...dat is natuurlijk jammer. Maar staan er dan echt helemaal geen kruisjes op het uitslagformulier? Komt natuurlijk wel eens voor, maar niet heel vaak. En zo erg is het nu ook weer niet toch? Het is immers een meetpunt, dus als je hoort dat je het super doet, kan je snel examen doen. Wellicht moet je anders de toetsen wat eerder plannen? Als ze inderdaad al een aantal lessen op examenniveau rijden heeft het minder toegevoegde waarde.
pi_56660071
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef Renesite het volgende:
Overigens ben ik maar wat blij dat ik geen TTT gehad heb. Wat een geld verspilling! Het gaat alleen om het kijken bij die bijzondere verrichtingen, en dat je je niet van de wijs laat halen wanneer het fout gaat. Aangezien ik dat niet deed maakte het geen fluit uit dat ik de auto een 30 cm van de stoep parkeerde !
Ik was erg blij met mijn TTT. Hoewel het ook slecht verliep, had ik de bijzondere verrichtingen wel gehaald. Dat werkte wel een stuk fijner naar het examen toe. Bovendien wist ik na het TTT wat ik bij mijn rijexamen kon verwachten, waardoor ik toch wat minder zenuwachtig was.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:39:18 #232
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_56662079
Ik begin vandaag om 15:30 met lessen.

Ik heb afgelopen woensdag en de woensdag daarvoor eerst van 10:00 tot 17:00 op een verkeersoefenterrein gereden (in Almere). Dus ook veel bijzondere verrichtingen gedaan. En vandaag dus voor het eerst de weg op. Moet zeggen dat ik niet echt zenuwachtig ben, maar misschien komt dat nog...
pi_56663008
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:14 schreef Frida het volgende:

[..]

Voor heel veel leerlingen is een TTT juist heel erg waardevol! Denk aan mensen die last hebben van spanning voor het examen of mensen die gewoon wat meer moeite hebben met autorijden. Die maken nadat ze een toets hebben gedaan vaak toch een betere kans van slagen. Ze hebben het al eens meegemaakt en hebben extra aandacht kunnen geven aan de punten die de examinator heeft aangegeven.

Ook voor leerlingen die lichtelijk last hebben van zelfoverschatting is het prima om te doen. Laat ze maar eens van een ander horen hoe het ervoor staat, opent toch vaak de ogen van die persoon

Het is gewoon een prima meetpunt tijdens je opleiding, kan het iedereen aanraden

Ook als je toets slecht verloopt is er niets aan de hand. Dan weet je tenminste waar het nog aan schort, en als het door zenuwen komt...wees blij dat het geen echt examen was en dat je je nu nog beter kan voorbereiden!

Als leerlingen horen dat ze geslaagd zouden zijn als het een echt examen was, tsja...dat is natuurlijk jammer. Maar staan er dan echt helemaal geen kruisjes op het uitslagformulier? Komt natuurlijk wel eens voor, maar niet heel vaak. En zo erg is het nu ook weer niet toch? Het is immers een meetpunt, dus als je hoort dat je het super doet, kan je snel examen doen. Wellicht moet je anders de toetsen wat eerder plannen? Als ze inderdaad al een aantal lessen op examenniveau rijden heeft het minder toegevoegde waarde.
Ik ben het absoluut met je eens dat het voor sommigen een waardevolle toevoeging is.
Maar de spanning voor een TTT is net zo groot als voor een examen, ik persoonlijk zou ipv. een examen te simuleren liever de kans geven om ook daadwerkelijk te slagen.
Een TTT is wel nuttig voor sommige eigenwijze drollen die dan idd eens van een ander te horen krijgen wat er anders moet.
Is best een leuk spelletje trouwens, na de TTT geeft de examinator zijn visie zonder de leerling er bij en vraagt offie ook namens de instructeur nog iets moet zeggen.
Dat krijgt de leerling op kantoor te horen van de examinator alsof het hem zélf opgevallen is.

Die ene keer dat een leerling te horen had gekregen dat hij geslaagd zou zijn als het een examen zou zijn is zelf als "schuldige" aan te wijzen.
Datum van TTT en examen stonden al vast en het rijden ging best goed. Zo goed zelfs dat ik hem voorstelde om minder te gaan lessen.
Wilde hij niet, hij wou in het ritme blijven. Okee, kan ik begrijpen.
Toen ik hem aanbood om de TTT om te zetten in een examen weigerde hij, hij wilde persé die TTT doen.
Ik kreeg het hem ook niet uit zijn kop gepraat dus okee, doe maar dan.
En natuurlijk had hij wel wat opmerkingen gekregen, niemand rijdt perfect. Niemand.
Maar zoals hij reed was gewoon ruim voldoende. Echt zonde dit.....
pi_56666031
Geslaagd!

Vanochtend afrijden vanuit Mierlo, ik was vrij rustig en reed vrijwel foutloos en vlot.
Op een gegeven moment wel een 'oeps, kantje boord" moment toen ik bij het overgaan van snelweg naar een langzamer traject heel dicht op een paar andere auto's reed en de examinator opmerkte dat ik aan het afstand bewaren moest denken, maar er werd dus verder niet zwaar aan getild.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik was erg blij met mijn TTT. Hoewel het ook slecht verliep, had ik de bijzondere verrichtingen wel gehaald. Dat werkte wel een stuk fijner naar het examen toe. Bovendien wist ik na het TTT wat ik bij mijn rijexamen kon verwachten, waardoor ik toch wat minder zenuwachtig was.
Bij mij dus hetzelfde, ik was bij de TTT zelfs redelijk gespannen terwijl ik bij het examen rustig was omdat ik grotendeels wist wat me te wachten stond.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 11 februari 2008 @ 15:53:22 #235
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_56666600
bom op dat kanker cbr, krijg net te horen dat ik pas 14 april kan afrijden in plaats van 21 feb, dit omdat de wachtlijst bij bnor te lang is en ze mensen voor laten gaan ofzo.

ik mag dus nu me theorie ook opnieuw gaan halen, hoe lang moesten jullie wachten op een bnor aanvraag?
Ski, Schnee & Schnaps!
  maandag 11 februari 2008 @ 16:48:25 #236
111328 cryotek
zie signature
pi_56667482
Vandaag mn theorie gehaald

Op naar praktijk
zie ondertitel
pi_56668890
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Flowerbomb het volgende:

[..]

Ik ook!! Heb je er een beetje goed gevoel bij? Ik heb nu behoorlijk wat oefenexamens gemaakt maar het is echt heel wisselend. De een maak ik met 0 fout en de ander weer 8 ofzo...
Bah, met 1 foutje te veel gezakt.. hoe ging het bij jou?
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_56669641
Theorie is binnen!!
  maandag 11 februari 2008 @ 22:23:32 #239
165802 Reki
no comment.
pi_56674045
quote:
Op maandag 11 februari 2008 15:53 schreef Jodelaar het volgende:
bom op dat kanker cbr, krijg net te horen dat ik pas 14 april kan afrijden in plaats van 21 feb, dit omdat de wachtlijst bij bnor te lang is en ze mensen voor laten gaan ofzo.

ik mag dus nu me theorie ook opnieuw gaan halen, hoe lang moesten jullie wachten op een bnor aanvraag?
Dat is echt kut... Ik moest een maandje wachten want het was niet zo druk
zie ondertitel :)
pi_56681820
IK BEN GISTEREN GESLAAGS VOOR MIJN PRAKTIJK.. in een keer.. had ik echt niet verwacht voor ik eraan begon maar het was zooo makkelijk uiteindelijk...

en nu lekker nooit meer met dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend openbaar vervoer..

kan wel pas volgende week donderdag mijn rijbewijs ophalen
heej arie, er zit een vork in je oogbal!!!
pi_56682079
Ik ga nu voor mn theorie in Leeuwarden, tot zo Ik kan alleen maar hopen, want ik heb pas sinds gisteren een boekje :\
Mentalita Ultras (L)
Boycot Denemarken!
pi_56685699
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef Bieflap het volgende:
Ik ga nu voor mn theorie in Leeuwarden, tot zo Ik kan alleen maar hopen, want ik heb pas sinds gisteren een boekje :\
veel succes dan... lijkt bij voorbaat al dat het gaat mislukken...
heej arie, er zit een vork in je oogbal!!!
pi_56685725
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:18 schreef Jboog het volgende:
IK BEN GISTEREN GESLAAGS VOOR MIJN PRAKTIJK.. in een keer.. had ik echt niet verwacht voor ik eraan begon maar het was zooo makkelijk uiteindelijk...

en nu lekker nooit meer met dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend openbaar vervoer..

kan wel pas volgende week donderdag mijn rijbewijs ophalen
Gefeliciteerd Ik vond het ook veel gemakkelijker dan ik dacht. Kwam ook omdat ik al dagen van tevoren allemaal doem scenario's in mijn hoofd had, en mijn TTT ook niet geweldig ging. Maar het examen zelf ging goed
  Moderator dinsdag 12 februari 2008 @ 17:08:35 #244
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_56686532
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Jboog het volgende:

[..]

Wrom?

Ik heb ook i 1 dagje geleerd. Woensdag ochtend tot en met 6 uur doorgeleerd en examens gedaan. 3 fout
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_56686753
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wrom?

Ik heb ook i 1 dagje geleerd. Woensdag ochtend tot en met 6 uur doorgeleerd en examens gedaan. 3 fout
Hear hear, ook ik had op die manier 3 fout.
pi_56689515
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Jboog het volgende:

[..]

Sorry toch geslaagd, 3 foutjes maar, ik heb gister trouwens bijna niet kunnen leren want ik moest ook nog werken.
Mentalita Ultras (L)
Boycot Denemarken!
pi_56690939
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:06 schreef Bieflap het volgende:

[..]

Sorry toch geslaagd, 3 foutjes maar, ik heb gister trouwens bijna niet kunnen leren want ik moest ook nog werken.
Jij ook al! Amper geleerd en óók drie fout
pi_56692109
Ik heb nog 5 uurtjes les en dan volgende week afrijden. Ik heb er niet heel veel vertrouwen in, de laatste tijd wordt het gewoon niet beter
Klussen deel 1 en 2
pi_56702493
Ik heb vrijdag nog één les en heb dan dinsdag m'n praktijk. Rijden gaat wel goed, dus ik heb er wel vertrouwen in, hoewel er natuurlijk altijd een kans is dat ik het verneuk. Na vrijdag heb ik 28 uur gereden trouwens, dus daar ben ik ook wel tevreden mee (als ik het haal tenminste ).
pi_56709275
Ik kwam vandaag bij het eerste keer goed optrekken tot de conclusie dat de nieuwe lesauto iets meer pit heeft dan de oude. Met spinnende voorwielen door de bocht. !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')