Wat een gelul dat nieuwe examen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het anders wel fijn, een TTT. Bereid je ook goed voor op het examen, iets dat met de nieuwe stijl steeds zwaarder wordt.
Het lag dus echt aan jezelf, zeik dan niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Het was zeker niet terecht, ik reed alsof ik verdomme de reincarnatie van Evil Knievel was.
" Ja sorry, dat bochtje was te ruim gepakt, ik had je heel graag laten slagen, want je deed zoveel goed. "
Daarom, CBR die die die die
Voor heel veel leerlingen is een TTT juist heel erg waardevol! Denk aan mensen die last hebben van spanning voor het examen of mensen die gewoon wat meer moeite hebben met autorijden. Die maken nadat ze een toets hebben gedaan vaak toch een betere kans van slagen. Ze hebben het al eens meegemaakt en hebben extra aandacht kunnen geven aan de punten die de examinator heeft aangegeven.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het geldklopperij.
Ik was erg blij met mijn TTT. Hoewel het ook slecht verliep, had ik de bijzondere verrichtingen wel gehaald. Dat werkte wel een stuk fijner naar het examen toe. Bovendien wist ik na het TTT wat ik bij mijn rijexamen kon verwachten, waardoor ik toch wat minder zenuwachtig was.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef Renesite het volgende:
Overigens ben ik maar wat blij dat ik geen TTT gehad heb. Wat een geld verspilling! Het gaat alleen om het kijken bij die bijzondere verrichtingen, en dat je je niet van de wijs laat halen wanneer het fout gaat. Aangezien ik dat niet deed maakte het geen fluit uit dat ik de auto een 30 cm van de stoep parkeerde!
Ik ben het absoluut met je eens dat het voor sommigen een waardevolle toevoeging is.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:14 schreef Frida het volgende:
[..]
Voor heel veel leerlingen is een TTT juist heel erg waardevol! Denk aan mensen die last hebben van spanning voor het examen of mensen die gewoon wat meer moeite hebben met autorijden. Die maken nadat ze een toets hebben gedaan vaak toch een betere kans van slagen. Ze hebben het al eens meegemaakt en hebben extra aandacht kunnen geven aan de punten die de examinator heeft aangegeven.
Ook voor leerlingen die lichtelijk last hebben van zelfoverschatting is het prima om te doen. Laat ze maar eens van een ander horen hoe het ervoor staat, opent toch vaak de ogen van die persoon
Het is gewoon een prima meetpunt tijdens je opleiding, kan het iedereen aanraden
Ook als je toets slecht verloopt is er niets aan de hand. Dan weet je tenminste waar het nog aan schort, en als het door zenuwen komt...wees blij dat het geen echt examen was en dat je je nu nog beter kan voorbereiden!
Als leerlingen horen dat ze geslaagd zouden zijn als het een echt examen was, tsja...dat is natuurlijk jammer. Maar staan er dan echt helemaal geen kruisjes op het uitslagformulier? Komt natuurlijk wel eens voor, maar niet heel vaak. En zo erg is het nu ook weer niet toch? Het is immers een meetpunt, dus als je hoort dat je het super doet, kan je snel examen doen. Wellicht moet je anders de toetsen wat eerder plannen? Als ze inderdaad al een aantal lessen op examenniveau rijden heeft het minder toegevoegde waarde.
Bij mij dus hetzelfde, ik was bij de TTT zelfs redelijk gespannen terwijl ik bij het examen rustig was omdat ik grotendeels wist wat me te wachten stond.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was erg blij met mijn TTT. Hoewel het ook slecht verliep, had ik de bijzondere verrichtingen wel gehaald. Dat werkte wel een stuk fijner naar het examen toe. Bovendien wist ik na het TTT wat ik bij mijn rijexamen kon verwachten, waardoor ik toch wat minder zenuwachtig was.
Bah, met 1 foutje te veel gezakt.. hoe ging het bij jou?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Flowerbomb het volgende:
[..]
Ik ook!! Heb je er een beetje goed gevoel bij? Ik heb nu behoorlijk wat oefenexamens gemaakt maar het is echt heel wisselend. De een maak ik met 0 fout en de ander weer 8 ofzo...
Dat is echt kut... Ik moest een maandje wachten want het was niet zo drukquote:Op maandag 11 februari 2008 15:53 schreef Jodelaar het volgende:
bom op dat kanker cbr, krijg net te horen dat ik pas 14 april kan afrijden in plaats van 21 feb, dit omdat de wachtlijst bij bnor te lang is en ze mensen voor laten gaan ofzo.
ik mag dus nu me theorie ook opnieuw gaan halen, hoe lang moesten jullie wachten op een bnor aanvraag?
veel succes dan... lijkt bij voorbaat al dat het gaat mislukken...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef Bieflap het volgende:
Ik ga nu voor mn theorie in Leeuwarden, tot zoIk kan alleen maar hopen, want ik heb pas sinds gisteren een boekje :\
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:18 schreef Jboog het volgende:
IK BEN GISTEREN GESLAAGS VOOR MIJN PRAKTIJK.. in een keer..had ik echt niet verwacht voor ik eraan begon maar het was zooo makkelijk uiteindelijk...
en nu lekker nooit meer met dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend openbaar vervoer..
kan wel pas volgende week donderdag mijn rijbewijs ophalen
Wrom?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Jboog het volgende:
[..]
veel succes dan... lijkt bij voorbaat al dat het gaat mislukken...
Hear hear, ook ik had op die manier 3 fout.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wrom?
Ik heb ook i 1 dagje geleerd. Woensdag ochtend tot en met 6 uur doorgeleerd en examens gedaan. 3 fout
Sorryquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef Jboog het volgende:
[..]
veel succes dan... lijkt bij voorbaat al dat het gaat mislukken...
Jij ook al! Amper geleerd en óók drie foutquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:06 schreef Bieflap het volgende:
[..]
Sorrytoch geslaagd, 3 foutjes maar, ik heb gister trouwens bijna niet kunnen leren want ik moest ook nog werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |