Mag ik even reageren op u: In Heerlen staat hij meteen bij de ingang, dus als je de CorioCenter (winkelcentrum) in gaat, en je gaat de roltrappen op, zie je dat ding al meteen staan.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef weasel85 het volgende:
Mag ik even reageren op de mensen die zeggen: "klanten trekken"
als dit echt bedoeld is om klanten te trekken... waarom staat deze ding dan helemaal achterin de zaak? ( je ziet het nog niet eens staan van buiten ) ....
Ja diefstal... oke... maar de passage is afgesloten met 2 deuren en heel wat camera's
Yeah right, maak daar maar 8.000 van.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:36 schreef Draganta het volgende:
PS wisten jullie dat de Mediamarkt die dingen voor 30.000 euro per stuk ingekocht heeft? Bron: filiaal eigenaar in Heerlen zei dat tegen mij
idd als je een tv van 80.000 euro koopt ga jij je zelf zorgen maken over de energie rekeningquote:Op maandag 21 januari 2008 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat beamer.
In Zwolle hebben ze dat ding ook staan in een hoek. Mega groot en mega lomp.
En plasma's gaan toch een x-aantal jaar mee? Megaveel wattage verbruiken die krengen dus een hoge energie rekening.
Tjah....
Dan ben je inderdaad al eigen baas met een goed lopende zaak!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Damzkieee het volgende:
Als je zo'n bak hebt staan kun je je CV ook wel de deur uitdoen
Whahaa.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Smash my plasma
Koop je dat ding, betaal je contant bij de kassa en daarna gooi je hem op de grond en ga je erop stampen.
Die MM mensen zo van "Mij plasma tv, wat doe je?"
En dan jij zo van "Ja maar ik heb hem toch gekocht whehehehehehe"
Nee joh, hij bedoelt de centrale verwarming.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:07 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad al eigen baas met een goed lopende zaak!
Heb je je CV niet nodig voor een sollicitatie!!!!
in de VS is die 69.999 dollar...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Zou je hem voor 70.000 mee kunnen krijgen als je erg gaat zeiken?
moet je hem goed instellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben thuis een beamer (in onze thuisbioscoop) en een plasma in de woonkamer. Voor films vind ik de beamer wel oke, maar gewoon tv kijk ik toch liever op de plasma. Ik vind het té veel, té groot via de beamer.
Dat is ook zo. De winkels kopen apart in, huren hun eigen personeel... het zijn gewoon aparte BV's .quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want ik hoor net dat de prijzen per filiaal verschillen omdat het allemaal aparte ondernemingen zijn bla bla
Maar..... jammerjammerjammer.... nét de laatste verkocht! GElukkig heben we nog wel andere, íets duurdere alternatieven!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef Erasmo het volgende:
MM Arena had wel een mooie aanbieding deze week, leuk desktopje met 20'' scherm voor ¤399
Wat moet je met ook nog een laptop? Je hebt toch al een computer?quote:
Nee. Die had ik nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat moet je met ook nog een laptop? Je hebt toch al een computer?
Hoe kun je dan FOK!ken? Of doe je dat in de pauze bij appie?quote:
Hahahah serieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Renesite het volgende:
Ik wou een laptop. Ik ging naar de Saturn.
Saturn: "Hij kost 889 euro, maar je krijgt per iedere 100 euro 10 euro aan kortingsbonnen"
Ik "Voor of na afrekening?"
Saturn: "Na"
Ik naar Mediamarkt
Mediamarkt: "Hij kost 899 euro"
Ik: "Laagste prijsgarantie? Bij saturn krijg ik per elke 100 euro 10 euro aan cadeaubonnen"
Mediamarkt: "Goed, dan krijg je na afrekenen die bonnen"
Ik bluffend: "Die korting zou ik gelijk krijgen bij saturn, dus niet achteraf, de laptop zou dan 809 euro kosten"
Mediamarkt na overleg: "Goed, wij bieden de laagste prijsgarantie"
Ik ben toch niet gek
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kun je dan FOK!ken? Of doe je dat in de pauze bij appie?
Ja, serieusquote:
De verkoopprijs is naast de grote van de tv natuurlijk een klantentrekker opzich. "Bij de Media Markt staat een tv van 80.000 euro" klinkt weer iets beter dan "Bij de Media Markt staat een tv van 40.000 euro".quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:15 schreef arnold-d het volgende:
Dubbel gecheckt.. 29.000 euroinkoopsprijs
![]()
![]()
Dan had je geen macbook dus. Want die gaan nooit stuk.quote:
wel, 1 ei erop en hij is kaduuk..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan had je geen macbook dus. Want die gaan nooit stuk.
volgens mij hebben ze hetzelfde moederbedrijf, trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:30 schreef DroogDok het volgende:
Bij de Saturn hadden ze er ook 1, dus de MM moest ook
Media Markt-Saturn Holding BVquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hetzelfde moederbedrijf, trouwens.
Dat kan wel zijn, maar ik vind de Saturn prettiger dan de MediaMarkt. Hoewel het assortiment praktisch hetzelfde is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hetzelfde moederbedrijf, trouwens.
Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je niet moet afdingen in Nederland.
Mits voorradig, en binnen de regio o o oquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.
Dat van mij was niet echt waterdicht. Ze geloofden me in eerste instantie niet eens (En terrecht)quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort dingen zie ik niet als afdingen. MM heeft tenslotte laagste prijsgarantie, dus als je bewijs hebt, zijn ze verplicht om korting te geven.
Tegenwoordig heeft zowat elke elektronicazaak een laagste prijs garantie (met de nodige kleine lettertjes). De Media Markt is buiten de aanbiedingen om verre van goedkoop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nou maar wat in de kassa (computer) staat, die prijs die geldt, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je niet moet afdingen in Nederland.
Ja maar die moeite kun je je ook besparen door gewoon gelijk bij de goedkoopste winkels te kopen; en als je op Internet besteld brengen ze het ook nog gratis thuis; met de apparatuur die ik ondertussen heb gekocht heb ik echt honderden euro's bespaard. Maar goed dat is ondertussen een open deur in dit topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Je zou het kunnen proberen, beetje beduusd doen, beetje verontwaardigd, en wie weet krijg je zo alsnog de korting.quote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
Even een schop omdat ik me iets afvraag.
Bij Mediamarkt hebben ze die laagste prijs garantie.
Als je binnen 15 dagen dat artikel ergens goedkoper vind, dan krijg je het prijsverschil terug van MM.
Geld dat ook als je vrijdag daar iets gekocht hebt voor 188 euro en het is vandaag (maandag) 166 euro bij mediamarkt zelf? Of hoe zit het dan? Terugbrengen en opnieuw kopen gaat hiermee niet.
En anders kan je hem altijd nog inleveren omdat hij niet bevalt. en koop je die goedkopere terugquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
Even een schop omdat ik me iets afvraag.
Bij Mediamarkt hebben ze die laagste prijs garantie.
Als je binnen 15 dagen dat artikel ergens goedkoper vind, dan krijg je het prijsverschil terug van MM.
Geld dat ook als je vrijdag daar iets gekocht hebt voor 188 euro en het is vandaag (maandag) 166 euro bij mediamarkt zelf? Of hoe zit het dan? Terugbrengen en opnieuw kopen gaat hiermee niet.
Tuurlijk kan dat. Je bespaart jezelf en de Media Markt moeite. Je hebt immers 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie, dus als ze moeilijk gaan doen, lever je het weer in en koop je een nieuwe. Ze zullen zelf ook wel zien dat dat niet al te snugger is, dus geven ze je zonder problemen het verschil terug.quote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Tammymara het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |