abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:21:59 #201
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56236634
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Zakje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan .

[ afbeelding ]

Ik vind ze wel tof staan bij dit shirt .
Staat leuk bij jou!

(mijn fag-hag heeft overigens pastel roze gebreide van dat soort, staat heel schattig )
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56236802
'k Vind dat je emo's en gothics best mag uitlachen.
Ze moeten toch een reden hebben om te kunnen krassen?

Sowieso... iedereen die uit vrije wil in een klein hokje gaat zitten, moet maar muurtjes bouwen die stevig genoeg zijn .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:33:05 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56237049
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat je emo's en gothics best mag uitlachen.
Ze moeten toch een reden hebben om te kunnen krassen?

Sowieso... iedereen die uit vrije wil in een klein hokje gaat zitten, moet maar muurtjes bouwen die stevig genoeg zijn .
ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.

En "het bevuilt mijn uitzicht" valt NIET onder schade
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:34:05 #204
190186 hierissieweer
pi_56237085
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

welke is mooier
Peugeots vind ik niet zo lekker rijden--> NEXT
Polo is wel een beetje een pauperbak... Maar afwerking en uiterlijk zijn wel leuk, rijd lekker. Maar zou er niet voor kiezen vanwege de vele paupers die er dus mee rijden-->NEXT
Corsa, leuke auto, rij er zelf ook een. Duitse degelijkheid ook hè! Is een beetje een saai wagentje, maar is gewoon oké.-->OKÉ

Overigens de toyota aygo al overwogen is ook in een dieselvariant, leuke kleurtjes "gewaagt" uiterlijk valt meer op als je daarmee door de straten rijd. (kost iets van 13 a 15 duizend met alle leuke opties)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:38:55 #205
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56237257
Omdat gothic mensjes voorspelbare piepers zijn die slaafs zijn aan een mode-stromingen.

Ze doen hun best om zich te profileren als onafhankelijke denkers, maar verketteren harder dan welke ander groep dan ook. Ooit eens met een polo een gothic kroeg ingestapt, ze kijken je aan alsof je de bek van hun moeder aan het schijten bent.

Ze janken en klagen dat niemand ze begrijpt, dat de wereld een leeg hol van verdriet en middelmatigheid is, dat de wereld te dom is om hun brilliante zienswijze te bevatten.

En wat doen ze vervolgens? Ze doen niks meer aan hun ontwikkeling, omdat het mongoloide volk zichzelf te goed vind, te vrij vind om zich te houden aan de restricties van deze verrotte conformistische samenleving. Ze pogen het anarchisme opnieuw uit te vinden, maar weten niet eens wat verantwoordelijkheid is binnen het anarchisme, het enige dat zij zien is een simplistisch beeld waarin alles en iedereen vrij is om te doen en laten wat hij of zij wil doen. Dat is dus niet waar anarchisme om draait, het is geen kinderlijk lui lekker land.

Ze zijn allemaal zo verdomd individualistisch dat ze met z'n allen voor honderden euros aan merk kleding uitgeven, kleding die modieus is en mainstream binnen hun eigen stroming, kleding die zo goed als iedereen draagt. Individualisme heeft plaats gemaakt voor het conformisme dat ze zo haten.

Drama is waar je van leeft, want de twintigjarige goth zul je zien wentelen in roddel en achterklap en mislukte en gedoemde relaties, terwijl de rest van de wereld die fase van puberale aandacht aan de liefde al lang zijn ontgroeit.

De vrije denkers zijn makke schapen, de individualisten zijn kudde vee geworden, de rebellen zijn conformisten. De gothic scene is er een van hypocrisie, in de kern ligt er hypocrisie opgesloten.

Niemand begrijpt me, maar er verder ook geen moeite voor doen om begrepen te worden, en geilen op het onbegrip dat je kweekt, tegelijkertijd doe je zo hard mogelijk je best om de rest van de wereld niet meer te begrijpen. Klagen dat mensen je iets aandoen terwijl je het de anderen ook meteen aandoet.

En dat walgelijke toontje dat ze aannemen als je ze confronteerd met hun debiel puberale gedrag is lachwekkend. Ze kunnen er met hun kop niet bij dat ze over tien jaar die fase al achter zich zullen hebben gelaten. Ze kunnen het niet bevatten dat ze hypocriet zijn. Ze zijn niet in staat om in te zien dat ze de wereld van heel wat beschuldigen dat er in hun eigen kleine subcultuur net zo duidelijk aanwezig is.

"Ik denk niet in hokjes, daar ben ik te vrij voor"

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_56237283
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

.

Edit: hoewel, een 207. Die is eigenlijk te klein om comfortabel in te rijden, maar dat geldt wellicht ook voor de anderen.
pi_56237290
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ik vind ze allemaal lelijk
Thanks .

Maar ik ga weer vandoor moet om 7 uur op kantoor wezen .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_56237480
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:

ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.

En "het bevuilt mijn uitzicht" valt NIET onder schade
En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.

Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:46:30 #209
71919 wonderer
pi_56237524
Cairon, ja, en alle homo's zijn verwijfde nichten die zonder condoom in het rondneuken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:08 #210
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237548
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef samjustme het volgende:

[..]

Thanks .

Maar ik ga weer vandoor moet om 7 uur op kantoor wezen .
Ik rij in deze. is geweldig

O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:21 #211
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56237558
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Polo is wel een beetje een pauperbak... Maar afwerking en uiterlijk zijn wel leuk, rijd lekker. Maar zou er niet voor kiezen vanwege de vele paupers die er dus mee rijden-->NEXT
Corsa, leuke auto, rij er zelf ook een. Duitse degelijkheid ook hè! Is een beetje een saai wagentje, maar is gewoon oké.-->OKÉ

Overigens de toyota aygo al overwogen is ook in een dieselvariant, leuke kleurtjes "gewaagt" uiterlijk valt meer op als je daarmee door de straten rijd. (kost iets van 13 a 15 duizend met alle leuke opties)
je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygo
dat is dat hij maar 14 procent bijtelling heeft en geen 25
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:38 #212
71919 wonderer
pi_56237571
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.

Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen .
En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:48:42 #213
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237600
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:38 schreef Cairon het volgende:

lul verhaal

Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezen. wie ben jij om zo te oordelen ...oh ja ik weet het weer
pi_56237614
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:

En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?
Appels, peren.

Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:52:33 #215
71919 wonderer
pi_56237722
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Appels, peren.

Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
Appels en peren zijn niet zo anders. Lees anders even terug, want ik heb hier al tegen beargumenteerd in reactie op LGE.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:52:39 #216
190186 hierissieweer
pi_56237724
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?
Maar goed daar zat ik op school, uber elitair. en we hadden ook een groepje gothtics lopen, maar als zij door de gang heen liepen werd er nog net niet gestenigd, maar de uit gejoeld werden ze zeker...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:54:22 #217
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237776
quote:

[..]

Appels, peren.

En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:56:27 #218
190186 hierissieweer
pi_56237853
quote:

[..]

Appels, peren.

Volgens mij zijn gothtics ook er wel een beetje op uit om deze aandacht te krijgen hoor....

En cairon heeft volgens mij wel gelijk... waarom vallen jullie hem altijd aan, hij bedoelt het best wel lief denk
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:57:09 #219
190186 hierissieweer
pi_56237876
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygo
dat is dat hij maar 14 procent bijtelling heeft en geen 25
Bijtelling?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:58:11 #220
71919 wonderer
pi_56237905
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?
Maar goed daar zat ik op school, uber elitair. en we hadden ook een groepje gothtics lopen, maar als zij door de gang heen liepen werd er nog net niet gestenigd, maar de uit gejoeld werden ze zeker...
Da's toch stom?

Er zijn zat kledingstijlen die mij niet liggen (de gothic style vind ik dan wel weer mooi, maar dat heeft weinig met deze discussie te maken verder), maar waarom zou ik iemand daarom uitlachen? Als zij het willen dragen en mooi vinden, of iets willen uitstralen of zo, da's toch niet mijn probleem?

Kijk, als ze zich gewoon kut gedragen, prima. Maar mensen verwarren uiterlijk wel heel snel met gedrag. Ik ken een hoop goths en punkers enzo en die zijn hartstikke aardig en "normaal", dat heeft echt niks met hun kleding- en muziekkeuze te maken. Het is een stijl die sommige mensen aantrekt en anderen niet. In elke groep zitten rotte appels, maar net zoals je niet alle homo's onder een bepaalde noemer kan scharen, kun je ook niet alle goths of gabbers of punkers of weet ik wat op eigenschappen op basis van hun uiterlijk aansmeren.
pi_56237917
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Nuno_G het volgende:

En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensen
'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.

Verder vind ik 'in zijn waarde laten' hol geblaat en bepaal ik zelf wel met wie ik wil praten en met wie niet .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:01:46 #222
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56238045
Heath Ledger is dood
I'm hungry!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:02:53 #223
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56238087
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.

Verder vind ik 'in zijn waarde laten' hol geblaat en bepaal ik zelf wel met wie ik wil praten en met wie niet .
Grappig vinden ja natuurlijk, sneu is je eigen mening en dat mag.

Ach in zijn waarde laten is zo maar een uitdukking maar het gaat erom dat ik vind dat een ieder zich mag kleden zoals hij zich prettig vind, en praten ja daar bedoel ik alleen maar mee dat ik hele toffe gothd/emo's ken.

Thats all folks
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:02:59 #224
71919 wonderer
pi_56238090
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:01 schreef Cairon het volgende:
Heath Ledger is dood
Serieus?
pi_56238199
Idd dood
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:06:20 #226
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56238203
http://www.cnn.com/

volgens CNN wel ja

I'm hungry!
pi_56238318
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:01 schreef Cairon het volgende:

Heath Ledger is dood
Wie ?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:10:14 #228
71919 wonderer
pi_56238363
Huh, weird... zowel heathledger.net als heathledger.com zijn down.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:11:07 #229
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56238396
The Joker in de nieuwste Batman film!
I'm hungry!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:11:35 #230
190186 hierissieweer
pi_56238409
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wie ?
over dosis
pi_56238420
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:

Huh, weird... zowel heathledger.net als heathledger.com zijn down.
Logisch toch? Te veel bezoekers.
pi_56238491
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Cairon het volgende:

Die heb ik nog niet gezien.
Kan iemand een fijnere Joker neerzetten dan Jack Nicholson?
pi_56238522
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alle journalisten die er een stukje over hem in de krant van morgen moeten schrijven, maar eigenlijk geen idee hebben wie het is. En hij is geen 84, dus ze hadden nog geen necrologie van 'm klaar liggen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:14:46 #234
71919 wonderer
pi_56238546
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Cairon het volgende:
Ja, kut, gaat dat nog wel door? Zijn ze klaar met filmen? Ik keek wel uit naar die film...
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het hield ook niet echt verband, dat "weird" en de rest Maar best raar idee, iemand die je "kent"...

Ik denk ook wel es, ja, over een jaar of wat zijn alle acteurs die ik gaaf vind, gewoon dood...

Zo'n vreemd idee.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:25:57 #235
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56238942
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:57 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Bijtelling?
niet voor jouw maar voor SAM
lease auto rijdens moeten vanaf 1 jan 2008 dus 14 procent van de cataloguswaarde (voor zo'n Aygo maar ook Prius of Honda Civic hybrid) bij het inkomen optellen voor de belastingen
en voor een wat minder zuinig model is dat dus 25 procent
en dat scheelt behoordelijk.
Ja Wouter Bos moet ook gesubsidieerd worden
pi_56239695
Duits is eigenlijk mooier dan Nederlands.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:54:14 #237
190186 hierissieweer
pi_56239722
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:

[..]

niet voor jouw maar voor SAM
lease auto rijdens moeten vanaf 1 jan 2008 dus 14 procent van de cataloguswaarde (voor zo'n Aygo maar ook Prius of Honda Civic hybrid) bij het inkomen optellen voor de belastingen
en voor een wat minder zuinig model is dat dus 25 procent
en dat scheelt behoordelijk.
Ja Wouter Bos moet ook gesubsidieerd worden
Ok, dat wist ik niet...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:55:55 #238
190186 hierissieweer
pi_56239773
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
sinds wanneer?
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:00:47 #239
190186 hierissieweer
pi_56239890
ik heb zo'n jongen waar ik het zo af en toe mee doe. Al een tijdje geen contact mee gehad, belt hj nu op dat zijn vriendin het heeft uitgemaakt en of ik niet wilde praten. Ik zei welterusten, k lig te slapen ik bel je morgen wel. Wat denkt ie wel niet, dat ik daar tijd in ga steken? flikker op! :S
pi_56239949
* DennisMoore adblockt een image.

Zo, lekker rustig .
pi_56240034
The questions run too deep... for such a simple man...
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:08:57 #242
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56240042
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zo'n jongen waar ik het zo af en toe mee doe. Al een tijdje geen contact mee gehad, belt hj nu op dat zijn vriendin het heeft uitgemaakt en of ik niet wilde praten. Ik zei welterusten, k lig te slapen ik bel je morgen wel. Wat denkt ie wel niet, dat ik daar tijd in ga steken? flikker op! :S
Volgens mij zou hij graag zien dat je iets anders doet,volgens mij is hij uit op sex, grijp je kans!

[ Bericht 8% gewijzigd door Zakje op 23-01-2008 00:18:37 ]
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
pi_56240070
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:08 schreef Zakje het volgende:

wilt hij
Please, je doet een studie op academisch niveau .
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:11:30 #244
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56240091
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Please, je doet een academische studie .
Om 10 over 12 ben ik niet op mijn best ,daarbij blijf ik een oppervlakkig kreng . Maar ik zal het voor je corrigeren, grammatica-nazi
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:13:34 #245
190186 hierissieweer
pi_56240129
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:08 schreef Zakje het volgende:

[..]

Volgens mij wilt hij dat je iets anders dan tijd in hem steekt , grijp je kans!
ag nee, er was een tijd dat ik hem wilde, hunkerde naar hem. Maar tegewordig is het alleen maar gezeur en moeilijk en ging het alleen nog maar om sex en geen gezelligheid(liefde)
laat hem eerst maar eens die vriendin verwerken kom dan maar terug en wel op mijn voorwaarden!
pi_56240170
'k Heb best wel enorm de hik.
pi_56240198
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef Zakje het volgende:

Om 10 over 12 ben ik niet op mijn best ,daarbij blijf ik een oppervlakkig kreng . Maar ik zal het voor je corrigeren, grammatica-nazi
Dit valt m.i. niet onder grammatica hoor .
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:17:34 #248
190186 hierissieweer
pi_56240227
wat denk hij wel niet: Ik kan hem er bij haar niet meer insteken dan bel ik pascal wel op misschien dat hij nu nog zin heeft???

Yeah hell ik ben boos en verdrietig en teleurgestelt, vind hem gewoon een gore eikel
mij een beetje hoop geven om mij vervolgens weer te dumpen voor een of ander mokkel
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:22:42 #249
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56240346
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

ag nee, er was een tijd dat ik hem wilde, hunkerde naar hem. Maar tegewordig is het alleen maar gezeur en moeilijk en ging het alleen nog maar om sex en geen gezelligheid(liefde)
laat hem eerst maar eens die vriendin verwerken kom dan maar terug en wel op mijn voorwaarden!
Maar je gaf toch aan dat je alleen maar af en toe sex met hem had ? Dan is er toch geen sprake van een relatie ofzo ? Gewoon je gevoelens voor de slaapkamerdeur achterlaten en je hebt een leuke avond .
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:25:25 #250
190186 hierissieweer
pi_56240409
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:22 schreef Zakje het volgende:

[..]

Maar je gaf toch aan dat je alleen maar af en toe sex met hem had ? Dan is er toch geen sprake van een relatie ofzo ? Gewoon je gevoelens voor de slaapkamerdeur achterlaten en je hebt een leuke avond .
jah, voor sex, dat houd ik me voor, maar mijn gevoelens zijn toch meer, k verlang elke keer als ik bij hem ben naar meer.
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:27:49 #251
190186 hierissieweer
pi_56240453
ik ga slapenen naken, misschien kan dat wel beiden
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:28:59 #252
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56240477
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:25 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

jah, voor sex, dat houd ik me voor, maar mijn gevoelens zijn toch meer, k verlang elke keer als ik bij hem ben naar meer.
Maar dan heb je toch totaal geen reden om zo boos op hem te zijn? Als jij deed alsof het alleen voor de sex was, zou dat ook zo op hem overkomen. Hoe kan hij dan weten dat jij meer voor hem voelde?
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:47:09 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_56240749
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Dan zijn WIR SIND HELDEN en JULI misschien wel leuk voor je

Gutentag!

Es war im Ausverkauf im Angebot die Sonderaktion
"Tausche blödes altes Leben gegen neue Version"
Ich hatte es kaum zu Hause ausprobiert da wusste ich schon
an dem Produkt ist was kaputt-das ist die Reklamation
Ich tausch nicht meh,r ich will mein Leben zurück
Guten Tag, ich gebe zu ich war am Anfang entzückt
aber euer Leben zwickt und drückt nur dann nicht wenn man sich bückt -
Guten Tag
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 januari 2008 @ 01:19:51 #254
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_56241215
volgende week dinsdag om 18.30 moet ik mijn keuzes op school onderbouwen
alles of niets
ik hoopte het vandaag al te mogen, was super gespannen heb nu nog spierpijn in mijn kaak
maar volgende week komt er een heel comite van docenten bijeen
ik vraag me af of ik deze week nog slaap
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  woensdag 23 januari 2008 @ 02:38:54 #255
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56241706
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me ook erug mooi ja
zullen we samen gaan?
Ik heb m al besteld op Blu-Ray nu
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 23 januari 2008 @ 03:08:58 #256
71919 wonderer
pi_56241791
Ik heb nieuwe gympies

En ik realiseer me net dat mijn laatste nieuwe paar schoenen inmiddels drie jaar oud is... Echte nieuwe schoenen dan, ik heb een paar slippers gekocht in de tussentijd en zomerschoenen die niks voor stellen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 07:04:37 #257
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_56242099
ledger
  woensdag 23 januari 2008 @ 07:14:42 #258
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_56242140
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:04 schreef Cybart het volgende:
ledger
De vraag is, hoe zal ie herinnerd worden? Als die homo in BM? Lijkt me knap lullig.
God created gays so fat chicks could have friends.
  woensdag 23 januari 2008 @ 07:23:39 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_56242189
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

De vraag is, hoe zal ie herinnerd worden? Als die homo in BM? Lijkt me knap lullig.
Jeumig. Lees het nu ook ja.

"Ledger is vooral bekend van de film Brokeback Mountain, waarin hij een homoseksuele cowboy in het Wyoming van de jaren zestig speelt. Voor die rol werd hij in 2006 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar"

Ja dus. Maar is dat vreemd? s wel de enige waar hij een "waardering" voor kreeg.

Ennu zit Batman er aan te komen, met hem als Joker. Zal een rare premiere worden.

Maaarre..... "Ledger is gevonden door een huishoudster in het appartement van actrice Mary-Kate Olsen"....

Dat mens van Full House? Ik vond 'r altijd al evil!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ang3l op 23-01-2008 08:03:41 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 januari 2008 @ 07:32:35 #260
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56242224
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Hij had in BM in elk geval geen stand in nodig zoals Jake
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:23:13 #262
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56242495
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.wanneergaatgeertwildersdood.com/

!
ik durf niet te reageren daar, stel je voor dat die kapper straks blijft zitten met zo'n voorraad waterstofperoxide
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:59:38 #263
190186 hierissieweer
pi_56242832
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jeumig. Lees het nu ook ja.

"Ledger is vooral bekend van de film Brokeback Mountain, waarin hij een homoseksuele cowboy in het Wyoming van de jaren zestig speelt. Voor die rol werd hij in 2006 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar"

Ja dus. Maar is dat vreemd? s wel de enige waar hij een "waardering" voor kreeg.

Ennu zit Batman er aan te komen, met hem als Joker. Zal een rare premiere worden.

Maaarre..... "Ledger is gevonden door een huishoudster in het appartement van actrice Mary-Kate Olsen"....

Dat mens van Full House? Ik vond 'r altijd al evil!
bizar
pi_56243538
Mary-Kate Olsen, in de slaapkamer, met een pot staalpillen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:57:20 #265
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56243753
Bonzjoer mes amies
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:28:52 #266
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56244367
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mary-Kate Olsen, in de slaapkamer, met een pot staalpillen.
Ik snap het niet. Dan heb Mary-Kate Olsen voor je, en ga je slaappillen slikken.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56244402
Wat zou jij doen? Viagra?
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:38:36 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56244593
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
Wat zou jij doen? Viagra?
Als ik hetero was, dan had ik echt niet nodig hoor

Of ze moeten in de paar jaar dat ik geen foto's meer van ze heb gezien wandelende gratenkutjes zijn geworden.
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:44:08 #269
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56244718
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Dan heb Mary-Kate Olsen voor je, en ga je slaappillen slikken.
Ja dan kies je toch voor de weg van de minste weerstand en laat je Mevr Olsen die tabletjes slikken
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:03:06 #270
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56245156
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Als ik hetero was, dan had ik echt niet nodig hoor

Of ze moeten in de paar jaar dat ik geen foto's meer van ze heb gezien wandelende gratenkutjes zijn geworden.
als je even googled dan zie je hoe je omschrijving van de dames erg dicht bij de waarheid zit

Goedemorgen trouwens
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:24:43 #271
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56245782
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

als je even googled dan zie je hoe je omschrijving van de dames erg dicht bij de waarheid zit
In dat geval
quote:
Goedemorgen trouwens
Hoi
pi_56246164
Zo. Tentamen klaar, ging wel okee...

Nu -> Vrijheid want pas in april kan ik weer verder
  woensdag 23 januari 2008 @ 11:45:16 #273
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56246392
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:38 schreef Weemz het volgende:
Zo. Tentamen klaar, ging wel okee...

Nu -> Vrijheid want pas in april kan ik weer verder
Dat is pas een lange vakantie, waar ga je naar toe
pi_56246563
Nergens naar toe. Ja, naar mijn werk. En heel misschien de repetities voor een optreden met Pasen.
pi_56246899
Zo. Net even een cheeseburger als lunch gegeten..

ach ik sport nu toch genoeg (zwemmen )
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:22:47 #276
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247198
Jezus wat heb ik veel papier... aantekeningen van lessen van tig jaar terug, maar weggooien doe ik niet, ik weet niet eens waarom ik het niet weggooi, ik gebruik het niet meer, het heeft geen waarde meer...

maar toch, ergens in m'n achterhoofd heb ik het idee dat ik het moet bewaren... want je weet maar nooit...
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:38:52 #277
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247587
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:42:02 #278
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56247678
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Cairon het volgende:
R'dams PvdA-deelraadslid dubbel fout

Rotterdams PvdA-raadslid stuurt haatmail

Ik zou er bijna door op de PVV stemmen.
Nee stem op PVDA helder en duidelijk! (ja ik ben de laatste tijd een beetje gebrainwashed )
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:45:47 #279
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247776
ik val niet onder de A in PvdA

ik ben geen allochtoon, dus heb geen reden om op de PvdA te stemmen.
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:48:17 #280
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56247848
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef Cairon het volgende:
ik val niet onder de A in PvdA

ik ben geen allochtoon, dus heb geen reden om op de PvdA te stemmen.

Maar dat mailtje is indd diep triest, heb je het gelezen?
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:49:19 #281
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56247886
ik vrees van wel, maar waarom stem jij op de PvdA dan... ik zou juist denken dat jij er niet op stemt, gezien de groep waar de PvdA voor krom ligt...
I'm hungry!
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:14:02 #282
194468 Zakje
La vie y passe
pi_56248518
Ik stem VVD .
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:50:03 #283
92354 Nuvole
feeling good
pi_56249474
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Cairon het volgende:
Jezus wat heb ik veel papier... aantekeningen van lessen van tig jaar terug, maar weggooien doe ik niet, ik weet niet eens waarom ik het niet weggooi, ik gebruik het niet meer, het heeft geen waarde meer...

maar toch, ergens in m'n achterhoofd heb ik het idee dat ik het moet bewaren... want je weet maar nooit...
Komt me bekend voor. Wie wat bewaart, die heeft wat.
Gewoon allemaal sorteren in bewaardozen; weggooien kan altijd nog.
Only the good die young.
pi_56250330
Anders val je na je lunch *even* in slaap...

woensdag 23 januari 2008 @ 14:28:52 #285
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56250359
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef Cairon het volgende:
ik vrees van wel, maar waarom stem jij op de PvdA dan... ik zou juist denken dat jij er niet op stemt, gezien de groep waar de PvdA voor krom ligt...
Ik stem niet op PvdA, heb laatst nog op Kamp gestemd van de VVD. Maar mijn vriend is statenlid bij de PvdA, dus dan hoor je nogal vaak hoe geweldig de PvdA is... en dat beinvloedt je
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:31:52 #286
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56251756
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef Weemz het volgende:
Anders val je na je lunch *even* in slaap...

Even een "Siesta" gehouden lijkt me ook wel wat
pi_56252098
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
Even een "Siesta" gehouden lijkt me ook wel wat
Ja zoiets, maar dan een beetje ongewild...
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:15:16 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56252819
Brabantse emo's: I cut myself to make me feel alaaf
pi_56252857
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:

Ik stem niet op PvdA, heb laatst nog op Kamp gestemd van de VVD. Maar mijn vriend is statenlid bij de PvdA, dus dan hoor je nogal vaak hoe geweldig de PvdA is... en dat beinvloedt je
Vriend van me is PvdA-wethouder, maar ik zal toch echt never nooit niet PvdA stemmen !

* DennisMoore blijft lekker bij de middenpartij, aangezien de waarheid in 't midden ligt .
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:24:46 #290
92354 Nuvole
feeling good
pi_56253040
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Vriend van me is PvdA-wethouder, maar ik zal toch echt never nooit niet PvdA stemmen !

* DennisMoore blijft lekker bij de middenpartij, aangezien de waarheid in 't midden ligt .
Bedoel je daarmee het CDA?
Only the good die young.
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:32:06 #291
190186 hierissieweer
pi_56253224
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Cairon het volgende:

Ik flikker alles weg, incl de dingen die ik eigenlijk wel had moeten bewaren....
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:34:27 #292
190186 hierissieweer
pi_56253278
Ik stem SP, (zoals iedereen in de zorg.... Plus een stemmen op een worstenmaker is altijd leuk!)
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:08:38 #293
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56254125
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:14 schreef Zakje het volgende:
Ik stem VVD .
Ik ook alleen weet ik niet of ik bij de VVD blijf of bij verdonk blijf maar dat zie ik dan wel weer
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:11:23 #294
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56254202
quote:
DELFT - De legendarische rockband Iron Maiden sluit zijn wereldtournee op zaterdag 16 augustus af op het TT Circuit in Assen. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.
Hee er gaat toch iets gebeuren in Assen

en ik ben niet van plan om ernaartoe te gaan
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:19:12 #295
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56254386
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef MisterO het volgende:

[..]

Hee er gaat toch iets gebeuren in Assen

en ik ben niet van plan om ernaartoe te gaan
Er gebeurd genoeg in assen allen is dat niet altijd noemenswaardig
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:21:19 #296
71919 wonderer
pi_56254431
Eigenlijk is het vrouwelijk geslachtsapparaat wel ontzettend onsmakelijk... (ja, sorry, ik moet het even kwijt en in het lesbeau-topic kan dat natuurlijk niet )
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:30:14 #297
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_56254621
quote:
Phelps protesteert bij begrafenis

Woensdag werd bekend dat de Westboro Baptist Church (WBC) van de homofobe kerkleider Fred Phelps van plan is om te gaan protesteren bij de begrafenis van de afgelopen nacht overleden acteur Heath Ledger. Dat werd bekend gemaakt via een flyer die op de website van de kerk gepost werd.

De WBC is een uitermate homofobe kerk die regelmatig protesteert bij begrafenissen van in Irak omgekomen soldaten. Leden van de kerk geloven dat God Amerikaanse soldaten doet omkomen in oorlogsgebieden omdat Amerika niet hard genoeg optreedt tegen homoseksuelen. De kerk krijgt daarvoor wereldwijd veel kritiek, wat hen echter niet tegen hield om onderstaande mededeling te verspreiden
Jammer dat nog niemand ze heeft doodgeschoten
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:32:33 #298
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56254663
hairspray - two disc collector's edition
ALle nummers karaoke
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:50:32 #299
190186 hierissieweer
pi_56254987
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is het vrouwelijk geslachtsapparaat wel ontzettend onsmakelijk... (ja, sorry, ik moet het even kwijt en in het lesbeau-topic kan dat natuurlijk niet )
Jap, dat klopt, echt zo gruwelijk, snap niet dat god Eva geschapen heeft.. Plus dat het ook nog eens stinkt!
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:54:17 #300
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56255071

Die spelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')