over dosisquote:
Logisch toch? Te veel bezoekers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
Huh, weird... zowel heathledger.net als heathledger.com zijn down.
Alle journalisten die er een stukje over hem in de krant van morgen moeten schrijven, maar eigenlijk geen idee hebben wie het is. En hij is geen 84, dus ze hadden nog geen necrologie van 'm klaar liggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Logisch toch? Te veel bezoekers.
Ja, kut, gaat dat nog wel door? Zijn ze klaar met filmen? Ik keek wel uit naar die film...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Cairon het volgende:
The Joker in de nieuwste Batman film!
Ja, inderdaad. Het hield ook niet echt verband, dat "weird" en de restquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Logisch toch? Te veel bezoekers.
niet voor jouw maar voor SAMquote:
Ok, dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet voor jouw maar voor SAM
lease auto rijdens moeten vanaf 1 jan 2008 dus 14 procent van de cataloguswaarde (voor zo'n Aygo maar ook Prius of Honda Civic hybrid) bij het inkomen optellen voor de belastingen
en voor een wat minder zuinig model is dat dus 25 procent
en dat scheelt behoordelijk.
Ja Wouter Bos moet ook gesubsidieerd worden
sinds wanneer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Duits is eigenlijk mooier dan Nederlands.
Volgens mij zou hij graag zien dat je iets anders doet,volgens mij is hij uit op sex, grijp je kans!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zo'n jongen waar ik het zo af en toe mee doe. Al een tijdje geen contact mee gehad, belt hj nu op dat zijn vriendin het heeft uitgemaakt en of ik niet wilde praten. Ik zei welterusten, k lig te slapen ik bel je morgen wel. Wat denkt ie wel niet, dat ik daar tijd in ga steken? flikker op! :S
Om 10 over 12 ben ik niet op mijn bestquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Please, je doet een academische studie.
ag nee, er was een tijd dat ik hem wilde, hunkerde naar hem. Maar tegewordig is het alleen maar gezeur en moeilijk en ging het alleen nog maar om sex en geen gezelligheid(liefde)quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij dat je iets anders dan tijd in hem steekt, grijp je kans!
Dit valt m.i. niet onder grammatica hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef Zakje het volgende:
Om 10 over 12 ben ik niet op mijn best,daarbij blijf ik een oppervlakkig kreng
. Maar ik zal het voor je corrigeren, grammatica-nazi
![]()
Maar je gaf toch aan dat je alleen maar af en toe sex met hem had ? Dan is er toch geen sprake van een relatie ofzo ? Gewoon je gevoelens voor de slaapkamerdeur achterlaten en je hebt een leuke avondquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag nee, er was een tijd dat ik hem wilde, hunkerde naar hem. Maar tegewordig is het alleen maar gezeur en moeilijk en ging het alleen nog maar om sex en geen gezelligheid(liefde)
laat hem eerst maar eens die vriendin verwerken kom dan maar terug en wel op mijn voorwaarden!
jah, voor sex, dat houd ik me voor, maar mijn gevoelens zijn toch meer, k verlang elke keer als ik bij hem ben naar meer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar je gaf toch aan dat je alleen maar af en toe sex met hem had ? Dan is er toch geen sprake van een relatie ofzo ? Gewoon je gevoelens voor de slaapkamerdeur achterlaten en je hebt een leuke avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |