Staat leuk bij jou!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel tof staan bij dit shirt.
ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat je emo's en gothics best mag uitlachen.
Ze moeten toch een reden hebben om te kunnen krassen?
Sowieso... iedereen die uit vrije wil in een klein hokje gaat zitten, moet maar muurtjes bouwen die stevig genoeg zijn.
Peugeots vind ik niet zo lekker rijden--> NEXTquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is mooier
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Peugeots vind ik niet zo lekker rijden--> NEXT
Thanksquote:
En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:
ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.
En "het bevuilt mijn uitzicht" valt NIET onder schade
Ik rij in deze. is geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Thanks.
Maar ik ga weer vandoor moet om 7 uur op kantoor wezen.
je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Peugeots vind ik niet zo lekker rijden--> NEXT
Polo is wel een beetje een pauperbak... Maar afwerking en uiterlijk zijn wel leuk, rijd lekker. Maar zou er niet voor kiezen vanwege de vele paupers die er dus mee rijden-->NEXT
Corsa, leuke auto, rij er zelf ook een. Duitse degelijkheid ook hè! Is een beetje een saai wagentje, maar is gewoon oké.-->OKÉ
Overigens de toyota aygo al overwogen is ook in een dieselvariant, leuke kleurtjes "gewaagt" uiterlijk valt meer op als je daarmee door de straten rijd. (kost iets van 13 a 15 duizend met alle leuke opties)
En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.
Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen.
Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezen. wie ben jij om zo te oordelen ...oh ja ik weet het weerquote:
Appels, peren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:
En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?
Appels en peren zijn niet zo anders. Lees anders even terug, want ik heb hier al tegen beargumenteerd in reactie op LGE.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Appels, peren.
Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.
Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen.
En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Appels, peren.
Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
Volgens mij zijn gothtics ook er wel een beetje op uit om deze aandacht te krijgen hoor....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Appels, peren.
Bijtelling?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygo
dat is dat hij maar 14 procent bijtelling heeft en geen 25
Da's toch stom?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?
Maar goed daar zat ik op school, uber elitair. en we hadden ook een groepje gothtics lopen, maar als zij door de gang heen liepen werd er nog net niet gestenigd, maar de uit gejoeld werden ze zeker...
'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Nuno_G het volgende:
En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensen
Grappig vinden ja natuurlijk, sneu is je eigen mening en dat mag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.
Verder vind ik 'in zijn waarde laten' hol geblaat en bepaal ik zelf wel met wie ik wil praten en met wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |