abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:21:59 #201
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56236634
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:11 schreef Zakje het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan .

[ afbeelding ]

Ik vind ze wel tof staan bij dit shirt .
Staat leuk bij jou!

(mijn fag-hag heeft overigens pastel roze gebreide van dat soort, staat heel schattig )
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56236802
'k Vind dat je emo's en gothics best mag uitlachen.
Ze moeten toch een reden hebben om te kunnen krassen?

Sowieso... iedereen die uit vrije wil in een klein hokje gaat zitten, moet maar muurtjes bouwen die stevig genoeg zijn .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:33:05 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56237049
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat je emo's en gothics best mag uitlachen.
Ze moeten toch een reden hebben om te kunnen krassen?

Sowieso... iedereen die uit vrije wil in een klein hokje gaat zitten, moet maar muurtjes bouwen die stevig genoeg zijn .
ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.

En "het bevuilt mijn uitzicht" valt NIET onder schade
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:34:05 #204
190186 hierissieweer
pi_56237085
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

welke is mooier
Peugeots vind ik niet zo lekker rijden--> NEXT
Polo is wel een beetje een pauperbak... Maar afwerking en uiterlijk zijn wel leuk, rijd lekker. Maar zou er niet voor kiezen vanwege de vele paupers die er dus mee rijden-->NEXT
Corsa, leuke auto, rij er zelf ook een. Duitse degelijkheid ook hè! Is een beetje een saai wagentje, maar is gewoon oké.-->OKÉ

Overigens de toyota aygo al overwogen is ook in een dieselvariant, leuke kleurtjes "gewaagt" uiterlijk valt meer op als je daarmee door de straten rijd. (kost iets van 13 a 15 duizend met alle leuke opties)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:38:55 #205
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56237257
Omdat gothic mensjes voorspelbare piepers zijn die slaafs zijn aan een mode-stromingen.

Ze doen hun best om zich te profileren als onafhankelijke denkers, maar verketteren harder dan welke ander groep dan ook. Ooit eens met een polo een gothic kroeg ingestapt, ze kijken je aan alsof je de bek van hun moeder aan het schijten bent.

Ze janken en klagen dat niemand ze begrijpt, dat de wereld een leeg hol van verdriet en middelmatigheid is, dat de wereld te dom is om hun brilliante zienswijze te bevatten.

En wat doen ze vervolgens? Ze doen niks meer aan hun ontwikkeling, omdat het mongoloide volk zichzelf te goed vind, te vrij vind om zich te houden aan de restricties van deze verrotte conformistische samenleving. Ze pogen het anarchisme opnieuw uit te vinden, maar weten niet eens wat verantwoordelijkheid is binnen het anarchisme, het enige dat zij zien is een simplistisch beeld waarin alles en iedereen vrij is om te doen en laten wat hij of zij wil doen. Dat is dus niet waar anarchisme om draait, het is geen kinderlijk lui lekker land.

Ze zijn allemaal zo verdomd individualistisch dat ze met z'n allen voor honderden euros aan merk kleding uitgeven, kleding die modieus is en mainstream binnen hun eigen stroming, kleding die zo goed als iedereen draagt. Individualisme heeft plaats gemaakt voor het conformisme dat ze zo haten.

Drama is waar je van leeft, want de twintigjarige goth zul je zien wentelen in roddel en achterklap en mislukte en gedoemde relaties, terwijl de rest van de wereld die fase van puberale aandacht aan de liefde al lang zijn ontgroeit.

De vrije denkers zijn makke schapen, de individualisten zijn kudde vee geworden, de rebellen zijn conformisten. De gothic scene is er een van hypocrisie, in de kern ligt er hypocrisie opgesloten.

Niemand begrijpt me, maar er verder ook geen moeite voor doen om begrepen te worden, en geilen op het onbegrip dat je kweekt, tegelijkertijd doe je zo hard mogelijk je best om de rest van de wereld niet meer te begrijpen. Klagen dat mensen je iets aandoen terwijl je het de anderen ook meteen aandoet.

En dat walgelijke toontje dat ze aannemen als je ze confronteerd met hun debiel puberale gedrag is lachwekkend. Ze kunnen er met hun kop niet bij dat ze over tien jaar die fase al achter zich zullen hebben gelaten. Ze kunnen het niet bevatten dat ze hypocriet zijn. Ze zijn niet in staat om in te zien dat ze de wereld van heel wat beschuldigen dat er in hun eigen kleine subcultuur net zo duidelijk aanwezig is.

"Ik denk niet in hokjes, daar ben ik te vrij voor"

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_56237283
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

.

Edit: hoewel, een 207. Die is eigenlijk te klein om comfortabel in te rijden, maar dat geldt wellicht ook voor de anderen.
pi_56237290
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

ik vind ze allemaal lelijk
Thanks .

Maar ik ga weer vandoor moet om 7 uur op kantoor wezen .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_56237480
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef wonderer het volgende:

ik vind dat iedereen het recht heeft zich te uiten zoals hij of zij wil zonder daarop "gepakt" te worden, mits het andere mensen niet schaadt.

En "het bevuilt mijn uitzicht" valt NIET onder schade
En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.

Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:46:30 #209
71919 wonderer
pi_56237524
Cairon, ja, en alle homo's zijn verwijfde nichten die zonder condoom in het rondneuken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:08 #210
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237548
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef samjustme het volgende:

[..]

Thanks .

Maar ik ga weer vandoor moet om 7 uur op kantoor wezen .
Ik rij in deze. is geweldig

O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:21 #211
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_56237558
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Polo is wel een beetje een pauperbak... Maar afwerking en uiterlijk zijn wel leuk, rijd lekker. Maar zou er niet voor kiezen vanwege de vele paupers die er dus mee rijden-->NEXT
Corsa, leuke auto, rij er zelf ook een. Duitse degelijkheid ook hè! Is een beetje een saai wagentje, maar is gewoon oké.-->OKÉ

Overigens de toyota aygo al overwogen is ook in een dieselvariant, leuke kleurtjes "gewaagt" uiterlijk valt meer op als je daarmee door de straten rijd. (kost iets van 13 a 15 duizend met alle leuke opties)
je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygo
dat is dat hij maar 14 procent bijtelling heeft en geen 25
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:38 #212
71919 wonderer
pi_56237571
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En ik vind dat iedereen het recht heeft om generieke groepen 'te pakken', zeker als dat tongue-in-cheek gebeurt en als het groepen betreft die zichzelf expliciet willen onderscheiden van de rest door bijv. uiterlijk.

Mensen die te fragiel zijn en een beetje kritiek of plagerij niet aankunnen, moeten maar goed nadenken of ze wel willen meedoen met zo'n mode-uiting/lifestyle. If you can't take the heat, stay out of the gothic-kitchen .
En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:48:42 #213
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237600
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:38 schreef Cairon het volgende:

lul verhaal

Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezen. wie ben jij om zo te oordelen ...oh ja ik weet het weer
pi_56237614
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef wonderer het volgende:

En als je je niet tegen hitsige mannen kan verweren, moet je geen korte rokjes dragen, en als je niet in elkaar geslagen wil worden, moet je niet hand in hand met je vriendje lopen?
Appels, peren.

Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:52:33 #215
71919 wonderer
pi_56237722
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Appels, peren.

Ik had het niet over lastigvallen of over in elkaar slaan. En een geaardheid (en het uiten daarvan) is niet hetzelfde als een mode-uiting, rare kleding dragen en je gezicht als een clown schminken.
Appels en peren zijn niet zo anders. Lees anders even terug, want ik heb hier al tegen beargumenteerd in reactie op LGE.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:52:39 #216
190186 hierissieweer
pi_56237724
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?
Maar goed daar zat ik op school, uber elitair. en we hadden ook een groepje gothtics lopen, maar als zij door de gang heen liepen werd er nog net niet gestenigd, maar de uit gejoeld werden ze zeker...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:54:22 #217
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56237776
quote:

[..]

Appels, peren.

En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:56:27 #218
190186 hierissieweer
pi_56237853
quote:

[..]

Appels, peren.

Volgens mij zijn gothtics ook er wel een beetje op uit om deze aandacht te krijgen hoor....

En cairon heeft volgens mij wel gelijk... waarom vallen jullie hem altijd aan, hij bedoelt het best wel lief denk
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:57:09 #219
190186 hierissieweer
pi_56237876
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je vergeet nog een belangrijk argument voor die Aygo
dat is dat hij maar 14 procent bijtelling heeft en geen 25
Bijtelling?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:58:11 #220
71919 wonderer
pi_56237905
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wonderer, jij kent het Marnix in Ede vast wel!?
Maar goed daar zat ik op school, uber elitair. en we hadden ook een groepje gothtics lopen, maar als zij door de gang heen liepen werd er nog net niet gestenigd, maar de uit gejoeld werden ze zeker...
Da's toch stom?

Er zijn zat kledingstijlen die mij niet liggen (de gothic style vind ik dan wel weer mooi, maar dat heeft weinig met deze discussie te maken verder), maar waarom zou ik iemand daarom uitlachen? Als zij het willen dragen en mooi vinden, of iets willen uitstralen of zo, da's toch niet mijn probleem?

Kijk, als ze zich gewoon kut gedragen, prima. Maar mensen verwarren uiterlijk wel heel snel met gedrag. Ik ken een hoop goths en punkers enzo en die zijn hartstikke aardig en "normaal", dat heeft echt niks met hun kleding- en muziekkeuze te maken. Het is een stijl die sommige mensen aantrekt en anderen niet. In elke groep zitten rotte appels, maar net zoals je niet alle homo's onder een bepaalde noemer kan scharen, kun je ook niet alle goths of gabbers of punkers of weet ik wat op eigenschappen op basis van hun uiterlijk aansmeren.
pi_56237917
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Nuno_G het volgende:

En als iemand zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om daarover te oordelen. Laat een peroon toch in zijn waarde en praat er eens mee. Je zult het zien het zijn net mensen
'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.

Verder vind ik 'in zijn waarde laten' hol geblaat en bepaal ik zelf wel met wie ik wil praten en met wie niet .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:01:46 #222
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56238045
Heath Ledger is dood
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:02:53 #223
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_56238087
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Zal het ook niet verbieden hoor, ik vind het juist wel grappig om 's wat andere mensen dan de standaard mensen te zien rondlopen. Maar je moet mij niet verbieden om het grappig te vinden, en tegelijk een beetje sneu dat mensen zo vluchten in een bepaald hokje, en soms zelfs letterlijk achter een geschminkt masker.

Verder vind ik 'in zijn waarde laten' hol geblaat en bepaal ik zelf wel met wie ik wil praten en met wie niet .
Grappig vinden ja natuurlijk, sneu is je eigen mening en dat mag.

Ach in zijn waarde laten is zo maar een uitdukking maar het gaat erom dat ik vind dat een ieder zich mag kleden zoals hij zich prettig vind, en praten ja daar bedoel ik alleen maar mee dat ik hele toffe gothd/emo's ken.

Thats all folks
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:02:59 #224
71919 wonderer
pi_56238090
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:01 schreef Cairon het volgende:
Heath Ledger is dood
Serieus?
pi_56238199
Idd dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')