Nee stem op PVDA helder en duidelijk! (ja ik ben de laatste tijd een beetje gebrainwashedquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Cairon het volgende:
R'dams PvdA-deelraadslid dubbel fout
Rotterdams PvdA-raadslid stuurt haatmail
Ik zou er bijna door op de PVV stemmen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef Cairon het volgende:
ik val niet onder de A in PvdA
ik ben geen allochtoon, dus heb geen reden om op de PvdA te stemmen.
Komt me bekend voor. Wie wat bewaart, die heeft wat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Cairon het volgende:
Jezus wat heb ik veel papier... aantekeningen van lessen van tig jaar terug, maar weggooien doe ik niet, ik weet niet eens waarom ik het niet weggooi, ik gebruik het niet meer, het heeft geen waarde meer...
maar toch, ergens in m'n achterhoofd heb ik het idee dat ik het moet bewaren... want je weet maar nooit...
Ik stem niet op PvdA, heb laatst nog op Kamp gestemd van de VVD. Maar mijn vriend is statenlid bij de PvdA, dus dan hoor je nogal vaak hoe geweldig de PvdA is... en dat beinvloedt jequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef Cairon het volgende:
ik vrees van wel, maar waarom stem jij op de PvdA dan... ik zou juist denken dat jij er niet op stemt, gezien de groep waar de PvdA voor krom ligt...
Even een "Siesta" gehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef Weemz het volgende:
Anders val je na je lunch *even* in slaap...
Ja zoiets, maar dan een beetje ongewild...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
Even een "Siesta" gehoudenlijkt me ook wel wat
Vriend van me is PvdA-wethouder, maar ik zal toch echt never nooit niet PvdA stemmenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:28 schreef MisterO het volgende:
Ik stem niet op PvdA, heb laatst nog op Kamp gestemd van de VVD. Maar mijn vriend is statenlid bij de PvdA, dus dan hoor je nogal vaak hoe geweldig de PvdA is... en dat beinvloedt je
Bedoel je daarmee het CDA?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vriend van me is PvdA-wethouder, maar ik zal toch echt never nooit niet PvdA stemmen!
* DennisMoore blijft lekker bij de middenpartij, aangezien de waarheid in 't midden ligt.
Ik flikker alles weg, incl de dingen die ik eigenlijk wel had moeten bewaren....quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:22 schreef Cairon het volgende:
Jezus wat heb ik veel papier... aantekeningen van lessen van tig jaar terug, maar weggooien doe ik niet, ik weet niet eens waarom ik het niet weggooi, ik gebruik het niet meer, het heeft geen waarde meer...
maar toch, ergens in m'n achterhoofd heb ik het idee dat ik het moet bewaren... want je weet maar nooit...
Ik ook alleen weet ik niet of ik bij de VVD blijf of bij verdonk blijf maar dat zie ik dan wel weerquote:
Hee er gaat toch iets gebeuren in Assenquote:DELFT - De legendarische rockband Iron Maiden sluit zijn wereldtournee op zaterdag 16 augustus af op het TT Circuit in Assen. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.
Er gebeurd genoeg in assen allen is dat niet altijd noemenswaardigquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee er gaat toch iets gebeuren in Assen![]()
en ik ben niet van plan om ernaartoe te gaan
Jammer dat nog niemand ze heeft doodgeschotenquote:Phelps protesteert bij begrafenis
Woensdag werd bekend dat de Westboro Baptist Church (WBC) van de homofobe kerkleider Fred Phelps van plan is om te gaan protesteren bij de begrafenis van de afgelopen nacht overleden acteur Heath Ledger. Dat werd bekend gemaakt via een flyer die op de website van de kerk gepost werd.
De WBC is een uitermate homofobe kerk die regelmatig protesteert bij begrafenissen van in Irak omgekomen soldaten. Leden van de kerk geloven dat God Amerikaanse soldaten doet omkomen in oorlogsgebieden omdat Amerika niet hard genoeg optreedt tegen homoseksuelen. De kerk krijgt daarvoor wereldwijd veel kritiek, wat hen echter niet tegen hield om onderstaande mededeling te verspreiden
Jap, dat klopt, echt zo gruwelijk, snap niet dat god Eva geschapen heeft.. Plus dat het ook nog eens stinkt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk is het vrouwelijk geslachtsapparaat wel ontzettend onsmakelijk... (ja, sorry, ik moet het even kwijt en in het lesbeau-topic kan dat natuurlijk niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |