ff gordijntje dicht en hoplake...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Pek het volgende:
Zit je lekker te tafelen en moet je ineens nodig schijten? Geen probleem!![]()
[ afbeelding ]
Lijkt net een ontvangst van een begraafplaats. Sterker nog, ik weet 99% zeker dat er ergens in nederland zo'n ontvangst aula is. Ben alleen even kwijt waarquote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Begint wel goed, apart huis...
[ afbeelding ]
Jezus zeg, moeilijk hoor, een link van je tekst maken...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Lindytje het volgende:
En dit alles in het altijd mooie het [url=Tilburg]ttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=7b85e491-ac6d-402e-82c1-80a751fa250f&objecttype=DetailKoopObject[/url] uiteraard! (wat woon ik in een kutstad zeg...)
Ik vind hier voor kinderen zeker toch echt niets mis mee hoor. En die eerste kamer kan ik qua kleuren ook prima leven. Nu wordt elk plaatje hier gewoon maar neergekwakt volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
En de smurfenslaapkamer
[ afbeelding ]
Met de prinsessenkamer
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Holy.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet de Sjappies wel te wonen in Tilburg...
is al geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Holy.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks worden alle plaatjes opeens kikkersquote:Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
Zou Funda zich afvragen waar al die views op huizen en foto's vandaan komen?
Of zouden ze het niet merken?
Is dat het huis van Ansswa?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat noemen ze hier in "Italiaans design "quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Holy.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, toch niet. Die Ansswa is me trouwens ook een figuurquote:
Is Martijn Krabbé soms langsgeweest?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef BeejEm het volgende:
Niet van funa, maar wel een heel bijzondere inrichting ...![]()
[ afbeelding ]
... zoals een kookunit in de vorm van een heksenketel ...
[ afbeelding ]
Dracula haard![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg geen foto's van de slaapkamer, want ik ben toch wel benieuwd hoe deze ingericht is.
quote:
Mwoaké.quote:De ruime woonkamer
quote:In de aanbouw treft u de keuken. Hier kunt u al uw wensen qua keukeninrichting verwezenlijken.
quote:Op de 1e verdieping zijn drie ruime slaapkamers aanwezig.
quote:Vanuit de hoofdslaapkamer is een dakterras te bereiken
heeeee dat dekbedovertrek had ik ook ooit toen ik uit huis gingquote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef moussy het volgende:
"wij kijken geen tv, wij kijken speelgoed!"
[ afbeelding ]
kind teab over te nemen.
Magnetron op de slaapkamer is best handig voor de nachtelijke snack
[ afbeelding ]
ik snap die trap nogsteeds nietquote:Op maandag 21 januari 2008 16:31 schreef ElectricEye het volgende:
Makelaart had een creatieve fotografische oprisping in het trappenhuis.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |