Wtf.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Pek het volgende:
Zit je lekker te tafelen en moet je ineens nodig schijten? Geen probleem!![]()
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk wel zo dat sommige van die foto's zijn van mensen die al verhuisd zijn. De mooie meubeltjes hebben ze al meegenomen, alleen de troep blijft achter om het nog enigszins bewoond te laten lijken.quote:
Ik vind hem wel mooiquote:Op maandag 21 januari 2008 17:21 schreef becky27 het volgende:
ships
mooie ouderwetse keuken (en ik ken die mensen ook nog)
[ afbeelding ]
ff gordijntje dicht en hoplake...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Pek het volgende:
Zit je lekker te tafelen en moet je ineens nodig schijten? Geen probleem!![]()
[ afbeelding ]
Lijkt net een ontvangst van een begraafplaats. Sterker nog, ik weet 99% zeker dat er ergens in nederland zo'n ontvangst aula is. Ben alleen even kwijt waarquote:Op maandag 21 januari 2008 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Begint wel goed, apart huis...
[ afbeelding ]
Jezus zeg, moeilijk hoor, een link van je tekst maken...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Lindytje het volgende:
En dit alles in het altijd mooie het [url=Tilburg]ttp://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=7b85e491-ac6d-402e-82c1-80a751fa250f&objecttype=DetailKoopObject[/url] uiteraard! (wat woon ik in een kutstad zeg...)
Ik vind hier voor kinderen zeker toch echt niets mis mee hoor. En die eerste kamer kan ik qua kleuren ook prima leven. Nu wordt elk plaatje hier gewoon maar neergekwakt volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
En de smurfenslaapkamer
[ afbeelding ]
Met de prinsessenkamer
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Holy.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet de Sjappies wel te wonen in Tilburg...
is al geweest.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Holy.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik weet de Sjappies wel te wonen in Tilburg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |