abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60212365
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef r_one het volgende:
Wat heeft het onderwijs hier nu weer mee te maken
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is ook maar een voorbeeld van iets waar al dit geld beter aan uitgegeven had kunnen worden
Dat dus
pi_60212923
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:28 schreef Locusta het volgende:
Dat dus
De ene bodemloze put inruilen voor de andere bodemloze put
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_60215387
Ik zou willen dat ik in dezelfde waan-ideeen-wereld als TS zou leven:

Besluit van de belastingdienst gehad. Moet belasting betalen. Uiteraard niet mee eens. Ik ga praten met een advocaat of de belastingdienst mij geen belasting moet betalen, want ik wil de negatieve aanslag omzetten in een positieve aanslag.
pi_60215717
  zaterdag 19 juli 2008 @ 23:06:15 #245
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60216377
Wanneer verschijnt TS met zijn jankbek bij Hart van Nederland?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60217659
TS heeft me trouwens wel op een idee gebracht;
Ik ga het medisch tuchtcollege aanklagen voor het feit dat ik, als man, geen kinderen kan baren.

Minstens net zo kansrijk als dit gebed zonder einde...
pi_60223317
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk bericht gekregen op mijn bezwaarschrift, om maar meteen te beginnen mijn bezwaar is op alle punteno ngegrond verklaard, ofwel afgewezen. Als motivatie gat het CBR aan dat mijn aandoeningen icm de onvoldoende gereden rijtesten de doorslag gaven. Uitaeraard ben ik het daar niet mee eens en heb ik besloten in beroep te gaan bij de bestuursrechter om het negative besluit te laten omzetten in een positief besluit. Ben inmiddels naar het juridisch loket geweest en as woensdag heb ik een afspraak met een advocaat voor een advies waarbij de advocaat gaat uitzoeken of een beroep wel zin heeft of dat er een nieuw verzoek gaat komen voor herkeuring bij een andere psychiater (3e inmiddels) Indien de advocaat denkt dat het weinig zin heeft om in beroep te gaan bij de bestuursrechter dan kan ik als alternatief een nieuwe eigen verklaring insturen waardoor ik vanzelf weer opnieuw in de medische procedure gaat komen.

Bij het besluit van het CBR zat ook een copy van een eerdere rechtzaak waarbij iemand om medische (lees psychische reden) het rijbeweijs is ingevorderd, maar de vraag blijft of het CBR mij op paragraaf 8.1 omgeschikt kan verklaren en/of de tweede psychiater zijn diagnose wel goed gesteld heeft omdat ik aanvankelijk voor 5 jaar geschkt was verklaard na het behalen van mijn rijbewijs. Maargoed woensdag as hoor ik meer, het gesprek en behandelen van mij dossier zou ongeveer 3 uur duren.
Hehe, de figuur van dat juridisch loket heeft eindelijk de lef om te zeggen dat het echt geen zin heeft. Maar TS gaat onverdroten door.

Kennelijk weet hij niet dat het steeds makkelijker wordt voor het CBR om hem zonder nader onderzoek af te wijzen -tenzij er volkomen nieuwe feiten worden aangevoerd.

Vraag me ook of die uren gefactureerd worden, want dat opent natuurlijk een heel nieuw scala van mogelijkheden om naar de rechter te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door HiZ op 20-07-2008 13:09:04 ]
pi_60300776
Heb vandaag een afspraak gehad met een advocaat om het dossier samen door te nemen, hij ziet toch mogelijkheden om de zaak voor de bestuursrechter te brengen omdat er toch volgens hem tegenstrijdigheden inzitten en dat het CBR hardnekkig blijft vasthouden aan slechts één medisch rapport en met geen woord in hun besluitneming schrijven over de eerste psychiater die mij wel geschikt achte voor 5 jaar om een rijbewijs te mogen halen. Ook vind de advocaat het onredelijk om op basis van een paar rijtesten te oordelen dat iemand definitief ongeschikt zou zijn, de advocaat heeft alle stukken laten copyeren en zal de zaak de komende tijd nader bekijken want de zaak moet binnen 6 weken bij de bestuursrechter kenbaar zijn gemaakt. De komende weken zal ik horen krijgen welke strategie de advocaat gaat gebruiken om de zaak bij de rechter te brengen, er zal waarschijnlijk ook een hoorzitting gaan komen waarbij zowel ik met mijn advocaat alsook het CBR gehoord zal worden. De hele procedure kon in principe een half jaar duren of langer, waarbij mijn theorie ook zal verlopen. Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
pi_60301113
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
[..] Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
Zegt het bovenstaande je dan al niet genoeg?
pi_60301221
Ik hoop dat je de boel op zit te naaien

Ik kan er gewoon niet bij dat er werkelijk mensen zijn die zo dom en naief zijn
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:40:36 #251
151515 verita
Happy days
pi_60301255
quote:
(knip verhaal )Uiteraard heb ik geen garantie dat ik deze zaak ga winnen, maar ik heb gewoon geen andere keus meer omdat ik via het CBR ben uitgeprocedeerd.
Sorry Fusionfreak, maar je hebt al jaren een andere keus: stoppen met dit persé willen.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_60301326
quote:
Ook vind de advocaat het onredelijk om op basis van een paar rijtesten te oordelen dat iemand definitief ongeschikt zou zijn,
Daarvoor moet je eerst 3 mensen doodrijden
A mind with a heart of it's own
pi_60303454
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef BaraCuda het volgende:
Ik hoop dat je de boel op zit te naaien

Ik kan er gewoon niet bij dat er werkelijk mensen zijn die zo dom en naief zijn
Ergens is dit topic (of één ven de voorgaande topics) staat de diagnose die door de psychiater is gesteld. Alle acties van TS passen precies in dit verhaal. Hij is niet dom, niet naiëf maar (let op: vaktaal) de draadjes in zijn hersenpan sluiten iets anders aan als bij ons.

En daarom heeft het CBR gegronde redenen om hem niet rijbevoegd te verklaren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_60309797
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Cat22 het volgende:
de draadjes in zijn hersenpan sluiten iets anders aan als bij ons.
Wij normale mensen noemen dat: kortsluiting.
Iets dat erg gevaarlijk is.
Maar TS zal ook dat aanvechten en zeggen dat dat slechts de mening is van iedereen inclusief vakmensen, en dat er best een mogelijkheid bestaat dat kortsluiting NIET gevaarlijk is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61053326
Heb vandaag bericht gekregen van het CBR dat ze het derde verzoek van mijn nieuwe ingestuurde eigen verklaring niet meer in behandeling willen nemen omdat ik geen nieuwe medische gegevens kan aandragen. Ik wordt vdan ook niet doorvewezen naar een derde psychater voor een nieuwe herkeuring. Uiteraard heb ik hiertegen meteen bezwaar aangetekend met het verzoek om alsnog doorverwezen te worden naar een derde psychiater die mijn geval dan opnieuw moet beoordelen. Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken. In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan. Indien mijn vordering bij de rechter om geschiktheids verklaring te krijgen wordt afgewezen dan ga ik in cassatie bij de raad van state en zal mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.

Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de uitspraak van de rechter, voor het CBR ben ik uitgeprocedeerd.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:50:59 #256
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61053356
FF
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:54:22 #257
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_61053433
Schitterend...dadelijk mag TS alsnog examen doen en zakt 'ie gewoon elke keer om het CBR dat aan de instructeur opdraagt
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61053854
Als je zovaak bent gezakt, en je bezwaar wordt al niet eens meer goedgekeurd, verwacht je dan echt dat nog 1 rijexamen wel zal lukken?
pi_61054097
Ik post ook nog maar eens een dan zodat dit topic sneller vol is en niet meer in de active topics komt
pi_61054502
pi_61056180
Nou ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Als je denkt dat je in je recht staat dan moet je dat gewoon doen.
pi_61056361
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:50 schreef Willy84 het volgende:
Nou ben benieuwd! Hou ons op de hoogte. Als je denkt dat je in je recht staat dan moet je dat gewoon doen.
Jij volgt deze reeks niet echt he?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:10:01 #263
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61057439
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:49 schreef Fusionfreak het volgende:
Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken lekker uren te schrijven
Correctie
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61058464
kansloos verhaal maar wel amusant zo laat op de vrijdagnacht. Dat TS nog geen last van zijn rug heeft van die meters dikke betonnen plaat voor zijn hoofd gaat alle besef te boven.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_61058468
Hup nog maar een om dit topic snel vol te krijgen en dan weg ermee. Of krijgen we nog een deeltje drie waarbij TS in beroep gaat tegen zijn advocaat en een bodemprocedure start om van het autorijden een onvervreemdbaar basis recht te maken dat in de grondwet moet komen.
Ik voel een nieuwe partij opkomen: "jullie zijn gek en ik niet.nl"
Supra Groningam Nihil
pi_61059036
Respect voor je vastberadenheid, TS.

Voor de rest heb je wel een enorme plaat voor je kop, maar dat maakt niet uit. Des te vermakelijker is het leesvoer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_61060635
quote:
Heb vandaag bericht gekregen van het CBR dat ze het derde verzoek van mijn nieuwe ingestuurde eigen verklaring niet meer in behandeling willen nemen omdat ik geen nieuwe medische gegevens kan aandragen. Ik wordt vdan ook niet doorvewezen naar een derde psychater voor een nieuwe herkeuring. Uiteraard heb ik hiertegen meteen bezwaar aangetekend met het verzoek om alsnog doorverwezen te worden naar een derde psychiater die mijn geval dan opnieuw moet beoordelen. Intussen heeft mijn advocaat de zaak ingedient bij de bestuursrechter en hij ziet ondanks dat alles tegenzit toch een mogelijkheid om dit besluit ongedaan te maken. In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan. Indien mijn vordering bij de rechter om geschiktheids verklaring te krijgen wordt afgewezen dan ga ik in cassatie bij de raad van state en zal mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.

Ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de uitspraak van de rechter, voor het CBR ben ik uitgeprocedeerd.
Hehe, we hebben dus het stadium bereikt van 'geen nieuwe medische feiten'. Die bezwaarzaak gaat een makkie worden voor het CBR.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:03:56 #268
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61063567
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 04:59 schreef Deetch het volgende:
Hup nog maar een om dit topic snel vol te krijgen en dan weg ermee. Of krijgen we nog een deeltje drie waarbij TS in beroep gaat tegen zijn advocaat en een bodemprocedure start om van het autorijden een onvervreemdbaar basis recht te maken dat in de grondwet moet komen.
Ik voel een nieuwe partij opkomen: "jullie zijn gek en ik niet.nl"
Natuurlijk krijgen we nog een deel 3.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61074584
dat die kerel nog geld over heeft om te eten..... a;;es gaat in de advocaat, postzegels, rijlessen en andere koekoe dingen......
en daar boven op nog een slok gemeenschapsgeld..... Tja, een echte autist. Ik wil het nu zoals ik het wil.
uit een aspergernest
pi_61074943
wat een koning is TS zeg .
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:22:12 #271
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61080235
quote:
In het meest gunstige geval moet het CBR mij doorverwijzen naar een derde psychiater en moet ik opnieuw een rijtest ondergaan.
En als die je ook ongeschikt vindt? Weer naar de rechter voor een 4e psychiater?
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:22:53 #272
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61080241
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:33 schreef wendytje het volgende:
en daar boven op nog een slok gemeenschapsgeld.....
Deze mongool kost de maatschappij letterlijk tonnen om z'n gram te halen.
pi_61080699
quote:
mijn advocaat ook bij de minister van verkeer een verzoek indienen zodat de minister naar mijn zaak kan kijken.
Haha, een minister die even gaat beloeren of een of andere idioot wel z'n rijbewijsje mag gaan halen.

Best lollig topic, ik hoop dat het nog even door gaat zo
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:21:15 #274
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_61084760
en als de rechter een verkeerde uitspraak doet is die ook ongeschikt
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:59:21 #275
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61088240
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:22 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Deze mongool kost de maatschappij letterlijk tonnen om z'n gram te halen.
Mooi gezegd
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_61088262
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_61093375
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:21 schreef Telates het volgende:
en als de rechter een verkeerde uitspraak doet is die ook ongeschikt
Precies. Want ze hebben hem nog nooooooit zien rijden! Dus hoe kunnen ze dan een oordeel vellen. Toch?
pi_61098744
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 09:22 schreef CraZaay het volgende:

[..]

En als die je ook ongeschikt vindt? Weer naar de rechter voor een 4e psychiater?
Uiteindelijk kan hij door naar de Raad van State en dan naar het Europees hof voor de Rechten van de Mens. Daarna zijn de mogelijkheden uitgeput, en heeft hij nog steeds geen rijbewijs. Dan gaat hij waarschijnlijk herzieningsverzoeken doen die routineus afgewezen worden omdat er zich geen veranderingen in zijn medische situatie hebben voorgedaan.
pi_61102677
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef HiZ het volgende:
Uiteindelijk kan hij door naar de Raad van State en dan naar het Europees hof voor de Rechten van de Mens. Daarna zijn de mogelijkheden uitgeput, en heeft hij nog steeds geen rijbewijs. Dan gaat hij waarschijnlijk herzieningsverzoeken doen die routineus afgewezen worden omdat er zich geen veranderingen in zijn medische situatie hebben voorgedaan.
En uiteindelijk zal ie koningin Beatrix en WimLex een smeekbrief schrijven denk ik.
pi_61103462
Als TS zichzelf zo goed vindt rijden waarom dan niet gewoon een auto gekocht en op de weg ermee. Je schijnt je toch niks aan te trekken van instanties, waarom zou je dan wel braaf een rijbewijs gaan halen.
Supra Groningam Nihil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')