abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 08:43:23 #76
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57076233
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef Fusionfreak het volgende:..., ik kom toch een rijtest te doen, en daar zie ik wel tegenop.
Is het je nog steeds niet duidelijk dat je simpelweg niet in een auto thuishoort?! DEAL WITH IT! Als je al tegen een rijtest opziet, hoe denk je dan ooit zelfstandig met een auto van A naar B te komen?!
censuur :O
  zaterdag 1 maart 2008 @ 08:46:04 #77
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57076246
Lichtelijk offtopic:
Voor iets belangrijks als een rijexamen zou het goed zijn als je je vaker goed moet bewijzen dan dat je mag falen... Oftewel voor alle mensen die gewoon 10 keer examen doen, tot ze het een keer halen (ook voor de theorie!) zou moeten gelden dat ze het daarna 11 keer moeten halen, voordat het geldt! Want nu is het gewoon een kwestie van geluk hebben als je het maar vaak genoeg probeert...
censuur :O
pi_57076465
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef Fusionfreak het volgende:
Edit/aanvulling, heb na lang bellen en overleggen met mijn instrukteur besloten te stoppen met de medische procedure omdat het autorijden met de lesauto toch een groot probleem blijft voor mij ondanks dat ik goed door die keuringen kom blijven de rijtesten en examens voor mij te zwaar, zelfs in de automaat. Heb inmiddels al een brief opgesteld aan het CBR dat ik afzie van verdere medische keuringen of doorverwijzingen. Waarschijnlijk zal ik dan na verloop een brief krijgen dat ik vanzelf ongeschikt verklaard ga worden omdat ik niet meegewerkt heb aan de mediche onderzoeken, hiertegen zal ik dan ook geen bezwaar meer aantekenen.
Een goed en wijs besluit van je FusionFreak. Net als anderen heb ik met behoorlijk wat zorgen gekeken hoe je je zo vastbeet in iets wat toch te moeilijk voor je bleek te zijn. Het zou gewoonweg onverantwoord zijn naar je medeweggebruikers. Ik vind het goed van je dat je uiteindelijk toch voor de verstandigste weg kiest. En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.

Je hebt in ieder geval wel veel doorzettingsvermogen, als je dat inzet bij een positieve (veilige) uitdaging kan je vast heel ver komen. Tijd om daar eens over na te denken dus!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_57076555
Je instructeur kan in elk geval een villa in de bahamas kopen door al die lessen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:06:14 #80
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_57076761
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 00:37 schreef Kreator het volgende:
Bidden helpt dus toch.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_57078525
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:31 schreef Étoile het volgende:

[..]

En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.
Geef jezelf een mooie vouwfiets!
pi_57360659
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
pi_57360868
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
pi_57366622
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
pi_57367419
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
hopelijk laat hij je met spoed opnemen. Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
uit een aspergernest
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:10:43 #86
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57367583
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ignorance is bliss...

Vooral zo doorgaan
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:34:20 #87
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57367800
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef wendytje het volgende:

[..]

hopelijk laat hij je met spoed opnemen. Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
Dat kunnen wij ook zo goed beoordelen vanaf ons stoeltje achter ons pc'tje...

Nu.nl

Zie bovenstaande link. Misschien moet je eens van medicijnen veranderen, of ze sowieso gaan nemen, want ik weet niet of je ze nu slikt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57367908
Wow, de Berlijnse Muur is spontaan opgebouwd voor jouw hoofd ofzo?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:00:31 #89
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57368110
En de soap gaat maar door
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57368382
Croupouque topic?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:57:13 #91
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57369004
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:19 schreef r_one het volgende:
Croupouque topic?
Dat zou geniaal zijn
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57369035
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_57373006
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:58 schreef Deetch het volgende:

[..]

CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
pi_57373065
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Jouw probleem bij autorijden zit tussen de stoel en de pedalen
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:10:05 #95
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57373137
quote:

[..]

Struisvogel politiek
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_57376394
Wat is er nu in die twee weken gebeurt om terug te komen van je, zeer verstandige, besluit om dat autorijden te laten zitten en nu toch wer te beginnen. Heb je ineens geen ADHD meer?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:29:40 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57376463
Al die kosten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 15:30:08 #98
5428 crew  miss_sly
pi_57376475
quote:

[..]

Omdat je dus een brief met leugens hebt opgestuurd omdat je echt per se je rijbewijs wilt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57377282
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:00:48 #100
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57378283
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
Ik hoop het ontzettend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')