Bedankt voor je anwoorden tot nu toe, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn wedervraag in de fipo:quote:Op maandag 21 januari 2008 13:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Bedankt voor de anwoorden tot nu toe, maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Dat lijkt me namelijk alleszins relevant voor jouw vraag wat de juridische mogelijkheden tegen het CBR zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 06:56 schreef r_one het volgende:
wat wil je er mee bereiken? Als ook uit de 2e rijtest blijkt dat het toch echt niet verantwoord is om jou deel te laten nemen aan het snelverkeer, wil je dan koste wat kost de querulant gaan uithangen?
Het dikgedrukte gedeelte in je quote gaat over groep 2, de zogenaamd grote rijbewijzen. Het termijn van goedkeuring voor kleine rijbewijzen is 3 jaar en staat een stuk terug te lezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
denk dus dat je het eens per jaar kan aanvragen!
Mwah, als ik die gast voor m'n auto krijg ben ik mijn rijbewijs waarschijnlijk wel een tijdje kwijt.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef Bellerophon het volgende:
Misschien dat Kastanova hier ook weer kan posten
Eindelijk de betweter van niks is terug, hier had ik nou op gewacht!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, als ik die gast voor m'n auto krijg ben ik mijn rijbewijs waarschijnlijk wel een tijdje kwijt.
Kan ik ook leuk bezwaar gaan aantekenen.
hij heeft gewoon gelijk.. dat jij daar niet tegen kanquote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Eindelijk de betweter van niks is terug, hier had ik nou op gewacht!
He chronische hypochonder met je doldwaze bord voor je kop, ga je naast je overtrokken nepaandoeninkjes nu ook nog even een kwaal bedenken waardoor je de vragen slechts selectief kunt lezen of ga je ze daadwerkelijk nog een keer beantwoorden?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef kastanova het volgende:
Mwah, als ik die gast voor m'n auto krijg ben ik mijn rijbewijs waarschijnlijk wel een tijdje kwijt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Fusionfreak het volgende:
En mocht het ooit nog eens zover komen dat die overactieve (nou ja, overactief, behalve qua werken dan) bosjosti zijn rijbewijs haalt, de begrafenisondernemers ook...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:51 schreef gronk het volgende:
Ach, de rijinstructeurs verdienen er goed aan.
Euij, dan zijn die instructeurs hun busniss kwijt!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
En mocht het ooit nog eens zover komen dat die overactieve (nou ja, overactief, behalve qua werken dan) bosjosti zijn rijbewijs haalt, de begrafenisondernemers ook...
ik zit me ineens te bedenken dat TS van al dat geld een prive-chauffeur had kunnen hebbenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:51 schreef gronk het volgende:
Ach, de rijinstructeurs verdienen er goed aan.
Ach jah... het wachten is tot hij iemand een spoedcursus motorkap vliegen gaat gevenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is het je nog steeds niet duidelijk dat je simpelweg niet in een auto thuishoort?! DEAL WITH IT! Als je al tegen een rijtest opziet, hoe denk je dan ooit zelfstandig met een auto van A naar B te komen?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef Fusionfreak het volgende:..., ik kom toch een rijtest te doen, en daar zie ik wel tegenop.
Een goed en wijs besluit van je FusionFreak. Net als anderen heb ik met behoorlijk wat zorgen gekeken hoe je je zo vastbeet in iets wat toch te moeilijk voor je bleek te zijn. Het zou gewoonweg onverantwoord zijn naar je medeweggebruikers. Ik vind het goed van je dat je uiteindelijk toch voor de verstandigste weg kiest. En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef Fusionfreak het volgende:
Edit/aanvulling, heb na lang bellen en overleggen met mijn instrukteur besloten te stoppen met de medische procedure omdat het autorijden met de lesauto toch een groot probleem blijft voor mij ondanks dat ik goed door die keuringen kom blijven de rijtesten en examens voor mij te zwaar, zelfs in de automaat. Heb inmiddels al een brief opgesteld aan het CBR dat ik afzie van verdere medische keuringen of doorverwijzingen. Waarschijnlijk zal ik dan na verloop een brief krijgen dat ik vanzelf ongeschikt verklaard ga worden omdat ik niet meegewerkt heb aan de mediche onderzoeken, hiertegen zal ik dan ook geen bezwaar meer aantekenen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:37 schreef Kreator het volgende:
Bidden helpt dus toch.
Geef jezelf een mooie vouwfiets!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:31 schreef Étoile het volgende:
[..]
En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch afquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
hopelijk laat hij je met spoed opnemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
Ignorance is bliss...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
Dat kunnen wij ook zo goed beoordelen vanaf ons stoeltje achter ons pc'tje...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef wendytje het volgende:
[..]
hopelijk laat hij je met spoed opnemen.Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:19 schreef r_one het volgende:
Croupouque topic?
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Jouw probleem bij autorijden zit tussen de stoel en de pedalenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Struisvogel politiekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Omdat je dus een brief met leugens hebt opgestuurd omdat je echt per se je rijbewijs wilt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik hoop het ontzettendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |