Geef jezelf een mooie vouwfiets!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:31 schreef Étoile het volgende:
[..]
En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch afquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
hopelijk laat hij je met spoed opnemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
Ignorance is bliss...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
Dat kunnen wij ook zo goed beoordelen vanaf ons stoeltje achter ons pc'tje...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef wendytje het volgende:
[..]
hopelijk laat hij je met spoed opnemen.Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:19 schreef r_one het volgende:
Croupouque topic?
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Jouw probleem bij autorijden zit tussen de stoel en de pedalenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Struisvogel politiekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Omdat je dus een brief met leugens hebt opgestuurd omdat je echt per se je rijbewijs wilt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik hoop het ontzettendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
ik denk dat de info die hij zelf verstrekt (in dit topic en in andere topics) redelijk genoeg is om tot een beeld te komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Ridocar het volgende:
Toch best grappig hoe TS na twee weken stilte toch weer probeert om een rijbewijs te halen.
En natuurlijk de reacties.
Heeft iemand uberhaupt TS irl gezien? toch best knap om zoveel te kunnen oordelen.
Eenzijdige berichtgeving over anderen, ja. Maar als lijdend voorwerp tevens zelf onderwerp is, dan zijn conclusies heel wel te trekken. TS maakt ons zelf deelgenoot van info over en van hemzelf, hoe dichter bij de bron wil jij het hebben?!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:40 schreef Ridocar het volgende:
Ik dacht dat men normaal gesproken eenzijdige berichtgeving niet voldoende achtte om een conclusie te trekken. Blijkbaar is dit topic uniek daarin.
Als ik het over mijzelf heb(over wat ik wel en niet kan), is mijn man het er ook nooit mee eens... Ik vind dat ik het niet kan, hij vindt dat ik het wel kan. Mijn baas is het trouwens met mijn man eens... Wie moet ik nou geloven, mijzelf of twee anderen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Eenzijdige berichtgeving over anderen, ja. Maar als lijdend voorwerp tevens zelf onderwerp is, dan zijn conclusies heel wel te trekken. TS maakt ons zelf deelgenoot van info over en van hemzelf, hoe dichter bij de bron wil jij het hebben?!
Iemand irl kennen is dus ook niet zaligmakendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het over mijzelf heb(over wat ik wel en niet kan), is mijn man het er ook nooit mee eens... Ik vind dat ik het niet kan, hij vindt dat ik het wel kan. Mijn baas is het trouwens met mijn man eens... Wie moet ik nou geloven, mijzelf of twee anderen?
Of ken ik mezelf gewoon niet voldoende, door een gebrek aan zelfvertrouwen. Als iedereen zichzelf zou kennen zouden alle psychologen werkloos zijn...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Iemand irl kennen is dus ook niet zaligmakend
Ik werk sinds kort in Eindhoven, als ik dit geweten had had ik wel ergens anders een baan gezocht!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Eerst lees ik dat je wil stoppen met je pogingen goedgekeurd te worden voor het rij-examen.![]()
En dan lees ik, omdat de molens van het CBR langzaam malen en zij dus waarschijnlijk jouw afzeggingsbrief nog niet verwerkt hebben, dat je weer het circus in wil stappen?![]()
TS: je luistert toch niet naar je rij-instructeurs, psychologen, examinatoren en wie er zich nog meer mee bemoeid heeft. Wat kunnen wij er dan nog aan toevoegen?
Dit is een verkapte tvp, ik wil even weten wanneer ik van de straat moet blijven als jij opgaat voor je examen/rijtest. Want Eindhoven is voor mij akelig dichtbij.....
Wat dacht je van onsquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef Fusionfreak het volgende:
Voor die rijtest ben ik als de dood
Zoek dekking!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van de herkeuring bij de tweede psychiater, het gesprek begon meteen overde twee onvoldoende rijtesten en zijn mening is dat die fouten die ik telkens maak in de rijlessen en examens te wijten is aan mijn karakter (vooral autisme) Hij zij meteen dat hij een negatief advies zal uitbrengen aan het CBR, wel zal hij erbij vermelden dat ik het er niet mee eens ben. Als troost heeft hij mij geen kosten (130 euro) in rekening gebracht, dus die keuring was voor mij gratis. Uiteraard kan ik indien ik geen verkaring van geschiktheid krijg in beroep gaan en indien nodig voor de derde keer een nieuwe eigen verklaring insturen.
En het gaat maar niet in die bolle kop van je waarom hij je afkeurt op je autisme?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van de herkeuring bij de tweede psychiater, het gesprek begon meteen overde twee onvoldoende rijtesten en zijn mening is dat die fouten die ik telkens maak in de rijlessen en examens te wijten is aan mijn karakter (vooral autisme) Hij zij meteen dat hij een negatief advies zal uitbrengen aan het CBR, wel zal hij erbij vermelden dat ik het er niet mee eens ben. Als troost heeft hij mij geen kosten (130 euro) in rekening gebracht, dus die keuring was voor mij gratis. Uiteraard kan ik indien ik geen verkaring van geschiktheid krijg in beroep gaan en indien nodig voor de derde keer een nieuwe eigen verklaring insturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |