abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57078525
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:31 schreef Étoile het volgende:

[..]

En vergeet niet, zo'n rijbewijs is echt niet zaligmakend! Ik ken genoeg mensen die alleen met het openbaar vervoer reizen en die zijn hartstikke gelukkig.
Geef jezelf een mooie vouwfiets!
pi_57360659
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
pi_57360868
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag wel een heel opmerkelijke brief van het CBR gekregen waarin staat dat ik mij zowel bij een psychiater (2e keer) en ook dat ik mij bij een psychoneuroloog moet melden. Ik dacht dat ze mij ongeschikt zouden verklaren, nu willen ze hebben dat ik die twee artsen moet gaan bezoeken. Ik vraag mij eigenlijk af wat ze nou weer van mij willlen.
Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
pi_57366622
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij hebt toch te kennen gegeven medische onderzoeken te weigeren en daarmee was de kous toch af
Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
pi_57367419
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Klopt, maar kon het toch niet laten een verwijskaart te halen bij mijn huisarts om komende week een afspraak te maken met die psychiater in Eindhoven.
hopelijk laat hij je met spoed opnemen. Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
uit een aspergernest
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:10:43 #86
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57367583
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:44 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ignorance is bliss...

Vooral zo doorgaan
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:34:20 #87
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_57367800
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:50 schreef wendytje het volgende:

[..]

hopelijk laat hij je met spoed opnemen. Iedereen komt hier met logica en goede argumenten en jij gedraagt je nog steeds als een malloot.
Dat kunnen wij ook zo goed beoordelen vanaf ons stoeltje achter ons pc'tje...

Nu.nl

Zie bovenstaande link. Misschien moet je eens van medicijnen veranderen, of ze sowieso gaan nemen, want ik weet niet of je ze nu slikt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57367908
Wow, de Berlijnse Muur is spontaan opgebouwd voor jouw hoofd ofzo?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:00:31 #89
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57368110
En de soap gaat maar door
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57368382
Croupouque topic?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:57:13 #91
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57369004
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:19 schreef r_one het volgende:
Croupouque topic?
Dat zou geniaal zijn
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57369035
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Fusionfreak het volgende:
CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_57373006
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:58 schreef Deetch het volgende:

[..]

CBR is niet de snelste organisatie ws. hebben ze jou brief nog niet verwerkt voordat deze oproep kwam. Waarom zou je nog al die moeite doen als je gewoon niet kan rijden? Ik begin alvast weer met lezen van pagina 1 want volgens mij beginnen we gewoon weer opnieuw.
Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
pi_57373065
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Het begint inderdaad weer opnieuw omdat ik heb aangegeven per brief dat er onjuiste gegevens in de eerste medische dossiers staan. Om die reden laten ze mij weer opnieuw keuren door twee verschillende artsen en moet ik waarschijnlijk in de rijksuniversiteit van Groningen een rijtest afleggen in de meest geavanceerde rijsimulator van Nederland om vast te stellen waar mij probleem ligt met autorijden.
Jouw probleem bij autorijden zit tussen de stoel en de pedalen
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:10:05 #95
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57373137
quote:

[..]

Struisvogel politiek
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_57376394
Wat is er nu in die twee weken gebeurt om terug te komen van je, zeer verstandige, besluit om dat autorijden te laten zitten en nu toch wer te beginnen. Heb je ineens geen ADHD meer?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:29:40 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57376463
Al die kosten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 15:30:08 #98
5428 crew  miss_sly
pi_57376475
quote:

[..]

Omdat je dus een brief met leugens hebt opgestuurd omdat je echt per se je rijbewijs wilt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57377282
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:00:48 #100
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57378283
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:11 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin me af te vragen of TS ooit nog gepakt gaat worden voor valsheid in geschrifte...
Ik hoop het ontzettend
  Redactie Frontpage vrijdag 14 maart 2008 @ 17:28:06 #101
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_57378850
hey TS, wanneer je jezelf doodrijdt, probeer dan in elk geval ervoor te zorgen dat je de enige bent die van een boom/viaduct/muur geschraapt moet worden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_57381240
Toch best grappig hoe TS na twee weken stilte toch weer probeert om een rijbewijs te halen.
En natuurlijk de reacties.

Heeft iemand uberhaupt TS irl gezien? toch best knap om zoveel te kunnen oordelen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_57391064
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Ridocar het volgende:
Toch best grappig hoe TS na twee weken stilte toch weer probeert om een rijbewijs te halen.
En natuurlijk de reacties.

Heeft iemand uberhaupt TS irl gezien? toch best knap om zoveel te kunnen oordelen.
ik denk dat de info die hij zelf verstrekt (in dit topic en in andere topics) redelijk genoeg is om tot een beeld te komen
uit een aspergernest
pi_57391171
Ik dacht dat men normaal gesproken eenzijdige berichtgeving niet voldoende achtte om een conclusie te trekken. Blijkbaar is dit topic uniek daarin.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_57393072
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 08:40 schreef Ridocar het volgende:
Ik dacht dat men normaal gesproken eenzijdige berichtgeving niet voldoende achtte om een conclusie te trekken. Blijkbaar is dit topic uniek daarin.
Eenzijdige berichtgeving over anderen, ja. Maar als lijdend voorwerp tevens zelf onderwerp is, dan zijn conclusies heel wel te trekken. TS maakt ons zelf deelgenoot van info over en van hemzelf, hoe dichter bij de bron wil jij het hebben?!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:37:51 #106
12913 GreatWhiteSilence
pi_57393475
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:08 schreef r_one het volgende:

[..]

Eenzijdige berichtgeving over anderen, ja. Maar als lijdend voorwerp tevens zelf onderwerp is, dan zijn conclusies heel wel te trekken. TS maakt ons zelf deelgenoot van info over en van hemzelf, hoe dichter bij de bron wil jij het hebben?!
Als ik het over mijzelf heb(over wat ik wel en niet kan), is mijn man het er ook nooit mee eens... Ik vind dat ik het niet kan, hij vindt dat ik het wel kan. Mijn baas is het trouwens met mijn man eens... Wie moet ik nou geloven, mijzelf of twee anderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 15-03-2008 12:43:39 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_57393659
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als ik het over mijzelf heb(over wat ik wel en niet kan), is mijn man het er ook nooit mee eens... Ik vind dat ik het niet kan, hij vindt dat ik het wel kan. Mijn baas is het trouwens met mijn man eens... Wie moet ik nou geloven, mijzelf of twee anderen?
Iemand irl kennen is dus ook niet zaligmakend
.
pi_57401938
Eerst lees ik dat je wil stoppen met je pogingen goedgekeurd te worden voor het rij-examen.

En dan lees ik, omdat de molens van het CBR langzaam malen en zij dus waarschijnlijk jouw afzeggingsbrief nog niet verwerkt hebben, dat je weer het circus in wil stappen?

TS: je luistert toch niet naar je rij-instructeurs, psychologen, examinatoren en wie er zich nog meer mee bemoeid heeft. Wat kunnen wij er dan nog aan toevoegen?

Dit is een verkapte tvp, ik wil even weten wanneer ik van de straat moet blijven als jij opgaat voor je examen/rijtest. Want Eindhoven is voor mij akelig dichtbij.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 15 maart 2008 @ 22:39:54 #109
12913 GreatWhiteSilence
pi_57403715
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:49 schreef r_one het volgende:

[..]

Iemand irl kennen is dus ook niet zaligmakend
Of ken ik mezelf gewoon niet voldoende, door een gebrek aan zelfvertrouwen. Als iedereen zichzelf zou kennen zouden alle psychologen werkloos zijn...
pi_57429688
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Eerst lees ik dat je wil stoppen met je pogingen goedgekeurd te worden voor het rij-examen.

En dan lees ik, omdat de molens van het CBR langzaam malen en zij dus waarschijnlijk jouw afzeggingsbrief nog niet verwerkt hebben, dat je weer het circus in wil stappen?

TS: je luistert toch niet naar je rij-instructeurs, psychologen, examinatoren en wie er zich nog meer mee bemoeid heeft. Wat kunnen wij er dan nog aan toevoegen?

Dit is een verkapte tvp, ik wil even weten wanneer ik van de straat moet blijven als jij opgaat voor je examen/rijtest. Want Eindhoven is voor mij akelig dichtbij.....
Ik werk sinds kort in Eindhoven, als ik dit geweten had had ik wel ergens anders een baan gezocht!

TS, als je graag gevaar opzoekt, ga dan tijdens een weeralarm in een rubberboot de NoordZee op, dat is even gevaarlijk als op zondagochtend buiten de bebouwde kom in een 45km/h wagen rijden voor jou. Maar een stuk veiliger voor de rest van de mensheid.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_57627160
Kreeg vandaag telefoon van de psychiater zelf, hij regeld zelf zijn afspraken en kan vrijdag as (2e keuring) bij hem terecht. Uit ervaring weet ik dat er een positief advies wordt uitgebracht. Hierna naar Groningen bij een psychoneuroloog en tenslotte de gevreesde 3e rijtest. Voor die rijtest ben ik als de dood niet voor die medische keuringen omdat ik die rijtest al 2 keer onvoldoende gereden heb.
pi_57632850
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:17 schreef Fusionfreak het volgende:
Voor die rijtest ben ik als de dood
Wat dacht je van ons
.
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:39:13 #113
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57633108
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat dacht je van ons
Zoek dekking!
pi_57675046
Ben net terug van de herkeuring bij de tweede psychiater, het gesprek begon meteen overde twee onvoldoende rijtesten en zijn mening is dat die fouten die ik telkens maak in de rijlessen en examens te wijten is aan mijn karakter (vooral autisme) Hij zij meteen dat hij een negatief advies zal uitbrengen aan het CBR, wel zal hij erbij vermelden dat ik het er niet mee eens ben. Als troost heeft hij mij geen kosten (130 euro) in rekening gebracht, dus die keuring was voor mij gratis. Uiteraard kan ik indien ik geen verkaring van geschiktheid krijg in beroep gaan en indien nodig voor de derde keer een nieuwe eigen verklaring insturen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:00:04 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57675093
die vent had je het driedubbele moeten vragen wat mij betreft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:56 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57675499
Troost, hij moest eens weten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_57675735
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben net terug van de herkeuring bij de tweede psychiater, het gesprek begon meteen overde twee onvoldoende rijtesten en zijn mening is dat die fouten die ik telkens maak in de rijlessen en examens te wijten is aan mijn karakter (vooral autisme) Hij zij meteen dat hij een negatief advies zal uitbrengen aan het CBR, wel zal hij erbij vermelden dat ik het er niet mee eens ben. Als troost heeft hij mij geen kosten (130 euro) in rekening gebracht, dus die keuring was voor mij gratis. Uiteraard kan ik indien ik geen verkaring van geschiktheid krijg in beroep gaan en indien nodig voor de derde keer een nieuwe eigen verklaring insturen.

Je had het toch opgegeven?

Mag ik vragen waarom je het nu toch weer probeert?
pi_57675751
Snap je nou nog steeds niet dat je de weg gewoon niet op moet?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:40:48 #119
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57676020

Werkelijk waar wat een druif
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:36:02 #120
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57694967
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Fusionfreak het volgende:
En het gaat maar niet in die bolle kop van je waarom hij je afkeurt op je autisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')