Misschien zei ik gewoon maar watquote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een wilde gok, die jij bij dezen bevestigd hebt!
want ????quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
Lieve modjes hier,![]()
Blijven jullie nog wel even ? Heel ONZ is aan het weglopen...![]()
Hee, deze kenden we nog niet eerquote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Misschien zei ik gewoon maar wat.
ik welquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Waarom doe jij je voor als een kloon van mijquote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Oh?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
Lieve modjes hier,![]()
Blijven jullie nog wel even ? Heel ONZ is aan het weglopen...![]()
O, moet ik me eerst voorstellen?quote:
Gaarnequote:
Don't do drugs sjorquote:Op zondag 20 januari 2008 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, zo ook maar.
Morgenochtend ook nog naar de dealer
Muckquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
schlaap lecker heer Ph.
trustehquote:
Hoi, ik ben Madgizmo en ben nieuw hierquote:
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.quote:
Drugs are bad mkayquote:
OK Hoiquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Madgizmo en ben nieuw hier.
Misschien heette je ooit Slimmeer-ik, maar heb je slimm wegens resultaten uit het verleden moeten inleveren!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.
Anderszijds zou het ook wel weer stom van me kunnen zijn om 2 domme acties achter elkaar te hebben he?
O, dat ben ik.quote:
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.
Anderszijds zou het ook wel weer stom van me kunnen zijn om 2 domme acties achter elkaar te hebben he?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heette je ooit Slimmeer-ik, maar heb je slimm wegens resultaten uit het verleden moeten inleveren!
Hoi Madgizmoquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon... ik ben hartstikke uniek!quote:
quote:
Het gaat weer over klonen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?
quote:
Ohja, Bram_Ladagequote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?
Zie je wel!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, Bram_Ladage
Goeie kloon was dat, maar die was snel dood.
Hectometerpaal was niet van mij, en Bierik is originele account.
En kmt is ook dood
OMG wat zijn jullie lief tegen elkaar...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heette je ooit Slimmeer-ik, maar heb je slimm wegens resultaten uit het verleden moeten inleveren!
hoi ik ben muck en ik ben niet mee zo nieuw hierquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Hoe noemt ghij mijn eega, heer Vroolijcke-Fritsch?
quote:
GMTAquote:
Klooneeren, het blijft eene wonderlijcke beezighheid, alwaer veelen hier zich mee beezigh schijnen te houden.quote:
Ga je lekker babsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klooneeren, het blijft eene wonderlijcke beezighheid, alwaer veelen hier zich mee beezigh schijnen te houden.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 6 posts na deze en dan ga ik slapen
Je wilt op zeg, 20.k posts de dag afsluiten?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 6 posts na deze en dan ga ik slapen
ksssst in je mand jijquote:Op zondag 20 januari 2008 22:40 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Klooneeren, het blijft eene wonderlijcke beezighheid, alwaer veelen hier zich mee beezigh schijnen te houden.
Hoi muckquote:Op zondag 20 januari 2008 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi ik ben muck en ik ben niet mee zo nieuw hier
Ik kan die dommigheid van eer-ik natuurlijk niet zomaar laten passeren hequote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OMG wat zijn jullie lief tegen elkaar...
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan die dommigheid van eer-ik natuurlijk niet zomaar laten passeren he.
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op zondag 20 januari 2008 22:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Is dat al genoeg voor een plek in de top 500 of niet?
Nog niet dusquote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Dat is ook wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef buzzer het volgende:
Ik blijf lachen om het gewicht dat aan nores aantallen wordt gehangen
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef buzzer het volgende:
24969quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:ik geef weinig om postaantallen zag alleen net toevallig dak bijna op 20 000 zat
pingelzequote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga zo ff gitaren. Gedragen jullie (klonen) je een beetje terwijl ik weg ben?
Toen ik de inhoud van m'n eigen notes zag dacht ik ook:quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker als je de inhoud van sommige ziet.
dag papier..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga zo ff gitaren. Gedragen jullie (klonen) je een beetje terwijl ik weg ben?
mijn lens liegt nietquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef JortK het volgende:
Een neger die boerengold speelt, dat verzin je toch niet buzzer
[ afbeelding ]
idem, al vind ik mn tweede stiekem wel tofquote:Op zondag 20 januari 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik de inhoud van m'n eigen notes zag dacht ik ook:
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
idem, al vind ik mn tweede stiekem wel tof![]()
Lief klein spemmertjequote:
de derde is helaas een stuk minderquote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck heeft jou notes laten lezenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn derde?quote:
22818quote:Op zondag 20 januari 2008 22:43 schreef buzzer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |