trustehquote:
Hoi, ik ben Madgizmo en ben nieuw hierquote:
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.quote:
Drugs are bad mkayquote:
OK Hoiquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Madgizmo en ben nieuw hier.
Misschien heette je ooit Slimmeer-ik, maar heb je slimm wegens resultaten uit het verleden moeten inleveren!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.
Anderszijds zou het ook wel weer stom van me kunnen zijn om 2 domme acties achter elkaar te hebben he?
O, dat ben ik.quote:
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om maar aan te nemen dat ik een hele stapel kloons heb.
Anderszijds zou het ook wel weer stom van me kunnen zijn om 2 domme acties achter elkaar te hebben he?
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heette je ooit Slimmeer-ik, maar heb je slimm wegens resultaten uit het verleden moeten inleveren!
Hoi Madgizmoquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Madgizmo en ben nieuw hier.
Ik ben geen kloon... ik ben hartstikke uniek!quote:
quote:
Het gaat weer over klonen?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?
quote:
Ohja, Bram_Ladagequote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, de feiten spreken tegen je heer Bierik, of luister je naar de naam hectometerpaal, kilometerteller of BramLadage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |