Is dit erg genoeg?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Komop, post eens ernstige foto's!
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig hadden ze nog een kamer over voor de bescheiden krabpaal voor Poekie:
[ afbeelding ]
quote:
Gaaf hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 20:18 schreef hallowereld het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinsengracht.
Dat huis in Amsterdam is geloof ik 1 van de 5 duurste in A'dam, kost rond de 3,5 miljoen, ben 'm al eens tegen gekomen, moet niet zo moeilijk te vinden zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef Impry het volgende:
[..]Haha
Veeg me op!
[..]
Gaaf hoorLinkje?
Sowieso linkjes bij alle foto's zou wel gaaf zijn!
Het is wel een retecool uitzicht zo hoog. Maar wat is dit: kantoor in de bakamer of douche in kantoor?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef sobotta het volgende:
Ik heb een prachtig huis gevonden jammer dat de mensen die er wonen echt niet kunnen inrichten....
Wordt hier een beetje duizelig van:
[ afbeelding ]
bad moet je delen met de planten
[ afbeelding ]
wat voor functie heeft deze ruimte?????Heel mooi , heel groot..maar???? ik snap het niet?
[ afbeelding ]
bewoners houden van oud en nieuw combineren
[ afbeelding ]
de bank is deels opgegeten door banketend monster????![]()
[ afbeelding ]
en dat voor 1.150.000 euries.... ach als ze alles eruit halen, hou je een leuk huissie over.....
linkje funda
i'm not sure, in dit huis kun je denk ik alles verwachten.......bewoners lijken mij bijzondere mensenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is wel een retecool uitzicht zo hoog. Maar wat is dit: kantoor in de bakamer of douche in kantoor?
[ afbeelding ]
Lijkt wel iets voor in een hoerenkast. Koelkastje voor de champagne, toekijken vanaf het bankje...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef sobotta het volgende:
Lekker in bad met koelkast bij de hand en bankje om lekker op te relaxen.... het heeft wel wat. Hoewel ik er zelf nooit op was gekomen deze geneugten met elkaar te combineren
[ afbeelding ]
cool!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, deze gevel was ook wel tof:
[ afbeelding ]
Dat is echt eenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:08 schreef sobotta het volgende:
vind dit ook een erg kindveilige kamer (geen hekje of wat dan ook te zien)
[ afbeelding ]
en in de ouderslaapkamer kun je op je eigen podium in bad!!![]()
[ afbeelding ]
funda linkje naar dit bijzondere huis (het is ook wel erg mooi, maar praktisch???)
"Sorry schat, even naar wc..." zei ze, terwijl ze met haar knie in de maag van haar partner zatquote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Bed staat lekker ruim!Lekker als je er 's nachts uitmoet
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=c0e2999b-6b36-4b54-bd76-636d968dcae6&objecttype=DetailKoopObject
Je plaatjes doen het niet allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef MNR het volgende:
Een schitterend monumentaal pand dat in 1882 als pastorie van de toenmalige Petruskerk in Uden is gebouwd. In 1909 is het gebouw in gebruik genomen door de Zusters Franciscanessen uit Veghel.
Daar durf ik mijn hand wel onder te verwedden.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef MNR het volgende:
Dit moet een vrijgezelle man zijn. Alleen mannen kunnen hun huis zo stijlloos en efficient inrichten![]()
[ afbeelding ]
Vast geen man alleen. Ten eerste zie ik 2 tandenborstels, en ten tweede kan een kerel nooit dat soort beddengoed uitzoeken. Ook het behang in de slaapkamer is niet erg manly te noemen. Ik houd een vrouwspersoon verantwoordelijk voor deze daden tegen de mensheid.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef sobotta het volgende:
linkje naar het huis waarvan ik geen idee heb of het een man of vrouw is.......???
Bierquote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef sobotta het volgende:
Soms heb je dat, je koopt een leuke tafel en later wat leuke stoelen...... maar blijkt een beetje krap te passen![]()
[ afbeelding ]
stylish verantwoorde tvstandaard.... Kom op, kan je echt geen kastje tegen de muur zetten hiervoor??? Of hem ff wegrijden voor de foto???
[ afbeelding ]
en dit is de prachtige kleurrijke claustro-keuken
[ afbeelding ]
linkje naar het huis waarvan ik geen idee heb of het een man of vrouw is.......???
quote:
waarom hangen er touwtjes aan dat rekje naast het bad????quote:Op zondag 20 januari 2008 23:38 schreef Fogel het volgende:
Het is dan niet van funda (maar van het Noorse Finn.no), maar net zo tragisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |