In dit geval betaal je voor de locatie & de grond. Er staat ook bij dat de staat van onderhoud dusdanig slecht is dat met sloop rekening gehouden moet worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
En dit prachtige stulpje kost 395000 euro
[ afbeelding ]
jeeetje ,de keukenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:27 schreef F-liss het volgende:
Wie hield hier zo van poppen??
[ afbeelding ]
En wat hebben we hier?
[ afbeelding ]
gewattes?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef Charisma het volgende:
[..]
jeeetje ,de keuken
net nog gen bouwval gezocht![]()
ze noemen het zeker gedatailieerd
Dat lijkt ook alleen maar zo omdat de foto vanuit een rare hoek is genomenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef moussy het volgende:
Smetvrees? Gewoon je handen tijdens het poepen wassen!
[ afbeelding ]
eeeh hum eeeehquote:
geef je helemal gelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef Janne33 het volgende:
Het verbaast me trouwens zo vaak dat de makelaars die de foto's nemen niet even de wc-bril naar beneden doen of wat simpele tips geven om zo veel mogelijk rotzooi op te ruimen. Toen ons huis te koop stond heb ik zo veel mogelijk opgeruimd en gezorgd dat alles netjes was. Niet iedereen kan door troep heenkijken, maar wat je hier voorbij ziet komen slaat alles...!
Nu nog even werken aan je uitdrukkingenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:56 schreef Charisma het volgende:
geef je helemal gelijk
openstaande wc brillen is ten boze
We zijn geen honden aan wie je trucjes moet leren hoor. Vrouwen zouden de bril eens omhoog moeten doen als ze graag droog willen zitten. Dubbele winst omdat de man dan ook niet z'n vingers vies hoeft te maken door 'm naar beneden te doen.quote:net zoals je een man wilt leren de bril omlaag te doen, jeemig dat kost tijd zeg !!\
of de 30.000 flesjes rommel in de badkamerquote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef Janne33 het volgende:
Het verbaast me trouwens zo vaak dat de makelaars die de foto's nemen niet even de wc-bril naar beneden doen of wat simpele tips geven om zo veel mogelijk rotzooi op te ruimen. Toen ons huis te koop stond heb ik zo veel mogelijk opgeruimd en gezorgd dat alles netjes was. Niet iedereen kan door troep heenkijken, maar wat je hier voorbij ziet komen slaat alles...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |