Ik sta ook perplex wat ik af en toe voorbij zie komen.... Omdat ik zelf ook foto's maak voor een makelaar ken ik alle truucjes zo goed en tijdens het fotograferen verbouwen we soms een half huis (qua inrichting) om op de foto's orde en ruimte te creeëren.....quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef Janne33 het volgende:
Het verbaast me trouwens zo vaak dat de makelaars die de foto's nemen niet even de wc-bril naar beneden doen of wat simpele tips geven om zo veel mogelijk rotzooi op te ruimen. Toen ons huis te koop stond heb ik zo veel mogelijk opgeruimd en gezorgd dat alles netjes was. Niet iedereen kan door troep heenkijken, maar wat je hier voorbij ziet komen slaat alles...!
Ongelovelijk. Het is eigenlijk gewoon een prestatie om een badkamer zo lelijk te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sfeervolle douche met handig bergluik: [ afbeelding ]
Huisje is absoluut die ¤ 725.000 waard.
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=d36b5ce8-57ed-4278-a4db-a2128a7a747b&objecttype=DetailKoopObject
Alsjeblieftquote:Op maandag 21 januari 2008 01:05 schreef sobotta het volgende:
[quote]Op maandag 21 januari 2008 00:55 schreef RealZeus het volgende:
Kun je btw de link naar de ridderwoning geven? Ben erug benieuwd!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:41 schreef Bieflap het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, wat hebben die mensen toch allemaal met die groene en bruine keukens
Zwart?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:49 schreef sobotta het volgende:
de zwarte prinsessenkamer.....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
De meest "bijzondere" huizen op Funda vind je hier!
Mocht je je ff vervelen:
[ afbeelding ]Wie maakt die foto's? De bewoner of de makelaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, geen hoogtepunten in de OP, het zijn er teveel
Vorig deel: Leuke foto's van funda
Die omschrijvingquote:
quote:Gezien op TV! Buitenkansje! Zeer speciaal verbouwd Appartement. Dit moet je gezien hebben. De eigenaar heeft iets heel bijzonders gemaakt van dit nog jonge Appartement. Veel accesoires blijven achter bij de verkoop!
MET DIT ZEER SFEERVOLLE GEDEELTELIJK GEMEUBULEERDE 3 KAMERAPPARTEMENT KUNT U DE TROTSE BEZITTER WORDEN VAN EEN KASTEEL .
Dit niet alledaags appartement zal u in sferen brengen die vroeger zo gewoon waren. Warmte en geborgenheid, toch vervaardigd met hedendaagse materialen. De ontwerper is er zeker in geslaagt van dit complex iets heel bijzonders te maken. De echte sfeer proef je alleen bij een bezichtiging. De stoere massief houten vloer gecombineerd met de grote massief houten deuren met beslag. De grote wandstenen verlicht door toortsen. Dit alles blijft ook achter in de woning. Net als veel andere typisch bij de woning behorende spullen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ter afsluiting van dit topic... de dildo is natuurlijk een door mij opgezette hooks (red. hoax). Na mijn misser met de dubieuze douchekop kon ik het niet verkroppen dat ik geen vunzige foto naar boven wist te toveren waardoor ik maar even aantal pixels heb toegevoegd aan het plaatje. Het verbaast me echter dat het er als zoete koek in gaat. Maar goed... wens is vader van de gedachte waardoor realiteitszin even uit het oog verloren raakte door de lieve Fokkertjes thuis.
Hoax geslaagd en jullie weer een illusie armer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |