21:00quote:Op zondag 20 januari 2008 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd begint de eerste finale?
Een football wedstrijd gaat altijd door, behalve als er onweer binnen een paar mile van het stadion is, dan wachten ze even....quote:Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef Fugie het volgende:
21:00 uur
wel vet dat ze gewoon ook die wedstrijden spelen met zulke tempraturenIk zie die voetballertjes al huilen als ze met deze tempratuur zouden moeten spelen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 | L.J. Anderson G Central Florida Adrian Arrington WR Michigan Earl Bennett WR Vanderbilt Martellus Bennett TE Texas A&M Davone Bess WR Hawaii Demario Bobo DB Mississippi State Calais Campbell DE Miami Jamaal Charles RB Texas Ryan Clady LT Boise State Anthony Collins LT Kansas Johnny Dingle DE West Virginia Franklin Dunbar OT Middle Tennessee Jermichael Finley TE Texas Brandon Flowers CB Virginia Tech Jeremy Geathers DE UNLV Vernon Gholston DE Ohio State Ryan Grice-Mullen WR Hawaii Letroy Guion DT Florida State James Hardy WR Indiana Derrick Harvey DE Florida Geno Hayes LB Florida State Erin Henderson LB Maryland Jack Ikegwuonu CB Wisconsin DeSean Jackson WR California Josh Johnson LB Marshall Felix Jones RB Arkansas Malcolm Kelly WR Oklahoma Justin King CB Penn State Xavier Lee QB Florida State Curtis Lofton LB Oklahoma Selwyn Lymon WR Purdue Mario Manningham WR Michigan Jerod Mayo LB Tennessee Darren McFadden RB Arkansas Rashard Mendenhall RB Illinois Phillip Merling DE Clemson DaJuan Morgan S North Carolina State Lamar Myles LB Louisville Sean Penix WR Arkansas Kenny Phillips S Miami Chilo Rachal G USC Darius Reynaud WR West Virginia Ray Rice RB Rutgers Orlando Scandrick CB Boise State Pat Sims DT Auburn Steve Slaton RB West Virginia Kevin Smith RB Central Florida Reggie Smith DB Oklahoma Jonathan Stewart RB Oregon Aqib Talib CB Kansas Devin Thomas WR Michigan State Mario Urrutia WR Louisville |
Ik heb net nog op msn gesproken met een Packer fan die in Wisconsin woont(om precies te zijn:Marshfield,Wisconsin).Het is dus echt lekker koud daar op dit moment,maar helaas geen sneeuw.Héérlijk.......quote:Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef Fugie het volgende:
21:00 uur
wel vet dat ze gewoon ook die wedstrijden spelen met zulke tempraturenIk zie die voetballertjes al huilen als ze met deze tempratuur zouden moeten spelen
Troy Smith, geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:37 schreef Bendoverp het volgende:
Even een vraag tussendoor: zijn er eigenlijk QBs geweest die met links en rechts konden gooien?
quote:
Goed hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 19:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat vinden jullie van de OP.. zeg je van "ja, leuk" of zeg je van "wtf ben je aant doen"
Nog 1uurtje!!!
Ik hoop op diskwalificatie van alle 4 Championship teamsquote:
Wishful thinking!quote:
ik denk dat die twee zelfs zouden starten zonder benen. Dit is de wedstrijd van hun carrierequote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef Guard het volgende:
Rivers en LT starten, althans dat zeggen ze zelf...
Must see .. Tis al eeuwen geleden voor de Giants,vannacht is de kansquote:
Toch maar een jaar of 7?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:24 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Must see .. Tis al eeuwen geleden voor de Giants,vannacht is de kans![]()
Dat is eigenlijk al veelste lang..quote:
Het bracht bij deze Vikingsfan slechte herinneringen naar bovenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al veelste lang..
Cheer up, het "kan" snel omkerenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het bracht bij deze Vikingsfan slechte herinneringen naar boven
41-0.......ouch!!!Maar minder pijnlijk dan Gary Anderson's missed FG of niet soms?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:29 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het bracht bij deze Vikingsfan slechte herinneringen naar boven
Hou opquote:Op zondag 20 januari 2008 20:33 schreef Playmaker het volgende:
[..]
41-0.......ouch!!!Maar minder pijnlijk dan Gary Anderson's missed FG of niet soms?
Nou,daar gaan dan 2 van de weinige lichtpunten die de Hurricanes hebben....quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef Guard het volgende:
Underclassmen who declared for the 2008 draft:
[ code verwijderd ]
20 - 31 patriotsquote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat denken jullie van de eerste match??
Ik voorspel: Chargers @ Patriots 23 - 31
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:49 schreef Sloppy het volgende:
hoe zit het met de blessures bij de chargers?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef Guard het volgende:
Rivers en LT starten, althans dat zeggen ze zelf...
Daarom gaan ze misschien ook weg... doordat er weinig eer te behalen valt...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Nou,daar gaan dan 2 van de weinige lichtpunten die de Hurricanes hebben....
Haha gelukkig der was net een of andere zweedse hoer op dus ik denk WTF!!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:04 schreef rgras het volgende:
Check channel 39441!
Ik kan ze nog geen ongelijk geven ook....Zooitje ongeregeld daar!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom gaan ze misschien ook weg... doordat er weinig eer te behalen valt...
geblesseerd sinds een paar weken. Komt niet meer in actie dit seizoenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef Bendoverp het volgende:
Wat is er met Lorenzo Neal?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef rgras het volgende:
Ik schrok ook even van die lelijke Zweedse hoer
Indrukwekkende drive van de Chargers Patriots.
Hij gaf al aan dat zijn teen meer pijn deed dan vorige week.Ik denk niet dat we al te veel van hem hoeven te verwachten...quote:
Dat is wel een lekkere stream, heb die maar doorgelooped naar mijn televisiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:04 schreef rgras het volgende:
Check channel 39441!
volgens mij is het ook voor het eerst dit seizoen dat de commentator bij een wedstrijd van de pats zegt: We're scorelessquote:Op zondag 20 januari 2008 21:25 schreef Colplay het volgende:
Hebben de Patriots dit seizoen een keer twee drives achter elkaar niet gescoord?
Chargers D is al weken impressivequote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef Guard het volgende:
Goede defense van de Chargers...
moet hij wel de garantie krijgen dat hij de starter is. Anders kan hij beter in de tandem met LT blijvenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Guard het volgende:
Turner running for his salary next year
SD kan hem waarschijnlijk niet hetzelfde betalen als andere teams die hem willen hebben, en in SD heeft hij sowieso geen kans op de starting role. Zal ie liever in camp ergens de competitie aangaanquote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
moet hij wel de garantie krijgen dat hij de starter is. Anders kan hij beter in de tandem met LT blijven
Crap jaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef rgras het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je 1-2 minuten achterloopt met die stream.
Ja ik dacht ook: ik had toch net gelezen dat ie niet zou spelen...quote:
Pinnock stond iig in de lineup als fbquote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook: ik had toch net gelezen dat ie niet zou spelen...
Great minds thinks alikequote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Terreros85 het volgende:
Gaan die cheerleaders in Green Bay wel gewoon met de korte rokjes aan het werk?
Volgens mij hebben ze geen cheerleaders in Green Bayquote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Terreros85 het volgende:
Gaan die cheerleaders in Green Bay wel gewoon met de korte rokjes aan het werk?
Kaedingquote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Playmaker het volgende:
Ik vraag me in hemelsnaam af wie er moet gaan scoren in de redzone voor de Chargers?LT out en Gates geblesseerd.....
Volek met QB drawquote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Playmaker het volgende:
Ik vraag me in hemelsnaam af wie er moet gaan scoren in de redzone voor de Chargers?LT out en Gates geblesseerd.....
39441quote:Op zondag 20 januari 2008 22:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mensen wat is de channel op sopcast ?
Channel is offline..quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef rgras het volgende:
sop://broker1.sopcast.com:3912/39441
Werk hier gewoon.quote:
Mmm nee .. sop://broker1.sopcast.com:3912/39441 werkt hier niet.quote:
bij mij issie ook offline.. waar zou dat aan liggen?quote:
Waar kijk jij dan nu op ?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
bij mij issie ook offline.. waar zou dat aan liggen?
sop://broker1.sopcast.com:3912/39298 --> geen buffer, maar de kwaliteit is maar net aanquote:Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mmm nee .. sop://broker1.sopcast.com:3912/39441 werkt hier niet.
Ligt misschien aan je uploadsnelheidquote:Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
bij mij issie ook offline.. waar zou dat aan liggen?
Vickquote:Op zondag 20 januari 2008 22:29 schreef Playmaker het volgende:
Volgens mij zit LT gewoon lekker in San Diego en zit er iemand anders onder die helm...
Is nu ook te zien nu hij van het veld looptquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Bendoverp het volgende:
Rivers beweegt niet soepel.
Joepiequote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
We gaan rusten met 9-14 en alles is nog mogelijk!!
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan wordenquote:
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tazmaniac het volgende:
gevoelstemperatuur van ongeveer -30!!! in Green bay
Ze hebben veldverwarmingquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Boe-man het volgende:
Hebben ze eigenlijk vloerverwarming in lambeau?
Tja niet te geloven, echt. Wat een bikkel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Guard het volgende:
Favre gaat het zonder handschoenen doen....
Ik hoorde dat hij zich ingeschreven voor de minute men.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan worden
ik zou het niet overlevenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.
't Is fris, lekker fris.
Ik ook niet. Ik zou m'n vriendin wel naar buiten sturen om sneeuw te schuivenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef rgras het volgende:
Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
Viel mij dus ook al op...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Freeling het volgende:
De kick-offs van SD zijn echt om te huilen! Steeds goeie field position voor NE..
Die Keading heeft echt weinig power.
Nogal jaquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Boe-man het volgende:
En wat is dit voor eentonig commentaar, geen enkele emotie
Ik niet als Brady ze gooitquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Bendoverp het volgende:
Ik word altijd zo moedeloos van INTs.
Erhhh dude, bij zulke temparaturen bevriezen je lippen o.a. in seconden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef rgras het volgende:
Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
we zijn in Nederland ook wel wat gewend met die strenge wintersquote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Erhhh dude, bij zulke temparaturen bevriezen je lippen o.a. in seconden.
Maar goed, ik zal het wel mis hebben.
Ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Playmaker het volgende:
Het word nu toch echt eens tijd voor een TD voor de Chargers..
Gozer.....ik heb wedstrijden gespeeld en daar was het niet eens half zo koud als daar (koudste was volgens mij -3 ofzo) en daar heeft je HELE lichaam last van, niet alleen je handen en dan nog....die dunne handschoentjes verwarmen niks hoor het zijn geen keepershandschoenen.quote:Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
Moet je je voorstellen, kom je uit het 'subtropische' Nederland in de Midwest terecht. En in Green Bay is het nog kouder dan waar ik woon.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we zijn in Nederland ook wel wat gewend met die strenge winters
Dat vraagt héél San Diego zich af...quote:Op zondag 20 januari 2008 23:09 schreef Freeling het volgende:
Pff..waarom niet gewoon down the middle, en er desnoods op 4th down ook nog eens voor gaan..
Ze konden aanvallend inderdaad geen vuist maken, terwijl hun defense indrukwekkend was. Maar als het in de 4th quarter moet gebeuren tegen de Pats, dan kan je het eigenlijk al helemaal vergeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:19 schreef Guard het volgende:
SD defense is erg goed, maar die (redzone) offense
Ik kijk het maar op ARD (beter beeld) en gooi wel een radiostreampje aan voor het geluidquote:Op maandag 21 januari 2008 00:37 schreef Terreros85 het volgende:
joepie, joe buck. Ik ga zo slapen dus
Dat stond er nog maar net, geweldig.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:34 schreef Tazmaniac het volgende:
whaha glas water van de commentator was bevroren
Zo zien we ze graag.quote:Op maandag 21 januari 2008 01:42 schreef Playmaker het volgende:
Bigby is weer lekker bezig!
Dat is de werkelijke temperatuur. Wind chill is iets van -30/-35quote:Op maandag 21 januari 2008 02:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Bikini babes bij een gevoelstemperatuur van -20
Maak je maar geen zorgen, dat gebeurt ook wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 04:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Eli Manning vs. Tom Brady dus.. laat de Patriots dan maar 19-0 gaan!!
![]()
Ben na het 2e kwart naar bed gegaan. Giants tegen Patroits. Twee teams waar ik een ongelofelijk hekel aan hebquote:Op maandag 21 januari 2008 04:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Giants naar de Super Bowl.. my god wat een anti climax!!
Domme domme interception..
Giants winquote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef kidkash19 het volgende:
Patriots hebben (zoals al zovaak gezegd) teveel wapens. Dat zag je gisteren ook weer, de DB's van de Chargers gaven een grote cushion aan de WR waardoor Faulk elke x open kwam op swings, niet voor niets 8 catches voor de beste man. Het is gewoon te moeilijk om een hele wedstrijd lang die offense tegen te houden, daarnaast hebben ze een Defense die in de red zone gewoon heel weinig weggeeft en eigenlijk eerder wacht op fouten van de offense.
Denk dat de Pats met 2 TD's verschil winnen
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:01 schreef kidkash19 het volgende:
Het enige wat de Patriots heeft "afgestopt" was het weer....HELLOOOOOOOOOOOO ARIZONA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |