Is nu ook te zien nu hij van het veld looptquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Bendoverp het volgende:
Rivers beweegt niet soepel.
Joepiequote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
We gaan rusten met 9-14 en alles is nog mogelijk!!
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan wordenquote:
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tazmaniac het volgende:
gevoelstemperatuur van ongeveer -30!!! in Green bay
Ze hebben veldverwarmingquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Boe-man het volgende:
Hebben ze eigenlijk vloerverwarming in lambeau?
Tja niet te geloven, echt. Wat een bikkel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Guard het volgende:
Favre gaat het zonder handschoenen doen....
Ik hoorde dat hij zich ingeschreven voor de minute men.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan worden
ik zou het niet overlevenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.
't Is fris, lekker fris.
Ik ook niet. Ik zou m'n vriendin wel naar buiten sturen om sneeuw te schuivenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef rgras het volgende:
Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |