Is nu ook te zien nu hij van het veld looptquote:Op zondag 20 januari 2008 22:33 schreef Bendoverp het volgende:
Rivers beweegt niet soepel.
Joepiequote:Op zondag 20 januari 2008 22:35 schreef Tazmaniac het volgende:
We gaan rusten met 9-14 en alles is nog mogelijk!!
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan wordenquote:
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef Tazmaniac het volgende:
gevoelstemperatuur van ongeveer -30!!! in Green bay
Ze hebben veldverwarmingquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef Boe-man het volgende:
Hebben ze eigenlijk vloerverwarming in lambeau?
Tja niet te geloven, echt. Wat een bikkel.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:49 schreef Guard het volgende:
Favre gaat het zonder handschoenen doen....
Ik hoorde dat hij zich ingeschreven voor de minute men.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zal er zo wel met wapens gezwaaid gaan worden
ik zou het niet overlevenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is het hier in Michigan ook straks. Ik ben wezen sneeuwschuiven vandaag en je lippen vriezen zo vast man.
't Is fris, lekker fris.
Ik ook niet. Ik zou m'n vriendin wel naar buiten sturen om sneeuw te schuivenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef rgras het volgende:
Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
Viel mij dus ook al op...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:55 schreef Freeling het volgende:
De kick-offs van SD zijn echt om te huilen! Steeds goeie field position voor NE..
Die Keading heeft echt weinig power.
Nogal jaquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Boe-man het volgende:
En wat is dit voor eentonig commentaar, geen enkele emotie
Ik niet als Brady ze gooitquote:Op zondag 20 januari 2008 22:56 schreef Bendoverp het volgende:
Ik word altijd zo moedeloos van INTs.
Erhhh dude, bij zulke temparaturen bevriezen je lippen o.a. in seconden.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef rgras het volgende:
Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
we zijn in Nederland ook wel wat gewend met die strenge wintersquote:Op zondag 20 januari 2008 23:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Erhhh dude, bij zulke temparaturen bevriezen je lippen o.a. in seconden.
Maar goed, ik zal het wel mis hebben.
Ja!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Playmaker het volgende:
Het word nu toch echt eens tijd voor een TD voor de Chargers..
Gozer.....ik heb wedstrijden gespeeld en daar was het niet eens half zo koud als daar (koudste was volgens mij -3 ofzo) en daar heeft je HELE lichaam last van, niet alleen je handen en dan nog....die dunne handschoentjes verwarmen niks hoor het zijn geen keepershandschoenen.quote:Zo bikkelachtig is het niet.. Ze hoeven hun handen maar zo'n 20 seconden per keer uit hun stomabuidel te halen voor de snap. Voor die 20 seconden hoef je geen handschoenen aan.
Moet je je voorstellen, kom je uit het 'subtropische' Nederland in de Midwest terecht. En in Green Bay is het nog kouder dan waar ik woon.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
we zijn in Nederland ook wel wat gewend met die strenge winters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |