Ik kan ze nog geen ongelijk geven ook....Zooitje ongeregeld daar!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom gaan ze misschien ook weg... doordat er weinig eer te behalen valt...
geblesseerd sinds een paar weken. Komt niet meer in actie dit seizoenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef Bendoverp het volgende:
Wat is er met Lorenzo Neal?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef rgras het volgende:
Ik schrok ook even van die lelijke Zweedse hoer
Indrukwekkende drive van de Chargers Patriots.
Hij gaf al aan dat zijn teen meer pijn deed dan vorige week.Ik denk niet dat we al te veel van hem hoeven te verwachten...quote:
Dat is wel een lekkere stream, heb die maar doorgelooped naar mijn televisiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:04 schreef rgras het volgende:
Check channel 39441!
volgens mij is het ook voor het eerst dit seizoen dat de commentator bij een wedstrijd van de pats zegt: We're scorelessquote:Op zondag 20 januari 2008 21:25 schreef Colplay het volgende:
Hebben de Patriots dit seizoen een keer twee drives achter elkaar niet gescoord?
Chargers D is al weken impressivequote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef Guard het volgende:
Goede defense van de Chargers...
moet hij wel de garantie krijgen dat hij de starter is. Anders kan hij beter in de tandem met LT blijvenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Guard het volgende:
Turner running for his salary next year
SD kan hem waarschijnlijk niet hetzelfde betalen als andere teams die hem willen hebben, en in SD heeft hij sowieso geen kans op de starting role. Zal ie liever in camp ergens de competitie aangaanquote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
moet hij wel de garantie krijgen dat hij de starter is. Anders kan hij beter in de tandem met LT blijven
Crap jaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef rgras het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je 1-2 minuten achterloopt met die stream.
Ja ik dacht ook: ik had toch net gelezen dat ie niet zou spelen...quote:
Pinnock stond iig in de lineup als fbquote:Op zondag 20 januari 2008 21:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook: ik had toch net gelezen dat ie niet zou spelen...
Great minds thinks alikequote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Terreros85 het volgende:
Gaan die cheerleaders in Green Bay wel gewoon met de korte rokjes aan het werk?
Volgens mij hebben ze geen cheerleaders in Green Bayquote:Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef Terreros85 het volgende:
Gaan die cheerleaders in Green Bay wel gewoon met de korte rokjes aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |