Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef Zuen het volgende:
boem lauwe pattas
Mits Pinokkioquote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef Zuen het volgende:
boem lauwe pattas
Ben je vroeg bij dan, meneer de puber.quote:
Puber? Ben al bijna in mijn 2de pubertijd...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je vroeg bij dan, meneer de puber.
Foei! Je bent nu in overtreding van het FOK! reglement deel 2, paragraaf 42.16. U dient gelieve per direct dit subforum te verlaten!quote:Op maandag 21 januari 2008 07:27 schreef rusketier het volgende:
[..]
Puber? Ben al bijna in mijn 2de pubertijd...
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:05 schreef Quara het volgende:
[..]
Foei! Je bent nu in overtreding van het FOK! reglement deel 2, paragraaf 42.16. U dient gelieve per direct dit subforum te verlaten!
Die van mij ookquote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
't Was gewoon een soort tvp in de vorm van een matige post
HTC Touch Dual. Zelfde als de normale alleen dan met toetsenbord. Enige nadeel is dat deze geen wifi heeft, maar als ik thuis ben zit ik toch achter de computer, dus de wifi heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:36 schreef Rise. het volgende:
^^ @ hierboven dat is een mooi dingetje ? welk toestel ?
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12573990045D2F0.htmquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef Rise. het volgende:
TVP, want ik ga nu even naar de winkelbtw. mag ik zo onbeschoft zijn om de gem. prijs te vragen van dat dingetje ik vind hem wel heel mooi (l)
Wie zegt dat het allemaal voor mij alleen isquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:15 schreef Elvanera het volgende:
Alcoholist!
Met je ouders naar sensation?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
4 kaartjes voor Wintersensation op 9 februari
Waarvan er ééntje voor mij is, 2 voor mn ouders & 1 voor een vriendin
Gastquote:
Ik! Als jij al 2 flessen koopt, koopt een anders er vast ook 2!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie zegt dat het allemaal voor mij alleen is
Uhuhquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:29 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik! Als jij al 2 flessen koopt, koopt een anders er vast ook 2!
Of is het een cadeautje dat je zelf opdrinkt?
Neequote:
Watvet! Foto?!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef lauwert het volgende:
tijdje geleden alweer;
een grijs krijtstreep pak
2 overhemden
nog een shirt voor onder het pak
zwarte pumps
Voor een congres waar ik volgende week heen ga
Ha ik heb een fotoquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef booo het volgende:
[..]
Watvet! Foto?!![]()
En wat voor congres is het?
Hmm, zal vast niet een congres van de SP zijn, maar waarvan dan wel?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:48 schreef lauwert het volgende:
tijdje geleden alweer;
een grijs krijtstreep pak
2 overhemden
nog een shirt voor onder het pak
zwarte pumps
Voor een congres waar ik volgende week heen ga
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
baby ratje![]()
we mogen haar 13 februari ophalen
Wat denk je zelf binnenkort BBQ party bij haarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:35 schreef devvertje het volgende:
wat moet je nou weer met een rat.. die lopen hier ook achter bij de schuur
heb je daar geld voor betaald?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
?
Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: 3 bier
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
die kost ook gewoon 450 euro hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
vette shit allemaal, ik als arme student doe et met goedkope troep
ohja
heb nog wat besteld:
[ afbeelding ]![]()
daarom moet et nu goedkoperquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:37 schreef saaw het volgende:
[..]
die kost ook gewoon 450 euro hoor
piepert
Thnx.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:35 schreef Rutgerr het volgende:
Mooie pen, Adsum. Hoeveel leg je daarvoor neer?
Gekleurde broeken
Middelburg dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef xMyrthe het volgende:
ik ga nu naar stadje om nieuwe G-star broek
140 geldjes
lekker lasagnaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:33 schreef gateh het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
die is inmiddels op
Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef ericajax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt het wasvoorschrift niet goed gelezen? Het hoort er namelijk niet af te gaan als je het goed doetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.
Dat gebeurde bij mij wel.
Hmm hoop het niet hequote:Op zondag 3 februari 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.
Dat gebeurde bij mij wel.
das een oude.. die worden nie eens meer gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Adsum het volgende:
Cross Townsend Platinum:
[ afbeelding ]
Whehe! Jij weet het mooi te verzinnenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:24 schreef Merel1808 het volgende:
Nais! Doe mij jouw oude telefoon dan
Anders krijg je je sleutel niet terugquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe! Jij weet het mooi te verzinnen
Daarom was ie zo goedkoop dus, ik vind het primaquote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef wwwer het volgende:
[..]
das een oude.. die worden nie eens meer gemaakt
W810i kopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:24 schreef Merel1808 het volgende:
Nais! Doe mij jouw oude telefoon dan
Doch de mijne ownt alles.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef Borkydude het volgende:
Niet om je weer eens te bitchen, Heemskerk, maar die van Joosse is zoooooveel vetterStijlvol wit
Had dan gelijk een MDA ofso genomenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doch de mijne ownt alles.
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een smartphone.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had dan gelijk een MDA ofso genomen
Ja, zonder touchscreenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een smartphone.
Als ik zover had willen gaan had ik een laptop gekochtquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ik zover had willen gaan had ik een laptop gekochtEn met lasertoetsenborden is er nog wat uitbreiding mogelijk ook
Is erg ideaal, was vanochtend studiewijzer vergeten. Dus in de trein internet op, ga naar blackboard, download de studiewijzer en bekijk hem in de word viewerquote:
Blackboard is chill ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Is erg ideaal, was vanochtend studiewijzer vergeten. Dus in de trein internet op, ga naar blackboard, download de studiewijzer en bekijk hem in de word viewer
RESPECT!!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef jpg97 het volgende:
1 ons achterham
1 zak lays naturel
1 pak wc papier ( 4 stuks, dubbellaags)
1 potje rode kool met appeltjes
2.5Kg aardappelen
1 pot mayonaise
10 scharreleieren
1 fles shampoo
1 fles wasverzachter
1 doosje kittekat voer
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Noshiba het volgende:
2 pakken melk
smeerkaas
krentenbollen
6 gewone witte bollen
vlokken
ontbijtkoek
4 flessen sinas
2 pakken appelsap
muslie
appelmoes
red band pret mix
hartjes
mild koffie padzzz
halvarine
vitaday original
kaugom
1 krat amstel
ham kaas chips
lays superchips
heartbreakers
pringels paprika
vuilniszakken
bananen
2 halve broden
en een SNICKER!
je moest eens wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
kon dat nog wel na je beat op de 200NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
En binnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, vandaag op maat laten maken en betaald, komen over een paar weken binnen
schoenen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mooie schoenen!!
Pics!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mooie schoenen!!
Alleen newbie's zien rode kruisjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:57 schreef rena het volgende:
Je hebt een rood kruisje gekocht? Nou leuk
En nu heb je hem eraf gewassen hoop ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:15 schreef Borkydude het volgende:
Do heeft een kánkerlekker luchtje!
En ik heb hem nu op, whehe
Een nieuw soort droplullen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Cherry cock.
Hé gutverquote:
4 flezzjuh whizzzkey enz ziezjijn nujook opfzzquote:Op maandag 18 februari 2008 22:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
krat jupiler om 8, en tis nu op...
beltegoed is zooo 1998quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef snopprinses het volgende:
gedeminiraliseerd water
beltegoed
30x40 fotopapier
Als ik je nummer krijgquote:
liegenaar!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Stuurt Snop een smsje
Maar goed, gekocht, eten concert kaartjes, shirt, dawast!
Oooh echt alle drie super leuk! Waar heb je dat gekochtquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
T-shirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allstars
[ afbeelding ]
Delia'squote:Op woensdag 20 februari 2008 14:25 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
Oooh echt alle drie super leuk! Waar heb je dat gekocht![]()
Ik kocht
[ afbeelding ]
Omdat ie muse heet en lekker ruikt
leeeuukquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
T-shirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allstars
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Zuen het volgende:
kan je er ook mee naar de maan
Kreeg je die tent er bijquote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef snopprinses het volgende:
jasje (klein beetje onduidelijk ja)
[ afbeelding ]
twee tops en een riem
[ afbeelding ]
Die heeft zeker dezelfde? Stakkersquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:02 schreef mstr het volgende:
* Afwacht tot Borkydude post.
[ afbeelding ]
Polo
Nee, dezelfde broek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die heeft zeker dezelfde? Stakkers
Boeiendquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dezelfde broek.
Ik zag hem, hij wilde hem ook
Nee mijne heeft een nationalistische kleurquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die heeft zeker dezelfde? Stakkers
Ga je ook samen zittend plassen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boeiend
Ik zag die riem, wil jij hem ook ineens
Post onze broek en riem maar
Hiphiphip!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:02 schreef mstr het volgende:
* Afwacht tot Borkydude post.
[ afbeelding ]
Polo
Ik overweeg om een mooie Mexicaanse Fender strat te kopen, ook met een humbuckertje in de brugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:45 schreef Orbis het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog leren spelen, maar dat is slechts een kwestie van tijd
Tja, die van mij komt uit China, maar een Fender blijft een Fenderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:57 schreef nicoo het volgende:
[..]
Ik overweeg om een mooie Mexicaanse Fender strat te kopen, ook met een humbuckertje in de brug![]()
![]()
quote:
waarom zet je in godsnaam de prijzen er bij, alsof iemand dat interesseertquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Ingoo het volgende:
Nou vandaag eens naar de Score geweest bij elkaar weer zo'n 280 euro uitgegeven
Een mooie broekje voor zo'n 110 euro :p
[ afbeelding ]
En een mooi vestje voor het voorjaar, 100 euro
[ afbeelding ]
En een shirtje voor onder het vest mag ook niet ontbreken, 40 euro
[ afbeelding ]
Dit vond ik nog wel me mooiste aankoop, een chasin denim shirt en ook nog maar eens 30 euro!
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is het wel weer een boel geld maarja dan heb je ook wat
Ja! Want dan kan je zien hoeveel geld hij wel niet aan kleren besteedt; dat geeft status in bepaalde kringenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
waarom zet je in godsnaam de prijzen er bij, alsof iemand dat interesseert
En dit was nodig omdat...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Rutgerr het volgende:
True, je ziet eruit als een boerenlul zonder stijl en dat voor 300 euro.
Kansloos dus!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Want dan kan je zien hoeveel geld hij wel niet aan kleren besteedt; dat geeft status in bepaalde kringen
Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kansloos dus!
Ik vind 40 euro wel weer genoeg voor een broek. Zou er nooit 110 euro voor over hebben. Voor en t-shirtje ook nooit 40 euroKoop ook graag veul voor weinig :p Kwaliteit zou misschien beter kunnen zijn, maar ik ben dingen na 1 seizoen vaak toch wel zat, dus dat is toch zonde.
Nja, kijk t heeft wel wat die kleding, sommige mensen hebben het geld ervoor en sommige vinden het idioot veel geld. Zo heeft iedereen z'n opvattingen daaroverquote:
Heerlijk ongenuanceerd m'n mening uiten is nodig omdat een grote brok frustratie ben, G.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Ingoo het volgende:
Nou vandaag eens naar de Score geweest bij elkaar weer zo'n 280 euro uitgegeven
Een mooie broekje voor zo'n 110 euro :p
[ afbeelding ]
En een mooi vestje voor het voorjaar, 100 euro
[ afbeelding ]
En een shirtje voor onder het vest mag ook niet ontbreken, 40 euro
[ afbeelding ]
Dit vond ik nog wel me mooiste aankoop, een chasin denim shirt en ook nog maar eens 30 euro!
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is het wel weer een boel geld maarja dan heb je ook wat
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Ingoo het volgende:
Na aanleiding van alle flames die ik hier zie op mijn post waarbij ik overal prijzen had gezet zal ik even wat ophelderen;
- Ten eerste ik ben hier nieuw ik lees dit topic anders nooit door en ik wist niet of het normaal was om prijzen erbij te zetten omdat dat wel normaal was bij andere forums
- Tja soms zijn er van die retards die denken dat mensen met merkkleding alleen maar willen "Opvallen/stoer willen doen/Arrogant en ga zo maar" nou daar ben ik dus helemaal niet op uit
Het gaat mij puur om de kwaliteit van kleding, ik kocht ook een paar maanden geleden mijn kleding bij een H&M of C&A.. natuurlijk het is veel goedkoper je kunt er leuk dingen krijgen..
Maar het ging mij dus om de kwaliteit, en dat zat niet echt in die kleding (Bij mij in ieder geval)
Shirtjes die na 2x wassen verkleurt waren, of shirtjes die zelfs krompen (Nee ik was ze zeker niet verkeerd).
Toen heb ik maar besloten om over te gaan naar merk kleding wat me nu wel prima bevalt.
Ja en inderdaad er bestaan wel mensen die alleen maar op het merkje af gaan van "Kijk oh kijk hoe dure broek ik heb van g-star of whatever"
Nou ik ben er dus zeker geen 1 van.
Hoop dat ik het hier mee opgeheldert heb
Nou iedereen weer doorgaan met posten van jullie aankopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Gehoefen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
haha en toch wel dat in je eerste post zetten een stukkie hier boven en dan ook nog stiekem zeggen neuuu doe ik niet maar dan toch nog wel eventjes doenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Ingoo het volgende:
Ja en inderdaad er bestaan wel mensen die alleen maar op het merkje af gaan van "Kijk oh kijk hoe dure broek ik heb van g-star of whatever"
Nou ik ben er dus zeker geen 1 van.
Doet het gewoon hier hoorquote:
Guttegut had het een volkswagen golf III moeten zijn met spoilersquote:
Waar zie je me voor aan, in hemelsnaamquote:Op zondag 2 maart 2008 19:38 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Guttegut had het een volkswagen golf III moeten zijn met spoilers
Waarom einde offtopic jij begint ermee, door z'on 'stoere' opmerking te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:54 schreef rena het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, in hemelsnaam? Duits.
![]()
Einde offtopic
True.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Rutgerr het volgende:
True, je ziet eruit als een boerenlul zonder stijl en dat voor 300 euro.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[ afbeelding ]
Een in concours staat verkerende Mercedes 200D uit 1988
Verbazingwekkend hoe je je zo superieur kan voelen terwijl je zelf in een Citroen C1 rondrijdtquote:
Dat is juist het leuke van Fok!quote:
Oh mijn god, je bent eigenlijk al kanslozer dan die gozer die de prijsjes liet zienquote:Op maandag 3 maart 2008 01:45 schreef Rutgerr het volgende:
- Grijs geruite flanellen broek.
- Donkerblauwe blazer met gouden knopen.
- Oranje polo.
- Donkerblauwe suede instappers.
- Blauw-wit gestreepte polo met witte kraag.
Met politiek kom je toch niet verder. Er worden toch goede maar grotendeels verkeerde beslissingen gemaakt. Denk je daar veel over na?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef Rutgerr het volgende:
Grootste kneuzen? Waarop baseer jij dat? Voor mij is het nog altijd de beste partij met de beste standpunten. Bovendien een partij met principes, iets wat je heden ten dage niet van veel partijen zeggen kan. En trouwens, waarom valt men Mark Rutte toch altijd zo aan? Alsof Bolkesteijn direct goed uit de verf kwam... En wat is er mis met mijn traditionele kledingsmaak?
ik vind je lief hoor rutgerrquote:Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef Rutgerr het volgende:
Grootste kneuzen? Waarop baseer jij dat? Voor mij is het nog altijd de beste partij met de beste standpunten. Bovendien een partij met principes, iets wat je heden ten dage niet van veel partijen zeggen kan. En trouwens, waarom valt men Mark Rutte toch altijd zo aan? Alsof Bolkesteijn direct goed uit de verf kwam... En wat is er mis met mijn traditionele kledingsmaak?
Dwaasquote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Met politiek kom je toch niet verder. Er worden toch goede maar grotendeels verkeerde beslissingen gemaakt. Denk je daar veel over na?
Dat vind ik namelijk echt tijdsverneuking
Ik heb ook een oranjequote:Op maandag 3 maart 2008 01:45 schreef Rutgerr het volgende:
- Grijs geruite flanellen broek.
- Donkerblauwe blazer met gouden knopen.
- Oranje polo.
- Donkerblauwe suede instappers.
- Blauw-wit gestreepte polo met witte kraag.
tof!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super chille skin voor mijn ds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |