Tja, die van mij komt uit China, maar een Fender blijft een Fenderquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:57 schreef nicoo het volgende:
[..]
Ik overweeg om een mooie Mexicaanse Fender strat te kopen, ook met een humbuckertje in de brug![]()
![]()
quote:
waarom zet je in godsnaam de prijzen er bij, alsof iemand dat interesseertquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Ingoo het volgende:
Nou vandaag eens naar de Score geweest bij elkaar weer zo'n 280 euro uitgegeven
Een mooie broekje voor zo'n 110 euro :p
[ afbeelding ]
En een mooi vestje voor het voorjaar, 100 euro
[ afbeelding ]
En een shirtje voor onder het vest mag ook niet ontbreken, 40 euro
[ afbeelding ]
Dit vond ik nog wel me mooiste aankoop, een chasin denim shirt en ook nog maar eens 30 euro!
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is het wel weer een boel geld maarja dan heb je ook wat
Ja! Want dan kan je zien hoeveel geld hij wel niet aan kleren besteedt; dat geeft status in bepaalde kringenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
waarom zet je in godsnaam de prijzen er bij, alsof iemand dat interesseert
En dit was nodig omdat...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Rutgerr het volgende:
True, je ziet eruit als een boerenlul zonder stijl en dat voor 300 euro.
Kansloos dus!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Want dan kan je zien hoeveel geld hij wel niet aan kleren besteedt; dat geeft status in bepaalde kringen
Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:04 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kansloos dus!
Ik vind 40 euro wel weer genoeg voor een broek. Zou er nooit 110 euro voor over hebben. Voor en t-shirtje ook nooit 40 euroKoop ook graag veul voor weinig :p Kwaliteit zou misschien beter kunnen zijn, maar ik ben dingen na 1 seizoen vaak toch wel zat, dus dat is toch zonde.
Nja, kijk t heeft wel wat die kleding, sommige mensen hebben het geld ervoor en sommige vinden het idioot veel geld. Zo heeft iedereen z'n opvattingen daaroverquote:
Heerlijk ongenuanceerd m'n mening uiten is nodig omdat een grote brok frustratie ben, G.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Ingoo het volgende:
Nou vandaag eens naar de Score geweest bij elkaar weer zo'n 280 euro uitgegeven
Een mooie broekje voor zo'n 110 euro :p
[ afbeelding ]
En een mooi vestje voor het voorjaar, 100 euro
[ afbeelding ]
En een shirtje voor onder het vest mag ook niet ontbreken, 40 euro
[ afbeelding ]
Dit vond ik nog wel me mooiste aankoop, een chasin denim shirt en ook nog maar eens 30 euro!
[ afbeelding ]
Jammer genoeg is het wel weer een boel geld maarja dan heb je ook wat
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Ingoo het volgende:
Na aanleiding van alle flames die ik hier zie op mijn post waarbij ik overal prijzen had gezet zal ik even wat ophelderen;
- Ten eerste ik ben hier nieuw ik lees dit topic anders nooit door en ik wist niet of het normaal was om prijzen erbij te zetten omdat dat wel normaal was bij andere forums
- Tja soms zijn er van die retards die denken dat mensen met merkkleding alleen maar willen "Opvallen/stoer willen doen/Arrogant en ga zo maar" nou daar ben ik dus helemaal niet op uit
Het gaat mij puur om de kwaliteit van kleding, ik kocht ook een paar maanden geleden mijn kleding bij een H&M of C&A.. natuurlijk het is veel goedkoper je kunt er leuk dingen krijgen..
Maar het ging mij dus om de kwaliteit, en dat zat niet echt in die kleding (Bij mij in ieder geval)
Shirtjes die na 2x wassen verkleurt waren, of shirtjes die zelfs krompen (Nee ik was ze zeker niet verkeerd).
Toen heb ik maar besloten om over te gaan naar merk kleding wat me nu wel prima bevalt.
Ja en inderdaad er bestaan wel mensen die alleen maar op het merkje af gaan van "Kijk oh kijk hoe dure broek ik heb van g-star of whatever"
Nou ik ben er dus zeker geen 1 van.
Hoop dat ik het hier mee opgeheldert heb
Nou iedereen weer doorgaan met posten van jullie aankopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:01 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Gehoefen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
haha en toch wel dat in je eerste post zetten een stukkie hier boven en dan ook nog stiekem zeggen neuuu doe ik niet maar dan toch nog wel eventjes doenquote:Op zondag 2 maart 2008 00:09 schreef Ingoo het volgende:
Ja en inderdaad er bestaan wel mensen die alleen maar op het merkje af gaan van "Kijk oh kijk hoe dure broek ik heb van g-star of whatever"
Nou ik ben er dus zeker geen 1 van.
Doet het gewoon hier hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |