Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef ericajax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt het wasvoorschrift niet goed gelezen? Het hoort er namelijk niet af te gaan als je het goed doetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.
Dat gebeurde bij mij wel.
Hmm hoop het niet hequote:Op zondag 3 februari 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten of bij de blauwe de letters er ook afgaan.
Dat gebeurde bij mij wel.
das een oude.. die worden nie eens meer gemaaktquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Adsum het volgende:
Cross Townsend Platinum:
[ afbeelding ]
Whehe! Jij weet het mooi te verzinnenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:24 schreef Merel1808 het volgende:
Nais! Doe mij jouw oude telefoon dan
Anders krijg je je sleutel niet terugquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe! Jij weet het mooi te verzinnen
Daarom was ie zo goedkoop dus, ik vind het primaquote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef wwwer het volgende:
[..]
das een oude.. die worden nie eens meer gemaakt
W810i kopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:24 schreef Merel1808 het volgende:
Nais! Doe mij jouw oude telefoon dan
Doch de mijne ownt alles.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef Borkydude het volgende:
Niet om je weer eens te bitchen, Heemskerk, maar die van Joosse is zoooooveel vetterStijlvol wit
Had dan gelijk een MDA ofso genomenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doch de mijne ownt alles.
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een smartphone.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had dan gelijk een MDA ofso genomen
Ja, zonder touchscreenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een smartphone.
Als ik zover had willen gaan had ik een laptop gekochtquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:04 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ik zover had willen gaan had ik een laptop gekochtEn met lasertoetsenborden is er nog wat uitbreiding mogelijk ook
Is erg ideaal, was vanochtend studiewijzer vergeten. Dus in de trein internet op, ga naar blackboard, download de studiewijzer en bekijk hem in de word viewerquote:
Blackboard is chill ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Is erg ideaal, was vanochtend studiewijzer vergeten. Dus in de trein internet op, ga naar blackboard, download de studiewijzer en bekijk hem in de word viewer
RESPECT!!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef jpg97 het volgende:
1 ons achterham
1 zak lays naturel
1 pak wc papier ( 4 stuks, dubbellaags)
1 potje rode kool met appeltjes
2.5Kg aardappelen
1 pot mayonaise
10 scharreleieren
1 fles shampoo
1 fles wasverzachter
1 doosje kittekat voer
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Noshiba het volgende:
2 pakken melk
smeerkaas
krentenbollen
6 gewone witte bollen
vlokken
ontbijtkoek
4 flessen sinas
2 pakken appelsap
muslie
appelmoes
red band pret mix
hartjes
mild koffie padzzz
halvarine
vitaday original
kaugom
1 krat amstel
ham kaas chips
lays superchips
heartbreakers
pringels paprika
vuilniszakken
bananen
2 halve broden
en een SNICKER!
je moest eens wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
kon dat nog wel na je beat op de 200NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
En binnenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, vandaag op maat laten maken en betaald, komen over een paar weken binnen
schoenen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mooie schoenen!!
Pics!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
mooie schoenen!!
Alleen newbie's zien rode kruisjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:57 schreef rena het volgende:
Je hebt een rood kruisje gekocht? Nou leuk
En nu heb je hem eraf gewassen hoop ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:15 schreef Borkydude het volgende:
Do heeft een kánkerlekker luchtje!
En ik heb hem nu op, whehe
Een nieuw soort droplullen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Cherry cock.
Hé gutverquote:
4 flezzjuh whizzzkey enz ziezjijn nujook opfzzquote:Op maandag 18 februari 2008 22:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
krat jupiler om 8, en tis nu op...
beltegoed is zooo 1998quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:25 schreef snopprinses het volgende:
gedeminiraliseerd water
beltegoed
30x40 fotopapier
Als ik je nummer krijgquote:
liegenaar!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Stuurt Snop een smsje
Maar goed, gekocht, eten concert kaartjes, shirt, dawast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |