Guttegut had het een volkswagen golf III moeten zijn met spoilersquote:
Waar zie je me voor aan, in hemelsnaamquote:Op zondag 2 maart 2008 19:38 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Guttegut had het een volkswagen golf III moeten zijn met spoilers
Waarom einde offtopic jij begint ermee, door z'on 'stoere' opmerking te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:54 schreef rena het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, in hemelsnaam? Duits.
![]()
Einde offtopic
True.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Rutgerr het volgende:
True, je ziet eruit als een boerenlul zonder stijl en dat voor 300 euro.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[ afbeelding ]
Een in concours staat verkerende Mercedes 200D uit 1988
Verbazingwekkend hoe je je zo superieur kan voelen terwijl je zelf in een Citroen C1 rondrijdtquote:
Dat is juist het leuke van Fok!quote:
Oh mijn god, je bent eigenlijk al kanslozer dan die gozer die de prijsjes liet zienquote:Op maandag 3 maart 2008 01:45 schreef Rutgerr het volgende:
- Grijs geruite flanellen broek.
- Donkerblauwe blazer met gouden knopen.
- Oranje polo.
- Donkerblauwe suede instappers.
- Blauw-wit gestreepte polo met witte kraag.
Met politiek kom je toch niet verder. Er worden toch goede maar grotendeels verkeerde beslissingen gemaakt. Denk je daar veel over na?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef Rutgerr het volgende:
Grootste kneuzen? Waarop baseer jij dat? Voor mij is het nog altijd de beste partij met de beste standpunten. Bovendien een partij met principes, iets wat je heden ten dage niet van veel partijen zeggen kan. En trouwens, waarom valt men Mark Rutte toch altijd zo aan? Alsof Bolkesteijn direct goed uit de verf kwam... En wat is er mis met mijn traditionele kledingsmaak?
ik vind je lief hoor rutgerrquote:Op maandag 3 maart 2008 20:11 schreef Rutgerr het volgende:
Grootste kneuzen? Waarop baseer jij dat? Voor mij is het nog altijd de beste partij met de beste standpunten. Bovendien een partij met principes, iets wat je heden ten dage niet van veel partijen zeggen kan. En trouwens, waarom valt men Mark Rutte toch altijd zo aan? Alsof Bolkesteijn direct goed uit de verf kwam... En wat is er mis met mijn traditionele kledingsmaak?
Dwaasquote:Op maandag 3 maart 2008 21:11 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Met politiek kom je toch niet verder. Er worden toch goede maar grotendeels verkeerde beslissingen gemaakt. Denk je daar veel over na?
Dat vind ik namelijk echt tijdsverneuking
Ik heb ook een oranjequote:Op maandag 3 maart 2008 01:45 schreef Rutgerr het volgende:
- Grijs geruite flanellen broek.
- Donkerblauwe blazer met gouden knopen.
- Oranje polo.
- Donkerblauwe suede instappers.
- Blauw-wit gestreepte polo met witte kraag.
tof!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
super chille skin voor mijn ds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |