I'm with Tom.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bottom 3: Tiffany, Nigel, Pauline
Exit: Tiffany
Finale: Charlene vs. Nikki
Winnares: Charlene.
Ja hee, dat mag nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
Finale: Nathalie en Nikki
Tja, dan baal je wel als Nigel er morgen toch uitligt en je je eigen voorkeuren hebt laten prevaleren boven je voorspellende gavenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een eentonige gevarenzones trouwens. Ik zie Neil niet op de kruk belanden en Tiffany eigenlijk niet exit gaan. Nigel is het meest logisch, maar daar stem ik niet op zolang er nog mensen als Neil en Tiffany inzitten.
Mwa, juist door m'n eigen voorkeur zie ik het somber in, ik heb Nigel - en vorige keren Anja en Raffaëla - al vaak zien vertrekken. Voor morgen... Neil en de 3 dames blijven sowieso denk ik. Pauline kan naar m'n gevoel zomaar 'opeens' exit zijn, en Tiffany... tweemaal weinig stemmen, oke, maar volgens mij best een fanbase, die na haar tweestrijd afgelopen week met Bas massaal zal gaan stemmen. Nigel al twee keer geen kruk, treedt geloof ik als eerste op morgen (blijkt vaak een nadeel te zijn, hoeft met dit stemsysteem niet, maar kan wel de reden zijn ook van Neil's kruk) en zit toch ergens onderin. Daarom twijfel tussen Nigel en Tiffany (die zal het goed gaan doen verwacht ik, mierzoet popliedje denk ik).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, dan baal je wel als Nigel er morgen toch uitligt en je je eigen voorkeuren hebt laten prevaleren boven je voorspellende gaven. Maar de voorspellingen zijn wel erg eentonig, bijna iedereen 'ziet' Tiffany eruit vliegen.
Finale en winnaar?quote:
Ik ben bereid het aan de jury voor te leggenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen?
Toch pas ergens op het eind, gelukkigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:34 schreef BVO het volgende:
Nigel ...treedt geloof ik als eerste op morgen
Altijd leuk om laat in te vullen, krijg ik tenminste ook eens een PMquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Tevens schop, moeten er nog wel een aantal hoor!
Ik pas lekker helemaal niet de winnaar aanquote:Op 26 January 2008 12:22 schreef BVO het volgende:
Voor vanavond die winnaar aanpassen he, anders heb je enkel 2 finalisten en geen winnaar in deze week.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
Gevarenzone: Neil, Tiffany, Nigel
Afvaller: Tiffany
Finale: Nathalie en Charlene.
Nigel op de kruk telt niet mee, God Nigy is onschendbaar (ik mag hem Nigy noemen).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef Black_Tulip het volgende:
BVO, ga je dit nog updaten? En wat doe je met de twee krukken van vanavond?
Dat was dronken-BVO. Geniet ervan zolang het kanquote:Op zondag 27 januari 2008 00:35 schreef Promiss het volgende:
???
Lieve Zhenar, die post zou ik nu volkomen nuchter ook maken hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was dronken-BVO. Geniet ervan zolang het kan
Maar dan zou 'ie iets coherenter zijn, hoop ikquote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Lieve Zhenar, die post zou ik nu volkomen nuchter ook maken hoor.
Vanavond alle dingen trouwens.
Voor Nigel was het een goede zaak inderdaad. Maar laten we eerlijk zijn Nigel was echt belabberd en Tiffany had zich zeker hervonden en zong weer erg goed op een paar mindere stukjes na.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel op de kruk telt niet mee, God Nigy is onschendbaar (ik mag hem Nigy noemen).
Tiffany exit is een goede zaak.
Ik ben superorigineel eigenlijk, met mijn mislukte exits elke keerquote:Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan zou 'ie iets coherenter zijn, hoop ik![]()
Ben benieuwd naar de uitslag; volgens mij heb ik weer alles goedsamen met bijna alle ander deelnemers
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |