Ik pas lekker helemaal niet de winnaar aanquote:Op 26 January 2008 12:22 schreef BVO het volgende:
Voor vanavond die winnaar aanpassen he, anders heb je enkel 2 finalisten en geen winnaar in deze week.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:31 schreef Yeahinho het volgende:
Gevarenzone: Neil, Tiffany, Nigel
Afvaller: Tiffany
Finale: Nathalie en Charlene.
Winnares: Charlene.
Nigel op de kruk telt niet mee, God Nigy is onschendbaar (ik mag hem Nigy noemen).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef Black_Tulip het volgende:
BVO, ga je dit nog updaten? En wat doe je met de twee krukken van vanavond?
Dat was dronken-BVO. Geniet ervan zolang het kanquote:Op zondag 27 januari 2008 00:35 schreef Promiss het volgende:
???
Lieve Zhenar, die post zou ik nu volkomen nuchter ook maken hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was dronken-BVO. Geniet ervan zolang het kan
Maar dan zou 'ie iets coherenter zijn, hoop ikquote:Op zondag 27 januari 2008 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Lieve Zhenar, die post zou ik nu volkomen nuchter ook maken hoor.
Vanavond alle dingen trouwens.
Voor Nigel was het een goede zaak inderdaad. Maar laten we eerlijk zijn Nigel was echt belabberd en Tiffany had zich zeker hervonden en zong weer erg goed op een paar mindere stukjes na.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel op de kruk telt niet mee, God Nigy is onschendbaar (ik mag hem Nigy noemen).
Tiffany exit is een goede zaak.
Ik ben superorigineel eigenlijk, met mijn mislukte exits elke keerquote:Op zondag 27 januari 2008 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan zou 'ie iets coherenter zijn, hoop ik![]()
Ben benieuwd naar de uitslag; volgens mij heb ik weer alles goedsamen met bijna alle ander deelnemers
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |