ik doe ook wel mee... als je een plus-size model zoekt?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer best een keer poseren
Krijg je daarna het biertje...
Fokking nice bagquote:Op maandag 21 januari 2008 09:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee... als je een plus-size model zoekt?![]()
(als t goed is ben ik van de zomer toch minstens 10 kg lichter, ben serieus aan t sporten enzo.... vetjes kwijtraken)
btw, printje van die fototas is nice! ik heb een wheelie dinges van DK in dezelfde print
[ afbeelding ]
hahah, t idee is dat ik dan toch wel veel gewicht kwijt ben tegen die tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Fokking nice bagde print is echt dik.
Mooi dat je ook mee wilt doen, nog 2 te gaan. En afvallen zul je dan ook wel doen. Met 25graden in je snowboardkleren gaat goed zweten worden
Succes met sportern!!
mja wij vetrekken met 4 man zaterdagochtend vroeg en dan zondag op de pistequote:Op maandag 21 januari 2008 11:21 schreef 44pje het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen hier die volgende week ook in Mayrhofen zitten? Wij vertrekken vrijdagnacht met 8 man , zaterdagochtend op het board.
volgens mij heb ik ze bij The Old Man zien liggen (vlakbij t monument op de dam, dat straatje met al die shoarmaboeren inquote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef Ra-z het volgende:
Heeft er iemand ook een idee waar ze (omgeving amsterdam) buffs verkopen?
lijkt me wel handig maar bij bever of perry heb ik ze niet zien liggen helaas![]()
[ afbeelding ]
www.buffshop.nl. Ruime keus, geen verzendkosten. Ik heb er vrijdagavond een besteld. Die is er natuurlijk nog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef Ra-z het volgende:
Heeft er iemand ook een idee waar ze (omgeving amsterdam) buffs verkopen?
lijkt me wel handig maar bij bever of perry heb ik ze niet zien liggen helaas![]()
[ afbeelding ]
ik hoop wel op verse sneeuw maar dat lijkt me geen probleem in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 21 januari 2008 12:12 schreef 44pje het volgende:
Hehe mooi man.
Zaterdag (26-01)
Eerst nog kans op wat lichte sneeuw maar later op de dag vrijwel overal zonnig en droog. Vorstgrens in de middag rond 1600 meter.
Zondag (27-01)
Veel bewolking met kans op matige tot zware sneeuwval. Lokaal kan meer dan 50 cm vallen. Sneeuwgrens rond 1000 meter.
Berg 120 cm Dal 0 cm
Geen idee hoe ze dit kunnen weten een week van tevoren, maar het klinkt goed.
edit: Die sneeuwval dan hè, de rest is natuurlijk nogal karig.
Ik heb gelezen dat Mayrhofen een echte freestyle-plek is, maar ik zal toch ook niet veel in het park zijn. Eerst maar eens wat beter worden, het is pas de 2,5e keer snowboarden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik hoop wel op verse sneeuw maar dat lijkt me geen probleem in deze tijd van het jaar![]()
Verder zal ik toch vrij veel op de piste te vinden zijn en misschien beetje in het park maar ik ben niet zo stoer
1. Meer het gewicht op het voorste been bij het indraaien van de bocht. Waarschijnlijk doe je dat nog lang niet genoeg. Goede oefening is met het ingaan van de bocht de voorste hand op je voorste knie leggen (dus linkerhand op linkerknie in jouw geval)quote:Op zondag 20 januari 2008 10:22 schreef NED het volgende:
Hey hallo,
ik heb even een vraagje waar jullie vast iets zinnigs over kunnen zeggen.
Ik ben 2 weken terug op wintersport geweest en heb daar eens gesnowboard.
Ochtend prive-les gehad omdat ik nog nooit op zo een apparaat had gestaan.
Ging best redelijk, maar 3 keer finaal over de kop gevlogen
Ik stond met mn linkerbeen voor en nou had ik eik een beetje het probleem dat als ik gewicht op links zette om het board recht te draaien zegmaar, dat het board dan een beetje draaide, maar op ongeveer 45 graden vanzelf terugdraaide. Dwars dus. En vervolgens draaide hij met mn rechtervoet naar beneden. En dan ging ik dus in feite achteruit. Met mn voet die achter stond (mn rechtervvoet dus) als eerste naar beneden. Ik kreeg hem niet met mn linkervoet naar beneden.
Nou heb ik het volgende waarvan ik dacht dat dat wellicht het "probleem" kon zijn, maar dat weet ik dus niet zeker omdat ik verder nog nooit op zo een ding gestaan had.
Mijn linkerbeen is een centimeter of anderhalf korter dan mn rechterbeen en normaal in mn schoenen heb ik links een zooltje liggen zodat ik met mn heupen toch recht sta.
Dat zooltje paste niet in mn snowboard schoenen. Dus ik bedacht me dat doordat mn linkerbeen nu dus korter is, dat ik niet genoeg gewicht op links gezet kreeg zodat het board naar beneden draait.
Mn langere been houd dat volgens mij automatisch tegen ofzo.
Ik heb helaas niet meer kunnen proberen met mn rechterbeen voor, want daags nadat ik dit bedacht had werd ik doodziek.
Iemand die me kan vertellen of dit ermee te maken kan hebben? Volgende keer gewoon rechtsvoor proberen? Zou dat makkelijker zijn?![]()
fashion shoot?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Kheb nooit ergens in gezeten
[..]
Prof-fotograaf, als het maar betaald![]()
Ik moet nog steeds een keer afspreken met een paar boarders hier voor een fashion-summer-shoot in het centrum van R.dam.
25graden buiten en dan 4 hardcore-boarders in complete outfit in r.dam![]()
Ik ben vanmiddag om 16:00 nog even volgas naar de Skihut gereden om om 16:55 naar binnen te rennen voor een Dakine Mission Photo rugzak. Vorige week heb ik mijn oude schoudertas verkocht en had al een oogje op deze tas.
Deze staat nu tot z'n nok toe gevuld naast mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bedoelt: nog net niet zo sexy als Rnej ... toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
fashion shoot?
hehe moet je nog een 2de big size model hebben?
(Nog net niet zo Big als Rnej maar wel grote jongen)
nee, net iets sexierquote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
je bedoelt: nog net niet zo sexy als Rnej ... toch?
ik ga ook wel beetje om te freestylen, in maart ga ik nog naar de veysonnaz (quatre valley) en daar hoop ik weer lekker in de pow-pow te rijden.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:45 schreef 44pje het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Mayrhofen een echte freestyle-plek is, maar ik zal toch ook niet veel in het park zijn. Eerst maar eens wat beter worden, het is pas de 2,5e keer snowboarden.
Aan de andere kant, er gaan wel een paar goede boarders mee, wellicht dat ik me laat overhalen om achterlijke dingen te doen. Ach, ik heb toch een helm op.
Kom ik aan met mijn 151quote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
die 3 cm die jouw flag langer is maakt toch niet zoveel uit?
Freestylen of poederrijden? je moet natuurlijk wel kiezen hequote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga ook wel beetje om te freestylen, in maart ga ik nog naar de veysonnaz (quatre valley) en daar hoop ik weer lekker in de pow-pow te rijden.
Dat zeggen alleen mensen met een kleintjequote:Op maandag 21 januari 2008 14:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
t gaat niet om de lengte, maar t gaat erom wat je ermee doet....
mijn t6 is altijd nog 1 cm langer dan je flagquote:Op maandag 21 januari 2008 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Freestylen of poederrijden? je moet natuurlijk wel kiezen he![]()
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een kleintje
Mijn Triumph is nog 5cm langer dan die T6quote:Op maandag 21 januari 2008 16:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
mijn t6 is altijd nog 1 cm langer dan je flag
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mijn Triumph is nog 5cm langer dan die T6
hmm grappige winkel liep eerst het verkeerde gedeelte in, wapens en bongs, daar lagen ze nietquote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ze bij The Old Man zien liggen (vlakbij t monument op de dam, dat straatje met al die shoarmaboeren in)
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
www.buffshop.nl. Ruime keus, geen verzendkosten. Ik heb er vrijdagavond een besteld. Die is er natuurlijk nog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar.
Bij www.ikgaopreis.nl zijn ze (iig die zonder fleece) iets goedkoper, maar dat weegt niet op tegen de verzendkosten.
Gelijk al gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef WaSTeiL het volgende:
Komakie: je plaatje in je post werkt niet en zorgt bij mij zelfs voor een virusmelding. Ik heb een topic report gemaakt zodat een mod het misschien al weghaald. Als je het leest en het nog niet weg is moet je het misschien zelf even doen.
Gelukkig is dit een redelijk zelfvoorzienend topic dat weinig mod-assistentie nodig heeft !quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef WaSTeiL het volgende:
Komakie: je plaatje in je post werkt niet en zorgt bij mij zelfs voor een virusmelding. Ik heb een topic report gemaakt zodat een mod het misschien al weghaald. Als je het leest en het nog niet weg is moet je het misschien zelf even doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
heiligschennis...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef WaSTeiL het volgende:
Filmpje.... http://skoften.net/index/item/zwartste_piste
Lijkt uit Lines te komen, maar ik kan me niet herinneren dat ik het daadwerkelijk gezien heb. Weet iemand het wel? Ik zie Farmer en die meid (Hannah Teter) die ook mee deed met First Descent, maar dit komt toch niet uit First Descent?
veel succes daarmee, ga ik realistische doelen stellen hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:52 schreef Fugie het volgende:
daar is die harakiri in mayrhofen niets bij
1 van mijn doelen is wel om die harakiri echt te gaan beheersen.
Nee sorry. Had ik gezzien met die smile erop. Boot is gemaakt in samenwerking me Celsius.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Tvp!
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat bij het plaatje van die nieuwe evil twin een bataleon boot zie!!!!
Of had de rest het ook al gezien?!?!?!?!
Ik ben nog steeds lerende, freestylen om beter boardbeheersing te krijgen en omdat mayrhofen daar beter geschikt voor isquote:Op maandag 21 januari 2008 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Freestylen of poederrijden? je moet natuurlijk wel kiezen he![]()
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een kleintje
ach, vorig jaar ging ik er ook in 1x vanaf zonder al teveel problemen. Volgende week gewoon beetje de limiet opzoeken enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
veel succes daarmee, ga ik realistische doelen stellen he
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul andersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lerende, freestylen om beter boardbeheersing te krijgen en omdat mayrhofen daar beter geschikt voor is![]()
poederrijden is wat ik liever doe, lekker met een paar man in de natuur rondklooien![]()
[..]
ach, vorig jaar ging ik er ook in 1x vanaf zonder al teveel problemen. Volgende week gewoon beetje de limiet opzoeken enzo
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar "meester worden" .... das iets heul anders
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komt
ach beheersen is ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul anders
Daar rij jij mee tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruiken
joh?quote:
Het belangrijkste is dat je niet op de piste gaat boarden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef pookiemastertje het volgende:
Binnenkort naar Gerlos/Konigsleiten
Heeft iemand nog tips voor offpiste?
(altijd op de piste gebleven, maar ben er eigenlijk wel een keer aan toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |