er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul andersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lerende, freestylen om beter boardbeheersing te krijgen en omdat mayrhofen daar beter geschikt voor is![]()
poederrijden is wat ik liever doe, lekker met een paar man in de natuur rondklooien![]()
[..]
ach, vorig jaar ging ik er ook in 1x vanaf zonder al teveel problemen. Volgende week gewoon beetje de limiet opzoeken enzo
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar "meester worden" .... das iets heul anders
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komt
ach beheersen is ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul anders
Daar rij jij mee tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruiken
joh?quote:
Het belangrijkste is dat je niet op de piste gaat boarden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef pookiemastertje het volgende:
Binnenkort naar Gerlos/Konigsleiten
Heeft iemand nog tips voor offpiste?
(altijd op de piste gebleven, maar ben er eigenlijk wel een keer aan toe)
Boarden gaat piste de op niet je dat is belangrijkste het?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef pookiemastertje het volgende:
LOL dat komt wel goed zolang je de zin maar niet omdraait
als beginner eigenlijk altijd zeer dichtbij de piste blijven.. om een tweetal redenenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef pookiemastertje het volgende:
ik ga al tijdje door de poeder maar ik blijf inderdaad altijd in de buurt van de piste, of ik zorg dat ik in ieder geval weet waar exact de piste is. Ben al paar keer de weg kwijtgeraakt in het bos en dat is niet zo relaxtquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
als beginner eigenlijk altijd zeer dichtbij de piste blijven.. om een tweetal redenen
- lawines
- je kan waarsch nog niet poeder rijden, en als je dan op je plaat gaat hoef je niet 3 kwartier te tijgeren om weer op je board te komen
exact weten waar de piste is, is nou niet echt veiligquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga al tijdje door de poeder maar ik blijf inderdaad altijd in de buurt van de piste, of ik zorg dat ik in ieder geval weet waar exact de piste is. Ben al paar keer de weg kwijtgeraakt in het bos en dat is niet zo relaxt
Je bedoelt tips waar je daar off-piste kunt gaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef pookiemastertje het volgende:
Ik blijf dat niet neertikken. Heb nog last van RSI van de laatste keerquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
exact weten waar de piste is, is nou niet echt veilig![]()
(je komt er wel terug, mits geen lawine ontstaat)
iig... lawinegevaar sowieso checken, 3 uit 5 of hoger... niet offpiste gaan.... voor de rest, de echte offpiste shit altijd met mensen doen die weten waar ze mee bezig zijn (lawinepiepers, schepjes, sondes mee. etc)
komakie kan hier een mooi pleidooi over schrijven
Nitro Suprateamquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef jobje het volgende:
laatst had ik een topic geopend over Wed'ze snowboards, door al die reacties ben ik tot de conclusie gekomen toch maar gewoon een goed board te kopen.
Nu kan ik alleen niet kiezen tussne de Salomon 'Special' of 'Burner' en de Nitro 'Suprateam'. Of is er een board dat nog beter is?? (allmountain/freeride zo rond de 500 euro)
Wie heeft er ervaring met een van deze boards?
naja ik kijk altijd wel beetje waar het me veilig lijkt (niet dat ik daar kaas van heb gegeten) en waar ik andere mensen / sporen zie. Is ook wel hendig enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je bedoelt tips waar je daar off-piste kunt gaan?
Je denkt toch niet dat ik al mijn spots aan je ga verklappen he
Anyway, als je echt een beetje goed kunt rijden moet je een lesje boeken bij de Hot Zone in Gerlos. daar zitten een paar gasten die je er echt goed in kunnen les geven en je mee nemen naar een paar goeie spots
Er vanuit gaande dat je goed kunt rijden.
[..]
Ik blijf dat niet neertikken. Heb nog last van RSI van de laatste keer
Anyway, in de buurt van de piste blijven zegt niets. Zelfs 10m van de piste af kan het lawine gevaarlijk zijn. Maar goed, ik heb geen zin om het allemaal weer te gaan uitleggen want er zijn bar weinig mensen die ook daadwerkelijk er zich ook maar iets van aantrekken.
Als je interesse hebt kan ik de tekst altijd nog kopieren uit een vorig topic.
ook in wallpaper formaat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef shilizous_88 het volgende:
[ afbeelding ]
pic spammer, tvp en lurker
Daar zit nogal wat verschil tussen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef jobje het volgende:
laatst had ik een topic geopend over Wed'ze snowboards, door al die reacties ben ik tot de conclusie gekomen toch maar gewoon een goed board te kopen.
Nu kan ik alleen niet kiezen tussne de Salomon 'Special' of 'Burner' en de Nitro 'Suprateam'. Of is er een board dat nog beter is?? (allmountain/freeride zo rond de 500 euro)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja ik kijk altijd wel beetje waar het me veilig lijkt (niet dat ik daar kaas van heb gegeten) en waar ik andere mensen / sporen zie. Is ook wel hendig enzo
Ik heb de Burner (166), maar kan je er nog weinig over zeggen. Ik heb hem getest in Landgraaf samen met de K2 Zeppelin en ben uiteindelijk voor de Burner gegaan. Ik vond het een super fijn boardje voor hetgeen wat ik getest heb. Enorme kantengrip in de bochten en op die korte afstand geen geklapper. In ieder geval een hele verademing t.o.v. de huurboards.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef jobje het volgende:
ik kan me nog een mooi moment herinneren op de molltaler gletsjer.. ongeveer 10 prutsers die geen bochtje konden maken klommen heel droog over het hek omdat er wat sporen stonden...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg maar dat zijn wel 2 van de domste redenen om te denken dat het dan veilig is om een bepaalde afdaling te maken
Het zijn ook niet echt hele afdalingenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg maar dat zijn wel 2 van de domste redenen om te denken dat het dan veilig is om een bepaalde afdaling te maken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:13 schreef CaLeX het volgende:
tvp
*aaait*quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Mis ik nou een cool snowboard plaatje in je tvp?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |