Gelijk al gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef WaSTeiL het volgende:
Komakie: je plaatje in je post werkt niet en zorgt bij mij zelfs voor een virusmelding. Ik heb een topic report gemaakt zodat een mod het misschien al weghaald. Als je het leest en het nog niet weg is moet je het misschien zelf even doen.
Gelukkig is dit een redelijk zelfvoorzienend topic dat weinig mod-assistentie nodig heeft !quote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef WaSTeiL het volgende:
Komakie: je plaatje in je post werkt niet en zorgt bij mij zelfs voor een virusmelding. Ik heb een topic report gemaakt zodat een mod het misschien al weghaald. Als je het leest en het nog niet weg is moet je het misschien zelf even doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
heiligschennis...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:13 schreef WaSTeiL het volgende:
Filmpje.... http://skoften.net/index/item/zwartste_piste
Lijkt uit Lines te komen, maar ik kan me niet herinneren dat ik het daadwerkelijk gezien heb. Weet iemand het wel? Ik zie Farmer en die meid (Hannah Teter) die ook mee deed met First Descent, maar dit komt toch niet uit First Descent?
veel succes daarmee, ga ik realistische doelen stellen hequote:Op maandag 21 januari 2008 21:52 schreef Fugie het volgende:
daar is die harakiri in mayrhofen niets bij
1 van mijn doelen is wel om die harakiri echt te gaan beheersen.
Nee sorry. Had ik gezzien met die smile erop. Boot is gemaakt in samenwerking me Celsius.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:10 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Tvp!
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat bij het plaatje van die nieuwe evil twin een bataleon boot zie!!!!
Of had de rest het ook al gezien?!?!?!?!
Ik ben nog steeds lerende, freestylen om beter boardbeheersing te krijgen en omdat mayrhofen daar beter geschikt voor isquote:Op maandag 21 januari 2008 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Freestylen of poederrijden? je moet natuurlijk wel kiezen he![]()
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een kleintje
ach, vorig jaar ging ik er ook in 1x vanaf zonder al teveel problemen. Volgende week gewoon beetje de limiet opzoeken enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 21:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
veel succes daarmee, ga ik realistische doelen stellen he
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul andersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds lerende, freestylen om beter boardbeheersing te krijgen en omdat mayrhofen daar beter geschikt voor is![]()
poederrijden is wat ik liever doe, lekker met een paar man in de natuur rondklooien![]()
[..]
ach, vorig jaar ging ik er ook in 1x vanaf zonder al teveel problemen. Volgende week gewoon beetje de limiet opzoeken enzo
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar "meester worden" .... das iets heul anders
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als niet al je gear uit het topsegment van BURTON komt
ach beheersen is ook maar een relatief begripquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
er vanaf komen moet ook t probleem niet vormen..... maar " beheersen " .... das iets heul anders
Daar rij jij mee tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, de olympisch kampioen boarderX had beter zn voeten aan zn board kunnen ducttapen ipv die ranzige Driver X boots en die crappy Cartel bindingen te gebruiken
joh?quote:
Het belangrijkste is dat je niet op de piste gaat boarden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef pookiemastertje het volgende:
Binnenkort naar Gerlos/Konigsleiten
Heeft iemand nog tips voor offpiste?
(altijd op de piste gebleven, maar ben er eigenlijk wel een keer aan toe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |