Damn dat is wel ultiem gayquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Hahah, bedankt voor het aanpassen
[..]
Hijs fijn![]()
Hier mijn TVP-pic![]()
[ afbeelding ]
hobbyfotograaf of natuurfotograaf?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Hahah, bedankt voor het aanpassen
[..]
Hijs fijn![]()
Hier mijn TVP-pic![]()
[ afbeelding ]
Niets mis toch met 's avonds een warm harig mannenlichaam naast je in bed na het boarden?quote:
Goede review die je erbij post. Ik heb zitten twijfelen om zo'n ding aan te schaffen, maar als ik het zo lees doe ik het niet. Ik ga dan wel niet met het vliegtuig naar wintersport, maar die tas zal ook in de auto meemoeten en ik denk dat ook dit wel wat moeite gaat kosten om die een beetje netjes in de auto kwijt te kunnen.quote:
Ik vind zijn review ook goed, maar vind de reviewer een slappe zak. Gaat hij eerst juichen dat er zoveel inpast, gaat ie vervolgens huilen dat het te zwaar is om te trekken als je hem met 32 kilo volpropt. Vervolgens gaat ie miepen dat het onhandig is om een board in smalle trappenhuizen te dragen. Ja duh, dat is zelfs onhandig als je er geen tas omheen doet. Nu gaat hij met een losse boardtas en een grote koffer van Burton op vakantie. Ik vermoed dat hij het na afloop handig vond dat hij veel mee kon nemen, maar dat een koffer van 29 kg wel zwaar is op de trap. Zeker omdat je loopt te klooien met een tweede tas in onhandige vorm. Ik ben bij verschillende plaatsen gaan zoeken of ze hem hebben (niet gevonden), aan de hand van de Wheelie Case kon ik echter prima vaststellen dat het simpel in mijn dakkoffer moet passen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Goede review die je erbij post. Ik heb zitten twijfelen om zo'n ding aan te schaffen, maar als ik het zo lees doe ik het niet. Ik ga dan wel niet met het vliegtuig naar wintersport, maar die tas zal ook in de auto meemoeten en ik denk dat ook dit wel wat moeite gaat kosten om die een beetje netjes in de auto kwijt te kunnen.
Je kunt gewoon niet inpakkenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Rnej het volgende:
mmm, ik vind het onhandig omdat de afstand van t handvat tot de wielen groot is, resultaat is dat je alsnog veel van t gewicht aan t dragen bent...
k heb zelf van dakine zo'n koffer-vormig ding... en daar hangt al t gewicht op de wieltjesen dan draag ik mn boardje los onder mn arm :-D
werkt beter dan zo'n wheelielocker IMO ...
hey, ik hou gewoon van een bitterballetje op vakantie, en die frietpan past niet in zo'n locker!quote:
je hebt ook mini pannetjesquote:Op zondag 20 januari 2008 16:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
hey, ik hou gewoon van een bitterballetje op vakantie, en die frietpan past niet in zo'n locker!
kijk!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
je hebt ook mini pannetjes
[ afbeelding ]
Kheb nooit ergens in gezetenquote:
Prof-fotograaf, als het maar betaaldquote:
Neem je je board mee in het vliegtuig is zo'n ding een must. Je flikkert echt alles in dat ding en je hebt dan hooguit nog een rugzak als handbagage. Waarom dat ding voor in het vliegtuig: beschermt je board tegen de koffer-inlaad-mongolen die met alles en nog wat smijten.quote:
Ik wil van de zomer best een keer poserenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Kheb nooit ergens in gezeten
[..]
Prof-fotograaf, als het maar betaald![]()
Ik moet nog steeds een keer afspreken met een paar boarders hier voor een fashion-summer-shoot in het centrum van R.dam.
25graden buiten en dan 4 hardcore-boarders in complete outfit in r.dam![]()
Ik ben vanmiddag om 16:00 nog even volgas naar de Skihut gereden om om 16:55 naar binnen te rennen voor een Dakine Mission Photo rugzak. Vorige week heb ik mijn oude schoudertas verkocht en had al een oogje op deze tas.
Deze staat nu tot z'n nok toe gevuld naast mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg jij die 30 kg wel in je dakkoffer knulquote:Op zondag 20 januari 2008 15:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind zijn review ook goed, maar vind de reviewer een slappe zak. Gaat hij eerst juichen dat er zoveel inpast, gaat ie vervolgens huilen dat het te zwaar is om te trekken als je hem met 32 kilo volpropt. Vervolgens gaat ie miepen dat het onhandig is om een board in smalle trappenhuizen te dragen. Ja duh, dat is zelfs onhandig als je er geen tas omheen doet. Nu gaat hij met een losse boardtas en een grote koffer van Burton op vakantie. Ik vermoed dat hij het na afloop handig vond dat hij veel mee kon nemen, maar dat een koffer van 29 kg wel zwaar is op de trap. Zeker omdat je loopt te klooien met een tweede tas in onhandige vorm. Ik ben bij verschillende plaatsen gaan zoeken of ze hem hebben (niet gevonden), aan de hand van de Wheelie Case kon ik echter prima vaststellen dat het simpel in mijn dakkoffer moet passen.
Mijn mailadres is stukquote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Krijg jij die 30 kg wel in je dakkoffer knul![]()
PS je hebt wat mail ontvangen, doe ook ff mee met de conversatie!
Mooi. One in, three to go !!. Hoezo dat biertje btw? Ik vergeet nogal snel dingen, dus heb geen idee waar het voor isquote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer best een keer poseren
Krijg je daarna het biertje...
ik doe ook wel mee... als je een plus-size model zoekt?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer best een keer poseren
Krijg je daarna het biertje...
Fokking nice bagquote:Op maandag 21 januari 2008 09:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee... als je een plus-size model zoekt?![]()
(als t goed is ben ik van de zomer toch minstens 10 kg lichter, ben serieus aan t sporten enzo.... vetjes kwijtraken)
btw, printje van die fototas is nice! ik heb een wheelie dinges van DK in dezelfde print
[ afbeelding ]
hahah, t idee is dat ik dan toch wel veel gewicht kwijt ben tegen die tijdquote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Fokking nice bagde print is echt dik.
Mooi dat je ook mee wilt doen, nog 2 te gaan. En afvallen zul je dan ook wel doen. Met 25graden in je snowboardkleren gaat goed zweten worden
Succes met sportern!!
mja wij vetrekken met 4 man zaterdagochtend vroeg en dan zondag op de pistequote:Op maandag 21 januari 2008 11:21 schreef 44pje het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen hier die volgende week ook in Mayrhofen zitten? Wij vertrekken vrijdagnacht met 8 man , zaterdagochtend op het board.
volgens mij heb ik ze bij The Old Man zien liggen (vlakbij t monument op de dam, dat straatje met al die shoarmaboeren inquote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef Ra-z het volgende:
Heeft er iemand ook een idee waar ze (omgeving amsterdam) buffs verkopen?
lijkt me wel handig maar bij bever of perry heb ik ze niet zien liggen helaas![]()
[ afbeelding ]
www.buffshop.nl. Ruime keus, geen verzendkosten. Ik heb er vrijdagavond een besteld. Die is er natuurlijk nog niet, dus geen idee hoe betrouwbaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef Ra-z het volgende:
Heeft er iemand ook een idee waar ze (omgeving amsterdam) buffs verkopen?
lijkt me wel handig maar bij bever of perry heb ik ze niet zien liggen helaas![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |