abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56218041
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef minilotje het volgende:
Wel een interessant artikeltje over NEAT. Ik had er nog nooit op die manier van gehoord, maar het is natuurlijk wel logisch.
En herkenbaar: mijn lief heeft nogal een neiging tot corpulentie, en zijn basishouding is dan ook hangend, zittend of liggend. Ik zit met gekruisde benen op de grond met rechte rug naar de tv te kijken, terwijl hij onderuitgeschoven op de bank ligt met de benen op tafel.
Ik kán ook wel goed luieren, vooral 's avonds na het eten ben ik overdreven ontspannen, en na een heftige zaterdagnacht lig ik gerust een hele zondag in mijn bed te lezen, maar overdag ben ik inderdaad een stuk actiever dan de wat bollere mensen om me heen (dit is natuurlijk een generalisatie; uitzonderingen heb je altijd).
Staan bij de bushalte, nooit de lift nemen, als het lekker weer is graag naar buiten.. Een huppelend loopje als ik op straat naar mijn ipod luister en zware boodschappen gewoon te voet naar huis slepen. Maar alleen al je houding scheelt, denk ik. Jezelf in je stoel draperen of recht zitten. Tegen een tafel aanhangen bij de koffieautomaat of gewoon rechtop staan.
Sommige mensen hebben een soort natuurlijke lusteloosheid in hun lichaamshouding, en ik denk dat die mensen qua basis-calorieverbruik stevig verschillen van huppelmensen.
En dat dat op den duur misschien wel veel meer aantikt dan een wekelijks bezoek aan de sportschool.

Zou het iets zijn dat je kunt veranderen, of zou het heel erg in je systeem ingebakken zitten?
Sinds ik dat artikeltje heb gezien (is al eens voorbijgekomen) let ik er ook bewuster op om meer in beweging te blijven. Bevalt wel goed moet ik zeggen. Ik denk alleen wel dat ik het kopen van een auto nog even moet uitstellen, ben bang dat ik daar luier van word
Het enige wat ik nog wel doe is de lift pakken als ik bij mijn vriend ga lunchen, da's 10 hoog, net te ver . Ik kan op zich wel wat vaker de trap nemen in zijn flat, da's 4 hoog. (lunch is op zijn werk) Ik woon en werk zelf op plekken zonder lift, dus loop al regelmatig trappen op en af.

Ik denk wel dat je het kan veranderen, maar dat kost tijd en moeite, je moet het eerst bewust gaan doen voordat het een gewoonte wordt.
pi_56218982
Ik moet bekennen dat ik ook geen hittepetit ben qua bewegen. Ik neem wel altijd de trap (zélfs als ik op de bovenste verdieping van de Bijenkorf moet zijn!) maar dat is beslist aangeleerd. Ik vind het niet fijn om te zeggen, want ik zou graag willen dat het anders was, maar ik ben een beetje lui. Na het eten ben ik niet degene die direct opspringt om de keuken weer op te ruimen, ik denk al snel dat ik dat morgenochtend véél beter kan doen. Als ik een week in m'n eentje thuis ben, dan is m'n huis een teringzooi. Als ik 's avonds m'n kleren uittrek, dan laat ik ze liggen waar ik toevallig stond, dat soort dingen Ik probéer wel te veranderen, maar iets wat ingebakken is dat krijg je er maar moeilijk uit. Lopen vind ik prima, maar gewoon ergens stáán wachten vind ik weer vreselijk. Heel af en toe heb ik van die periodes dat ik wel heel druk ben en doe en dat merk ik idd direct aan het afvallen: dat gaat dan stukken makkelijker. Dus als iemand een formule zou weten om van mij ook een NEAT-person te maken dan graag!
pi_56219161
* veiligheidsspeldje is ook een lambal...
Maar ik heb dan weer wel net 5,8 km gelopen in 30 minuten
Het mooi kotsende meisje.
pi_56219194
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje is ook een lambal...
Maar ik heb dan weer wel net 5,8 km gelopen in 30 minuten
Dat is toch niet slecht voor een lambal
pi_56219368
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is toch niet slecht voor een lambal
Dat is zelfs heel snel!!
pi_56219457
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is zelfs heel snel!!
Inderdaad! Ik zal erg blij zijn als ik ooit eens 5km in een half uur haal
pi_56219738
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:05 schreef conleche het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook geen hittepetit ben qua bewegen. Ik neem wel altijd de trap (zélfs als ik op de bovenste verdieping van de Bijenkorf moet zijn!) maar dat is beslist aangeleerd. Ik vind het niet fijn om te zeggen, want ik zou graag willen dat het anders was, maar ik ben een beetje lui. Na het eten ben ik niet degene die direct opspringt om de keuken weer op te ruimen, ik denk al snel dat ik dat morgenochtend véél beter kan doen. Als ik een week in m'n eentje thuis ben, dan is m'n huis een teringzooi. Als ik 's avonds m'n kleren uittrek, dan laat ik ze liggen waar ik toevallig stond, dat soort dingen Ik probéer wel te veranderen, maar iets wat ingebakken is dat krijg je er maar moeilijk uit. Lopen vind ik prima, maar gewoon ergens stáán wachten vind ik weer vreselijk. Heel af en toe heb ik van die periodes dat ik wel heel druk ben en doe en dat merk ik idd direct aan het afvallen: dat gaat dan stukken makkelijker. Dus als iemand een formule zou weten om van mij ook een NEAT-person te maken dan graag!
Dit verhaal is voor mij ook wel herkenbaar Best slecht eigenlijk, maar ik ben gewoon niet huiselijk. Eerst dacht ik dat ik dat nog niet was, maar nu denk ik dat het er waarschijnlijk nooit van zal komen.
Het voordeel van niet van wachten houden is dat ik liever naar huis wandel vanaf het station enzo dan dat ik 5 minuten op de tram ga wachten
Ohja en de hoge hakkentheorie klopt niet volgens mij: ik denk dat je met hoge hakken meer wandel-vermijdende activiteiten zal aanwenden, zodat je in totaal meer zal verbranden op makkelijke schoenen.
pi_56219783
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dit verhaal is voor mij ook wel herkenbaar Best slecht eigenlijk, maar ik ben gewoon niet huiselijk. Eerst dacht ik dat ik dat nog niet was, maar nu denk ik dat het er waarschijnlijk nooit van zal komen.
Het voordeel van niet van wachten houden is dat ik liever naar huis wandel vanaf het station enzo dan dat ik 5 minuten op de tram ga wachten
Ohja en de hoge hakkentheorie klopt niet volgens mij: ik denk dat je met hoge hakken meer wandel-vermijdende activiteiten zal aanwenden, zodat je in totaal meer zal verbranden op makkelijke schoenen.
Behalve als je ook niet gaan wandelen met makkelijke schoenen
Op stage moet ik nog al eens achter de kinderen aan dus dan loop ik wel veel op mijn hakken
pi_56219840
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is grappig! Als kind was ik ook al heel slordig en toen dacht ik ook altijd dat als je"groot" zou worden, dat de netjesheid er dan vanzelf bij zou komen; als een soort package-deal. Didn't happen
pi_56219941
Nee, hier ook slordigheid alom. Kleren laten vallen waar ik ze uittrek.
Drie keer per week afwassen.
Volwassen worden heeft niet geholpen.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2008 @ 11:42:28 #261
70532 loveli
N
pi_56219970
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:05 schreef conleche het volgende:
Na het eten ben ik niet degene die direct opspringt om de keuken weer op te ruimen, ik denk al snel dat ik dat morgenochtend véél beter kan doen. Als ik een week in m'n eentje thuis ben, dan is m'n huis een teringzooi. Als ik 's avonds m'n kleren uittrek, dan laat ik ze liggen waar ik toevallig stond, dat soort dingen Ik probéer wel te veranderen, maar iets wat ingebakken is dat krijg je er maar moeilijk uit.
Flylady! Een leuke manier om nieuwe gewoontes aan te leren (niet dat het mij al gelukt is, maar goed). Er zijn ook topics over.

"Are YOU living in CHAOS (Can't Have Anyone Over Syndrome) like Franny in the pink sweats? Do you feel overwhelmed, overextended, and overdrawn? Hopeless and you don't know where to start? Don't worry friend, we've been there, too."

http://www.flylady.net
crap in = crap out
pi_56220039
Ik werd heel mopperig van de mailtjes van Flylady!
Maar ik hou eigenlijk wel van een beetje rommel.
Er zijn heel veel dingen waar ik veel liever mijn tijd aan besteed dan aan het perfectioneren van mijn huishouden.
Mijn sink hoeft niet zo nodig geshined.
pi_56220119
Zo, ik ga vanaf vandaag ook weer meedoen... Net weer voor het eerst sinds lange tijd hard gelopen! Ik zal morgen even updaten, tis nu een beetje te laat voor de weegschaal

Aangezien ik m'n oude streefgewicht (80kg) heb gehaald, wordt m'n nieuwe 75
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_56220191
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:47 schreef Tangarine het volgende:
Zo, ik ga vanaf vandaag ook weer meedoen... Net weer voor het eerst sinds lange tijd hard gelopen! Ik zal morgen even updaten, tis nu een beetje te laat voor de weegschaal

Welcome back
Hoe gaat het eigenlijk nu met je vriendinnetje? Wil ze al weer meer bij je zijn?
pi_56220222
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:47 schreef Tangarine het volgende:

Welkom terug

Ik woog weer 60.5, dus hoop echt dat die lijn zich nou door gaat zetten en ik onder die 60 kom, ipv dat ik over een paar dagen weer op 61 zit, zoals vorige week.

Ik heb trouwens nou helemaal geen spierpijn meer van het zwemmen Dus dan kan ik op de dagen dat ik niet zwem, mn bodyforming-oefeningen gaan doen
pi_56220443
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Welcome back
Hoe gaat het eigenlijk nu met je vriendinnetje? Wil ze al weer meer bij je zijn?
errr.... laat ik het er op houden dat ik nu een week niets van dr heb gehoord
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_56220468
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:58 schreef Tangarine het volgende:

[..]

errr.... laat ik het er op houden dat ik nu een week niets van dr heb gehoord
Apart vrouwmens dus
Sorry voor het er naar vragen
pi_56220527
Hm, vast geen toeval dat alle luie slordige lamballetjes hier een beetje te zwaar zijn steeds
We moesten maar vlijtige huismiepjes worden, dan verdwijnen die kilootjes as sneeuw voor de zon!
Voor mij is het moeilijk om beweeglijker te zijn! Ik lig liever dan dat ik zit, en ik zit liever dan dat ik sta etc. Daarentegen loop ik wel vrij veel! En ik neem de trap, ga op kantoor naar de wc op een andere verdieping etc. Maar ik moet het wel steeds bewust doen, dat extra bewegen. Misschien moet ik heel erg gaan wippen met mijn benen onder mijn buro! Maar dat staat wel een beetje vreemd.
pi_56220545
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:59 schreef Miss_S het volgende:

Apart vrouwmens dus
Sorry voor het er naar vragen
Is er bij jou trouwens een verband tussen het krijgen van een vriendje en het verdwijnen van de billen-avatar?
pi_56220568
Ik heb gesport! En gewandeld! En heel veel gezonde boodschappen in huis gehaald!

En ik weiger dit alles onder studieontwijkend gedrag te laten vallen (mijn valkuil ) dus ik ga nù studeren. Het is vandaag ook een prachtige dag om met nieuwe gewoontes te beginnen trouwens, stralend weer en geen grauwe regenbuien .

Op mijn werk kan je trouwens echt niet lui stilzitten ik geef les (nu nog stage) in 3/4/5 VWO, en de lokalen op de school waar ik lesgeef zijn zo klein dat ik geen eigen bureau heb, en dus wel genoodzaakt ben te staan of door de klas te lopen. Verder is het van mijn domein naar de lerarenkamer een wandeling van ruim vijf minuten, en zijn er in de teamkamer altijd te weinig stoelen Aan het eind van een dagje werken ben ik dus altijd aardig afgepeigerd en ben ik blij als we een vergadering hebben waar ik kan zitten .

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2008 12:07:41 ]
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:22:35 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56220989
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Is er bij jou trouwens een verband tussen het krijgen van een vriendje en het verdwijnen van de billen-avatar?
Die billen waren al eerder weg, als ik het me goed herinner .
Niet meer actief op Fok!
pi_56221035
frustratie en rammen op je motor verbrandt vast ook calorieën

krijg die stomme moer niet los zodat ik de ketting niet kan spannen

bluh!!!

Zo maar hardlopen en het dan nóg een keer proberen
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:39:00 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56221377
Ik baal ook . Had een vacature gezien voor een Neerlandicus bij het Bijbelgenootschap. Was alleen nét één week te laat met reageren. Heb nog wel snel een brief ingestuurd, maar ze gingen m'n brief niet meer in behandeling nemen . Damn. Was echt wat voor mij geweest (werken aan een basisbijbel voor laaggeletterden).
Niet meer actief op Fok!
pi_56221522
ik dacht dat jij van de Heere af was

Victory

ketting is gespannen voel me zo trots nu

een échte motorvrouw
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:12:03 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56222151
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht dat jij van de Heere af was
Ja, en? Dat maakt niet dat ik mijn werk minder goed doe, hoor .
quote:
Victory

ketting is gespannen voel me zo trots nu

een échte motorvrouw
.
Niet meer actief op Fok!
pi_56222314
lijkt me erg lastig om tussen al die godslievende mensen te werken..

heb zelf nogal een afkeer van geloof, en heb wel eens met van die fanatiekelingen gewerkt, waar ik écht gek van werd..

'ja, je bent een lieve, zorgzame, geweldige meid.. maarjah... je gaat wél naar de hel...'

geloven vind ik prima, als iemand dat zelf doet, maar val mij er niet mee lastig want ik vind het écht niets ik ga toch ook niet langs de deuren/op markten staan/briefjes in de bus doen dat het christendom een lulverhaal is

daarom vond ik 't nogal raar
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:22:00 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56222425
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me erg lastig om tussen al die godslievende mensen te werken..

heb zelf nogal een afkeer van geloof, en heb wel eens met van die fanatiekelingen gewerkt, waar ik écht gek van werd..

'ja, je bent een lieve, zorgzame, geweldige meid.. maarjah... je gaat wél naar de hel...'

geloven vind ik prima, als iemand dat zelf doet, maar val mij er niet mee lastig want ik vind het écht niets ik ga toch ook niet langs de deuren/op markten staan/briefjes in de bus doen dat het christendom een lulverhaal is

daarom vond ik 't nogal raar
Ja, dat speelde idd ook door mijn hoofd, maar ik dacht: Kom er tijdens een eventueel sollicitatiegesprek wel achter wat voor mensen het zijn . Bovendien stond niet in de vacature dat je een christelijke achtergrond moet hebben. Misschien dat ze dat er niet in hebben gezet, omdat ze dan zouden discrimineren op basis van geloofsovertuiging, maar de EO doet het bijvoorbeeld wel. Maar het maakt niet uit. Het gaat allemaal niet door .
Niet meer actief op Fok!
pi_56222495
in dat geval: balen
Ja doei.
pi_56224955
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet
Het waren sowieso niet mijn billen en vond het niet meer bij mij passen

Ik heb nu trouwens vakantie
pi_56225097
net nog een keer Evy 7 gelopen *trots*

straks even nog fietsen naar de dierensupermarkt voor wat voer, en nog wat was ophangen/-vouwen..

ben goed bezig, al zeg ik het zelf.. eerst even lunchen, dat heb ik wel verdiend
Ja doei.
pi_56225205
Ik heb net een wandeling gemaakt langs alle huisartsen om nog een keer proberen een doktersbriefje te krijgen, maar het is weer niet gelukt. Dus nou maar brief meegenomen naar sporschool met verklaring dat ze dus geen doktersbriefjes meer mogen schrijven en een kopie van mn ponskaartje met afspraken in het ziekenhuis ingeleverd en dan hoop ik echt dat ik vanaf februari niet meer hoef te betalen. Wordt als het goed is morgen teruggebeld. Word er echt gek van al dat gedoe.

Zometeen lekker al naar Almelo toe, want ik kan mn nieuwe brillen ophalen
pi_56226083
kreeg net van een kennis wat nieuws te horen over hardlopen

misschien leuk voor degenen die klaar zijn met Evy en wel willen blijven hardlopen:

Fartlek trainen

gebaseerd op gevariëerd lopen/wandelen/joggen/rennen/etc. Dit is zowel te doen lopend als op de fiets als op de skates. Maar kreeg te horen dat het vooral de bedoeling was om dat op een soort van crosscountry-achtige manier te doen: harde ondergrond, zand, hellingen, dalingen erg effectief naar het schijnt
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:10:54 #283
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56227302
Ik moet nog steeds een nieuwe bril uitzoeken hij zit nu echt losjes maarja ik val ook onder de uitstelcategorie

Vandaag heb ik een kommetje yoghurt gehad, 2 bekers melk, 2 broodjes met boter om te dompelen in mijn Cup-a-Soup (kip uiteraard) en nu wat water.... vanavond weer lekker Indische pot
Bernie en ik zijn tof.
pi_56227773
Een nieuwe bril! Misschien geef ik mezelf dat wel cadeau als ik ooit nog eens onder de 70 kilo kom . Ik vind het zo oneerlijk dat mijn brillen zo duur zijn (alleen de glazen zijn al 600 euro door allerlei afwijkingen). Eigenlijk zou ik wel meerder brillen willen hebben, net als jassen en schoenen, maar dat wordt wel erg prijzig .

Kleine overwinning vandaag: Mijn vaste chocolademoment om 16:00 vervangen door een handje rozijntjes en een appel, lekker in kleine stukjes met wat kaneel .

Verder ontbeten met een boterham met appelstroop en een sinaasappel, geluncht met twee knackebröts met hummus en tomaat en een kom groentesoep. Vanavond denk ik rijst (die biologische zilvervliesrijst van de AH is heerlijk!) met bloemkool en kip tikka massala. Mijn tactiek: een kleiner bord pakken het heeft al eens eerder geholpen. Wij hebben grote borden, en als je bijvoorbeeld zou SonjaBakkeren zou je direct depressief worden van hoe weinig eten je lijkt te hebben op die borden.

En tactiek 2 - sla. Ernaast. Met tomaatjes en ui en komkommer en lekkere azijn. Vulling .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:40:31 #285
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56228083
Ik ben dan denk ik een doorsnee brillendrager
Een aantal jaar terug bij Hans Anders een zonnebril gekocht en die beviel wel, toen daar ook maar een normale bril gehaald want via m'n verzekering kan ik ieder kalenderjaar een gratis bril halen bij Hans Anders en dat vind ik best prima
Bernie en ik zijn tof.
pi_56228155
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Hier een lief en gezond plaatje voor de jarige Viking!
[ afbeelding ]
Gadverdamme Gelijk geen honger meer
Maar dat was volgens mij ook je doel
pi_56228295
Ben vergeten te lunchen, door mijn tentamen heb ik er niet meer aangedacht en kreeg ook geen honger
En ik ga over 10 min alweer avondeten
pi_56228472
Ik heb net 10 minuten geleden pas gelunched! Had er eerder op de dag geen tijd voor en ik had om 11 uur ontbeten.

Ontbijt: 2 geroosterde sneeen brood met tartaar, ui en rauwkost.
Lunch: grote kom Chinese tomatensoep en 1 snee brood met 30+ kaas die ik even onder de grill heb gedaan met wat versgemalen peper erover.

Cal. tot dusver: ±550

Gisteren heb ik niet gesnoept ofzo, maar wel 3 toastjes met Franse kaas nog gegeten in de avond. Heb de laatste tijd echt beduidend meer trek dan voor de kerst. Vooral 's avonds. Ik heb gisteren het laatste beetje wodka gedronken en ik ga nu even geen nieuwe fles kopen: kijken of dat nog wat uitmaakt qua hongergevoel en dus afvallen.....
pi_56228550
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Een nieuwe bril! Misschien geef ik mezelf dat wel cadeau als ik ooit nog eens onder de 70 kilo kom . Ik vind het zo oneerlijk dat mijn brillen zo duur zijn (alleen de glazen zijn al 600 euro door allerlei afwijkingen). Eigenlijk zou ik wel meerder brillen willen hebben, net als jassen en schoenen, maar dat wordt wel erg prijzig .
Had deze week voor het eerst m'n bril in het openbaar op en kreeg veel complimentjes
Ik zo.. Huh een bril staat toch nooit leuk
pi_56228642
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Had deze week voor het eerst m'n bril in het openbaar op en kreeg veel complimentjes
Ik zo.. Huh een bril staat toch nooit leuk
Echt wel.
Ik heb al een bril sinds m'n 7e, en ik vind m'n gezicht maar raar zonder bril. Heb een tijdje lenzen gehad, maar dat gepiel en gedoe en de droge ogen die ik er van kreeg was ik ook snel zat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2008 17:05:16 ]
pi_56228965
Nou mijn avondeten bestond uit: aardappelen, snijbonen en gepaneerde schnitzel, dat laatste is niet erg gezond maar goed heb zelf niet altijd de keuze
pi_56229163
Ik heb sinds 3 jaar een bril en op het begin vond ik mn hoofd raar met en nu vind ik mezelf ERG raar zonder...

Qua eten betreft ... ja het begon leuk en goed en toen waren er weer 2 jarigen op shcool, heb ik een stroopwafel van gegeten en toen vergadering en de minikoekjes stonden recht voor mn neus op mijn helft van de tafel, dus toen had ik er 3 gehad. Mn moeder moet nu meteen weg en had geen tijd om te koken na haar werk, dus pizza ...

Verdomme, zal me niets verbazen als ik morgen weer wat zwaarder weeg
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:34:14 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56229205
Ik heb mijn eten ook weer op: aardappelschijfjes + Mexicaanse vegaburger. Vroeg gegeten dit keer, want we gaan straks hardlopen. Ging gisteren nml knudde, omdat ik fijn steken kreeg en een tempo van 1 km/u schiet ook niet echt op. Heb desalniettemin wel 9 mins gelopen, dus iig niet helemaal niets gedaan.
Vandaag inhaalles. Hopelijk gaat het nu beter .
Mark is nu een ananas aan het slachten in de keuken .

En ik heb het dus asociaal druk de hele tijd. Volgens mij heb ik in ieder geval sinds m'n eerste jaar niet meer zoveel hoeven doen en dan ben ik ook al een paar weken niet met m'n scriptie bezig geweest. Simpelweg geen tijd voor . Binnenkort presentatie en ik moet nog een hoop werk verzetten voor die tijd dus tot 5 februari ben ik wel een uurtje of 7 per dag bezig. Tot ik geen computer meer zien kan en een muisarm heb.
Dus de pc gaat zo ook uit en dan ga ik even lekker bankhangen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56229215
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef Jeipod het volgende:
Ik heb sinds 3 jaar een bril en op het begin vond ik mn hoofd raar met en nu vind ik mezelf ERG raar zonder...

Qua eten betreft ... ja het begon leuk en goed en toen waren er weer 2 jarigen op shcool, heb ik een stroopwafel van gegeten en toen vergadering en de minikoekjes stonden recht voor mn neus op mijn helft van de tafel, dus toen had ik er 3 gehad. Mn moeder moet nu meteen weg en had geen tijd om te koken na haar werk, dus pizza ...

Verdomme, zal me niets verbazen als ik morgen weer wat zwaarder weeg
Meestal gaat dat niet zo snel hoor
pi_56229631
Zohee. Productief dagje gehad!
Ik ben de kledingkast van mijn lief ingedoken en ik heb stiekem alle grote, wijde XL-tshirts gepikt die -ie het afgelopen jaar niet meer aan heeft gehad. En dat zijn nu allemaal lieve, strakke shirtjes met pofmouwtjes geworden.
En zo heb ik.. even tellen.. élf nieuwe tshirtjes zonder dat het me iets gekost geeft, behalve garen en een paar blauwe, pijnlijke vingers. Zo. Puf.
Even alle draadjes, stukjes stof en pluisjes van de huiskamervloer, salontafel en bank plukken en dan gaat mijn knoflookkip de oven in.

Ik hoop niet dat ik per ongeluk een tshirt verknipt heb dat -ie eigenlijk nog wilde hebben.
pi_56229670
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:
Ik ben de kledingkast van mijn lief ingedoken en ik heb stiekem alle grote, wijde XL-tshirts gepikt die -ie het afgelopen jaar niet meer aan heeft gehad. En dat zijn nu allemaal lieve, strakke shirtjes met pofmouwtjes geworden.
En zo heb ik.. even tellen.. élf nieuwe tshirtjes zonder dat het me iets gekost geeft, behalve garen en een paar blauwe, pijnlijke vingers. Zo. Puf.
Even alle draadjes, stukjes stof en pluisjes van de huiskamervloer, salontafel en bank plukken en dan gaat mijn knoflookkip de oven in.

Ik hoop niet dat ik per ongeluk een tshirt verknipt heb dat -ie eigenlijk nog wilde hebben.

Nu ben ik benieuwd! Foto's??
pi_56229674
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef minilotje het volgende:

Ik wou dat ik zo handig was met een naaimachine (lurk ook altijd in het naaitopic hier)
pi_56229963
Ik heb vandaag half bewust en half onbewust ook iets van NEAT doorgevoerd ... had leuke muziek op mijn mp3speler staan, en kon dus de hele dag niet stilzitten. Steeds bewegen (stuiteren) op de muziek. Prettige bijkomstigheid: ik heb het altijd koud, en nu had ik het helemaal niet zo koud eigenlijk ... Tot ik ging neuriën, toen werd het wel heel erg ... verder heb ik een hekel aan de lift, een nog ergere hekel aan de bus en doe ik dus alles met trappen en de fiets. Zometeen weer 10 km erbij.

En vandaag is gewoon een prima dag . Geen saldotekort (had ik al niet), geen goede voornemens die ik niet volhou (heb ik niet, en ik ben gewoon slank enzo), lekker zonnetje en een supergoed cijfer voor mijn scheikunde. Mijn dag kan niet meer kapot. Of het moet gaan regenen .

En foto's! Sylvana en minilotje
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56230200
Ik schijt echt 7 kleuren voor het tentamen van morgen.

45 mensen + stroming + boek + theorieen, daarnaast nog kennis over diverse genres en dat allemaal gecombineerd.. mn hoofd loopt over! (ik studeer media & cultuur, morgen heb ik televisie herkansing)
3 boeken

maar he, ik heb wel een hele komkommer weggesnackt. en geen chocola.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')