idemquote:Op zondag 20 januari 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik deed het uit nieuwsgierigheid.. Calorien tellen vind ik een waste of time
ga ik liever hardlopen in die tijd dat ik er mee bezig ben
Dat maakt uit, omdat de eetmeter óók bijhoudt of je genoeg groente en fruit en vitamines en dergelijke hebt gehad. Dan heb ik volgens de eetmeter nog niet genoeg fruit gehad en eet ik nog maar zo'n sinaasappelquote:Op maandag 21 januari 2008 08:54 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerd Renske
En freecell wat maakt het nu uit of je 1 of eigenlijk 2x een sinaasappel op hebtHetzelfde met mager beleg
En daarom probeer ik, ondanks dat je me obsessief noemtquote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt dingen afgewogen zo obsessief ben ik niet, maar beetje normaal mens kan het toch wel schatten
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:07 schreef Miss_S het volgende:
Maar die ene vrucht zal echt niet een belangrijk verschil maken
En fruit wegen vind ik al helemaal nutteloosgewoon lekker veel groente en fruit eten, je kan zelf wel inschatten wanneer het goed is
Dan had ik het (onterechte) gevoel gehad dat ik te weinig fruit had gegeten. en ik héb er ook maar 1 gehad, want ik heb het kreng gewogen. Dus ik heb niet nog één genomen. Wat goed uitkwam, want ik had ook helemaal geen izn in nog een sinaasappel.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar wat was er nu gebeurt als je maar 1 sinaasappel op had?
Heb je de appels wel afgewogen danquote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig hier.
Hé ik ben jarig, is dat geen reden om even lief tegen elkaar te doen vandaag?.
* Viking84 appeltaart ronddeelt.
Je kan ook nooit stoppen hèquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig hier.
Hé ik ben jarig, is dat geen reden om even lief tegen elkaar te doen vandaag?.
Misschien moeten we toch eens een derde dieettopic maken, eentje over op gewicht blijvenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:51 schreef minilotje het volgende:
Onder de 57 gedoken vanmorgen, de teller stond op 56,8
Ik ben verdorie al bijna klaar!![]()
Wat is er mis met een grapje? Volgens mij kan Renske daar goet tegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook nooit stoppen hèWel apart dat je blijkbaar met je eten wel maat weet te houden.
Viking, meis, van hàrte gefeliciteerd en dat komend levensjaar je maar veel liefde, slankheid en geluk mag brengen!
Inderdaad!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch eens een derde dieettopic maken, eentje over op gewicht blijven
Haal die afschuwelijke typfout even uit je postquote:Op maandag 21 januari 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat is er mis met een grapje? Volgens mij kan Renske daar goet tegen.
Jaa, wat leuk, wat goed!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaag krijg ik de Noorderlicht-trilogie van Philip Pullman van Mark (verfilming van het eerste deel draait nu in de bioscoop: The Golden Compass).
Ingredienten van de pindakaas: Triple Filtered Purified Water, Cellulose Gel, Salt, Corn Starch, Xanthan gum, Natural Fresh Roasted Peanut Flavoring, Natural Peanut Extract, Peanut Flour, Caramel Color, Lactic Acid, Propolyene Glycol Alginate, Sucralose.quote:Good Morning
If a product, under US Government regulations, has less than 5 calories per
serving, it is considered zero. That is the category we fall into. Our
products actually contain 3 to 4 calories per serving. The products also
have less than .5gm of carbs, fat and sugar per serving. The calorie free
line has taken extensive research and development to offer this
extraordinary product to the consumer. A blend of concentrated natural
flavors, flavored vinegars and dehydrated vegetables together with a special
non caloric emulsifying base, make you think that you are consuming a
regular dressing, instead of a calorie free product. I hope this information
helps you.
Also, please find attached a list of ingredients and nutritional information
for our products. Thank you,
Cynthia
Customer Service Representative.
Ha, wat goed dat je dat hebt uitgeplozen!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En de truuk is dus blijkbaar dat het gaat om het aantal kcal/serving. Dus als je een lekker dikke laag jelly a 4 kcal/serving eropsmeert is het misschien wel 10 en dan is het ongeveer hetzelfde als nederlandse halvajam (zonder zoetstof en andere troep).
Helemaal mee eensquote:Op maandag 21 januari 2008 09:57 schreef minilotje het volgende:
Zucht.. fruit...![]()
Soms hè, soms, dan kan fruit zó misdadig lekker zijn dat ik er idioot gelukkig en dankbaar van word dat zulks zomaar aan een boom of struik groeit.
Daar kan dan echt geen fabriekssnoep tegenop!
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal die afschuwelijke typfout even uit je post.
En ja, ik weet dat het een grapje was, Isa.
@ Minilotje:
Ik heb een theedoos gehad (zonder inhoud, want die had m'n zus thuis laten liggenkrijg ik dus nog) en geld. Vandaag krijg ik de Noorderlicht-trilogie van Philip Pullman van Mark (verfilming van het eerste deel draait nu in de bioscoop: The Golden Compass). Maar officieel weet ik natuurlijk nog niet dat ik die krijg
. En misschien dat ik later nog wat mensen uitnodig, maar nu even niet. Te druk
.
Ik heb een keer moeten huilen om een passievrucht.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Vooral sinaasappelen, aarbeien ennectarines
Serieus, nectarines zijn geniaal! Wanneer zijn ze er weer?
Ik word er helemaal verlegen vanquote:Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef conleche het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle blije smiley's voor Viking!!! Gefeliciteerd!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, een framboos of een mandarijn of een nectarine die toevallig zo ontstaat gaat er bij mij ook niet inquote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef minilotje het volgende:
Of wat te denken van frambozen?
Daar moet toch haast wel intelligent design achter zitten? Ik heb weinig op met religie, maar fruit brengt me aan het wankelen.
1 euro bij de Nettoramaquote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef minilotje het volgende:
Of wat te denken van frambozen?
Daar moet toch haast wel intelligent design achter zitten? Ik heb weinig op met religie, maar fruit brengt me aan het wankelen.
oh, dat ga ik zo ook even doenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar wat lichaamsbeweging in mijn dag wurm; tien uur nonstop aan de slag achter je computer is ook niet best.
Dus, voorafgaand aan de lunch, ga ik weer eens stretchen! Niet iets waar je heel zweterig en moe van wordt, maar wél leuk om te doen. Ik heb het vorig jaar een paar maanden gedaan en ik vond het ontzettend cool dat ik ineens allerlei kanten op kon buigen! Nu heb ik sinds vorige zomer niks meer gerekt en gestrekt, dus de flexibiliteit is wel weer verdwenen. Kijken of ik weer zo ver kom met twintig minuten per dag.
Ik zapte toevallig gisteren langs een circusregistratie en ik voelde me weer helemaal geïnspireerd.
Op naar dit:
[ afbeelding ]
Tsja, mij zul je nooit zien hardlopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, dat ga ik zo ook even doen![]()
Oeh, dat kon ik heel vroeger ook (toen ik nog op ballet en turnen zatquote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar wat lichaamsbeweging in mijn dag wurm; tien uur nonstop aan de slag achter je computer is ook niet best.
Dus, voorafgaand aan de lunch, ga ik weer eens stretchen! Niet iets waar je heel zweterig en moe van wordt, maar wél leuk om te doen. Ik heb het vorig jaar een paar maanden gedaan en ik vond het ontzettend cool dat ik ineens allerlei kanten op kon buigen! Nu heb ik sinds vorige zomer niks meer gerekt en gestrekt, dus de flexibiliteit is wel weer verdwenen. Kijken of ik weer zo ver kom met twintig minuten per dag.
Ik zapte toevallig gisteren langs een circusregistratie en ik voelde me weer helemaal geïnspireerd.
Op naar dit:
[ afbeelding ]
Ik kan alleen mijn fijne trainingssessies niet meer terugvinden op Youtube!![]()
Jazeker, ik zoek me een ongeluk!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Oeh, dat kon ik heel vroeger ook (toen ik nog op ballet en turnen zat) Is op zich inderdaad een leuk doel om te proberen te halen. Als je die filmpjes hebt gevonden, zou je dan een linkje kunnen plaatsen?
Been in mijn nek leggen heb ik dan weer nooit gekund, tenzij achterlangs zoals op die foto.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:16 schreef minilotje het volgende:
[..]
Jazeker, ik zoek me een ongeluk!
Ik wil uiterlijk in maart mijn benen weer soepel in mijn nek kunnen leggen!
Handstand heb ik trouwens nooit gekund. Nog steeds niet. Zelfs een koprol is een drama. Alles waarbij snelle, zwaaiende bewegingen nodig zijn resulteren mij mijn altijd in een blauw oog en een verzwikte enkel.
ik had ook nooit gedacht dat ik ging hardlopen hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:11 schreef minilotje het volgende:
[..]
Tsja, mij zul je nooit zien hardlopen.Ik zou het ook niet kunnen, na vijf minuten hollen ben ik buiten adem, verveeld en chagrijnig.
![]()
Yoga, stretchen (contortion om precies te zijn) en hoopdance zijn meer mijn smaak. Bij lichaamsbeweging ben ik meer op zoek naar evenwicht, expressie, controle over mijn spieren en grotere flexibiliteit dan naar conditie en het verbranden van calorieën.
Kun je wel alvast beginnen, ben je strakjes supersoepel als je klaar bent met afvallen!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Been in mijn nek leggen heb ik dan weer nooit gekund, tenzij achterlangs zoals op die foto.
Ik heb nog geen doel voor soepelheid, denk dat mijn overgewicht nu nog teveel in de weg kan gaan zitten![]()
Oeiii! Ik kan me er alles bij voorstellen. Brr. Ik ben een dermate grote kluns dat ik beter geen zwaaiende, rollende of anderzijds dynamische bewegingen moet proberen. Ik zwiep altijd te ver door, of juist niet genoeg, waardoor ik van alles verrek en tegen muren aanbeuk enzo.quote:Bij mij hebben die zwaaiende bewegingen al eens tot een gebroken arm geleiden zodra die uit het gips kwam probeerde ik weer handstand........ en zakte meteen door die arm en viel op mijn zij, gelukkig zonder verdere schade
Ik doe altijd 50 gramquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
lenig.. wat is lenigik kan zonder moeite met mijn handen de grond raken zonder dat ik daarvoor mijn benen buig, leg met 'souplesse' mijn been op een hoge reling om te stretchen en heb niet zo heel snel spierpijn.. maar een been ik mijn nek leggen
nee
dus ik ben blij met wat ik kan, dat wel![]()
net boodschappen gedaan bij de Aldi..
voor mezelf een zak muesli meegenomen en een pak pagere yoghurt.
De muesli is 319Kcal per 100 grammaar neem aan dat je niet snel 100 gram muesli door je magere yoghurt doet? Misschien toch maar eens zo'n keukenweegschaaltje kopen...
De eetmeter zegt dat een eetlepel 20 gram is. Meestal doe ik er 2, als ik hele lekkere heb dan gooi ik er gewoon wat in vanuit de zak en tel ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 50 gram. Of ja, dat deed ik, toen ik nog afwoog. Nu zit ik eerder op 75, denk ik
.
Mocht je die weer vinden, dan wil ik het gráág weten! Ik was namelijk van plan om dagelijks minimaal 10 minuten te gaan stretchen en ik weet niet hoequote:Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:
Ik kan alleen mijn fijne trainingssessies niet meer terugvinden op Youtube!![]()
ja klopt, innmiddels de 3e op. Heel eentonig, maar mn vriend had verder niets in huisquote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze bolletjes brood met daarop kipfilet bedoeld
Eenschquote:Op maandag 21 januari 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer sowieso geen 'dieten' als in Montignak, Sonja, Herbalshit, etc. dus geen idee...
maar iets zegt me dan ook dat dat allemaal niet (op de lange termijn) werkt
Ik neem meestal 80 gram crusli met 50-80 gram yoghurtquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
lenig.. wat is lenigik kan zonder moeite met mijn handen de grond raken zonder dat ik daarvoor mijn benen buig, leg met 'souplesse' mijn been op een hoge reling om te stretchen en heb niet zo heel snel spierpijn.. maar een been ik mijn nek leggen
nee
dus ik ben blij met wat ik kan, dat wel![]()
net boodschappen gedaan bij de Aldi..
voor mezelf een zak muesli meegenomen en een pak pagere yoghurt.
De muesli is 319Kcal per 100 grammaar neem aan dat je niet snel 100 gram muesli door je magere yoghurt doet? Misschien toch maar eens zo'n keukenweegschaaltje kopen...
Ik heb een keer een glas olijfolie gedronken toen ik buikpijn had (was vergeten dat een glas cola voor buikpijn was en een paar eetlepels olijfolie voor de stoelgang)quote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef Fawn het volgende:
Heeft iemand dit dieet weleens geprobeerd? Gewoon nieuwsgierigheidIk lees hier af en toe mee, erg amusant en leuk om te lezen, zeker ook de tips
![]()
Zal wel weer een nieuwe hype worden denk ik...
Het Shangri-La principe
Er zijn maar 2 regels:
1. Neem dagelijks 100 tot 400 calorieën in vorm van suikerwater en/of neutrale olijfolie.![]()
2. Neem het suikerwater of de olijfolie minimaal 1 uur vóór de maaltijd in.![]()
Ben niet van plan om het te proberen, omdat het me gewoon niet echt wat lijkt op mijn gevoel afgaande
mmm lekker een warm bad met kaarsjes en drankje erbijquote:Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef conleche het volgende:
Ha! Niet alleen was de storm niet gaan liggen, maar ben ook nog eens kleddernat geregend. Toch 5 km. gelopen!! Ik moet nu wel in bad. Ben helemaal nat en koud......
Ik kan er niet om lachenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
Altijd grappig om te zien hoe je lichaam werkt soms
Ja het is niet leuk inderdaad, maar wel apartquote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan er niet om lachen, heb liever dat het afvalt als ik gezond eet ... als ik nu opeens af blijf vallen, moet ik dus drop blijven kopen, en dat is 1. duur en 2. niet zo gezond. Maar hoe dit nou weer kan snap ik echt niet ... misschien omdat er licht laxerende troep in zit ofzo?
(verder geen last van, wat borrelde buik, maar mijn buik borrelt altijd als ik afval)
150 gram? dat is bijna een heel stokbrood dat is ook wel veelquote:Op maandag 21 januari 2008 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd, Viking!
Elke dag verrast de eetmeter me weer. Nooit geweten dat een baguette zo calorierijk was.
Ik schat dat mijn baguette zo'n 150 gram was; daar zitten bijna 400 kcal in!!!
Ik kan het zo moeilijk inschatten, gewicht...het was een nogal dunne maar wel iets van 30 cm lang.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
150 gram? dat is bijna een heel stokbrood dat is ook wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |