abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56195073
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:16 schreef minilotje het volgende:

[..]

Jazeker, ik zoek me een ongeluk!
Ik wil uiterlijk in maart mijn benen weer soepel in mijn nek kunnen leggen!
Handstand heb ik trouwens nooit gekund. Nog steeds niet. Zelfs een koprol is een drama. Alles waarbij snelle, zwaaiende bewegingen nodig zijn resulteren mij mijn altijd in een blauw oog en een verzwikte enkel.
Been in mijn nek leggen heb ik dan weer nooit gekund, tenzij achterlangs zoals op die foto.
Ik heb nog geen doel voor soepelheid, denk dat mijn overgewicht nu nog teveel in de weg kan gaan zitten

Bij mij hebben die zwaaiende bewegingen al eens tot een gebroken arm geleid en zodra die uit het gips kwam probeerde ik weer handstand........ en zakte meteen door die arm en viel op mijn zij, gelukkig zonder verdere schade
pi_56195152
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:11 schreef minilotje het volgende:

[..]

Tsja, mij zul je nooit zien hardlopen. Ik zou het ook niet kunnen, na vijf minuten hollen ben ik buiten adem, verveeld en chagrijnig.
Yoga, stretchen (contortion om precies te zijn) en hoopdance zijn meer mijn smaak. Bij lichaamsbeweging ben ik meer op zoek naar evenwicht, expressie, controle over mijn spieren en grotere flexibiliteit dan naar conditie en het verbranden van calorieën.
ik had ook nooit gedacht dat ik ging hardlopen hoor

zwom vroeger heel veel, maar daar bleef 't bij

toen ik vroeger wel eens een 'losse flodder' hardliep, was ik ook na 10 minuten (afwisselen) doodop en nu begin ik straks aan Evy 7 met 3 keer 3 minuten lopen erin had nooit gedacht dat ik dat zou redden

ben maar even mijn eigen lijstje begonnen, afvallijstje.xls
ga elke maandag en donderdag wegen wat 't gewicht is.. zo kan ik zien wat er vordert/stagneert, etc.. kan er bijzonderheden achter zetten
eens kijken of zo'n lijstje me een inzicht helpt te geven
Ja doei.
pi_56195207
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:23 schreef omearos het volgende:

[..]

Been in mijn nek leggen heb ik dan weer nooit gekund, tenzij achterlangs zoals op die foto.
Ik heb nog geen doel voor soepelheid, denk dat mijn overgewicht nu nog teveel in de weg kan gaan zitten
Kun je wel alvast beginnen, ben je strakjes supersoepel als je klaar bent met afvallen!
quote:
Bij mij hebben die zwaaiende bewegingen al eens tot een gebroken arm geleid en zodra die uit het gips kwam probeerde ik weer handstand........ en zakte meteen door die arm en viel op mijn zij, gelukkig zonder verdere schade
Oeiii! Ik kan me er alles bij voorstellen. Brr. Ik ben een dermate grote kluns dat ik beter geen zwaaiende, rollende of anderzijds dynamische bewegingen moet proberen. Ik zwiep altijd te ver door, of juist niet genoeg, waardoor ik van alles verrek en tegen muren aanbeuk enzo.
pi_56195847
Gefeliciteerd Viking

Ik ben echt totaal niet lenig, maar dat vind ik ook niet zo heel erg
pi_56196276
Gefeliciteerd Viking
pi_56196806
Zo, hier ben ik ook weer. Mijn weekendje met mijn was heerlijk. Lekker naar Burgers Zoo en Paleis Het Loo geweest en daar zoveel gelopen dat ik mijn zondige eten gelukkig voor een deel wel heb verbrand. Ik heb maar niet op eten gelet dit weekend, ik kwam toch niet verder dan stokbrood zonder kruidenboter en chocomel zonder slagroom. En ik heb een paar heerlijke appels op. Ik heb er nog en meegesmokkeld uit het hotel, dat is mijn tussendoortje voor straks.
We zijn in ieder geval weer helemaal bijgekomen en weer helemaal verliefd. Dan maar een pondje extra op de weegschaal

Edit: Hiep hiep hoera voor Viking!
Spoilers!
pi_56196855
Ik ben wel vrij lenig, maar ik zie er dan uit als een zak aardappelen die iets lenigs doet Ik ben namelijk nogal lomp en verschrikkelijk onelegant

Daarom ook gestopt met turnen, ik zag een filmpje van allemaal ranke meisjes die een oefening deden, wat slordig vaak, maar het zag er práchtig uit. En toen kwam ik: een perfect uitgevoerde oefening en het zag er wérkelijk niet uit En toen ben ik in een vlaag van realisme maar gestopt
De leningheis heb ik nog wel, ik kan zonder moeite vér boven mijn hoofd schoppen met een recht been of met mijn rechthand de binnenkant van mijn rechtervoet beetpakken en mijn been uitstrekken naar boven.
pi_56196867
Toen conleche nog een mini-conleche was zat ze zwaar op turnen, dus was ze zowel lenig als acrobatisch. Nu ben ik niet meer zo heel acrobatisch (hoewel ik m'n hand nog niet omdraai voor een radslag, handstandoverslag of Arabier ) Ik ben nog wel steeds erg lenig: kan nog steeds een spagaat. Ik vind het wel fijn om lenig te zijn, volgens mij is het ook wel goed voor je, om als je ouder wordt soepel te blijven, dan word je niet zo'n stramme bejaarde. Ik doe af en toe op de sportschool ook een pilateslesje tussendoor en dat vind ik ook fijne lessen: niet zo zweverig als yoga en toch heel goed voor je lijf en voor je houding
  maandag 21 januari 2008 @ 12:36:37 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56196881
Thx voor alle felicitaties . Leuke dag heb ik gisteren al gehad .
Vandaag werken . Net even gelunched met bammetjes met gebakken ei, nu even douchen en dan even naar de super. En dan maar weer verder werken.
Patat op je verjaardag is wel heel leuk, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in, zeker niet omdat ik vanavond ga hardlopen. Ik word toch maar winderig als ik niet goed eet voor ik ga hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_56197056
Net mijn adviesgesprek gehad, voor mijn gevoel ging het wel redelijk. Was alleen mijn aantekeningen vergeten me te nemen dus had minder houvast. Maar goed we wachten de beoordeling af.
Nu mijn verslagen printen en hopen dat de printer een kuren krijgt
pi_56197463
* veiligheidsspeldje is een hork, dus totaal niet lenig.
Was dan ook snel van turnen afgegaan
Nu eet ik lekker 2 bruine boterhammen met ham en kaas. Vanavond eet ik thuis, dus dat wordt afwachten.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56197619
lenig.. wat is lenig ik kan zonder moeite met mijn handen de grond raken zonder dat ik daarvoor mijn benen buig, leg met 'souplesse' mijn been op een hoge reling om te stretchen en heb niet zo heel snel spierpijn.. maar een been ik mijn nek leggen nee

dus ik ben blij met wat ik kan, dat wel

net boodschappen gedaan bij de Aldi..

voor mezelf een zak muesli meegenomen en een pak pagere yoghurt.
De muesli is 319Kcal per 100 gram maar neem aan dat je niet snel 100 gram muesli door je magere yoghurt doet? Misschien toch maar eens zo'n keukenweegschaaltje kopen...
Ja doei.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:12:00 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56197738
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
lenig.. wat is lenig ik kan zonder moeite met mijn handen de grond raken zonder dat ik daarvoor mijn benen buig, leg met 'souplesse' mijn been op een hoge reling om te stretchen en heb niet zo heel snel spierpijn.. maar een been ik mijn nek leggen nee

De muesli is 319Kcal per 100 gram maar neem aan dat je niet snel 100 gram muesli door je magere yoghurt doet? Misschien toch maar eens zo'n keukenweegschaaltje kopen...
Ik doe altijd 50 gram . Of ja, dat deed ik, toen ik nog afwoog. Nu zit ik eerder op 75, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_56197921
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik doe altijd 50 gram . Of ja, dat deed ik, toen ik nog afwoog. Nu zit ik eerder op 75, denk ik .
De eetmeter zegt dat een eetlepel 20 gram is. Meestal doe ik er 2, als ik hele lekkere heb dan gooi ik er gewoon wat in vanuit de zak en tel ik niet
pi_56198304
Net 2 volkoren pistoletjes op met slankie kaas en komkommer en tomaat
  maandag 21 januari 2008 @ 13:47:10 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56198616
Viking, deze post is speciaal voor jou!

Gefeliciteerd

Van mij, voor jou
Bernie en ik zijn tof.
pi_56199354
Zo, het weekend was weer een beetje een dipje. Vrijdagavond uit geweest veel bessen gedronken, en naderhand broodje shoarma zaterdagavond had ik een vreetbui die ik niet kon onderdrukken, toen pistachenootjes gegeten en voor gisteravond waren we de helft van de ingedrienten van de nasi vergeten te kopen, dus pizza besteld ... grrr ....Ik voel me gewoon ook dikker ...

najah, vandaag iig veel gelopen, naar school en terug en woensdag is mn meetdag, dus we zien wel hoe ernstig het is ... vandaag 2 bolletjes kipfilet gehad ..
pi_56199441
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:
Ik kan alleen mijn fijne trainingssessies niet meer terugvinden op Youtube!
Mocht je die weer vinden, dan wil ik het gráág weten! Ik was namelijk van plan om dagelijks minimaal 10 minuten te gaan stretchen en ik weet niet hoe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56200018
Gegeten tot nog toe:
10h30 Ontbijt: een meergranen pistolet even opgepiept in de oven. Toen belegd met filet américain, ui, koriander en zoete paprika. ± 175 cal.
13h30 Lunch: 200 ml. Chinese tomaten soep: 130 cal.
14h45 Tussendoor: sinaasappel ±60 cal.

Voor vanavond heb ik een salade met walnoten en mosterddressing vooraf en daarna kalkoengebraad met broccoli en aspergetips.

Ik wil vandaag hardlopen, maar het stormt hier echt! Toch maar doen, ik wacht nog wel even op de avond, misschien dat de wind dan wat is gaan liggen!
pi_56200023
Bólletjes kipfilet?
pi_56200215
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef freecell het volgende:
Bólletjes kipfilet?
Ik neem aan dat ze bolletjes brood met daarop kipfilet bedoeld
pi_56200364
whoei, Evy les 7 overleefd
Ja doei.
pi_56200813
net een kom yoghurt met muesli op van de aldi

mèn.. wat lekker dit ga ik er echt in houden nu veel lekkerder bijna dan broodjes
Ja doei.
pi_56200939
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze bolletjes brood met daarop kipfilet bedoeld
ja klopt, innmiddels de 3e op. Heel eentonig, maar mn vriend had verder niets in huis
Ben nu weer thuis en vanavond goulash geloof ik ...
  maandag 21 januari 2008 @ 15:58:50 #175
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_56201334
Heeft iemand dit dieet weleens geprobeerd? Gewoon nieuwsgierigheid Ik lees hier af en toe mee, erg amusant en leuk om te lezen, zeker ook de tips
Zal wel weer een nieuwe hype worden denk ik...

Het Shangri-La principe
Er zijn maar 2 regels:

1. Neem dagelijks 100 tot 400 calorieën in vorm van suikerwater en/of neutrale olijfolie.
2. Neem het suikerwater of de olijfolie minimaal 1 uur vóór de maaltijd in.

Ben niet van plan om het te proberen, omdat het me gewoon niet echt wat lijkt op mijn gevoel afgaande
KISSSSSSSSSSS
pi_56201464
Ik heb er inderdaad wel van gehoord
Maarja dieeten grappig dingen
pi_56201541
ik probeer sowieso geen 'dieten' als in Montignak, Sonja, Herbalshit, etc. dus geen idee...

maar iets zegt me dan ook dat dat allemaal niet (op de lange termijn) werkt
Ja doei.
  maandag 21 januari 2008 @ 16:09:00 #178
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_56201574
Ik ben gestopt met snoepen vooral en op zich werkt dat best okay vind ik. Al met al graaide ik denk ik toch wel zo'n 15 snoepjes per dag naar binnen. Eet nu 's ochtends yoghurt met vla met van cornflakes, 3 of 4 dikke boterhammen waar ik erg van geniet (zelf gesneden) met lekker beleg (alleen maar hartig, of met fruit voor mijn drang naar zoet). Minder vlees 'savonds, minder pasta eten, minder rijst en uitgebreide overheerlijke salades maken voor 's avonds. Veel fuit en groente (heb ik van Minilotje gepikt. Daar word je echt vol van!!
KISSSSSSSSSSS
  maandag 21 januari 2008 @ 16:11:06 #179
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_56201621
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeer sowieso geen 'dieten' als in Montignak, Sonja, Herbalshit, etc. dus geen idee...

maar iets zegt me dan ook dat dat allemaal niet (op de lange termijn) werkt
Eensch
KISSSSSSSSSSS
pi_56202364
Net klaar met les6 van Evy, merk nu toch wel dat mijn basis conditie al redelijk is want ik word hier niet echt moe van en raak ook niet buiten adem
Maar ik blijf de lessen gewoon volgen en proberen vaker in de week te doen zodat het sneller opbouwt
pi_56202656
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:

Ik neem meestal 80 gram crusli met 50-80 gram yoghurt
is toch al snel 50kcal van de yoghurt hooguit maar wel 300 van de crusli..
pi_56202714
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef Fawn het volgende:
Heeft iemand dit dieet weleens geprobeerd? Gewoon nieuwsgierigheid Ik lees hier af en toe mee, erg amusant en leuk om te lezen, zeker ook de tips
Zal wel weer een nieuwe hype worden denk ik...

Het Shangri-La principe
Er zijn maar 2 regels:

1. Neem dagelijks 100 tot 400 calorieën in vorm van suikerwater en/of neutrale olijfolie.
2. Neem het suikerwater of de olijfolie minimaal 1 uur vóór de maaltijd in.

Ben niet van plan om het te proberen, omdat het me gewoon niet echt wat lijkt op mijn gevoel afgaande
Ik heb een keer een glas olijfolie gedronken toen ik buikpijn had (was vergeten dat een glas cola voor buikpijn was en een paar eetlepels olijfolie voor de stoelgang)
Sindsdien kan ik niet meer tegen de lucht van verse olijfolie. Helaasch
pi_56202770
Ik eet vanavond 1 kipfilet met een Hollande groentenschotle van Iglo ( waarin ook een paar aardappeltjes zitten)

Verder vandaag 2 sneëen brood met philadelphia en een halve komkommer op. En vanavond na het zwemmen nog een bak met cherrytomaatjes Het is niet veel, maar ik was ook pas om kwart voor 12 weer wakker, waardoor ik dus ontbijt en lunch in 1 gedaan heb
pi_56202877
Ik snap het shangri-la principe niet helemaal geloof ik
Eet je voor elke maaltijd, of in totaal die 100-400 kcal aan suikerwater en/of olijfolie?
Indien je voor suikerwater kiest, daar gaat je bloedsuiker juist erg van schommelen en lijkt me daarom dan ook helemaal niet fijn
Indien je dan voor olijfolie kiest: daar zou ik dan weer van over m'n nek gaan en dat zal vast helpen om minder van je maaltijd te eten.
Conclusie: het is niet veiligheidsspeldje-goedgekeurd.
pi_56202950
Net mie met kip en een heel zooi groente op
Vanavond nog iets van yoghurt of kwark en kiwi's
pi_56203210
Ha! Niet alleen was de storm niet gaan liggen, maar ben ook nog eens kleddernat geregend. Toch 5 km. gelopen!! Ik moet nu wel in bad. Ben helemaal nat en koud......
pi_56203236
Jeetje, in die groenteschotel zit totaal maar 225 kcal En ik heb echt maar een klein stukje kip, dus kom wel op erg weinig kcal uit vandaag. Maar goed, is ook wel eens goed. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt
pi_56203597
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:27 schreef conleche het volgende:
Ha! Niet alleen was de storm niet gaan liggen, maar ben ook nog eens kleddernat geregend. Toch 5 km. gelopen!! Ik moet nu wel in bad. Ben helemaal nat en koud......
mmm lekker een warm bad met kaarsjes en drankje erbij
pi_56204103
bij gebrek aan bad ga ik zo een heerlijk warme douche nemen
Ja doei.
pi_56204118
Gefeliciteerd Viking!

Ik had op school stiekem al even hier gekeken, maar kon niet reageren en was mijn wachtwoord uiteraard vergeten . Ben vandaag welgeteld 3x natgeregend, waarvaan daarnet tot op mn sokken. Even naar huis fietsen ... alles nat ... zooooo'n harde wind ... echt leuk weer. Nu, een uur later, is mijn haar nog steeds nat .

En ik wíst het ... gister best veel gegeten ... veel dropjes ook ... vanmorgen voor het eerst sinds tijden afgevallen . Ik ga niet updaten, dat doe ik voortaan alleen op woensdag, maar mên, waarom moet ik perse afvallen als ik me tegoed gedaan heb aan drop en chips en dat soort dingen? Dat gaat tegen mijn gevoel in . Wel goed aan deze dropjes (honingdrop suikervrij van de AH, heerlijk) is dat ik er heel snel van vol zit, een zakje maar 100 gram bevat en dat totaal 120 kcal is. En ik geen zakje per dag wegkrijg . Nadeel is weer dat het me nu per paar dagen 1 euro gaat kosten, krengen zijn duur.

Over lenigheid: ik ben ongelooflijk niet elegant, maar wel lenig en heb redelijk wat kracht in mijn benen. Bij taekwondo komt dat wel goed uit, kan hard en hoog trappen. Vind het ook leuk om lenig te zijn, en hoef er niets voor te doen, al train ik het niet, blijf ik nog relatief zeer lenig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56204154
Altijd grappig om te zien hoe je lichaam werkt soms
pi_56204653
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
Altijd grappig om te zien hoe je lichaam werkt soms
Ik kan er niet om lachen , heb liever dat het afvalt als ik gezond eet ... als ik nu opeens af blijf vallen, moet ik dus drop blijven kopen, en dat is 1. duur en 2. niet zo gezond. Maar hoe dit nou weer kan snap ik echt niet ... misschien omdat er licht laxerende troep in zit ofzo? (verder geen last van, wat borrelde buik, maar mijn buik borrelt altijd als ik afval)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56204673
Viking, ook namens mij gefeliciteerd!

Hier gaat t lijnen niet heel super, maar mn weekend was wel heel leuk heb ook nog steeds sinterklaassnoep in huis, wat ik nog lekker aan t wegwerken ben! naja, was donderdag alweer n extra kilo kwijt, dus denk dat ik woensdag weegdag niet zwaarder ben geworden!

Dit valt vast niet onder spam maar willen jullie op deze foto stemmen? (ik ben trouwens de linker ) want dan kunnen mn vriendinnetje en ik misschien wel gratis op vakantie

www.beachmasters.nl/jijbenttoeaanvakantie/?show=1&id=13169
pi_56204752
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kan er niet om lachen , heb liever dat het afvalt als ik gezond eet ... als ik nu opeens af blijf vallen, moet ik dus drop blijven kopen, en dat is 1. duur en 2. niet zo gezond. Maar hoe dit nou weer kan snap ik echt niet ... misschien omdat er licht laxerende troep in zit ofzo? (verder geen last van, wat borrelde buik, maar mijn buik borrelt altijd als ik afval)
Ja het is niet leuk inderdaad, maar wel apart

Is het trouwens misschien een leuk idee om in de OP een lijstje te zetten wie er allemaal Evy lopen?
  maandag 21 januari 2008 @ 18:57:40 #195
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56205210
Wel een goed idee denk ik ja, sowieso mogen wat mij betreft leuke en goede links (evy, die stretchoefeningen ) wel in de op
Bernie en ik zijn tof.
pi_56205345
Ik ga nu pompoensoep met brood eten.
pi_56206297
Gefeliciteerd, Viking!

Elke dag verrast de eetmeter me weer. Nooit geweten dat een baguette zo calorierijk was.
Ik schat dat mijn baguette zo'n 150 gram was; daar zitten bijna 400 kcal in!!!
pi_56206369
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd, Viking!

Elke dag verrast de eetmeter me weer. Nooit geweten dat een baguette zo calorierijk was.
Ik schat dat mijn baguette zo'n 150 gram was; daar zitten bijna 400 kcal in!!!
150 gram? dat is bijna een heel stokbrood dat is ook wel veel
pi_56206384
Ik geloof dat ik al eens mee heb gedaan hier, maar dat ik toen weer ben afgehaakt. Maar ik ga me tòch weer aanmelden, al is het alleen maar zodat er eens wat mensen mij toch kunnen motiveren wèl naar de sportschool te gaan .

Vorig jaar zomer ben ik van 84 kilo naar 74 kilo gegaan, door minder en gezonder te eten en te sporten. Maar sinds september loop ik stage op een middelbare school en ben ik qua eten haast weer terug gegaan naar mijn eigen middelbare schooltijd . En dat is niet de bedoeling.

Ik zit nu weer op 77 kilo, en daar baal ik van , dus bij deze gaat de knop weer om. Ik wil zo rond m'n verjaardag in juni op ongeveer 70 kilo zitten, dan ga ik namelijk op vakantie en wil ik weer normaal in m'n zomerkleren passen van vorig jaar.

Afgelopen weekend was echt een drama qua eten (verjaardagen bij familie die je een heus schuldgevoel weten aan te praten als je niet vlak na je ontbijt een stuk appeltaart met slagroom wil eten ). Ben net weer thuis, en heb al heel gezond avondeten gehad: kipfilet in de grillpan met een grote groene salade erbij. Ik hoop dat ik het vol ga houden, maar ik weiger te "diëten", dus dat moet wel lukken.
pi_56206429
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

150 gram? dat is bijna een heel stokbrood dat is ook wel veel
Ik kan het zo moeilijk inschatten, gewicht...het was een nogal dunne maar wel iets van 30 cm lang.

hmm...dat klinkt eh..apart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')