abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 10:00:37 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56193173
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is er mis met een grapje? Volgens mij kan Renske daar goet tegen.
Haal die afschuwelijke typfout even uit je post .
En ja, ik weet dat het een grapje was, Isa .

@ Minilotje:

Ik heb een theedoos gehad (zonder inhoud, want die had m'n zus thuis laten liggen krijg ik dus nog) en geld. Vandaag krijg ik de Noorderlicht-trilogie van Philip Pullman van Mark (verfilming van het eerste deel draait nu in de bioscoop: The Golden Compass). Maar officieel weet ik natuurlijk nog niet dat ik die krijg . En misschien dat ik later nog wat mensen uitnodig, maar nu even niet. Te druk .
Niet meer actief op Fok!
pi_56193264
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vandaag krijg ik de Noorderlicht-trilogie van Philip Pullman van Mark (verfilming van het eerste deel draait nu in de bioscoop: The Golden Compass).
Jaa, wat leuk, wat goed!
Ik heb de trilogie een jaar geleden zelf gelezen. Dat was ook een kadootje, van iemand vond dat ik er nodig aan moest .
Het duurde wel even voordat ik goed in het verhaal kwam (ik had me in de maanden daarvoor nét door het hele ouvre van Terry Pratchett heengewerkt en dan is het even omschakelen ), maar uiteindelijk heb ik de drie boeken in een week tijd uitgelezen en was ik zwáár onder de indruk!
Veel plezier alvast!

En om deze post tóch nog aan dieten te linken: ik hoor net dat mijn moeder alweer gestopt is met Sonja Bakker. HA!
pi_56193266
Goedemorgen

punt 1: Viking gefeliciteerd met je verjaardag
Punt 2: Ik vind dat beyonce daar op die foto's ook vrij dikke benen heeft, bij een van die foto's zie je het ook erg goed bij de knieen en dat is gewoon vet.
punt 3: zaterdag waaide het kei-kei-en-KEIHARD maar ik had toch hardgelopen
punt 4: ik heb een antwoord gekregen van waldenfarm:

quote:
Good Morning

If a product, under US Government regulations, has less than 5 calories per
serving, it is considered zero. That is the category we fall into. Our
products actually contain 3 to 4 calories per serving. The products also
have less than .5gm of carbs, fat and sugar per serving. The calorie free
line has taken extensive research and development to offer this
extraordinary product to the consumer. A blend of concentrated natural
flavors, flavored vinegars and dehydrated vegetables together with a special
non caloric emulsifying base, make you think that you are consuming a
regular dressing, instead of a calorie free product. I hope this information
helps you.

Also, please find attached a list of ingredients and nutritional information
for our products. Thank you,
Cynthia
Customer Service Representative.
Ingredienten van de pindakaas: Triple Filtered Purified Water, Cellulose Gel, Salt, Corn Starch, Xanthan gum, Natural Fresh Roasted Peanut Flavoring, Natural Peanut Extract, Peanut Flour, Caramel Color, Lactic Acid, Propolyene Glycol Alginate, Sucralose.

En de truuk is dus blijkbaar dat het gaat om het aantal kcal/serving. Dus als je een lekker dikke laag jelly a 4 kcal/serving eropsmeert is het misschien wel 10 en dan is het ongeveer hetzelfde als nederlandse halvajam (zonder zoetstof en andere troep).
Het mooi kotsende meisje.
pi_56193267
Gefeliciviking!
pi_56193285
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

En de truuk is dus blijkbaar dat het gaat om het aantal kcal/serving. Dus als je een lekker dikke laag jelly a 4 kcal/serving eropsmeert is het misschien wel 10 en dan is het ongeveer hetzelfde als nederlandse halvajam (zonder zoetstof en andere troep).
Ha, wat goed dat je dat hebt uitgeplozen!
Ik vraag me al máánden af wat nou het addertje onder het gras is!
pi_56193307
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:57 schreef minilotje het volgende:
Zucht.. fruit...
Soms hč, soms, dan kan fruit zó misdadig lekker zijn dat ik er idioot gelukkig en dankbaar van word dat zulks zomaar aan een boom of struik groeit.
Daar kan dan echt geen fabriekssnoep tegenop!
Helemaal mee eens
Vooral sinaasappelen, aarbeien en nectarines Serieus, nectarines zijn geniaal! Wanneer zijn ze er weer?
pi_56193323
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haal die afschuwelijke typfout even uit je post .
En ja, ik weet dat het een grapje was, Isa .

@ Minilotje:

Ik heb een theedoos gehad (zonder inhoud, want die had m'n zus thuis laten liggen krijg ik dus nog) en geld. Vandaag krijg ik de Noorderlicht-trilogie van Philip Pullman van Mark (verfilming van het eerste deel draait nu in de bioscoop: The Golden Compass). Maar officieel weet ik natuurlijk nog niet dat ik die krijg . En misschien dat ik later nog wat mensen uitnodig, maar nu even niet. Te druk .
nee hij is te slecht om weg te halen
(dat komt er van als ik teveel verslagen schrijf, dan maak ik zulke domme fouten)
pi_56193326
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Vooral sinaasappelen, aarbeien en nectarines Serieus, nectarines zijn geniaal! Wanneer zijn ze er weer?
Ik heb een keer moeten huilen om een passievrucht.
Oké, ik was ongesteld, maar tóch.

(Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik ook wel eens volschiet als op zondag mijn hele keuken naar een hele lekkere stoofpot ruikt. En de eerste keer dat ik zelf brood bakte met de no-kneadmethode waarin deeg twaalf uur moet rijzen, voelde ik me als een kind dat met Sinterklaas haar schoen had gezet toen ik 's morgens mijn bed uit rénde naar de keuken om te zien hoe groot het brooddeeg geworden was.
Ik denk dat ik stiekem ook wel een emotie-eter ben, maar dan andersom. Eten beďnvloedt mijn stemming in overdreven positieve zin. )

[ Bericht 5% gewijzigd door minilotje op 21-01-2008 10:17:21 ]
pi_56193534
Ohja ik moet wel ook nog zeggen dat ik gisteren een bruin stokbroodje met mozarella, tomaat en pesto opheb en nootjes in de avond. Slecht he. Maar wel lekker
pi_56193553
Wat is er precies verkeerd aan dat broodje?
Ik tel vezels, zuivel én groente!
pi_56193591
Ik word altijd happy van mandarijntjes
Dat is dan een schilletje, mooi oranje, en daar binnen in hele moie partjes en dáár binnenin dan nog weer kleine snoepjes, gevuld met fris sap Zo tof gemaakt en zo lekker!
pi_56193617
Mozarella is niet echt mager, dat is het vooral. En volgens de eetmeter kon ik de nootjes ook wel gebruiken dus eigenlijk is het helemaal niet slecht geweest. Zo zou ik het ook kunnen zeggen.

Ohja en mandarijntjes, hou ik ook erg van! Vooral ze helemaal afpellen, zodat er helemaal geen velletjes aan zitten. Kan ik wel een kwartier mee bezig zijn. Helaas is de periode van lekkere, niet-droge mandarijntjes maar kort.
pi_56193644
Of wat te denken van frambozen?
Daar moet toch haast wel intelligent design achter zitten? Ik heb weinig op met religie, maar fruit brengt me aan het wankelen.
pi_56193694
Met mandarijnen en sinaasappels heb ik dan weer niks. Ik heb een merkwaardig soort luiheid als het om fruit gaat.
Het liefste heb ik handig bite-sized fruit, om gewoon zo in mijn mond te stoppen. Druiven, kersen, bessen, bramen. Pellen gaat ook nog wel (bananen) en doorsnijden en leeglepelen (kiwi's), maar tot sinaasappels en mandarijnen kan ik me écht nooit zetten.
Ik ben altijd heel neurotisch met die witte velletjes, die moeten er dan allemaal af, en daar ben ik te ongeduldig voor.
pi_56193741
Alle blije smiley's voor Viking!!! Gefeliciteerd!!
  maandag 21 januari 2008 @ 10:33:31 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56193862
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:28 schreef conleche het volgende:
Alle blije smiley's voor Viking!!! Gefeliciteerd!!
Ik word er helemaal verlegen van .
Niet meer actief op Fok!
pi_56193920
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef minilotje het volgende:
Daar moet toch haast wel intelligent design achter zitten? Ik heb weinig op met religie, maar fruit brengt me aan het wankelen.
Ja, een framboos of een mandarijn of een nectarine die toevallig zo ontstaat gaat er bij mij ook niet in
En die witte velletjes hoeven er van mij niet persé af Dat scheelt.
Ik vind sinaasappel zo'n heerlijke smaak!
pi_56193922
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef minilotje het volgende:
1 euro bij de Nettorama (valt het op dat ik elke week de reclames doorspit? )

Maar ik ben dus ook dol op alle fruit! Fruit is moeder natuur haar snoepgoed en veel mensen negeren het en gaan zoete kunstmatige suikerzooi eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56194164
Fruit waar ik dol op ben: ananas, meloen, frisse, zurige appels (melige appels daarentegen ), sappige peren, sappige perzikken, kersen, aardbeien als ze niet waterig zijn, mandarijntjes en sinaasappels, maar alleen als ze perfect zijn qua zuurgraad.

Fruit waar ik niet zoveel mee heb: bananen (behalve bevroren door een smoothie ) frambozen. (af en toe zit er wel een heerlijke tussen, maar die vind je maar zelden) en blauwe bessen (vaak ook te melig)

Nog even over invoeren en wegen van voedsel: ik vind het ook leuk (hou ook van lijstjes en getalletjes, misschien was ik in een vorig leven wel boekhouder ) én het helpt echt om minder te nemen, want als je maar 75 gram pasta kookt, dan kan je ook maar 75 gram eten. Terwijl als je alles maar gokt, je veel te veel kookt en dan ook in de verleiding kan komen om het op te eten.

Gisteren was lijntechnisch niet zo'n goede dag. Vandaag maar weer wat opletten.
pi_56194542
Ik denk dat ik toch maar wat lichaamsbeweging in mijn dag wurm; tien uur nonstop aan de slag achter je computer is ook niet best.
Dus, voorafgaand aan de lunch, ga ik weer eens stretchen! Niet iets waar je heel zweterig en moe van wordt, maar wél leuk om te doen. Ik heb het vorig jaar een paar maanden gedaan en ik vond het ontzettend cool dat ik ineens allerlei kanten op kon buigen! Nu heb ik sinds vorige zomer niks meer gerekt en gestrekt, dus de flexibiliteit is wel weer verdwenen. Kijken of ik weer zo ver kom met twintig minuten per dag.
Ik zapte toevallig gisteren langs een circusregistratie en ik voelde me weer helemaal geďnspireerd.

Op naar dit:

Ik kan alleen mijn fijne trainingssessies niet meer terugvinden op Youtube!
pi_56194599
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar wat lichaamsbeweging in mijn dag wurm; tien uur nonstop aan de slag achter je computer is ook niet best.
Dus, voorafgaand aan de lunch, ga ik weer eens stretchen! Niet iets waar je heel zweterig en moe van wordt, maar wél leuk om te doen. Ik heb het vorig jaar een paar maanden gedaan en ik vond het ontzettend cool dat ik ineens allerlei kanten op kon buigen! Nu heb ik sinds vorige zomer niks meer gerekt en gestrekt, dus de flexibiliteit is wel weer verdwenen. Kijken of ik weer zo ver kom met twintig minuten per dag.
Ik zapte toevallig gisteren langs een circusregistratie en ik voelde me weer helemaal geďnspireerd.

Op naar dit:
[ afbeelding ]
oh, dat ga ik zo ook even doen

goede morgen

kom nét mijn bedje uit en ga zo lekker aan de boodschappen en de hardloop..

wassen, beddegoed wassen, opruimen, kattenbak doen.. ontbijten ook niet vergeten

Evy les 7 vandaag
Ja doei.
pi_56194783
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, dat ga ik zo ook even doen
Tsja, mij zul je nooit zien hardlopen. Ik zou het ook niet kunnen, na vijf minuten hollen ben ik buiten adem, verveeld en chagrijnig.
Yoga, stretchen (contortion om precies te zijn) en hoopdance zijn meer mijn smaak. Bij lichaamsbeweging ben ik meer op zoek naar evenwicht, expressie, controle over mijn spieren en grotere flexibiliteit dan naar conditie en het verbranden van calorieën.
pi_56194817
Gefeliciteerd Viking!! Maak er een leuke dag (jaar ) van

Mn verrekte nekspier is al flink minder! Heb vanochtend dus weer hardgelopen, in dat pestpokkeweer, maargoed. Net ontbeten met wat rijstwafels met kaas en een met jam en nu weer aan de studie. Ik heb woensdag en vrijdag herkansingen (de tentamens heb ik wegens omstandigheden niet gehaald) en ik zit wel flink in de stress...

@ minilotje: ja, dat heb ik ook wel. Ik dans graag en veel en doe ook het liefst elke dag, voordat ik ga slapen, wat yoga. Dan blijf ik ook lenig. Maar ik vind het ook belangrijk dat ik een goede conditie heb, vooral voor de wintersport over een maandje en mn werk in de zomer (ik werk op het strand, dan moet ik eerst 5km door de duinen fietsen en een paar flinke duinen op dus en anders ben ik al gaar als ik daar aankom, met die warmte).
pi_56194832
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:02 schreef minilotje het volgende:

Op naar dit:
[ afbeelding ]

Ik kan alleen mijn fijne trainingssessies niet meer terugvinden op Youtube!
Oeh, dat kon ik heel vroeger ook (toen ik nog op ballet en turnen zat ) Is op zich inderdaad een leuk doel om te proberen te halen. Als je die filmpjes hebt gevonden, zou je dan een linkje kunnen plaatsen?
Ik heb gister wel in een gekke bui een stuk vloer en muur vrij gemaakt zodat ik handstand tegen de muur kon doen
pi_56194895
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:13 schreef omearos het volgende:

[..]

Oeh, dat kon ik heel vroeger ook (toen ik nog op ballet en turnen zat ) Is op zich inderdaad een leuk doel om te proberen te halen. Als je die filmpjes hebt gevonden, zou je dan een linkje kunnen plaatsen?
Jazeker, ik zoek me een ongeluk!
Ik wil uiterlijk in maart mijn benen weer soepel in mijn nek kunnen leggen!
Handstand heb ik trouwens nooit gekund. Nog steeds niet. Zelfs een koprol is een drama. Alles waarbij snelle, zwaaiende bewegingen nodig zijn resulteren mij mijn altijd in een blauw oog en een verzwikte enkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')