Gast, er is pas 10 minuten gespeeldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef venomsnake het volgende:
AZ zit nog in de wedstrijd omdat SCH paal en lat heeft geraakt.
Als hij in het gezicht was gekomen zou hij wel harder en rechter terugkaatsen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, er is pas 10 minuten gespeeld
Bovendien kwam die bal op het gezicht van Koenders
Als het 3-0 had gestaan was dat gewoon verdiend geweest en zou de wedstrijd gespeeld zijn. Kan er niets anders van maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, er is pas 10 minuten gespeeld
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus, Van Gaal moet Opdam of Donk in het midden zetten, Mendes op rechts en Koenders enkeltje Alkmaar geven.
Hofland, die alleen een sliding kan maken met zn linkerbeenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wij hebben Hofland, Lucius en Greene...
Begrijp ik ook niet. Speelt het hele seizoen niet of wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..
Die had in September naar AZ - Ajax A1 staan kijken in de zon.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..
ow ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had in September naar AZ - Ajax A1 staan kijken in de zon.
Die is met Bluezz naar de filmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zit te schreeuwen hier
En SCH is er echt niet?
Hier gaat ie zo ook op het Heracles clubkanaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:54 schreef Blawh het volgende:
Zo even pauze nemen met studeren, de lijdensweg van AZ met een half oor volgen en 1,5 oor gebruiken om Heracles te volgen.
Klopt, maar ik vind het beeld wel significant beter dan vorige twee seizoenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef TheFrankey het volgende:
dat geluid van tele2 blijft bagger, harder , zachter, harder, doffer, scheller, zachter, harder....gek word je ervan
Louis denk ik ook van zijn spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef Damzkieee het volgende:
Tranen in zn ogen, die Koenders.
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef De.Kromme het volgende:
Hoeveel Alves-spreekkoren gaan er over en weer?.
Die spelers mogen blij zijn dat het nog geen rust is, dan zou van Gaal echt kokend zijn...quote:
8.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel koste die Hamdaoui ook alweer?
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom doet iedereen hier trouwens alsof AZ staatsvijand nummer 1 is?
AZ supporters die meegaan naar een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoor
doe mij maar gewoon een gelijkspelletjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.
quote:kun je ff posten dat ze steinsson nooit weg hadden moeten doen. de prioriteit ligt bij de verdediging, namens mijb
Ik ben nl. geband
AZ supporters?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
AZ supporters die meegaan naar een uitwedstrijd?
Dat is subjectief.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..
Waardeloos veld idd. Kunnen wel mollen onder het gras zitten..quote:
Ach ik ben de beroerdste niet voor die ene keerquote:
Nee hoor, Louis verklaart na de wedstrijd dat hij een erg goed AZ heeft gezien, zeker in de eerste helft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:58 schreef Damzkieee het volgende:
van Gaal echt kokend
quote:
Bij mij is het echt drama op het moment. Storing, storing, storing. Ga zo wel weer met dingen lopen gooien hier om het beter te krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het beeld wel significant beter dan vorige twee seizoenen.
Wist je dat nog niet? Dat was eigenlijk na de eigen training al bekend. Vitesse speelt met 2 spitsen en Heracles wil proberen de slag op het middenveld te winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:07 schreef Damzkieee het volgende:
Oh, we spelen dus echt met 3 verdedigers
Heeft Brood de opstelling doorgeSMS't ofzo?
Hmm. Dan heb ik gewoon mazzel. Eerste jaar wel tekens problemen gehad. Altijd bij de topwedstrijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij mij is het echt drama op het moment. Storing, storing, storing. Ga zo wel weer met dingen lopen gooien hier om het beter te krijgen.
Dan wordt ik zo ook geband, en dan moeten jullie mijn berichten posten!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook al een admin gemaild?
Vitesse zal wel wat anders spelen dan Den Bosch.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Heracles zo speelt als afgelopen woensdag maken ze geen schijn van kans.
Als we er net zoveel maken en net zoveel doelpunten weggeven winnen we gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Heracles zo speelt als afgelopen woensdag maken ze geen schijn van kans.
Aan de andere kant van de muur heeft mn broertje op z'n kamer gewoon goed beeld. Om gek van te worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm. Dan heb ik gewoon mazzel. Eerste jaar wel tekens problemen gehad. Altijd bij de topwedstrijden
Vind ik tof van jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach ik ben de beroerdste niet voor die ene keer
Dit gaat helemaal mis zo hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Dat was eigenlijk na de eigen training al bekend. Vitesse speelt met 2 spitsen en Heracles wil proberen de slag op het middenveld te winnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal mis zo hoor.
Paniek achterin, telkens een mannetje te kort.
We zullen zienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:12 schreef De.Kromme het volgende:
Ajax was dus helemaal niet zo goed vorige week.
er zijn maar 3 topclubs en dat blijft zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:13 schreef Zwansen het volgende:
Ben erg beniewd wat AZ volgend jaar doet. Zou toch erg jammer zijn als ze weer afhaken.
Altijd PSV, Ajax en heel soms Feyenoord maakt het er niet aantrekkelijker op.
Ja, verdomme.quote:
Lijkt het wel op. Maar als Feyenoord in de komende 10 weer geen kampioen wordt, horen ze dan nog bij de grote 3?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er zijn maar 3 topclubs en dat blijft zo
Ik zal al staan doelpunt AZ afgekeurd. WTFquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:16 schreef Damzkieee het volgende:
Doelpunt Vitesse afgekeurd. Buitenspel...
Edit: geen buitenspel dus.
Wachten op de 1-0.
ik weet niet naar welke lijst jij kijkt maar Heerenveen staat ver boven AZ.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:16 schreef xFriendx het volgende:
Overigens,
Als Heerenveen niet de verdomde mazzel had gehad in Alkmaar dat die buitenspelgoal van Alves telde hadden beide ploegen vanavond aangetreden met hetzelfde aantal punten, namelijk 29. Tevens heeft AZ dan nog steeds een wedstrijd te goed.
Leuk dat die Heerenveensupporters dus zo afgeven op AZ (de toekomst van AZ ziet er uiteraard wel minder rooskleurig uit dan die van Heerenveen) maar wat punten betreft zitten ze eigenlijk gewoon gelijk, ondanks hun geweldigde resultaten en sublieme spel.
Ja typfoutje in alle schrik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zal al staan doelpunt AZ afgekeurd. WTF
Ach, kan beuren hequote:
Volgens mij was het duimpje omhoog?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef the_undertaker het volgende:
Koenders die tijdens wandeling naar kleedkamer voor de rust even zn handje voor de camera deed omdat ie werd gefilmd.
Wat een vedette actie![]()
![]()
![]()
![]()
Heerenveen heeft nu 31 punten en AZ 28. Daarom zeg ik als de scheids die buitenspelgoal gewoon had afgekeurd dan had Heerenveen -2 gehad en AZ +1. Maakt 31-2 is 29 en 28+1 ook 29. Waarbij AZ een wedstrijd minder heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
ik weet niet naar welke lijst jij kijkt maar Heerenveen staat ver boven AZ.
krat bierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:07 schreef Dos37 het volgende:
Dit AZ gaat echt nie meer bij de eerste 5 komen, die stelling durf ik wel aan.
gaat niet alleen om resultaten, ook om historiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Maar als Feyenoord in de komende 10 weer geen kampioen wordt, horen ze dan nog bij de grote 3?
Je bent net zo creatief in het goed praten van de negatieve resultaten van Az als Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heerenveen heeft nu 31 punten en AZ 28. Daarom zeg ik als de scheids die buitenspelgoal gewoon had afgekeurd dan had Heerenveen -2 gehad en AZ +1. Maakt 31-2 is 29 en 28+1 ook 29. Waarbij AZ een wedstrijd minder heeft gespeeld.
Qua plaatsing op de lijst zelf scheelt het wat meer, maar om nou te zeggen dat Heereveen mega veel beter gespeeld heeft dus en op papier heeft staan valt ook wel weer mee. Probeer het alleen wat in context te plaatsen.
Echter is de kans dat Heerenveen komende tijd veel meer punten gaat halen dan AZ veel en veel groter. Het spel van AZ is nu amper Eredivisiewaardig te noemen.
Ik zou naar het vertoonde spel kijken, en dan eerder letten op Sparta en Willem II, dan op Heerenveen en alles daarboven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef Eduard37 het volgende:
Nog een rare opmerking gelezen dat Heerenveen ver boven AZ staat. Ze hebben evenveel verliespunten dus dat valt wel mee. AZ zou deze moeten winnen en de inhaalwedstrijd. Nu deze wedstrijd verloren gaat voor AZ is het gebeurd en neemt Heerenveen pas afstand. Zo slecht doen ze het dus nog niet.
Wel raar dat ze zo rustig spelen AZ. Zit totaal geen vertrouwen meer in het team. Effect van Gaal is een beetje uitgewerkt zo lijkt!
Ik zeg er toch ook gewoon eerlijk bij dat de toekomst van AZ betreft komende seizoenshelft met dit soort spel er gewoon klote uit ziet. Tevens staat Heerenveen verdient voor. Ik zeg alleen dat qua prestaties ze elkaar eigenlijk niet ver ontlopen ook al denkt menig Heerenveen supporter misschien dat zij mijlenver voor staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bent net zo creatief in het goed praten van de negatieve resultaten van Az als Louis van Gaal.
Snap je opmerking niet! Ben de wedstrijd Heerenveen - AZ aan het kijken en niet naar degradatiekandidaten........!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou naar het vertoonde spel kijken, en dan eerder letten op Sparta en Willem II, dan op Heerenveen en alles daarboven.
Speelt Klavan trouwens?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef Damzkieee het volgende:wat een kutopstelling. Telkens een man vrij op de flanken
Komt vanzelf wel als je AZ blijft volgen. Dat wordt er gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Snap je opmerking niet! Ben de wedstrijd Heerenveen - AZ aan het kijken en niet naar degradatiekandidaten........!!!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als je AZ blijft volgen. Dat wordt er gezegd.
Nee.quote:
Me too, lijkt dat die het niet meer in de hand heeft. Hij krijgt zijn spelers niet meer gemotiveerd lijkt!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of Van Gaal er nog wel helemaal bij is. Bleek toch al genoeg dat Koenders niet het beoogde niveau haalt. Daarnaast was de 2e helft bij de Graafschap prima in orde na een wisseling. En dan toch weer starten in de opstelling waarin het NIET liep.
Ik ben het even kwijt mbt Van Gaal.
Rightquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef Eduard37 het volgende:
AZ speelt vandaag niet goed. 1e helft tegen Ajax was goed. Dus om nu te zeggen dat AZ gelijk staat met Sparta en willem 2 kwa spel vind ik totaal onzin.
Volgende week Excelsior en VVV is belangrijker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Damzkieee het volgende:
Dit wordt de 28e niet overwinning op rij in uitwedstrijden
Dientenverstande dat Twente meestal wel scoort.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Eduard37 het volgende:
63% balbezig voor AZ. Lijkt Twente (ben ik fan van) wel. Tik tik tik tik en maar niet scoren.....
Tja................
Troo. Maar het spel mag wel een stukje beter, anders krijg je in Venlo ook aan de reet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgende week Excelsior en VVV is belangrijker.
Inderdaad. Die inhaalwedstrijd is tegen Feyenoord in De Kuip.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zou als AZ zijnde maar niet al te veel vastklampen aan die wedstrijd te goed, deden ze bij Liverpool ook een tijd, maar die schoten ook niet veel op met die wedstrijden.
Joaquote:
Gewoon 4 man achterin ja, zeker in uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Troo. Maar het spel mag wel een stukje beter, anders krijg je in Venlo ook aan de reet.
Iets teveel afhankelijk van Kufo waardoor ze nu 5e staan met 30 voor en 16 tegen. Doordat ze een uitstekende verdediging hebben blijven ze meedoen. Echter als ze meer scorendvermogen hadden dan alleen Kufo dan hadden ze nu minimaal 2e gestaan en van de negen gelijkspelen zeker 4 gewonnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dientenverstande dat Twente meestal wel scoort.
Vorig seizoen nog uitgekotst door de utrecht aanhang..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef RayMania het volgende:
Weer Nelisse, hij gaat lekker daar.
Nee. Looms schuift naar linkshalf ongeveer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon 4 man achterin ja, zeker in uitwedstrijden.
Snap Alleen niet dat Klavan niet speelt, lijkt me niet dat er veel dreiging vanaf links komt ofwel?
Opgeleeft onder Van Hanegemquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vorig seizoen nog uitgekotst door de utrecht aanhang..
Dat ze die dan niet even aan Nelisse geven...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef TheArt het volgende:
3-0 door Van Dijk (pen)
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:40 schreef Prosac het volgende:
3-0 Utrecht
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:40 schreef leroytje het volgende:
Koop ik ook een Roda verdediger hoor
Na 3 minuten geel
3 gools tegen en na 34 minuten gewisseld
Nee ze zijn gaan zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:41 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk.........staat Roda nog wel in het veld?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:42 schreef Chadi het volgende:
4-0
Zo opvallend is het nou ook weer niet hoor, zelfs Ajax won met 6-1.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:43 schreef tong80 het volgende:mijn god kom net weer binnen weet niet wat ik zie
Dat lukte dat stel kutkneuzen van ons vorig jaar niet eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog 3 doelpunten en Az heeft evenveel doelpunten tegen als voor.
4-0 voor Heerenveen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:45 schreef dronkeykong het volgende:
4-0 voor wie??
Utrecht ook 4-0...........................quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
4-0 voor Heerenveen.
Goed dat ze dat erbij zetten inderdaad.
Het had ook 4-0 voor Fc Utrecht kunnen zijn.
Die heeft het allang gezien daarom gaat hij naar de KNVB ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Eduard37 het volgende:
Ongelofelijk wat speelt AZ naïef.
Denk dat van Gaal na deze wedstrijd opstapt. Kan niet anders........................
Het zou mij niets verbazen dat ie met z'n hoofd al ergens anders zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die heeft het allang gezien daarom gaat hij naar de KNVB ..
Ik gun het Willem van harte!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Utrecht ook 4-0...........................
Nee.. 3-0 ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Utrecht ook 4-0...........................
Nooit meer Adriaanse? Wel leuk voor je kun je je onderschrift aanpassen ha ha ah ahquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:51 schreef StarGazer het volgende:
Jezus niet te doen dit
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef ErikT het volgende:
Gaan ze dadelijk weer aan Van Gaal vragen of hij denkt dat AZ nog kampioen kan worden
Dan ben je nog mild.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef Merkie het volgende:
Niet zo best van AZ.
Denk dat die nu wel aangeeft dat het over en uit is dit seizoen!! Zo eerlijk is die wel. Logisch dat die tot nu toe de hoop had alles op rij te krijgen met AZ. Na deze wedstrijd is het dan eindelijk over en uit. Als het vanavond zo blijft in de eredivisie zakken ze naar plaats 12..............quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:54 schreef ErikT het volgende:
Gaan ze dadelijk weer aan Van Gaal vragen of hij denkt dat AZ nog kampioen kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |