Klopt, maar ik vind het beeld wel significant beter dan vorige twee seizoenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef TheFrankey het volgende:
dat geluid van tele2 blijft bagger, harder , zachter, harder, doffer, scheller, zachter, harder....gek word je ervan
Louis denk ik ook van zijn spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef Damzkieee het volgende:
Tranen in zn ogen, die Koenders.
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef De.Kromme het volgende:
Hoeveel Alves-spreekkoren gaan er over en weer?.
Die spelers mogen blij zijn dat het nog geen rust is, dan zou van Gaal echt kokend zijn...quote:
8.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel koste die Hamdaoui ook alweer?
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom doet iedereen hier trouwens alsof AZ staatsvijand nummer 1 is?
AZ supporters die meegaan naar een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |