Gast, er is pas 10 minuten gespeeldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef venomsnake het volgende:
AZ zit nog in de wedstrijd omdat SCH paal en lat heeft geraakt.
Als hij in het gezicht was gekomen zou hij wel harder en rechter terugkaatsen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, er is pas 10 minuten gespeeld
Bovendien kwam die bal op het gezicht van Koenders
Als het 3-0 had gestaan was dat gewoon verdiend geweest en zou de wedstrijd gespeeld zijn. Kan er niets anders van maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, er is pas 10 minuten gespeeld
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus, Van Gaal moet Opdam of Donk in het midden zetten, Mendes op rechts en Koenders enkeltje Alkmaar geven.
Hofland, die alleen een sliding kan maken met zn linkerbeenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wij hebben Hofland, Lucius en Greene...
Begrijp ik ook niet. Speelt het hele seizoen niet of wel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..
Die had in September naar AZ - Ajax A1 staan kijken in de zon.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom zit Donk trouwens op de bank? Dat was toch HET grote talent..
ow ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die had in September naar AZ - Ajax A1 staan kijken in de zon.
Die is met Bluezz naar de filmquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zit te schreeuwen hier
En SCH is er echt niet?
Hier gaat ie zo ook op het Heracles clubkanaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:54 schreef Blawh het volgende:
Zo even pauze nemen met studeren, de lijdensweg van AZ met een half oor volgen en 1,5 oor gebruiken om Heracles te volgen.
Klopt, maar ik vind het beeld wel significant beter dan vorige twee seizoenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef TheFrankey het volgende:
dat geluid van tele2 blijft bagger, harder , zachter, harder, doffer, scheller, zachter, harder....gek word je ervan
Louis denk ik ook van zijn spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef Damzkieee het volgende:
Tranen in zn ogen, die Koenders.
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:56 schreef De.Kromme het volgende:
Hoeveel Alves-spreekkoren gaan er over en weer?.
Die spelers mogen blij zijn dat het nog geen rust is, dan zou van Gaal echt kokend zijn...quote:
8.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel koste die Hamdaoui ook alweer?
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:58 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom doet iedereen hier trouwens alsof AZ staatsvijand nummer 1 is?
AZ supporters die meegaan naar een uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Over en weer? AZ supporters die je hoort in een uitwedstrijd?
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind die hele club gewoon kut, interesseert mij Heerenveen nou. Hebben wij geen baat bij hoor
doe mij maar gewoon een gelijkspelletjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad. De bovenste ploegen zijn meer gebaat bij een overwinning van AZ dan van Heerenveen.
quote:kun je ff posten dat ze steinsson nooit weg hadden moeten doen. de prioriteit ligt bij de verdediging, namens mijb
Ik ben nl. geband
AZ supporters?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
AZ supporters die meegaan naar een uitwedstrijd?
Dat is subjectief.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk veel meer een kutclub, dat daar haat tegen is is logisch, maar AZ tsja..
Waardeloos veld idd. Kunnen wel mollen onder het gras zitten..quote:
Ach ik ben de beroerdste niet voor die ene keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |